En iPad Mini, mijn collega kreeg 'm wel met haar iPhone 5, terwijl mijn iPhone 4 en iPad 3 zeggen dat ze up to date zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
6.0.2 is alleen voor de iPhone 5.
Denk dat ze eerder met de 6.1 gaan komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En iPad Mini, mijn collega kreeg 'm wel met haar iPhone 5, terwijl mijn iPhone 4 en iPad 3 zeggen dat ze up to date zijn.
Toch heb ik ook nog steeds wifi en vooral hotspot-problemen, hopen dat die opgelost worden in iOS 6.0.3.
Oh ja, dat zal wel, die zit al op beta 4.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Mercan het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder met de 6.1 gaan komen.
Wat doet 't?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Topicspace het volgende:
Onze App staat eindelijk in de appstore na een half jaar getouwtrek door Apple.
We hebben de meest rare afwijzingen gehad maar uit eindelijk toch gelukt.
Nu alleen nog reclame maken want mensen gaan hem nooit vinden tussen de 100.000e apps.
Iemand hier tips? Ben al opzoek naar een marketing-persoon alleen kom niet de juiste tegen.
We hebben een soort top40/top100 lijst gemaakt waarmee je de hele dag muziek/clips kan afspelen zonder zelf op zoek te gaan. Dit met een genre die je zelf wilt. Verder is er nog artiesten info op te vragen en alle clips van die artiest af te spelen.quote:
Oh nice, ben wel benieuwd.. Wat voor afwijzigingen kreeg je allemaal dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Topicspace het volgende:
Onze App staat eindelijk in de appstore na een half jaar getouwtrek door Apple.
We hebben de meest rare afwijzingen gehad maar uit eindelijk toch gelukt.
Nu alleen nog reclame maken want mensen gaan hem nooit vinden tussen de 100.000e apps.
Iemand hier tips? Ben al opzoek naar een marketing-persoon alleen kom niet de juiste tegen.
Gratis ook ofniet? Anders wil ik het wel proberenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
We hebben een soort top40/top100 lijst gemaakt waarmee je de hele dag muziek/clips kan afspelen zonder zelf op zoek te gaan. Dit met een genre die je zelf wilt. Verder is er nog artiesten info op te vragen en alle clips van die artiest af te spelen.
Het klinkt zo heel simpel maar het heeft toch nogal wat ellende veroorzaakt bij Apple omdat ze hem niet toe wilde laten.
Teveel webbased, verzameling van links, te weinig iOS functies etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Oh nice, ben wel benieuwd.. Wat voor afwijzigingen kreeg je allemaal dan ?
We hebben het in het begin in de shop gezet met de intentie het eerst onder een kleine groep uit te testen en daarna gratis WW in te zetten. Daarom hebben we nu een prijs van 89 cent er op staan om die drempel iets hoger te leggen om hem te downloaden. Al is het vreemde dat meer mensen hem toch downloaden dan dat we gedacht hadden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gratis ook ofniet? Anders wil ik het wel proberen
Er zijn in totaal 5 episodes. Die kun je kopen vanuit de app zelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Walking dead is leuk! Zijn andere episodes beschikbaar? Op internet lees ik van wel, maar de app store zegt anders.
Ah, bedankt, over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er zijn in totaal 5 episodes. Die kun je kopen vanuit de app zelf.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah, bedankt, over het hoofd gezien.
Ah, leuk! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n wifi-antenne is waarschijnlijk kapot
Ik snap niet hoe mensen dat eigenlijk beweren. Ik betaal hooguit 100~150 euro per 2 jaar meer dan een iPhone 4. Daarvoor mag ik 5k smsjes sturen ipv 200 en dubbel snelheid internet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:12 schreef TC03 het volgende:
Wat is de iPhone 5 een toptoestel... Perfecte camera, erg goed scherm, ontzettend mooi afgewerkt en pijlsnel, snelller dan de concurrentie. Alleen zo duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |