SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Baghdaddy op 18-12-2012 19:00:53 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Wel nieuwe openen, hequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef TC03 het volgende:
Wisten jullie dat de iPhone 5 niet op het toekomstige 4ag-netwerk gaat werken? KPN gaat 4G namelijk uitrollen over 800 MHz en in NL kan de iPhone 5 alleen op 1800 MHz 4G ontvangen..
Klopt volgens mij niet wat je zegt trouwens. Diverse providers zullen op de 1800 Mhz kanaal leveren (ook geschikt voor de iPhone 5 dus):http://www.computable.nl/(...)k-38-miljard-op.htmlquote:De verworven vergunningen in de 1800 band zijn zo afgestemd om de klanten met een high-end smartphone, zoals de iPhone 5, snel van een maximale 4G-snelheid te voorzien.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
http://www.kpn.com/prive/4G.htmquote:De iphone 5 is nog niet geoptimaliseerd voor alle frequenties waarop in Nederland mobiel internet wordt aangeboden. Zo is de huidige iPhone5 niet bruikbaar op Europese 800 MHz frequentie waarop KPN vanaf februari grootschalig 4G zal uitrollen. De verwachting is dat Apple binnen afzienbare tijd zijn aanbod geschikt zal maken voor deze frequenties.2000 light years from home![]()
Hoezo? KPN heeft wel meer bandbreedtes gekocht. Hebben ze aangekondigd enkel van 800 gebruik te maken? Als ik het lijstje bekijk, is Tele2 de enige ongelukkige. (Europese iPhone kan normaal 850, 1800 en 2100 Mhz ontvangen).quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef TC03 het volgende:
Wisten jullie dat de iPhone 5 niet op het toekomstige 4ag-netwerk gaat werken? KPN gaat 4G namelijk uitrollen over 800 MHz en in NL kan de iPhone 5 alleen op 1800 MHz 4G ontvangen.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Wat ik zeg, ze gaan 4G alleen op 800 MHz uitrollen (logisch, beter bereik dan 1800 MHz).quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo? KPN heeft wel meer bandbreedtes gekocht. Hebben ze aangekondigd enkel van 800 gebruik te maken? Als ik het lijstje bekijk, is Tele2 de enige ongelukkige. (Europese iPhone kan normaal 850, 1800 en 2100 Mhz ontvangen).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is toch niet te geloven?onlinepakketdienst is niet serieus te nemen.
Vorige week donderdag zou ik mijn mobiele abonnement bezorgt worden. Toen kwamen ze te vroeg, en ik was nog niet thuis. Kan gebeuren.
Nog een afspraak gemaakt voor zaterdag. De hele dag thuisgebleven zodat het deze keer goed zou gaan. Komen ze nietToen was ik het al zat, maar besloot om het nog een keer te proberen.
Afspraak gemaakt op dinsdag 18 december, tussen 16.30 en 20.30. Komen ze weer niet. Ik vind het wel best zo, het hoeft van mij niet meer.
Zolang je geen handtekening onder het contract hebt gezet kan er toch niks gebeuren?![]()
Ik heb apps van twee verschillende accounts, weten jullie hoe het mogelijk is om deze naar één over te zetten? Zodat ik niet elke keer hoef in/uit te loggen in iTunes en telefoon.![]()
Niet mogelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb apps van twee verschillende accounts, weten jullie hoe het mogelijk is om deze naar één over te zetten? Zodat ik niet elke keer hoef in/uit te loggen in iTunes en telefoon.![]()
Dus dat zou betekenen dat ik alle apps moet verwijderen en opnieuw vanaf dat account moet installeren? Het gaat trouwens om een 4S met jb.quote:![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat ik alle apps moet verwijderen en opnieuw vanaf dat account moet installeren? Het gaat trouwens om een 4S met jb.![]()
Ik zal het je sterker vertellen. Als ik jou was zou ik m'n iPhone via iTunes herstellen en dan helemaal opnieuw configureren, vervolgens maar 1 account gebruiken en bij dat account blijven. Alleen je JB wordt dan een probleem.quote:
Ik werk in een APR en ik heb al zoveel mensen gezien met zoveel gezeik door het gebruik van twee accounts, niet normaal.![]()
Mooi werkje voor in de vakantie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Als ik jou was zou ik m'n iPhone via iTunes herstellen en dan helemaal opnieuw configureren, vervolgens maar 1 account gebruiken en bij dat account blijven. Alleen je JB wordt dan een probleem.
Ik werk in een APR en ik heb al zoveel mensen gezien met zoveel gezeik door het gebruik van twee accounts, niet normaal.![]()
Waarom kunnen we in godsnaam de toetsenbord taal niet veranderen met de spatiebalk. Ingedrukt houden, of swipen zoals bij de SGS3.
Nu wordt die 123 knop zo irritant klein![]()
![]()
Android he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef no1uknow het volgende:
Toetsenbordtaal veranderen met de spatiebalk? De logica.
For great justice!![]()
Best wel logisch eigenlijk. Staat een pijltje op die aangeeft dat die optie er is. Scheelt weer een knopje in die beperkte ruimte. Erg fijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef no1uknow het volgende:
Toetsenbordtaal veranderen met de spatiebalk? De logica.
Die wereldbol maakt de 123 knop irritant klein![]()
![]()
Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Best wel logisch eigenlijk. Staat een pijltje op die aangeeft dat die optie er is. Scheelt weer een knopje in die beperkte ruimte. Erg fijn.
Die wereldbol maakt de 123 knop irritant klein![]()
Ja, dan moet je dus dubbel betalen. Dan kan ie net zo goed aanschaffen via gewenste account,quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dit is wel mogelijk, je kan apps kado doen, dan geef je hem dus aan je ander account.![]()
Nee.quote:
Dit soort kleinere dingetjes maken de iPhone ervaring juist vaak beter dan Android. In grote lijnen doet Android immers hetzelfde als iOS..![]()
Binnen 7 werkdagen kan je het weer annuleren, zodra je het wel binnen hebt. Maar waarom opzeggen? Je provider kan er niks aan doen toch, het is alleen zo dat de pakketdienst gewoon kut is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef iFok. het volgende:
Het is toch niet te geloven?onlinepakketdienst is niet serieus te nemen.
Vorige week donderdag zou ik mijn mobiele abonnement bezorgt worden. Toen kwamen ze te vroeg, en ik was nog niet thuis. Kan gebeuren.
Nog een afspraak gemaakt voor zaterdag. De hele dag thuisgebleven zodat het deze keer goed zou gaan. Komen ze nietToen was ik het al zat, maar besloot om het nog een keer te proberen.
Afspraak gemaakt op dinsdag 18 december, tussen 16.30 en 20.30. Komen ze weer niet. Ik vind het wel best zo, het hoeft van mij niet meer.
Zolang je geen handtekening onder het contract hebt gezet kan er toch niks gebeuren?Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: