SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Mooi nieuws:
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22187026.asp
[..]
quote:Göktürk-2'nin yüzde 80 yerli üretim olduğunun altını çizen Erdoğan, "Geçtiğimiz yıl 17 Ağuıstos'ta, RASAT yerli uydumuzu Rusya'dan uzaya göndermiştik. O da kendi imkânlarımızla ürettiğimiz bir uyduydu. Görevini başarıyla devam ettiriyor. Türkiye coğrafyasının yüzde 98'ini görüntüledi. Bu uydu daha ileri imkânlara sahip bir uydu olarak keşif ve gözetleme yapacak. Çevre, şehircilik, ormanlar, kentsel gelişim ve kaçak yapılaşmayı Göktürk-2 ile daha kolay takip edebileceğiz. Doğal afetlerle ilgili alınması gereken tedbirleri de tespit edeceğiz" diye konuştu
10 mislukte zelfmoordsprongenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fijn als je vooruitgang kan meten met workouts. Hoever zijt gij nu Ambi? Merk je verbetering?
Geeft extra motivatie.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rennen gaat lekker.. Wil nu ook rennen, maar die rechter scheenbeen eh..
Qua stoppen met roken kilo's, ze gaan er af!In 2,5 weken tijd 2,5 kilo eraf, nog 3 en dan zit ik op voordat ik stopte met roken. En van dat mag er nog max 5 af
Ik ga donderdag weer proberen te lopen, ik hoop dat m'n voet dan voldoende is hersteld... Volgend jaar in november wil ik de 15km in Istanbul lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
Rennen dus.
Pfff, geen zin. Ben te moe
Dank je. Turkenmeet? Durf ik dat wel? Zijn de Turken hier wel zo gastvrij als de gemiddelde Turk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis je vergeven.
Kom jij trouwens naar die Turkenmeet?
Ach, zolang je het niet overdrijft, mag je jezelf af en toe wel verwennen, tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Totdat ik mn kerstpakket opende en choco zag.. Heb het nooit in huis, saldirdim
Klopt, woensdag of donderdag naar the hobbit inclusief large popcornquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang je het niet overdrijft, mag je jezelf af en toe wel verwennen, toch?
Dus ik ben niet welkom, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, ik ben niet aardig. Bana sorma.
Ja, enorm lief vind ik het.. Zit een dekentje in, kaarsjes etc. Erg gewaardeerd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket? Ik heb een simpele Bijenkorf-gift card ontvangen.
Nazlanma kari gibi, geleceksen gel. Once in a lifetime opportunity. Iedereen is 'nieuw' voor elkander bijna, dus mis het niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik ben niet welkom, weet ik dat ook weer.
Ik heb bij deze werkgever 8 "kerstpakketten" ontvangen:quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, enorm lief vind ik het.. Zit een dekentje in, kaarsjes etc. Erg gewaardeerd!
Ik zou er voor tekenen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb bij deze werkgever 8 "kerstpakketten" ontvangen:
- 6x keuzekado (zelf een kerstpakket samenstellen)
- 1x blauwe pluim (tegoedbon twv ¤ 50 volgens mij)
- 1x Bijenkorf gift card (¤ 35)
Alles behalve origineel dus.
Dat klinkt heel erg uitnodigend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nazlanma kari gibi, geleceksen gel. Once in a lifetime opportunity. Iedereen is 'nieuw' voor elkander bijna, dus mis het niet!
Waarschijnlijk eerste en laatste meet.
Vrijdagavond 28 december, mot vast wel lukken. Nu is de drempel het laagst, bij een volgende meet zal het iets hoger zijn omdat de meesten elkaar dan al wel kennen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg uitnodigend.
Ik twijfel, durf ik dat wel? Moet sowieso m'n agenda even checken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |