SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Mooi nieuws:
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22187026.asp
[..]
quote:Göktürk-2'nin yüzde 80 yerli üretim olduğunun altını çizen Erdoğan, "Geçtiğimiz yıl 17 Ağuıstos'ta, RASAT yerli uydumuzu Rusya'dan uzaya göndermiştik. O da kendi imkânlarımızla ürettiğimiz bir uyduydu. Görevini başarıyla devam ettiriyor. Türkiye coğrafyasının yüzde 98'ini görüntüledi. Bu uydu daha ileri imkânlara sahip bir uydu olarak keşif ve gözetleme yapacak. Çevre, şehircilik, ormanlar, kentsel gelişim ve kaçak yapılaşmayı Göktürk-2 ile daha kolay takip edebileceğiz. Doğal afetlerle ilgili alınması gereken tedbirleri de tespit edeceğiz" diye konuştu
10 mislukte zelfmoordsprongenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fijn als je vooruitgang kan meten met workouts. Hoever zijt gij nu Ambi? Merk je verbetering?
Geeft extra motivatie.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rennen gaat lekker.. Wil nu ook rennen, maar die rechter scheenbeen eh..
Qua stoppen met roken kilo's, ze gaan er af!In 2,5 weken tijd 2,5 kilo eraf, nog 3 en dan zit ik op voordat ik stopte met roken. En van dat mag er nog max 5 af
Ik ga donderdag weer proberen te lopen, ik hoop dat m'n voet dan voldoende is hersteld... Volgend jaar in november wil ik de 15km in Istanbul lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
Rennen dus.
Pfff, geen zin. Ben te moe
Dank je. Turkenmeet? Durf ik dat wel? Zijn de Turken hier wel zo gastvrij als de gemiddelde Turk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis je vergeven.
Kom jij trouwens naar die Turkenmeet?
Ach, zolang je het niet overdrijft, mag je jezelf af en toe wel verwennen, tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Totdat ik mn kerstpakket opende en choco zag.. Heb het nooit in huis, saldirdim
Klopt, woensdag of donderdag naar the hobbit inclusief large popcornquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang je het niet overdrijft, mag je jezelf af en toe wel verwennen, toch?
Dus ik ben niet welkom, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, ik ben niet aardig. Bana sorma.
Ja, enorm lief vind ik het.. Zit een dekentje in, kaarsjes etc. Erg gewaardeerd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket? Ik heb een simpele Bijenkorf-gift card ontvangen.
Nazlanma kari gibi, geleceksen gel. Once in a lifetime opportunity. Iedereen is 'nieuw' voor elkander bijna, dus mis het niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik ben niet welkom, weet ik dat ook weer.
Ik heb bij deze werkgever 8 "kerstpakketten" ontvangen:quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, enorm lief vind ik het.. Zit een dekentje in, kaarsjes etc. Erg gewaardeerd!
Ik zou er voor tekenen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb bij deze werkgever 8 "kerstpakketten" ontvangen:
- 6x keuzekado (zelf een kerstpakket samenstellen)
- 1x blauwe pluim (tegoedbon twv ¤ 50 volgens mij)
- 1x Bijenkorf gift card (¤ 35)
Alles behalve origineel dus.
Dat klinkt heel erg uitnodigend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nazlanma kari gibi, geleceksen gel. Once in a lifetime opportunity. Iedereen is 'nieuw' voor elkander bijna, dus mis het niet!
Waarschijnlijk eerste en laatste meet.
Vrijdagavond 28 december, mot vast wel lukken. Nu is de drempel het laagst, bij een volgende meet zal het iets hoger zijn omdat de meesten elkaar dan al wel kennen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg uitnodigend.
Ik twijfel, durf ik dat wel? Moet sowieso m'n agenda even checken...
Tot nu toe vind de blauwe pluim het beste kerstcadeau ooit... Het was twee toegangskaartjes voor Walibi waard!quote:
Denk het wel, TS is ook zo een vieze arabierquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook! Cadeaus niet waarderen!
Is Ifok TS weer?
Haha, neequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook! Cadeaus niet waarderen!
Is Ifok TS weer?
Vrijdag 28 december zit ik tot een uur of half 6 op kantoor in A'dam. Ik ben benieuwd of ik met het OV op tijd in Rotterdam kan aankomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdagavond 28 december, mot vast wel lukken. Nu is de drempel het laagst, bij een volgende meet zal het iets hoger zijn omdat de meesten elkaar dan al wel kennen.
Lukt makkelijk. Half 8 hebben we afgesproken. Dan gaan we pas zitten enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrijdag 28 december zit ik tot een uur of half 6 op kantoor in A'dam. Ik ben benieuwd of ik met het OV op tijd in Rotterdam kan aankomen.
Topicstarterquote:
Doen we allemaal roosje in ons haar ter herkenning?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt makkelijk. Half 8 hebben we afgesproken. Dan gaan we pas zitten enzo.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Topicstarter![]()
Maar omdat ik geen andere account hier heb, dus dan kan ik ontkennen dat ik niet de gene ben waar jij het over hebt.
Ik speld een hartje op mn borsten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doen we allemaal roosje in ons haar ter herkenning?
Ik ook snoezepoes..quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik speld een hartje op mn borsten.
Ook wat voor jou:quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Naam: iFok.
Leeftijd: 25
Afkomst: Zuid Turkije, Noord Irak, West Iran, Oost Syrië.
Mwoaahhh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ook wat voor jou:
GC / Koerden op fok! #3 fasulya
Eh... Interessante Afkomst....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Naam: iFok.
Leeftijd: 25
Afkomst: Zuid Turkije, Noord Irak, West Iran, Oost Syrië.
Eagle! Ne bicim gastvrijheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ook wat voor jou:
GC / Koerden op fok! #3 fasulya
Was niet gemeen bedoeld hoorquote:
Hawler.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Ambipur het volgende:
Waar ben je geboren IFok? Ik bedoel leuk dat je Koerd bent, maar waar prcs liggen de Roots?
Ok.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt makkelijk. Half 8 hebben we afgesproken. Dan gaan we pas zitten enzo.
Je spreekt het goed en correct. Nee, er zijn ook 3 Nederlanders aanwezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Is het trouwens de bedoeling dat er Turks wordt gesproken? Ik voel me eerlijk gezegd niet echt op m'n gemak wanneer ik Turks spreek. Ik heb niet alleen een accent, ik spreek het ook niet vloeiend.
Waarom spreek je niet vloeiend Turks als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Is het trouwens de bedoeling dat er Turks wordt gesproken? Ik voel me eerlijk gezegd niet echt op m'n gemak wanneer ik Turks spreek. Ik heb niet alleen een accent, ik spreek het ook niet vloeiend.
Spreek jij wel vloeiend Turks?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet vloeiend Turks als ik vragen mag?
Nee, maar ik ben dan ook geen Turk.quote:
Maak je geen zorgen, mijn Turks is ook erg slechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Ok. Hoe meld ik me aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Je spreekt het goed en correct. Nee, er zijn ook 3 Nederlanders aanwezig.
Tussen 3e en 6e levensjaar geen woord gesproken wegens een trauma (zie vorig topic). Dat is de periode dat je wat meekrijgt van je moedertaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet vloeiend Turks als ik vragen mag?
De mensen van wie ik heb gehoord dat ze vinden dat hun Turks slecht is spreken anders verdomd goed Turks. In ieder geval vergeleken met mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, mijn Turks is ook erg slecht
Duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tussen 3e en 6e levensjaar geen woord gesproken wegens een trauma (zie vorig topic). Dat is de periode dat je wat meekrijgt van je moedertaal.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
xminator, dank dat je mij erop wees. Laptop besteld voor 209 euro!. (20 euro cadeaubon van Bol.com, 30 euro Bol.com-cadeaubon van Online (omdat verlenging)).
Nee, ik spreek het slecht. Heb een boerenaccent en het niveau van een 9 jarige.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
De mensen van wie ik heb gehoord dat ze vinden dat hun Turks slecht is spreken anders verdomd goed Turks. In ieder geval vergeleken met mij.
Oeeeeee, stel je voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Phew, net op tijd. Ze had mijn nummer bijna.
Dat moet ik horen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het slecht. Heb een boerenaccent en het niveau van een 9 jarige.
Bitch, please.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Phew, net op tijd. Ze had mijn nummer bijna.
Ik bel je zo, oké?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Jouw accent ben ik ook benieuwd naar!
Eerst horen, dan geloven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het slecht. Heb een boerenaccent en het niveau van een 9 jarige.
Als je mijn nummer zo graag wil, gewoon vragen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, please.
zG, let op die komma.
Alsof je belt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik bel je zo, oké?
Eerst eventjes eten en afwassen.
Is dit een verkapte bel mij verzoek?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst horen, dan geloven.
[..]
Als je mijn nummer zo graag wil, gewoon vragen.Genoeg FOK!kers die mijn nummer hebben.
Absoluut niet, want ik houd totaal niet van bellen. Na 1,5 jaar helpdeskwerk heb ik een pesthekel aan de telefoon gekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bel mij verzoek?
Ik haat bellen ook. Ik bel ook echt nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Absoluut niet, want ik houd totaal niet van bellen. Na 1,5 jaar helpdeskwerk heb ik een pesthekel aan de telefoon gekregen.
Als ik in een week 3 telefoontjes beantwoord is het al veel.
Keyifli?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Mercan het volgende:
Wat is de juiste vertaling van het woord "gezellig"?
"Hos" vind ik niet 100% de lading dekken, iemand een ander idee?
Eglenceli? dakje op g.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Mercan het volgende:
Wat is de juiste vertaling van het woord "gezellig"?
"Hos" vind ik niet 100% de lading dekken, iemand een ander idee?
Ik vind bellen zó vervelend dat ik liever naar een andere vestiging reis dan dat ik "inbel" bij de vergadering.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat bellen ook. Ik bel ook echt nooit.
Weet je eigen nummer wel?quote:
Jaa heb hem opgeslagen in mijn contactenlijst als :quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind bellen zó vervelend dat ik liever naar een andere vestiging reis dan dat ik "inbel" bij de vergadering.
[..]
Weet je eigen nummer wel?Gisteren wist je het nummer van de huisartsenpost niet, vandaar...
Dat weet je niet. Ambi en ik hadden leuke gesprekken gisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Je geeft je nummer ook aan niemand, maybe daarom?
Biz keyifle yemegmize yedikquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef Mercan het volgende:
Hoe zou je bijvoorbeeld de zin vertalen "we hebben gezellig gegeten"
Yemegimiz keyfili gecti? Yemegimiz eglenceliydi?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef Mercan het volgende:
Hoe zou je bijvoorbeeld de zin vertalen "we hebben gezellig gegeten"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ambi en ik hadden leuke gesprekken gisteren.
Gezien je niet vaak belt, bel mij dan? Kan ik mn belminuten behouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]Heb het gewoon niet zo op bellen.... Heb daar redenen voor, affet artik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |