SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Mooi nieuws:
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22187026.asp
[..]
quote:Göktürk-2'nin yüzde 80 yerli üretim olduğunun altını çizen Erdoğan, "Geçtiğimiz yıl 17 Ağuıstos'ta, RASAT yerli uydumuzu Rusya'dan uzaya göndermiştik. O da kendi imkânlarımızla ürettiğimiz bir uyduydu. Görevini başarıyla devam ettiriyor. Türkiye coğrafyasının yüzde 98'ini görüntüledi. Bu uydu daha ileri imkânlara sahip bir uydu olarak keşif ve gözetleme yapacak. Çevre, şehircilik, ormanlar, kentsel gelişim ve kaçak yapılaşmayı Göktürk-2 ile daha kolay takip edebileceğiz. Doğal afetlerle ilgili alınması gereken tedbirleri de tespit edeceğiz" diye konuştu
10 mislukte zelfmoordsprongenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fijn als je vooruitgang kan meten met workouts. Hoever zijt gij nu Ambi? Merk je verbetering?
Geeft extra motivatie.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rennen gaat lekker.. Wil nu ook rennen, maar die rechter scheenbeen eh..
Qua stoppen met roken kilo's, ze gaan er af!In 2,5 weken tijd 2,5 kilo eraf, nog 3 en dan zit ik op voordat ik stopte met roken. En van dat mag er nog max 5 af
Ik ga donderdag weer proberen te lopen, ik hoop dat m'n voet dan voldoende is hersteld... Volgend jaar in november wil ik de 15km in Istanbul lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
Rennen dus.
Pfff, geen zin. Ben te moe
Dank je. Turkenmeet? Durf ik dat wel? Zijn de Turken hier wel zo gastvrij als de gemiddelde Turk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis je vergeven.
Kom jij trouwens naar die Turkenmeet?
Ach, zolang je het niet overdrijft, mag je jezelf af en toe wel verwennen, tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Totdat ik mn kerstpakket opende en choco zag.. Heb het nooit in huis, saldirdim
Klopt, woensdag of donderdag naar the hobbit inclusief large popcornquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, zolang je het niet overdrijft, mag je jezelf af en toe wel verwennen, toch?
Dus ik ben niet welkom, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, ik ben niet aardig. Bana sorma.
Ja, enorm lief vind ik het.. Zit een dekentje in, kaarsjes etc. Erg gewaardeerd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Kerstpakket? Ik heb een simpele Bijenkorf-gift card ontvangen.
Nazlanma kari gibi, geleceksen gel. Once in a lifetime opportunity. Iedereen is 'nieuw' voor elkander bijna, dus mis het niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik ben niet welkom, weet ik dat ook weer.
Ik heb bij deze werkgever 8 "kerstpakketten" ontvangen:quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, enorm lief vind ik het.. Zit een dekentje in, kaarsjes etc. Erg gewaardeerd!
Ik zou er voor tekenen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb bij deze werkgever 8 "kerstpakketten" ontvangen:
- 6x keuzekado (zelf een kerstpakket samenstellen)
- 1x blauwe pluim (tegoedbon twv ¤ 50 volgens mij)
- 1x Bijenkorf gift card (¤ 35)
Alles behalve origineel dus.
Dat klinkt heel erg uitnodigend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nazlanma kari gibi, geleceksen gel. Once in a lifetime opportunity. Iedereen is 'nieuw' voor elkander bijna, dus mis het niet!
Waarschijnlijk eerste en laatste meet.
Vrijdagavond 28 december, mot vast wel lukken. Nu is de drempel het laagst, bij een volgende meet zal het iets hoger zijn omdat de meesten elkaar dan al wel kennen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg uitnodigend.
Ik twijfel, durf ik dat wel? Moet sowieso m'n agenda even checken...
Tot nu toe vind de blauwe pluim het beste kerstcadeau ooit... Het was twee toegangskaartjes voor Walibi waard!quote:
Denk het wel, TS is ook zo een vieze arabierquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook! Cadeaus niet waarderen!
Is Ifok TS weer?
Haha, neequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook! Cadeaus niet waarderen!
Is Ifok TS weer?
Vrijdag 28 december zit ik tot een uur of half 6 op kantoor in A'dam. Ik ben benieuwd of ik met het OV op tijd in Rotterdam kan aankomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdagavond 28 december, mot vast wel lukken. Nu is de drempel het laagst, bij een volgende meet zal het iets hoger zijn omdat de meesten elkaar dan al wel kennen.
Lukt makkelijk. Half 8 hebben we afgesproken. Dan gaan we pas zitten enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrijdag 28 december zit ik tot een uur of half 6 op kantoor in A'dam. Ik ben benieuwd of ik met het OV op tijd in Rotterdam kan aankomen.
Topicstarterquote:
Doen we allemaal roosje in ons haar ter herkenning?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt makkelijk. Half 8 hebben we afgesproken. Dan gaan we pas zitten enzo.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Topicstarter![]()
Maar omdat ik geen andere account hier heb, dus dan kan ik ontkennen dat ik niet de gene ben waar jij het over hebt.
Ik speld een hartje op mn borsten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doen we allemaal roosje in ons haar ter herkenning?
Ik ook snoezepoes..quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik speld een hartje op mn borsten.
Ook wat voor jou:quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Naam: iFok.
Leeftijd: 25
Afkomst: Zuid Turkije, Noord Irak, West Iran, Oost Syrië.
Mwoaahhh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ook wat voor jou:
GC / Koerden op fok! #3 fasulya
Eh... Interessante Afkomst....quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Naam: iFok.
Leeftijd: 25
Afkomst: Zuid Turkije, Noord Irak, West Iran, Oost Syrië.
Eagle! Ne bicim gastvrijheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ook wat voor jou:
GC / Koerden op fok! #3 fasulya
Was niet gemeen bedoeld hoorquote:
Hawler.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Ambipur het volgende:
Waar ben je geboren IFok? Ik bedoel leuk dat je Koerd bent, maar waar prcs liggen de Roots?
Ok.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt makkelijk. Half 8 hebben we afgesproken. Dan gaan we pas zitten enzo.
Je spreekt het goed en correct. Nee, er zijn ook 3 Nederlanders aanwezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Is het trouwens de bedoeling dat er Turks wordt gesproken? Ik voel me eerlijk gezegd niet echt op m'n gemak wanneer ik Turks spreek. Ik heb niet alleen een accent, ik spreek het ook niet vloeiend.
Waarom spreek je niet vloeiend Turks als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Is het trouwens de bedoeling dat er Turks wordt gesproken? Ik voel me eerlijk gezegd niet echt op m'n gemak wanneer ik Turks spreek. Ik heb niet alleen een accent, ik spreek het ook niet vloeiend.
Spreek jij wel vloeiend Turks?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet vloeiend Turks als ik vragen mag?
Nee, maar ik ben dan ook geen Turk.quote:
Maak je geen zorgen, mijn Turks is ook erg slechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok.
Ok. Hoe meld ik me aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Je spreekt het goed en correct. Nee, er zijn ook 3 Nederlanders aanwezig.
Tussen 3e en 6e levensjaar geen woord gesproken wegens een trauma (zie vorig topic). Dat is de periode dat je wat meekrijgt van je moedertaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet vloeiend Turks als ik vragen mag?
De mensen van wie ik heb gehoord dat ze vinden dat hun Turks slecht is spreken anders verdomd goed Turks. In ieder geval vergeleken met mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, mijn Turks is ook erg slecht
Duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tussen 3e en 6e levensjaar geen woord gesproken wegens een trauma (zie vorig topic). Dat is de periode dat je wat meekrijgt van je moedertaal.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
xminator, dank dat je mij erop wees. Laptop besteld voor 209 euro!. (20 euro cadeaubon van Bol.com, 30 euro Bol.com-cadeaubon van Online (omdat verlenging)).
Nee, ik spreek het slecht. Heb een boerenaccent en het niveau van een 9 jarige.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
De mensen van wie ik heb gehoord dat ze vinden dat hun Turks slecht is spreken anders verdomd goed Turks. In ieder geval vergeleken met mij.
Oeeeeee, stel je voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Phew, net op tijd. Ze had mijn nummer bijna.
Dat moet ik horen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het slecht. Heb een boerenaccent en het niveau van een 9 jarige.
Bitch, please.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Phew, net op tijd. Ze had mijn nummer bijna.
Ik bel je zo, oké?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Jouw accent ben ik ook benieuwd naar!
Eerst horen, dan geloven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het slecht. Heb een boerenaccent en het niveau van een 9 jarige.
Als je mijn nummer zo graag wil, gewoon vragen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, please.
zG, let op die komma.
Alsof je belt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik bel je zo, oké?
Eerst eventjes eten en afwassen.
Is dit een verkapte bel mij verzoek?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst horen, dan geloven.
[..]
Als je mijn nummer zo graag wil, gewoon vragen.Genoeg FOK!kers die mijn nummer hebben.
Absoluut niet, want ik houd totaal niet van bellen. Na 1,5 jaar helpdeskwerk heb ik een pesthekel aan de telefoon gekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dit een verkapte bel mij verzoek?
Ik haat bellen ook. Ik bel ook echt nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Absoluut niet, want ik houd totaal niet van bellen. Na 1,5 jaar helpdeskwerk heb ik een pesthekel aan de telefoon gekregen.
Als ik in een week 3 telefoontjes beantwoord is het al veel.
Keyifli?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Mercan het volgende:
Wat is de juiste vertaling van het woord "gezellig"?
"Hos" vind ik niet 100% de lading dekken, iemand een ander idee?
Eglenceli? dakje op g.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Mercan het volgende:
Wat is de juiste vertaling van het woord "gezellig"?
"Hos" vind ik niet 100% de lading dekken, iemand een ander idee?
Ik vind bellen zó vervelend dat ik liever naar een andere vestiging reis dan dat ik "inbel" bij de vergadering.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat bellen ook. Ik bel ook echt nooit.
Weet je eigen nummer wel?quote:
Jaa heb hem opgeslagen in mijn contactenlijst als :quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind bellen zó vervelend dat ik liever naar een andere vestiging reis dan dat ik "inbel" bij de vergadering.
[..]
Weet je eigen nummer wel?Gisteren wist je het nummer van de huisartsenpost niet, vandaar...
Dat weet je niet. Ambi en ik hadden leuke gesprekken gisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Je geeft je nummer ook aan niemand, maybe daarom?
Biz keyifle yemegmize yedikquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef Mercan het volgende:
Hoe zou je bijvoorbeeld de zin vertalen "we hebben gezellig gegeten"
Yemegimiz keyfili gecti? Yemegimiz eglenceliydi?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef Mercan het volgende:
Hoe zou je bijvoorbeeld de zin vertalen "we hebben gezellig gegeten"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ambi en ik hadden leuke gesprekken gisteren.
Gezien je niet vaak belt, bel mij dan? Kan ik mn belminuten behouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]Heb het gewoon niet zo op bellen.... Heb daar redenen voor, affet artik.
X!!! Yuh lanquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezien je niet vaak belt, bel mij dan? Kan ik mn belminuten behouden.
Iyi agladik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Mercan het volgende:
Iemand al naar "evim sensin" geweest?
en?
Kontör gönderme programı Hollanda'da yok. Olsa gönderirdim.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezien je niet vaak belt, bel mij dan? Kan ik mn belminuten behouden.
Nog niet, ik vind alle films/series waarin Özcan Deniz speelt eigenlijk wel goed/mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Mercan het volgende:
Iemand al naar "evim sensin" geweest?
en?
Ken me dat lichtjes herinneren.. Biraz ip ucu verebilirmisin?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Agla, zirla wat je wil, ik bel nooit. Ik heb je ooitt uitgelegd waarom.
Leg ik nog wel eens uit weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ken me dat lichtjes herinneren.. Biraz ip ucu verebilirmisin?
Ik eigenlijk niet, vandaar mijn twijfel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog niet, ik vind alle films/series waarin Özcan Deniz speelt eigenlijk wel goed/mooi.
Asmali Konak en Haziran Gecesi vond ik twee mooie series.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, vandaar mijn twijfel.
Wat houd je tegen? 6 euro kaartje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, vandaar mijn twijfel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Zal ik je bellen, leg je het dan uit
Ik vind hem een slechte zanger, dus ben misschien daarom wel bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Asmali Konak en Haziran Gecesi vond ik twee mooie series.
Jij gaat al lang niet meer naar de bios, zie ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? 6 euro kaartje?
Ik ga wel, maar arkadas heeft pasje.. kost mij nietsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat al lang niet meer naar de bios, zie ik?
Is al 9,50 geworden ofzo.
Lets go to the movie!
Arkadas heeft pasje? Frauderende Turkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga wel, maar arkadas heeft pasje.. kost mij niets
Durf jij met mij naar de bios en in het donker te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bellen![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bellen.
Ik ben ook geen beller..
Jij wordt gewoon gebeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bellen
Heb een goede plan, jij belt mij en Ambi. Groepsgesprek alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bellen
Nee, het is legaal!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Arkadas heeft pasje? Frauderende Turken![]()
Ja, kom we gaan
Ayca mag mij altijd bellen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb een goede plan, jij belt mij en Ambi. Groepsgesprek alles!
Evim Sensin al gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, het is legaal!!
Cool, wanneer gaan we?
True. Het is dat ik de laatste tijd m'n ouders af en toe bel, was nog meer.quote:
omg... So much Fokkers to see die vrijdag.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef xminator het volgende:
Volgende week vrijdag, net voor de meet?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
omg... So much Fokkers to see die vrijdag.....Heb dan al meerdere meets gepland, hoor.
Is goed, jullie mogen praten. Heb jullie nummers niet tho.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb een goede plan, jij belt mij en Ambi. Groepsgesprek alles!
En jij? Jij gaat zeker luisteren, giechelen en dan vieze dingetjes doen hè?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is goed, jullie mogen praten. Heb jullie nummers niet tho.
quote:
...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
En jij? Jij gaat zeker luisteren, giechelen en dan vieze dingetjes doen hè?
Vrijdag in Amsterdam, diyecektimde.. Te veel bekenden bij een Turkse filmquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Chill joh. Ik ben niet zo van het plannen, haftaya bakariz iste
Ze belt jullie allebei op en schakelt het ene gesprek door naar het andere. Zij kan dan gewoon ophangen terwijl jullie verder ouwehoeren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
En jij? Jij gaat zeker luisteren, giechelen en dan vieze dingetjes doen hè?
X... Tis gewoon vriendschappelijk, waaorm laat je je tegenhouden door wat Turken denken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Vrijdag in Amsterdam, diyecektimde.. Te veel bekenden bij een Turkse film
Oh als het vriendschappelijk is hoeft het nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X... Tis gewoon vriendschappelijk, waaorm laat je je tegenhouden door wat Turken denken?
Harder je best doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Effe een vraagje tussendoor als je vroeger moeite had met een vak en je ouders konden je niet goed helpen omdat ze mischien uit turkije komen wat deed je dan?
Hangt ervan of je een oom/tante hebt die wel naar school is gegaan? In mijn schooltijd kon ik niet bij familie aankloppen voor huiswerkhulp, maar m'n neefjes en nichtjes kunnen nu wel bij mij aankloppen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Effe een vraagje tussendoor als je vroeger moeite had met een vak en je ouders konden je niet goed helpen omdat ze mischien uit turkije komen wat deed je dan?
Gewoon, ik ken jou niet, nooit gezien. Is dit een tweede nick? Kom je zo nu en dan buurten?quote:
Dan gaan we in Rotterdam. Ik heb schijt aan roddelaars. Ik ken mezelf, de rest kan de pot op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh als het vriendschappelijk is hoeft het niet...
Nee maar ik weet dat, maar Turken zijn gaar.
Ja, daarom zei ik voor de meet.. Anders heb je dat heen en weer gereis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon, ik ken jou niet, nooit gezien. Is dit een tweede nick? Kom je zo nu en dan buurten?
[..]
Dan gaan we in Rotterdam. Ik heb schijt aan roddelaars. Ik ken mezelf, de rest kan de pot op.
Gozer, jij hebt te weinig klappen gehad....quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Zolang we samen zijn X, is het geen probleem, toch snoesje..quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik voor de meet.. Anders heb je dat heen en weer gereis.
(Als die dan nog draait)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang we samen zijn X, is het geen probleem, toch snoesje..
Is mijn enige nick.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon, ik ken jou niet, nooit gezien. Is dit een tweede nick? Kom je zo nu en dan buurten?
[..]
Dan gaan we in Rotterdam. Ik heb schijt aan roddelaars. Ik ken mezelf, de rest kan de pot op.
Bespreken met klasgenoten. Hulp vragen bij de docent. Hulp vragen aan de mensen in je buurt/familie (broer/zus/neef/nicht enzovoorts).quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef fb12fb12 het volgende:
Toen ik als 12-jarige jongen met mijn Turkse klasgenootje (opa uit Konya, dus de families kennen elkaar) naar huis fietste werd mij vriendelijk doch dringend verzocht niet meer samen te fietsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X... Tis gewoon vriendschappelijk, waaorm laat je je tegenhouden door wat Turken denken?
Ik heb denk ik meer slippers tegen me hoofd gehad dan jouquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gozer, jij hebt te weinig klappen gehad....
Dan leer je harder. Dan vraag je het aan je docent. Je volgt bijles.
*jij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer slippers tegen me hoofd gehad dan jou
Als die je ook niet konden helpenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hangt ervan of je een oom/tante hebt die wel naar school is gegaan? In mijn schooltijd kon ik niet bij familie aankloppen voor huiswerkhulp, maar m'n neefjes en nichtjes kunnen nu wel bij mij aankloppen.
Jij hebt blijkbaar meer slippers nodig...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer slippers tegen meijn hoofd gehad dan jouij.
Oh, nou hallo dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Mercan het volgende:
[..]
Is mijn enige nick.
Kom inderdaad zo nu en dan ff buurten.
Yuru, ik ben Erzincanli, die geloven heilig in het smacken van je kinderen. De hoeveelheid klappen die ik heb gekregen..quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer slippers tegen me hoofd gehad dan jou
Wat weet je van oklava tegen je hoofdquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, nou hallo dan.
[..]
Yuru, ik ben Erzincanli, die geloven heilig in het smacken van je kinderen. De hoeveelheid klappen die ik heb gekregen..
Hhaha dat is wel een mooie lan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat weet je van oklava tegen je hoofd
Another taalnazi spotted overquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar meer slippers nodig...
Oooh... Alles. Slippers zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat weet je van oklava tegen je hoofd
Je was zeker het arrogante meisje in het gezin?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh... Alles. Slippers zelfsAls ik echt over de scheef ging, kon ik gewoon onder de koude douche staan met kleding en al. Ik vind het niet erg, mijn ouders hadden het moeilijk met ons.
Ging je vader toen met hem oefenen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Ambipur het volgende:
Mijn broer was trouwens een asshole eerste klasse.. Die kwam oefenen op mij, wat hij met Kickboks les had geleerd
quote:
Eh... Nee, wel de psycho.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je was zeker het arrogante meisje in het gezin?
No commentquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ging je vader toen met hem oefenen?
Ağlayımmı, güleyimmi? Bilemiyorum.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Ambipur het volgende:
Mijn broer was trouwens een asshole eerste klasse.. Die kwam oefenen op mij, wat hij met Kickboks les had geleerd
Oh, je wacht er opquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef Ambipur het volgende:
X, had je me al gebeld? Mijn BB is uitgevallen
Was erg snel boos, mijn broer en ik waren continu bezig met ruzie maken en elkaars schedel inslaan.quote:
Gul bence. Ik ben niet het type om mee te fokken. Dankzij dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ağlayımmı, güleyimmi? Bilemiyorum.![]()
Hey dat lijkt op ik en mijn zusjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was erg snel boos, mijn broer en ik waren continu bezig met ruzie maken en elkaars schedel inslaan.
[..]
Gul bence. Ik ben niet het type om mee te fokken. Dankzij dat.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hey dat lijkt op ik en mijn zusje
Korkak of zoals jij het zou zeggen. Pussy!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaah! Je mag mij niet meer bellen X!!
Yok lieve schat, ik ben hoogstens verlegen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Korkak of zoals jij het zou zeggen. Pussy!
OMG... weet je het!! Dat was zarGon, isyerinde bile bunu dinledim!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Welke idioot heeft gisteren "Annen evdemi" gepost?Zit me nu suf te zoeken naar andere versies.
Dan moet ik je zo bellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yok lieve schat, ik ben hoogstens verlegen.
quote:
Je weet aan wie ik nu moet denken hequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet aan wie ik nu moet denken he
X hou es op. Ik heb geen zin me verlegen te voelen nu. Yapma hele.
Is me opgevallen, acsana bi.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nerd, hij staat uit. accu maar eens laden eh.
Vriendinquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Je vriendin heeft er vrede mee dat je met andere dames naar de film gaat, xminator?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Je vriendin heeft er vrede mee dat je met andere dames naar de film gaat, xminator?
TM, doe eens niet zo raar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Vriendin
Jij mag ook wel mee hoor TM. Plus niets mis mee met iemand naar de bios gaan?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar een vriendin, waarom zou ik serieus ingaan op zijn vraag?
Je kan toch naar de bios gaan, zonder bijbedoelingen?quote:
TM ist jaloers, hij wilt ook mee. Soyle gelsin.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kan toch naar de bios gaan, zonder bijbedoelingen?
Of ben ik nu weer te naief... X, heb je bijbedoelingen
Joh van mij mag iedereen mee... Ik heb ook weleens een eetafspraak etc met mannen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef xminator het volgende:
[..]
TM ist jaloers, hij wilt ook mee. Soyle gelsin.
Ik heb het ook niet over de bedoelingen van xminator, maar of zijn vriendin daar vrede mee zou hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kan toch naar de bios gaan, zonder bijbedoelingen?
Of ben ik nu weer te naief... X, heb je bijbedoelingen
Welke vriendinquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de bedoelingen van xminator, maar of zijn vriendin daar vrede mee zou hebben.
Ik lijk op haarquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Ambipur het volgende:
Wie van de heren zou haar doen voor 1 miljoen
Vooral als ze doet zoals op 0.47.
Je begrijpt het nog steeds niet hèquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt het toch zelf gezegd? Zie quote boven.
I fucking hate her. Echt.quote:
Ik snap em ook niet......quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet hè. Denk eventjes goed na.
Nee, kennelijk niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet hè. Denk eventjes goed na.
Oke diyelim o zaman, toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
Welke vriendin
Oftewel geen vriendin. Ja? Okè Hadi./
Film kijken/Uit eten met iemand van het andere geslacht is toch niet zo erg?quote:
Juiiiisttt.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Film kijken/Uit eten met iemand van het andere geslacht is toch niet zo erg?Het wordt pas erg als je dat allemaal "stiekem" doet.
Het wordt pas verkeerd begrepen als je "in the middle of nowhere" samen met een andere gozer wordt gezien door iemand die daar ook toevallig is. "Kimse görmesin diye daha uzaklara gitmisler."quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Juiiiisttt.....![]()
Haftaya ga ik uiteten met een goede vriend. Ik zie hem als abi. Zegt mijn moeder vorige week, kizim, ga ergens heen waar niemand je ziet, yanlis anlarlar..
Ik heb nooit stiekem gedaan. Ook niet met mijn ex man. Ja, ik werd weleens gezien, maar zo erg werd er niet geroddeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het wordt pas verkeerd begrepen als je "in the middle of nowhere" samen met een andere gozer wordt gezien door iemand die daar ook toevallig is. "Kimse görmesin diye daha uzaklara gitmisler."
Ach ja, bij mij in de familie mocht m'n 16-jarige nichtje (dochter van m'n zus!) niet eens een paar dagen met mij naar Istanbul (zij was al in Konya).Gekke Turken.
Niet grappig... Wat erg...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef xminator het volgende:
Heheh, was ooit in Antwerpen. Zag ik een getrouwde man/jongen uit Haarlem met een andere chick hand in hand lopen en dat was niet zn vrouw
Zolang je zelf er geen moeite mee hebt, niks aan de hand toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb nooit stiekem gedaan. Ook niet met mijn ex man. Ja, ik werd weleens gezien, maar zo erg werd er niet geroddeld.
Ik kan een grote mond hebben en mij schaamteloos uitdrukken, maar juist omdat ik mezelf ken, kom ik gewoon in het openbaar, hoor. Utanacak biseycik yapmiyorum ben.
Ben je normaal?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef Mercan het volgende:
Iemand die me nog info kan geven over de MEET?
Dit komt helaas te vaak voor onder Turken in Nederland. Aglanilacak halimize gülüyorsun. Ik ken ook zo'n Turk die vrouw en drie kinderen heeft achtergelaten voor een of andere Slowaakse. Vieze klootzakken zijn het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef xminator het volgende:
Heheh, was ooit in Antwerpen. Zag ik een getrouwde man/jongen uit Haarlem met een andere chick hand in hand lopen en dat was niet zn vrouw
Vieze hoerenlopers iste.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit komt helaas te vaak voor onder Turken in Nederland. Aglanilacak halimize gülüyorsun. Ik ken ook zo'n Turk die vrouw en drie kinderen heeft achtergelaten voor een of andere Slowaakse. Vieze klootzakken zijn het.
AnaNAS; Turks voor 'hoofd-NAS'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
Ik heb sinds vandaag een NAS thuis. Iemand een idee hoe ik 'm moet noemen? (Ik geef elk apparaat een naam..)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
AnaNAS; Turks voor 'hoofd-NAS'.
Ik heb thuis de apparaten jupiter, saturnus, mars, pluto, uranus en earth genoemd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
Ik heb sinds vandaag een NAS thuis. Iemand een idee hoe ik 'm moet noemen? (Ik geef elk apparaat een naam..)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel goed bedacht!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beleefdheid,quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee ben geïnteresseerd. Turkse beleefdheid.
Staat id op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef Mercan het volgende:
[..]
Beleefdheid,
Geef dan om te beginnen antwoord op mijn eerste vraag.
We willen hier geen mensen van boven de 25, Dat is gewoon raar, weet je wel.. Yaks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:39 schreef Mercan het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet vaak hiero te vinden.
OMG, zijn we echt de oudste hiero?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh, Xmini noemt mij zelfs abla...
Yeps! Kom maar naar de meet... Zou fijn zijn als ik niet de oudste benquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
OMG, zijn we echt de oudste hiero?
Herkes senin elini öpecek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yeps! Kom maar naar de meet... Zou fijn zijn als ik niet de oudste ben
Ik mag niet met vreemden afspreken van mamaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yeps! Kom maar naar de meet... Zou fijn zijn als ik niet de oudste ben
Als mensen dat willen doen, dan mag het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Herkes senin elini öpecek.
"Ambi teyze, tuzu uzatirmisin?"
Istersen, bel ik je moeders even om te vragen of het mag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemden afspreken van mama
En al helemaal niet in Roffa.
Ik niet. Ik háát dat, vooral als ze dat van je verwachten (of zelfs eisen).quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als mensen dat willen doen, dan mag het.![]()
Niemand kust mijn hand... I wish!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik niet. Ik háát dat, vooral als ze dat van je verwachten (of zelfs eisen).Ze krijgen hooguit een handje, meer niet. Echt zo'n vervelende traditie.
Als de kleintjes dat bij mij proberen te doen trek ik m'n hand weg.
Slaap er nog een nachtje over.quote:Istersen, bel ik je moeders even om te vragen of het mag?
leuk toch als kleine kinderen dat doequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik niet. Ik háát dat, vooral als ze dat van je verwachten (of zelfs eisen).Ze krijgen hooguit een handje, meer niet. Echt zo'n vervelende traditie.
Als de kleintjes dat bij mij proberen te doen trek ik m'n hand weg.
Truste.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Mercan het volgende:
[..]
Slaap er nog een nachtje over.
Iyi geceler allemaal!
Dan voel ik me oud.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
leuk toch als kleine kinderen dat doe
Verschil moet er zijn hè, ik heb 2+3+3+3+2=13 neefjes & nichtjes. Zij "moeten" wel, ik ben immers hun oom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niemand kust mijn hand... I wish!
Ik heb 12 nichtjes en neefjes.... Maar goed, om mijn nicht van 24 dit te vragen, zou raar zijn...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn hè, ik heb 2+3+3+3+2=13 neefjes & nichtjes. Zij "moeten" wel, ik ben immers hun oom.
Ah, jij hebt ook genoeg neefjes en nichtjes dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb 12 nichtjes en neefjes.... Maar goed, om mijn nicht van 24 dit te vragen, zou raar zijn...
Ehm.... Ik heb een tante van net 4 jaar ouder, die noem ik geen hala hoor...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook genoeg neefjes en nichtjes dus.
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Dat m'n nichtje van 23 mij "dayi" noemt terwijl ik verdomme maar 3 jaar ouder ben.Waarom is het in het Turks zo vreemd om je ooms en tantes met hun naam aan te spreken?
Al m'n neefjes en nichtjes noemen mij dayi/amca. Ook de neefjes/nichtjes die <10 (of zelfs <5) jaar jonger zijn dan ik. Ik voel me dan gewoon oud.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehm.... Ik heb een tante van net 4 jaar ouder, die noem ik geen hala hoor...Verder noemen mijn nichtjes mij bij mijn voornaam, maar dat corrigeer ik.. Ik ben 19 jaar ouder dan zij. Mijn andere nichtjes mogen gewoon mijn naam roepen
Dat is wat ik zeg, maar aan de andere kant denk ik fock it. Nu even door het leven als een cavemen en een tijdje lekker lopen trainen en iets gezonder leven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef Ayca het volgende:
Wel een beetje een vies baardje. /no offence
Zeg estaghfirullah jij leugenaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, ik ben niet aardig. Bana sorma.
Een Turk is niet orthodox met baard...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Minpunt is dat men je dan als orthodox gaat zien.
Mooi!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Baard begint best wel huge te worden.. Had in het begin de bovenkant iets korter gedaan, dus dat merk je nu ook wel een beetje.
Neeee, we gaan knus samen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
Ideetje:
Nog mensen animo om een filmpje te pakken voor de meet?
Iedereen hier weet gewoon hoe aardig jij bent hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kardes, je helpt mn imago naar de mallen..
Shit..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen hier weet gewoon hoe aardig jij bent hoor
Skills.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit..
Yuh be, probeer al 4u lang was op te vouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |