SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Karina op 22-12-2012 22:50:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Arme JM Beterschapquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef just me het volgende:
Mijn pizza ging met moeite in mijn mond, kan mijn mond niet ver genoeg openkrijgen, net stukje overheerlijke kaas zo klein gesneden dat dát wel ging
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Kijk eens chufi:Ja ik ken het KT, maar heeft niets met mij te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ken het KT, maar heeft niets met mij te maken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de enige overeenkomst dat ik ook lekker ben, maar niet voor jou
Jep,quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen weer pakjesdag? Is het echt zo slecht geregeld trouwens die vergoedingen?
Dat is juist waarom ik je er over vraag.. Bestel best wel vaak online ... Krijg misschien wel medelijden met je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep,
Verdient echt geen reet...
Ik hoorde trouwens dat er nog iets over in het nieuws was, zo slecht het verdient.
Ik was vandaag bij een mevrouw die betaalde 10 euro aan verzendkosten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik je er over vraag.. Bestel best wel vaak online ... Krijg misschien wel medelijden met je.
En wat verdien jij er dan aan? Of ben je in loondienst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij een mevrouw die betaalde 10 euro aan verzendkosten.
Dat gaat allemaal naar de handen van de directeur van dat bedrijf dus.
Loondienst bij selektvracht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat verdien jij er dan aan? Of ben je in loondienst?
Loondienst krijg je toch gewoon een vast loon ? Dus ja, ik weet niet hoeveel pakketjes je aflevert per dag,,, Ik ben dagelijks ook bezig met de afhandeling van vele pakketten / pallets, die ik dan wel of niet accepteer en zo ... Bijna een dagtaak naast mn gewone werkzaamhedenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loondienst bij selektvracht.
Laten we zeggen rond de 70 cent voor dat pakje.
Nope,quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Loondienst krijg je toch gewoon een vast loon ? Dus ja, ik weet niet hoeveel pakketjes je aflevert per dag,,, Ik ben dagelijks ook bezig met de afhandeling van vele pakketten / pallets, die ik dan wel of niet accepteer en zo ... Bijna een dagtaak naast mn gewone werkzaamheden
Daar wordt je niet echt vrolijk van ... Dat verdien ik bijna per uur. Hoe zit dat dan met vervoer? Moet je dat dan zelf hebben? Krijg je de km vergoed?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope,
0 uren contract + betaald per pakketje en niet per uur.
Ik zit rond de 60 op het moment...
Dus 70 cent.... 42 euro per dag... En dan ben ik wel 7 uur bezig zomaar denk ik.
Ik ben dan 20 en kan in een auto werken, dat is voor mijn leeftijd toch wel een leuk baantje gewoon.
Maar ik heb genoeg collega's van in de 30-40 die daar dan een gezin mee draaiende moeten houden.
Jep, dus al die mensen moeten ook nog hun auto onderhouden en betalen...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wordt je niet echt vrolijk van ... Dat verdien ik bijna per uur. Hoe zit dat dan met vervoer? Moet je dat dan zelf hebben? Krijg je de km vergoed?
Ik heb met je te doen KT. Je studeerde toch iets? Zorg dat je daar iig goed je best doet !!!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, dus al die mensen moeten ook nog hun auto onderhouden en betalen...
En je krijgt iets van 17 cent per kilometer ofzo, dat is wettelijk geregeld.
Gestopt weer, maar ik ga sowieso een studie afronden, anders is het nogal zonde van mijn denkvermogen.. Ik ben zeker geen domme gast.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen KT. Je studeerde toch iets? Zorg dat je daar iig goed je best doet !!!
Dat emotionele moet je gewoon accepteren .... En ja zorg gewoon dat je een studie afmaakt.. Je kunt het!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gestopt weer, maar ik ga sowieso een studie afronden, anders is het nogal zonde van mijn denkvermogen.. Ik ben zeker geen domme gast.
Beetje jammer dat ik emotioneel af en toe een depressieve lulhammes ben.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat emotionele moet je gewoon accepteren .... En ja zorg gewoon dat je een studie afmaakt.. Je kunt het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks wordt het weer kingtoppie SC
Dankjewel chuuf.Rustig aan.
Het staat nog onder de spoiler hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
Was ik net te laat om je gehele bericht te lezen... Het verdween echt uit mn beeld/ Maak je niet te druk KT!1! Je bent nog jong dus er komt nog veel meer op je af, Concentreer je op wat je later wilt worden. Dat werk is bijzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |