abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120464509

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

SPOILER: Europese topniveau
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Ajacied422 op 18-12-2012 17:15:15 ]
pi_120464624
En - gezien het topicnummer - wil ik toch even alle Rotterdamse vriendjes bedanken voor alle mooie momentjes.

pi_120465039

Kan je deze even in de OP zetten ipv dat huidige gedrocht met die smurf? :*
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:50:51 #5
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_120465141
quote:
Ik moet zeggen dak er niet kapot van ben.
Binnie noe helemoale van god los
pi_120465392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef Lubbert het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dak er niet kapot van ben.
nerd
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:58:03 #8
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_120465470
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

nerd
Wat, ik mag toch wel zeggen dat ik het geen leuk liedje vindt? Niet alles wat mijn club doet is altijd oké. Ik heb het wel legaal gedownload hoor om de foundation te steunen. Heb jij dat al gedaan?
Binnie noe helemoale van god los
pi_120465571
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef Lubbert het volgende:

[..]

Wat, ik mag toch wel zeggen dat ik het geen leuk liedje vindt? Niet alles wat mijn club doet is altijd oké. Ik heb het wel legaal gedownload hoor om de foundation te steunen. Heb jij dat al gedaan?
Nee ik download m illegaal en verkoop de single op de warte markt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:05:40 #10
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120465826
quote:

[..]

Ik vind het liedje wel leuk :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_120465839
quote:

[..]

Downloaden is hoe dan ook legaal in Nederland dus mij zal je hem niet zien kopen ( ook niet downloaden :') ). Maar een goed initiatief van Ajax, dt wel.
pi_120465850

Zelfs bij de jeugd doet deze baas de loting.

De B1 moest zondag tegen de B2 in de beker, de B1 heeft met 3-0 gewonnen. De A1 en de A2 zijn ook door in de KNVB Beker. Loting is als volgt;

Ajax A2 – VVV/Helmond Sport A1
Ajax A1 – RJO/FE Feyenoord A1
Ajax B1 – AZ O16
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:11:12 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_120466095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

Kan je deze even in de OP zetten ipv dat huidige gedrocht met die smurf? :*
Ik ben inmiddels overleden
pi_120466171
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Enchanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf strijden tot dit logo weer terug is, of jij het nou wilt of niet.
pi_120466178
'Seedorf mogelijk terug bij Ajax'

Ajax kan wellicht binnenkort een oude bekende verwelkomen. Volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport is Clarence Seedorf namelijk zijn oude werkgevers aan het peilen over de mogelijkheid hem te huren.

De 36-jarige middenvelder speelt tegenwoordig bij het Braziliaanse Botafogo, maar de competitie in dat land is inmiddels afgelopen. Seedorf zou daarom al bij AC Milan hebben aangeklopt om zijn conditie op peil te houden, maar die hebben aangegeven hem niet nodig te hebben.

Daarom zou de oud-voetballer van Ajax, Sampdoria, Real Madrid en Internazionale van plan zijn ook die clubs te laten weten op zoek te zijn naar een plek om van januari tot en met mei zijn balkunsten te vertonen.

_O_
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:14:13 #16
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120466196
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:

Ajax kan wellicht binnenkort een oude bekende verwelkomen. Volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport is Clarence Seedorf namelijk zijn oude werkgevers aan het peilen over de mogelijkheid hem te huren.

De 36-jarige middenvelder speelt tegenwoordig bij het Braziliaanse Botafogo, maar de competitie in dat land is inmiddels afgelopen. Seedorf zou daarom al bij AC Milan hebben aangeklopt om zijn conditie op peil te houden, maar die hebben aangegeven hem niet nodig te hebben.

Daarom zou de oud-voetballer van Ajax, Sampdoria, Real Madrid en Internazionale van plan zijn ook die clubs te laten weten op zoek te zijn naar een plek om van januari tot en met mei zijn balkunsten te vertonen.

_O_
:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:14:21 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_120466202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik blijf strijden tot dit logo weer terug is, of jij het nou wilt of niet.
Dat mag hoor :*
Ik vond het oude logo ook veel mooier , maar ja om me daar nu druk om te maken :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_120466273
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat mag hoor :*
Ik vond het oude logo ook veel mooier , maar ja om me daar nu druk om te maken :')
Ja dat doe ik dus wel, net zoals ik elk jaar weer klaag over het shirt als de rode baan te breed is, op de schouders niet doorloopt of aan de onderkant gaar naar binnen loopt.
pi_120466295
quote:

_O_
Opletten man, VI heeft Seedorf al gebeld en hij zei dat er helemaal niks van klopt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:18:08 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120466332
Als PSG, United en City geen interesse hebben, dan moet Sneijder maar naar Ajax toch.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:25:22 #21
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_120466598
quote:

_O_
Artikeltje van De Speld toevallig? :')
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:26:45 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120466637
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja dat doe ik dus wel, net zoals ik elk jaar weer klaag over het shirt als de rode baan te breed is, op de schouders niet doorloopt of aan de onderkant gaar naar binnen loopt.
Dit volg je dus ook?

AjaxGezicht twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 15:05:37 Lelijke smurf versus Griekse God. #AJAX #echtelogo ★★★ RT & volg ons. Volgen = petitie ondertekenen. ★★★ http://t.co/OFvS7clz reageer retweet
pi_120466739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit volg je dus ook?

AjaxGezicht twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 15:05:37 Lelijke smurf versus Griekse God. #AJAX #echtelogo ★★★ RT & volg ons. Volgen = petitie ondertekenen. ★★★ http://t.co/OFvS7clz reageer retweet
Nee, ik doe ten eerste niet aan twitter en ten tweede weet ik niet wie er achter die actie zitten en moeten ze het oude logo gebruiken ipv weer een gemoderniseerd logo ( mag wel, maar dan afblijven van de kop )

Ik hoop eigenlijk dat de mensen achter ajaxlogo het weer oppakken en de fanatieke supportersgroepen.
pi_120466746
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Als PSG, United en City geen interesse hebben, dan moet Sneijder maar naar Ajax toch.
Wat moeten we met Sneijder? We verpatsen Eriksen voor 20 miljoen, pleuren Andersen in de basis en worden gewoon kampioen.

Bankrekening O+
pi_120466832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Wat moeten we met Sneijder? We verpatsen Eriksen voor 20 miljoen, pleuren Andersen in de basis en worden gewoon kampioen.

Bankrekening O+
Die 20 miljoen kunnen we dan weer gebruiken voor Deense jongens die 2013912x beter zijn dan de jeugd hier.

Dat wil Overmars sowieso doen, buffer opbouwen zodat er bij een volgend mega talent direct bijvoorbeeld 1,5 miljoen overgemaakt kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')