Dat is ook zo eng.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Och.. beter lapo hunten dan dat mensen 'bang' zijn om die laatste paar posts te doen.
Wie is er nu bang op de laatste paar posts te doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Och.. beter lapo hunten dan dat mensen 'bang' zijn om die laatste paar posts te doen.
Armbandquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is wel een beetje alto, die noosa-armband Samzz...
Ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Armband. Daar stond eerst ketting
.
Dan neem ik een dag verlof op en ga ik de hele dag F5'en...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel een hekel aan lapo-hunters. Met name omdat ik wel eens wat nuttigs wil zeggen (relatief gezien dan) en dan kun je niet posten omdat er ' LAPO!!!!![]()
![]()
' staat. Ik zie het nut er gewoon niet van in. Ja, misschien met nr 1000 straks.
Heb jij al een kerstkaart van Astrid ontvangen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
Mijn tante opent een groepsgesprek om al haar contacten via WA een fijne kerst te wensen. Ik dacht het ook, dikke doei.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij al een kerstkaart van Astrid ontvangen?
Puik idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
Mijn tante opent een groepsgesprek om al haar contacten via WA een fijne kerst te wensen. Ik dacht het ook, dikke doei.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij al een kerstkaart van Astrid ontvangen?
Address Bar of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe heet de browserbalk eigenlijk in het engels? Je weet wel, die plaats waar je een adres in kan geven.
Navigation Toolbar in Vuurvos.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe heet de browserbalk eigenlijk in het engels? Je weet wel, die plaats waar je een adres in kan geven.
Ik wacht met je mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik wacht geduldig af tot kerst.
Liever naar een glas Guinness.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Duurt langZullen we in de tussentijd naar een glazen huis kijken?
Ik ga zaterdag avond een Guinessje drinken met een FOK!er en zijn vriendin die komen voor het Glazen Huisquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Liever naar een glas Guinness.Of twee. Drie. Vier. Vijf. Zes. Zeven. Misschien wel acht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |