door elkaar in de blender?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:15 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook een enorme vreetkick aan het onderdrukken. Heb zin in Mac, subway en chocolade
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden idee. En zelfs hier van gaat mijn honger niet weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
eet een broodje komkommer!~
[ afbeelding ]
Japan
Meatball Marinaraquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Subway Chicken Teriyaki
Mitraillettequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toch blijf ik dit ook wel een apart gezicht vinden hoor, broodje friet
[ afbeelding ]
HOE !!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef Mss het volgende:
En er komt maar geen einde aan mijn tekst.
🐦
Geregeld in die zin, dat hij goed zitquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum: ' IK HEB IETS VOOR OUD EN NIEUW GEREGELD'.
Dus ik meteen ERMAHGERD hotel met bubbelbad samen ofzo.
Maar neeoud en nieuw met z'n ouders en broertje+ vriendin in Breda.
Daar is toch niks geregeld aan
Das lekker man!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar is dat serieus een pistoletje met friet erop gedumpt?
Stokbrood met iets van frikandel of mexicano achtig iets qua vlees... Groenten ergens ook (optioneelquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar is dat serieus een pistoletje met friet erop gedumpt?
Broodje friet, serieus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das lekker man!
Net zo lekker als broodje kaassoufflee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groenten alsin beetje sla zoals op de hamburger?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stokbrood met iets van frikandel of mexicano achtig iets qua vlees... Groenten ergens ook (optioneel); daarboven friet en dan velen saus
![]()
SUBWAY IS LEKKER KIP!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En subway vind ik niks aan, is toch gewoon een belegd btoodje maar dan duur?
Subway is ook duurquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En subway vind ik niks aan, is toch gewoon een belegd btoodje maar dan duur?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Broodje friet, serieus?
En jij bent normaal van de kruiden en speciale gerechten en alles en dan eet je dit??Hehehehe, ik heb het 2 x op, in Frankrijk. Met alleen patat erop, zonder vlees of groenten. Ik vond het lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miet wel van die Franse patat zijn in zonnebloem olie gebakken omnomnom!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Als dat niet goed is; dan moet je toch zelf iets geregeld willennnnnnquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum: ' IK HEB IETS VOOR OUD EN NIEUW GEREGELD'.
Dus ik meteen ERMAHGERD hotel met bubbelbad samen ofzo.
Maar neeoud en nieuw met z'n ouders en broertje+ vriendin in Breda.
Daar is toch niks geregeld aan
Ja dat idee iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Groenten alsin beetje sla zoals op de hamburger?
Het lijkt me echt vreselijk smerig![]()
Beetje kapsalon met brood en zonder shoarma
Maar heel het concept is toch gewoon ouderwets en suf? Belegd broodje, oeeeeeeeeequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar heel het concept is toch gewoon ouderwets en suf? Belegd broodje, oeeeeeeeee
Ik vind de broodjes van La Place veel lekkerder
I doubt itquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tijd voor gossip girl, hopelijk zit ik dadelijk niet te janken
Maar die broodjes van La Place zijn niet belegd dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar heel het concept is toch gewoon ouderwets en suf? Belegd broodje, oeeeeeeeee
Ik vind de broodjes van La Place veel lekkerder
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik tegen bram gezegd dat ik dat meisje niet heul geweldig vind en dat het niet echt mn type is.
what have I done
Ik heb het ooit gevolgd, op Net 5. Toen begonnen ze te kutten met uitzenden en heb ik het niet meer gezien. En eigenlijk ook niet echt gemist. Die 'echte' liefdes die nooit langer dan 2 afleveringen duren en iedereen die heel de cast al zo'n beetje gehad heeft in 2 seizoenen of zo. Toch nie zo mijn dingquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik volg het al vanaf het begin, dus dan is het einde wel even kut denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |