Gelukkig heb ik een reumatoloog in de buurt... dus als dat lopen in het gras niet helpt dan ga ik daar wel naartoe...quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je krijgt vast reuma.
Maar goed, als je ff in het gras gaat lopen komt het ook wel weer goed.
En snapt die arts het wel??quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een reumatoloog in de buurt... dus als dat lopen in het gras niet helpt dan ga ik daar wel naartoe...
Mooie TT![]()
Mensen die grotendeels in de pas lopen en heel soms een uitglijer maken zijn veel makkelijker te pakken dan mensen die schijt hebben aan alles. Valt ook veel meer te halen. Wij zijn gewoon veel te braaf wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk is het best zot... Dat het dus 2 jaar duurt voordat er echt wordt ingegrepen als je je kind niet naar school stuurt... En dan zit je moeilijk te doen over die ene dag extra voor je vakantie...
Maar de boetes zijn niet mals... ik bedoel, zou ze dan geen boetes hebben gehad, of betaald ze die gewoon niet...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die grotendeels in de pas lopen en heel soms een uitglijer maken zijn veel makkelijker te pakken dan mensen die schijt hebben aan alles. Valt ook veel meer te halen. Wij zijn gewoon veel te braaf wat dat betreft.
Als je je maar asociaal genoeg opstelt kun je dat een hele tijd vol houden. Gewoon niet betalen, nergens op reageren, niet opendoen als er aan wordt gebeld, etc, etc. Woonwagenbewoners vullen dit aan met een gezonde portie geweld en intimidatie naar wens en voila. Je verdwijnt langzaam maar zeker uit het systeem omdat de kosten niet meer opwegen tegen de baten. Mission accomplished.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de boetes zijn niet mals... ik bedoel, zou ze dan geen boetes hebben gehad, of betaald ze die gewoon niet...
Ik kan ook dikke schijt hebben aan de snelheidsbeperkingen op de snelwegen... Maar uiteindelijk trek je toch gewoon aan het kortste eind?
Drie keer woordwaarde en weg ben je!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef Joene het volgende:
Woonwagenkampbewonersmooi scrabblewoord ipv Kampers.
Volgens de documentaire had ze een boete van ¤ 250 gekregen, die ze niet ging betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de boetes zijn niet mals... ik bedoel, zou ze dan geen boetes hebben gehad, of betaald ze die gewoon niet...
Ik kan ook dikke schijt hebben aan de snelheidsbeperkingen op de snelwegen... Maar uiteindelijk trek je toch gewoon aan het kortste eind?
te voet, zonder schoenenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een reumatoloog in de buurt... dus als dat lopen in het gras niet helpt dan ga ik daar wel naartoe...
Mooie TT![]()
Nou dat bedoel ik dus een beetje... Blijkbaar wordt je inderdaad harder gestraft als je een keer je kind van school hebt om eerder op vakantie te gaan, dan kun je ze beter helemaal thuishouden en gaan roepen dat de school niet past bij je manier van leven...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de documentaire had ze een boete van ¤ 250 gekregen, die ze niet ging betalen.
Als je een dag voor de paasvakantie met 2 kinderen van 6 en 7 op Schiphol staat heb je al ¤ 200,= boete te pakken, en zij kan daar 1 kind gewoon 3 jaar voor thuishouden
bij deze user ging 't dan volgens mij om redenen die onder artikel 5b vallen:quote:Artikel 5 van de Leerplichtwet. Dit artikel geeft drie gronden voor vrijstelling, namelijk op grond van, kort gesteld:
a) ongeschiktheid voor schoolonderwijs,
b) overwegende bedenkingen tegen de richting van het onderwijs van alle scholen met geschikt onderwijs op redelijke afstand van de woning, en
c) inschrijving en geregeld bezoek aan een buitenlandse school
quote:Het gebruik van Artikel 5 onder b (richtingbedenkingen) wordt uitgelegd in een toelichting op richtingbedenkingen. Hier gaat het erom dat de ouders geen school (meer) kunnen vinden die hun religie of levensovertuiging in het onderwijs uitdraagt en bevordert.
Een eventuele handicap of het feit dat het kind ongelukkig is op school of gepest wordt geeft op zichzelf geen grond voor vrijstelling in de Leerplichtwet. Een beroep op richtingbedenkingen is in deze omstandigheden denkbaar maar moet zeer zorgvuldig worden geformuleerd.
Kaasstengels ftw! Ik ga er morgen een stuk of wat maken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en kutzooi... Ik moet ook iets maken voor kerstdiner...
Easywayout idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kaasstengels ftw! Ik ga er morgen een stuk of wat maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |