Ja precies. Voor ongeoorloofd en roekeloos topicsluiten.quote:
Zeg het ze idd. Het is omdat ik een wraakachtig persoon ben, anders was dit niet nodigquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens, we laten de Lapo gewoon over aan de laatste poster tenzij het te lang duurt. Kinderachtig gezemel.
NSB-notequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Ik heb volgens mij wel echt een positieve note voor mensen verlinken.
Shit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Ik heb volgens mij wel echt een positieve note voor mensen verlinken.
Kankertriest dit kerelquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
Iemand steelt mijn lapo. Dit is zo verwarrend hè.
KLB / [KLB SC] whehehehe
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.
Laat het niet weer gebeuren.
Type eens 'sug min kuk' in een groot lettertype.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, zit een stel Finnen achter mij dat ranzige schoolvreten naar binnen te schuiven terwijl ze over mijn schouder proberen te zien wat ik allemaal typ hier
Ach, dat begrijp ik dan weer wel. Je wordt wat ouder, het wil allemaal niet zo goed meer en het is koud. Het is je vergevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.
Dat heeft hij met zijn vuist. Hij heeft een kort lontje, die Ezio.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.
Nee, ik ga nu naar de les Psychologie. Dagdag allemaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Type eens 'sug min kuk' in een groot lettertype.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat heeft hij met zijn vuist. Hij heeft een kort lontje, die Ezio.
Huilen met de pet op man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Wijo. Dit kan ik niet ongestraft laten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
Iemand steelt mijn lapo. Dit is zo verwarrend hè.
KLB / [KLB SC] whehehehe
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ga daar maar even verder dan nu. Ik zag jou overigens gisteren ook een Lapo stelen. Geen zin in dat kleutergedrag.
Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar had ik een goede reden voor. Maar goed.
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilen met de pet op man.
Zelf een OP jatten en dan daarna lekker NSB'enman man man... net dwc die zich door alle negers nigger laat noemen en daarna gaat huilen als iemand dat doet die hij niet mag
Niet verwacht dit. Teleurstellend.
quote:
Is maar een beetje trollen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilen met de pet op man.
Zelf een OP jatten en dan daarna lekker NSB'enman man man... net dwc die zich door alle negers nigger laat noemen en daarna gaat huilen als iemand dat doet die hij niet mag
Niet verwacht dit. Teleurstellend.
Ik wel, het wordt tijd dat die noot eens gaat afkoelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is maar een beetje trollen hoor. Ik heb trouwens geen TR gemaakt voor het k-woord.
Ik maak de volgende wel weer aan. Dan staan we weer quitte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is maar een beetje trollen hoor. Ik heb trouwens geen TR gemaakt voor het k-woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |