Ja maar bij ons zitten juist velen niet-van-origine-Nederlanders..quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had het allebei. Maar zoveel hoofddoeken werken er denk ik niet bij a.c.hmea. In het callcenter misschien.
Zei ik dat? Ja dat zei ik![]()
Bij BuZa destijds nietquote:
Watwatwat wiequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZOMG uft, wat een borderliners zitten in onze birthday group zeg
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einzquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar bij ons zitten juist velen niet-van-origine-Nederlanders..
Ja die anamaria heeft t nu weer uitgemaakt met dr verloofde, volgens mij is niet niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Watwatwat wie
Sowieso hebben wij een faalgroep
Gore tulbandcake met een houdbaarheid van 5 jaar van de xenos als kerstcadeauquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einz)
Die zijn toch niet zo snel op hun tulband getrapt?
Ohja dat zag ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die anamaria heeft t nu weer uitgemaakt met dr verloofde, volgens mij is niet niet helemaal 100.
Die bridget is wazig en die elisabeth ook
in zo'n roze doosquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gore tulbandcake met een houdbaarheid van 5 jaar van de xenos als kerstcadeau
denk dat het met name daarmee te maken heeft jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zorgt ervoor dat de computersystemen voor facturatie overeind blijven, ongeveerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
bb heeft overigens toch niks te maken met het beleid van a.c.h.MEA dat ze eerst alles per brief, toen telefonisch en vanaf 1 januari weer alles per brief gaan doen he?
Dus aanvragen voor zorgverleners.
Wat een kansloos iets is dat zeg, continu het beleid wijzigen
uh mij lijkt het logisch om eerst de aflevering te doen, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spees weet je toevallig wat je van Gossip Girl eerst moet kijken die docu of de aflevering?
Doe ik maar voor de zekerheid iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
uh mij lijkt het logisch om eerst de aflevering te doen, maar ik weet het niet zeker
ik zou de eps doen, ze zullen vast wel dingen van einde gebruiken in docuquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spees weet je toevallig wat je van Gossip Girl eerst moet kijken die docu of de aflevering?
goed zo, anders had ik bij deze een schurfthekel aan hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zorgt ervoor dat de computersystemen voor facturatie overeind blijven, ongeveer
Bij chinezen kan het ook prima, die schenken het wel uit in het restaurant van hun tante/broer/achterneefquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk dat het met name daarmee te maken heeft ja
dat ligt er helemaal aan of je in een normale wereld of een parallel universum zitquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want retrospective is een terugblik, dusss
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal aan of je in een normale wereld of een parallel universum zit
Plaatje doet ut niequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef BBQ-kip het volgende:
ik vind haar zo'n permanente " ik moet huilen" smoeltje hebben
[ afbeelding ]
Die werd toch ook eerst uitgezonden en daarna de final ep of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wait:
A look back across the seasons before the series
finale.
Geen idee, ik woon niet in Amerikaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die werd toch ook eerst uitgezonden en daarna de final ep of niet?
moslims mogen het niet weg geven, omdat het slecht is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij chinezen kan het ook prima, die schenken het wel uit in het restaurant van hun tante/broer/achterneef
Ja vooral Indiërs ja. En Chinezen. En een verdwaalde hoofddoekquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plaatje doet ut nie
Maar ik kan haar kop ook niet uitstaan nee![]()
Ze hadden vlakbij waar wij woonden uiteindelijk maar speciale brood-containers neergezet met de mededeling dat het dan naar (weet ik veel) de vogelopvang ging oid, want het was echt níet normaal hoeveel beschimmeld brood er overal lag 'voor de vogels'quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moslims mogen het niet weg geven, omdat het slecht is.
Maar zo staan ze in de schilderswijk ook hele turkse broden in de sloot te flikkeren omdat brood weg gooien zonde en dus VERBOTEN ist. Fijn voor de ratten
whuuuuutttttt!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon niet in Amerika
Ik zet de docu wel opquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die werd toch ook eerst uitgezonden en daarna de final ep of niet?
Eerst docu dus jaquote:Like last season's "One Tree Hill" series finale, the last episode will be preceded by an hour-long retrospective look back at "Gossip Girl's" six seasons. It will include clips from the show, interviews with the cast and producers, and serve as a sentimental tribute to the fans leading into the last episode.
ik vind het helemaal niksquote:
Die ken ik welquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks
doe mij maar een Drew Barrymore ofzo, maar die zal jij wel niet kennen want die is ook oud
lulzquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze hadden vlakbij waar wij woonden uiteindelijk maar speciale brood-containers neergezet met de mededeling dat het dan naar (weet ik veel) de vogelopvang ging oid, want het was echt níet normaal hoeveel beschimmeld brood er overal lag 'voor de vogels'
ja precies...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze hadden vlakbij waar wij woonden uiteindelijk maar speciale brood-containers neergezet met de mededeling dat het dan naar (weet ik veel) de vogelopvang ging oid, want het was echt níet normaal hoeveel beschimmeld brood er overal lag 'voor de vogels'
Ze oogt als een slet. Maar ik ken haar verder ook alleen maar van Gossip Girl en daar vind ik haar ook gewoon een domme doos en slet. En dan die stem erbijquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doet deze het?
Echt zo'n hoofd van " uhhhhh, ik moet schijten...."
quote:
met honing overgieten en verkopen als baklavaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lulzwat doen ze dan met overgebleven koeskoes?
ik ken de stem niet eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze oogt als een slet. Maar ik ken haar verder ook alleen maar van Gossip Girl en daar vind ik haar ook gewoon een domme doos en slet. En dan die stem erbij
Drew Barrymore vind ik ook niet echt het toonbeeld van een beauty eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks
doe mij maar een Drew Barrymore ofzo, maar die zal jij wel niet kennen want die is ook oud
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Drew Barrymore vind ik ook niet echt het toonbeeld van een beauty eigenlijk
Doe mij maar Sandra Bullock
/Surprise
Geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lulzwat doen ze dan met overgebleven koeskoes?
Jah, milieu was ook niet echt waarvoor dat brood het plein opgeflikkerd werd he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies...
mooie vind ik wel dat die dudes er gewoon rustig een kapotte auto accu achteraan flikkerden![]()
ZULKS EEN GOED IETS VOOR HET MILEU!
dan gebruikten ze nog een vuilniszak, vaak stonden de "Mo's shoarma'szaak" tasjes gevuld met crap al opengevreten door meeuwen naast de boom, 5 dagen voor de vuilnisman kwam, als ze al naast de boom stondenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen ideeDe overgbleven vuilniszakken gingen in bepaalde straten in elk geval gewoon het raam uit
[..]
Jah, milieu was ook niet echt waarvoor dat brood het plein opgeflikkerd werd he?
Multiple choice tentamensquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zo een lamme hand krijgen, tentamens die niet multiple choice zijn
Ik schrijf nooit meer
Ik woonde in het betere deel van paupers-R-usquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan gebruikten ze nog een vuilniszak, vaak stonden de "Mo's shoarma'szaak" tasjes gevuld met crap al opengevreten door meeuwen naast de boom, 5 dagen voor de vuilnisman kwam, als ze al naast de boom stonden
En da's waar, hehehehe. Echt, wat een prutsers ook he
mijn broertje woont in een flatgebouw met velen bewoners van Afrikaans allooi, ik heb er beelden bij...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met honing overgieten en verkopen als baklava
of gewoon op straat flikkeren, nooit gezien? Naast de luiers en halve blikken bier
Voor multiple choice hoef je alleen maar zo te leren dat je het herkent als je het zietquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Multiple gok tentamens. Tip van mijn docent ooit "als je het niet weet moet je altijd het langste antwoord kiezen"
![]()
vaak klopt het ook nog
ik werkte daar natuurlijk vlakbij toen, als de vuilniscontainer bij ons weer eens vol zat als ik dinsdag 's ochtends vuilnis wilde weg gooien thuis gooide ik het in de auto en dan mikte ik het daar naast de boomquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik woonde in het betere deel van paupers-R-us![]()
Jah, het was gezellig daar
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik werkte daar natuurlijk vlakbij toen, als de vuilniscontainer bij ons weer eens vol zat als ik dinsdag 's ochtends vuilnis wilde weg gooien thuis gooide ik het in de auto en dan mikte ik het daar naast de boom![]()
(daar werd het op dinsdag opgehaald)
klinkt als de Bijlmerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn broertje woont in een flatgebouw met velen bewoners van Afrikaans allooi, ik heb er beelden bij...
Er hangen ook overal bordjes dat je je etensresten NIET van het balkon mag flikkeren!!!
zo herinner ik het me niet hoor, maar ligt aan de stof denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor multiple choice hoef je alleen maar zo te leren dat je het herkent als je het ziet
heerlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als de Bijlmer
daar hingen luiers in de bomen, er werd een keer een bankstel van 11 hoog naar beneden geflikkerd en een keer een tv.
Niet meer nodig? HOEIIIIIIII over de railing, niet meer mijn probleem
Zo kenmerkend voor die figuren, als het je huis uit is is het je probleem niet meer en moeten anderen het maar oplossen
heel fijn... en je doet er dus ook niks tegen als ze bij jou in huis zitten, omdat het probleem elders zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sinds er bij ons meer allochtonen in de straat wonen flikkeren ze ook alles bij ons achter de flatSindsdien hebben we dus muizen
mijn zusje ging erheen met haar vriend (voor werk, zij reisde mee, maakten er meteen vakantie van).quote:
een vers glaasje jus d'orange?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAEJDNDNDLWKA\**{*#Ŗ
Ik vraag gister 4x aan brum: leg je de poortsleutel neer want anders vergeet je het.
'Ja isgoed'
3x raden wat ik nu niet heb
Mja we hebben alle mogelijke gaten en kieren dichtgestopt en al het eten in plastic bakken en goed afgesloten kasten enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heel fijn... en je doet er dus ook niks tegen als ze bij jou in huis zitten, omdat het probleem elders zit.
Je kunt een kat nemen?
Brumquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAEJDNDNDLWKA\**{*#Ŗ
Ik vraag gister 4x aan brum: leg je de poortsleutel neer want anders vergeet je het.
'Ja isgoed'
wel met pannen/staalsponsjes he? geen purschuim, want daar vreten ze doorheen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja we hebben alle mogelijke gaten en kieren dichtgestopt en al het eten in plastic bakken en goed afgesloten kasten enzo.
Mja hiervoor kon dat niet want we hadden een hondmaar mn moeder wil nu liever niet weer aan dieren beginnen.
een rotte forel mept zeer lastig, die valt uit elkaar zodra je 'm oppaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je slaan met een rotte forel?
alleen als ik er een halve tomaat bij krijgquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je slaan met een rotte forel?
ik wil best een keer de inhoud van een week niet verschoonde kattenbak opsturen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel met pannen/staalsponsjes he? geen purschuim, want daar vreten ze doorheen.
Misschien kun je vragen of SQ wat haren en keutels/smurrie van Eny opstuurt naar je?
ga masturberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb niks bij om te leren, niet eens een aaipet
Zo schijnt Jamaica ook... mijn vorige bazin ging daar vol verwachting op vakantie... chill reggaeparadijs jonge!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn zusje ging erheen met haar vriend (voor werk, zij reisde mee, maakten er meteen vakantie van).
Eerste mailtje "het stinkt hier en het is 1 grote teringbende"
![]()
keren daarop is hij maar alleen gegaan
Nahquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel met pannen/staalsponsjes he? geen purschuim, want daar vreten ze doorheen.
Misschien kun je vragen of SQ wat haren en keutels/smurrie van Eny opstuurt naar je?
het is een ondode!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buschauffeur die niks zegt als je hoi zegt, DAN NIET
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil best een keer de inhoud van een week niet verschoonde kattenbak opsturen?
Adem inhouden om niet als een mongool te hoeven gnorkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is een ondode!
DE ZOMBIE APOCALYPS IS BEGONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Was in Gambia ook. En OVERAL mannen en vrouwen die de hele dag langs de weg op een plastieken stoel zitten en geen reet uitvoerenZe hebben niks, maar ze doen ook niks.
ERMAHGERD wanneer komt de baby?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Intro en ik gaan misschien katten kaufen
ja preciesquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo schijnt Jamaica ook... mijn vorige bazin ging daar vol verwachting op vakantie... chill reggaeparadijs jonge!
Blijkt het 1 grote armoei stinkbende te zijn met overal vuilnis
proest!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Was in Gambia ook. En OVERAL mannen en vrouwen die de hele dag langs de weg op een plastieken stoel zitten en geen reet uitvoerenZe hebben niks, maar ze doen ook niks.
ZO typisch dit, zou bij die van mij ook kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAEJDNDNDLWKA\**{*#Ŗ
'Ja isgoed'
Ain't nobody got time for that!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Een expat patiënt van me was een keer op werkreis naar Suriname en die heeft toen aan de mensen in Paramaribo gevraagd waarom ze de straat van de markt niet met tegels gingen bestraten en waarom ze de zooi niet op ruimden. Dan had je ook minder last van stank, zwerfhonden en het opruimen van visafval enzo zou ook makkelijker zijn.
KANS-LOOS natuurlijk die vraag
Mooi westers gedacht, maar antwoord wat ze kreeg was dat niemand daar aan ging beginnen, want was zijn/haar taak niet![]()
en dan liever elke dag tussen de rottende stinkende vis-groente-vlees meuk staan![]()
vooral leuk in regentijd
En samenwonen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Intro en ik gaan misschien katten kaufen
briefje op de deur plakken waar hij tegenaan loopt als hij weg gaatquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ZO typisch dit, zou bij die van mij ook kunnen gebeuren![]()
En als je dan uit voorzorg tigduizend keer vraagt 'En ligt dat ding klaar?' dan wordt ie boos want 'Wanneer hou je nou eens op want je hebt het al zo vaak gezegd, dat komt echt wel goed hoor' en dan vergeet ie het nog en wordt ik pissig en dan wordt ie nog boos ook![]()
Precies ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ZO typisch dit, zou bij die van mij ook kunnen gebeuren![]()
En als je dan uit voorzorg tigduizend keer vraagt 'En ligt dat ding klaar?' dan wordt ie boos want 'Wanneer hou je nou eens op want je hebt het al zo vaak gezegd, dat komt echt wel goed hoor' en dan vergeet ie het nog en wordt ik pissig en dan wordt ie nog boos ook![]()
Oh nee dat ziet ie niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
briefje op de deur plakken waar hij tegenaan loopt als hij weg gaat![]()
(dat werkt hier in ieder geval, want Koos is precies zoals Brum en jouw vent)
da's waar, ze moeten allemaal voor Bouta kruipen natuurlijk, dat kost tijd jonguh!quote:
Dan nog kan het fout gaan 'want 's ochtends ben ik nog nie helemaal wakker en dan zie ik dat briefje toch heul niequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
briefje op de deur plakken waar hij tegenaan loopt als hij weg gaat![]()
(dat werkt hier in ieder geval, want Koos is precies zoals Brum en jouw vent)
badkamerspiegel? (of andere plek die hij zeker weten ziet, en een mooiboy als Brum kijkt natuuuuuurlijk wel even goed in de spiegel 's ochtends toch? ;7 )quote:
Ja maar tussen badkamerspiegel en weggaan zit teveel tijd, dat gaat nie goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
badkamerspiegel? (of andere plek die hij zeker weten ziet, en een mooiboy als Brum kijkt natuuuuuurlijk wel even goed in de spiegel 's ochtends toch? ;7 )
Of hij sluit je 's ochtends opquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
die keer dat mijn vader mijn sleutels had meegenomen naar Munster en ik een week geen sleutels had"Hey sleutels! *pakt*"
Een man kijkt niet of het wel ZIJN sleutels zijn, die pakt gewoon sleutels
dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar tussen badkamerspiegel en weggaan zit teveel tijd, dat gaat nie goed
in dat geval paar keer keihard terug pakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan nog kan het fout gaan 'want 's ochtends ben ik nog nie helemaal wakker en dan zie ik dat briefje toch heul nie' en dan is het nog mijn schuld want ik kan dat toch helemaal niet verwachten van hem
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
die keer dat mijn vader mijn sleutels had meegenomen naar Munster en ik een week geen sleutels had"Hey sleutels! *pakt*"
Een man kijkt niet of het wel ZIJN sleutels zijn, die pakt gewoon sleutels
Ja maar dan denkt ie 'oh briefje' en dan vergeet ie t alsnogquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
badkamerspiegel? (of andere plek die hij zeker weten ziet, en een mooiboy als Brum kijkt natuuuuuurlijk wel even goed in de spiegel 's ochtends toch? ;7 )
Ook lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
je tandartsafspraak missen omdat manlief zijn fiets aan de jouwe heeft vastgemaakt en vervolgens niet meer weet waar zijn sleutels zijn
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
je tandartsafspraak missen omdat manlief zijn fiets aan de jouwe heeft vastgemaakt en vervolgens niet meer weet waar zijn sleutels zijn
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan denkt ie 'oh briefje' en dan vergeet ie t alsnog
Bij hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar waar gaan die katten dan wonen?
Ja, alles zelf doen voor zover mogelijk en opruimen en uit het zicht houden als je nie wil dat het kwijt gaat, is het allerbestequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Daarop stop ik al mn spullen altijd in mn tas, want als ze het niet zien, kunnen ze het ook niet per ongeluk meepakkenen als ik een sleutel van zijn bos nodig heb, pak ik die 's avonds zelf
Is het een sleutel met een chip?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja die poortsleutel kun je dus niet bij maken (Y)
Ah fuquequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja die poortsleutel kun je dus niet bij maken (Y)
Euro's?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
WAT
De krantenbezorger wenst u een gelukkig nieuwjaar. Hoeveel geeft u?
8-10 of (zeer) goed
6-7 of (ruim) voldoende
4-5 of (ruim) onvoldoende
1-3 of (zeer) slecht
WAT
Half aan terug lezen; dus ik reageer weer lekker laatquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Multiple gok tentamens. Tip van mijn docent ooit "als je het niet weet moet je altijd het langste antwoord kiezen"
![]()
vaak klopt het ook nog
Jup en het zijn 1 persoons woningen dus Wss zal de huisbaas wel emo.giffen als je het vraagt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het een sleutel met een chip?
WATquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
WAT
De krantenbezorger wenst u een gelukkig nieuwjaar. Hoeveel geeft u?
8-10 of (zeer) goed
6-7 of (ruim) voldoende
4-5 of (ruim) onvoldoende
1-3 of (zeer) slecht
WAT
Lekker danquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup en het zijn 1 persoons woningen dus Wss zal de huisbaas wel emo.giffen als je het vraagt.
Andere optie is zeggen dat je m kwijt bent maar dan kost t 50 euro
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ow kut we hadden het alweer over mannen en kansloze polls![]()
nou ja, salaris... maar goed, om nou te zeggen dat 8 euro een goed is en 5 euro een onvoldoende...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WAT![]()
Een euro kan ie krijgen, max. Beter gewoon niks, hij krijgt toch gewoon salaris
huhwat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik geef wat ik op dat moment in mijn portemonnee heb zitten aan kleingeld (wat meestal dus bitterweinig is).
En vorig jaar kregen we een brievenbus in de deur. DAN NIET![]()
Ja stond iets op van fijne feestdagen en dat het fijn is als we iets zouden geven als ie vlg keer langs kwam.. Ja fijn; maar ik ben niet thuis als jij langs komt; dus neequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huhwat?
Wel eensch met de portemonnee stelling
Ik vind het onzin om een fooi te geven omdat het jaar toevallig voorbij is. Ik ga ook niet met de pet rond omdat ik vind dat ik het zo goed gedaan heb.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, salaris... maar goed, om nou te zeggen dat 8 euro een goed is en 5 euro een onvoldoende...
Of je het even in een zakje aan de brievenbus wil hangen, dan pikt hij het wel opquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja stond iets op van fijne feestdagen en dat het fijn is als we iets zouden geven als ie vlg keer langs kwam.. Ja fijn; maar ik ben niet thuis als jij langs komt; dus neeAls ie niet eens durft aan te bellen....
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het onzin om een fooi te geven omdat het jaar toevallig voorbij is. Ik ga ook niet met de pet rond omdat ik vind dat ik het zo goed gedaan heb.
En dan vooral die tieners die ff snel een folderwijkje nemen vlak voor kerst, gun ik het niet. De rest van het jaar moet je maar afwachten of je je folders krijgt (die liggen soms ook gewoon in de sloot of zo), maar dan eind december even aanbellen met 'Gelukkig Nieuwjaar!'
'Ja, jij ook!' *deur dicht*
oh een briefje in de busquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja stond iets op van fijne feestdagen en dat het fijn is als we iets zouden geven als ie vlg keer langs kwam.. Ja fijn; maar ik ben niet thuis als jij langs komt; dus neeAls ie niet eens durft aan te bellen....
Ja, ik had geen zin om een takkekrant rond te brengen door weer en wind dus ik had een ander baantjequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik beurde altijd wel goed met kerst, mocht ook wel na een jaar lang door weer en wind die takkekrant rondbrengen tegen een kutloontje
ik was dertien dus ik mocht nog geen ander baantje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin om een takkekrant rond te brengen door weer en wind dus ik had een ander baantje
Toen werkte ik nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was dertien dus ik mocht nog geen ander baantje.
ik had mijn eerste folderwijk al toen ik tien was. Ik heb best wat baantjes versleten in mijn levenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen werkte ik nog niet
Ik had mijn eerste baantje toen ik 15 was, auto's poetsen en showroom vegen![]()
quote:kruising kittens, mama is een kruising europese korthaar maincoon,
papa is een britse korthaar met stamboom ouders zijn getest ,ze zijn
geboren op 10 nov 2012 ze mogen weg met 9 weken dan zijn ze een
keer ingeent en ze worden ontwormt en ontvlooit , ze groeien op met
kinderen 3 kleinen hontjes chihuahua, ze heben een mooien dikkenvacht en zacht net zo als papa , ze doen als op de kattebak .
ik heb nog een rood mannentje over
en een poessje over
een mannentje is verkocht
15 jaw mogen ze weg
.
Zo, da's op tijd jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had mijn eerste folderwijk al toen ik tien was. Ik heb best wat baantjes versleten in mijn leven
Nee kwam via google bij dezequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: haal geen huisdieren van marktplaats
Mijn oudste pousse komt uit een nestje van kind uit klas van manlief destijds en de jongste hebben we uit het asiel. Die uit het nestje was gratis, die andere 80 euro. Maar die had al z'n entingen al, we kregen korting op de castratie en we hadden een maand gratis medische nazorg. Hij bleek niesziekte te hebben, dus die nazorg (+ tigduizend pillen) was ook wel nodig maar dus niks voor hoeven betalenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: haal geen huisdieren van marktplaats
Het is wel een pareltje jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kwam via google bij dezeen het was zo'n mooien advertentie dat ik even moest kijken.
hij is zeer mooi, ik voorzie een huis met velen draperieen en witte hondenbeeldjes met gouden lipjes!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kwam via google bij dezeen het was zo'n mooien advertentie dat ik even moest kijken.
Uit welk asiel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn oudste pousse komt uit een nestje van kind uit klas van manlief destijds en de jongste hebben we uit het asiel. Die uit het nestje was gratis, die andere 80 euro. Maar die had al z'n entingen al, we kregen korting op de castratie en we hadden een maand gratis medische nazorg. Hij bleek niesziekte te hebben, dus die nazorg (+ tigduizend pillen) was ook wel nodig maar dus niks voor hoeven betalen
Ik zou ze ook niet van marktplaats halen nee
Ik zou eigenlijk alleen al willen kijken om te zien hoe die mensen wonen inddquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is zeer mooi, ik voorzie een huis met velen draperieen en witte hondenbeeldjes met gouden lipjes!
In Bredaquote:
Thanks! Daar maar eens kijken danquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Breda
Daar hebben ze ook regelmatig kittens en die wilde wij graag een omdat we al een eigenzinnig volwassen beest hadden. De jongste was ongeveer 3-4 maanden oud toen wij hem kregen. En hij heeft wel wat mankementjes (voedselallergie, blaasgruis, obsessie voor eten, wisten we niet van tevoren maar kan gebeuren) maar bovenal is ie ontzettend sociaal en zooooo lief en met de juiste (hoeveelheden) voeding doet ie het harstikke goed
En bij mijn ouders thuis hadden we ook een kat uit datzelfde asiel, die is een paar maanden terug overleden maar is wel 14 geworden en dat was ook een schat van een beest
Ik zou een volgende kat ook rustig daar halen
9,5 kilo kat ehmygewrdquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Loqi het volgende:
Wij komen net met onze poussen van de dierenarts (entingen enzo)
Brody zn kont is geschoren(hij klit nogal omdat hij zo pluizig is, en dat kregen we met geen mogelijkheid meer weg daar.. en ivbm met mogelijke vuiligheid, dan maar even met de tondeuse)
9,5 en 6 kilo schoon aan de haak
dafuq hoe kan dat zoveel schelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Loqi het volgende:
Wij komen net met onze poussen van de dierenarts (entingen enzo)
Brody zn kont is geschoren(hij klit nogal omdat hij zo pluizig is, en dat kregen we met geen mogelijkheid meer weg daar.. en ivbm met mogelijke vuiligheid, dan maar even met de tondeuse)
9,5 en 6 kilo schoon aan de haak
nee, ze zijn allebei niet vetquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dafuq hoe kan dat zoveel schelen![]()
Is Brody het vetst?
ja vet, zwaar, lomp... dat bedoel ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, ze zijn allebei niet vetmaar wel heeeeeeel anders van bouw. Ayron is een heel slank beest, echt zo'n jachtluipaard
Brody is heel grof (zie je zelfs als kitten al) was ook echt de grootste van t nest
haha nee, hij is gewoon groot van bouw, niet vetsigquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja vet, zwaar, lomp... dat bedoel ik
Had je een fokkater van moeten maken
Ermahgerd haord te kittycatsquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Uft:
http://dierenasieleindhov(...)l/asieldieren/katten
en die meur gaat niet van je handen hequote:
Ja, zou je dan ook je anaalklieren leeg persen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
en die meur gaat niet van je handen he![]()
nou zou ik ook stinken als ze met een tondeuse bij mijn anus gingen porren, maar soit
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zou je dan ook je anaalklieren leeg persen?
Victor is een baas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Uft:
Joahquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
veel kittens trouwens momenteel, in het asiel!
Ja denk je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah![]()
Jammer dat samson ze allemaal zou willen opeten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Uft:
Nee, alleen een balkon (niet piepklein) waar we misschien/evt nog gaas kunnen bevestigen. Denk je dat dat voldoende is?quote:
Hij is als puppy geslagen door een kat. Sindsdien wil ie elke kat heel erg bijten.. Haren overeind en erg grommen als ie er nog maar langs komt. Dus ik zou het niet uitproberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja denk je?
Ik denk dat ie er voor onder de kast kruipt namelijk
Katten en honden
Voor kitten wel, maar in veel asiels krijg je geen katten mee als je geen buiten hebt, hou daar rekening mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
thanks
[..]
Nee, alleen een balkon (niet piepklein) waar we misschien/evt nog gaas kunnen bevestigen. Denk je dat dat voldoende is?
Whehehehequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is als puppy geslagen door een kat. Sindsdien wil ie elke kat heel erg bijten.. Haren overeind en erg grommen als ie er nog maar langs komt. Dus ik zou het niet uitproberen
Okayquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor kitten wel, maar in veel asiels krijg je geen katten mee als je geen buiten hebt, hou daar rekening mee.
ik weet ZEKER dat degene die dit terug heeft gemaild niet eens weet WAT mijn "concern" was. Dan zouden ze weten dat deze measure wel erg extreem isquote:Thank you for contacting BeautyBay. We are sorry for the delay in replying.
I am very sorry to hear of your concerns regarding the product received. Please return the item to us at the following address:
BEAUTYBAY.com
Returns Department
PO Box 518
Manchester
M5 0BN
UNITED KINGDOM
Please be sure to obtain a proof of postage and ensure that your parcel is securely packaged for transit. Please also provide a copy of your Post Office receipt and we will arrange to refund you the costs of returning this to us.
Kindly also complete and enclose the attached 'Customer Returns Form' so that your item can be processed upon arrival without further delay.
Once received back, we will examine and a replacement can be arranged.
We apologise for any inconvenience caused by this isolated incident.
If you have any further queries please let us know.
Wat een falerds daar mijn godquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Beautybay
Ik wacht al 8 weken op antwoord over dat vice palette, dus ik vandaag maar weer es mailen he. Krijg binnen 5 minuten dit antwoord:
Thank you for contacting BeautyBay. We are sorry for the delay in replying.
[..]
ik weet ZEKER dat degene die dit terug heeft gemaild niet eens weet WAT mijn "concern" was. Dan zouden ze weten dat deze measure wel erg extreem is
Pic??quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef Diconnected het volgende:
ehrmahgerd meisje uit m'n flat is 2 weken terug getrouwd, alleen der jurk is zo lelijk heze had geen corset oid aan en ze is ook best zwaar enzo, dus je ziet gewoon der rollen zitten in de jurk, zo jammer
iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD 9,5 KILO KAT AAN 1 STUK WAT IS DEZEN?![]()
![]()
![]()
![]()
Ah budgetbruiloft met outletjurk en hunkemuller lingeriequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Diconnected het volgende:
en er zijn foto's gemaakt in het tuincentrum zie ik
ja maar dat zijn ook niet echt HONDEN he....quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idddat is meer dan onze honden samen
dat dat datquote:
Ja hallon mequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wehkamf
TOT 50% KORTING OP GEUREN1111!!!
Dus ik klikken, zit er alleen 50% op een of andere stink odeklonje
MARKETING< IK BLIJF ER IN TRAPPEN
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD 9,5 KILO KAT AAN 1 STUK WAT IS DEZEN?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idddat is meer dan onze honden samen
Dat kan als d'r jurk bij d'r onderbuik iets te strak zitquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ze is al 3 maanden zwanger misschien dat daarom de jurk niet goed zit
Maar komt dat beest dan tot aan je knieën?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]jup, en hij is zo lief
lekker monster
Ik zie nog steeds geen picquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ze is al 3 maanden zwanger misschien dat daarom de jurk niet goed zit
Beest is even groot als samsonquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar komt dat beest dan tot aan je knieën?
als ie op zn billen zit wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar komt dat beest dan tot aan je knieën?
dafuq megakatquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
als ie op zn billen zit wel jaen op zn achterpoten kijkt hij op t aanrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:54 schreef Diconnected het volgende:
Zaten er ook lichtjes in de jurk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heeee my big fat gypsy weddingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ja zo lijkt het wel op de foto iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zaten er ook lichtjes in de jurk?
My big fat gipsy wedding!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
welquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat zijn ook niet echt HONDEN he....
godsamme godzillakadquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
NOMNOMNOM!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat de wereld 21 december vergaat omdat we allemaal worden opgegeten door de kat van Loqi
Goffer... laat ze 2 dagen wachten; want ik wil zaterdag nog eerst naar wickedquote:
Speescakequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... mijn schoonpa had gisteren cake achterlaten voor ons.. die heb ik nu mee naar het werk.. en bij iedere hap denk ik: Hmm hij smaakt wat vreemd...
En dan toch gewoon beide plakken opeten![]()
straks is het spacecake zomgquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... mijn schoonpa had gisteren cake achterlaten voor ons.. die heb ik nu mee naar het werk.. en bij iedere hap denk ik: Hmm hij smaakt wat vreemd...
nou, dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat de wereld 21 december vergaat omdat we allemaal worden opgegeten door de kat van Loqi
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ja pcies datquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar
"hmm.. ik vind deze niet echt lekker"
nomnomnom
"nee, ik vind hem vreemd"
nomnomnom
"hmmm.. nee hij blijft raar"
nomnomnom
"o hij is op, zal ik er nog 1 kopen?"
zal t proberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goffer... laat ze 2 dagen wachten; want ik wil zaterdag nog eerst naar wicked
Ik had precies dat gevoel met Napoleon snoep in Red Bull smaak.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Mirjam het volgende:
![]()
bierflesjes die nooit opgeruimd worden, en halfvol in de vensterbank staan waardoor ze met hun hele inhoud over je nieuwe bank flikkeren als je het gordijn opendoet.
Oh getverquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had precies dat gevoel met Napoleon snoep in Red Bull smaak.
"haha, dit is raar einz, kopen!"
nomnom
"ok, dit is geen succes. Nog 1 proberen"
nomnomnom
"hm, zak leeg. Het heeft wel iets.. ergens..."
*koopt nog een zak*
Het kostte me een zak om het lekker te vinden, maar nu vind ik het lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh getverDie combi klinkt ook echt voor geen meter... Net als die dropijs toen
vind ik ook al zo smerig klinken
omdat S. te lam is om ze op te ruimen ermahgerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
waarom staat je vensterbank vol halfvolle bierflesjes op een dinsdagmiddag
Oh wat kut zegquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Mirjam het volgende:
![]()
bierflesjes die nooit opgeruimd worden, en halfvol in de vensterbank staan waardoor ze met hun hele inhoud over je nieuwe bank flikkeren als je het gordijn opendoet.
Ja dat niet opruimen ken ik wel. Colaflessen (leeg of vol maakt niet uit) staan 's morgens standaard nog steeds naast de bank ipv op het aanrecht of in de koelkastquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat S. te lam is om ze op te ruimen ermahgerd
Ik word daar echt zo tureluurs van![]()
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar wel dichtgedraaid zodat de inhoud niet meteen naar buiten loopt als ze omvallen hoop ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat niet opruimen ken ik wel. Colaflessen (leeg of vol maakt niet uit) staan 's morgens standaard nog steeds naast de bank ipv op het aanrecht of in de koelkast
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar wel dichtgedraaid zodat de inhoud niet meteen naar buiten loopt als ze omvallen hoop ik?
B laat de colaflessen ook regelmatig slingeren, maar die zitten dan wel dicht dus maken geen vlekken als ze omvallen. Hij heeft daarna alleen lauwe cola maar das z'n eigen probleem
Sowieso schrik je je helemaal de tyfus volgens mij als je nietsvermoedend de gordijnen open trekt en die flesjes komen je al klingelend tegemoet gevallenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja gelukkig welBierflesjes zou ik ook niet geheel blij van worden tbh
met hun inhoud over de gehele bank spuitendquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sowieso schrik je je helemaal de tyfus volgens mij als je nietsvermoedend de gordijnen open trekt en die flesjes komen je al klingelend tegemoet gevallen
KERSTMUZIEK HIER OMDAT HET KAN ALLES KERST DIT DATquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:50 schreef Diconnected het volgende:
Uprising van Muse op de radiolekker hard
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor kleur bank is het?
Onze bank heeft al zo velen dingen te verduren gehad.... vele liters bier, maar ook pizza, nagellak, soep, shoarmaschotels, kattenstront, kattenkots, zaad, kwijl, mayonaise, curry...
En zo niet; doe er eens heul gauw iets aanquote:
tenzij de bank van je ouders want iew!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef Diconnected het volgende:
Iedere bank heeft wel een x zaad over zich heen gehad denk ik
Welquote:
Toen bij het pensioenfeest van mijn pa... cif en vriendin van me waren buiten gaan roken.. Was opa ook meegegaan (even frisse lucht); maar die was behoooooooorlijk aangeschoten. Had ie het over de laatste 'encounter' met oma....quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tenzij de bank van je ouders want iew!
goeden oplossing welquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef Mss het volgende:
Mir moet vandaag gewoon flink batsen op de bank dan maken die biervlekken ook niet meer uit.
neenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen bij het pensioenfeest van mijn pa... cif en vriendin van me waren buiten gaan roken.. Was opa ook meegegaan (even frisse lucht); maar die was behoooooooorlijk aangeschoten. Had ie het over de laatste 'encounter' met oma....![]()
Ik was zooooo blij dat ik er niet bij was![]()
Cif en vriendin kwamen ook binnen met een horror-look op hun gezichtIt was so funny.....
![]()
Jij gebruikt toch rubbers?quote:
dat snap ik!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Cif kan nooit meer normaal naar mijn opa kijken![]()
![]()
Mijn ouders hebben geen bank.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tenzij de bank van je ouders want iew!
Er was een tijd dat ik nog aan de pil wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch rubbers?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik nog aan de pil was
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Zaad overal dit dat alles
kut, en het was nog mijn schuld ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe lang hebben we het nu volgehouden om het niet over batsen te hebben?
Heul niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visual van vier oud eiken leunstoelen met kontimpressies
De broodzaakquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Honger
Must resist smullers, mr. Long en burger king op t station + Mac bij de bushalte
*knaagt op een stuk Ritter Sport espressoquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Honger
Must resist smullers, mr. Long en burger king op t station + Mac bij de bushalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |