Ja maar bij ons zitten juist velen niet-van-origine-Nederlanders..quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had het allebei. Maar zoveel hoofddoeken werken er denk ik niet bij a.c.hmea. In het callcenter misschien.
Zei ik dat? Ja dat zei ik![]()
Bij BuZa destijds nietquote:
Watwatwat wiequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZOMG uft, wat een borderliners zitten in onze birthday group zeg
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einzquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar bij ons zitten juist velen niet-van-origine-Nederlanders..
Ja die anamaria heeft t nu weer uitgemaakt met dr verloofde, volgens mij is niet niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Watwatwat wie
Sowieso hebben wij een faalgroep
Gore tulbandcake met een houdbaarheid van 5 jaar van de xenos als kerstcadeauquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einz)
Die zijn toch niet zo snel op hun tulband getrapt?
Ohja dat zag ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die anamaria heeft t nu weer uitgemaakt met dr verloofde, volgens mij is niet niet helemaal 100.
Die bridget is wazig en die elisabeth ook
in zo'n roze doosquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gore tulbandcake met een houdbaarheid van 5 jaar van de xenos als kerstcadeau
denk dat het met name daarmee te maken heeft jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zorgt ervoor dat de computersystemen voor facturatie overeind blijven, ongeveerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
bb heeft overigens toch niks te maken met het beleid van a.c.h.MEA dat ze eerst alles per brief, toen telefonisch en vanaf 1 januari weer alles per brief gaan doen he?
Dus aanvragen voor zorgverleners.
Wat een kansloos iets is dat zeg, continu het beleid wijzigen
uh mij lijkt het logisch om eerst de aflevering te doen, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spees weet je toevallig wat je van Gossip Girl eerst moet kijken die docu of de aflevering?
Doe ik maar voor de zekerheid iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
uh mij lijkt het logisch om eerst de aflevering te doen, maar ik weet het niet zeker
ik zou de eps doen, ze zullen vast wel dingen van einde gebruiken in docuquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spees weet je toevallig wat je van Gossip Girl eerst moet kijken die docu of de aflevering?
goed zo, anders had ik bij deze een schurfthekel aan hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zorgt ervoor dat de computersystemen voor facturatie overeind blijven, ongeveer
Bij chinezen kan het ook prima, die schenken het wel uit in het restaurant van hun tante/broer/achterneefquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk dat het met name daarmee te maken heeft ja
dat ligt er helemaal aan of je in een normale wereld of een parallel universum zitquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want retrospective is een terugblik, dusss
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal aan of je in een normale wereld of een parallel universum zit
Plaatje doet ut niequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef BBQ-kip het volgende:
ik vind haar zo'n permanente " ik moet huilen" smoeltje hebben
[ afbeelding ]
Die werd toch ook eerst uitgezonden en daarna de final ep of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wait:
A look back across the seasons before the series
finale.
Geen idee, ik woon niet in Amerikaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die werd toch ook eerst uitgezonden en daarna de final ep of niet?
moslims mogen het niet weg geven, omdat het slecht is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij chinezen kan het ook prima, die schenken het wel uit in het restaurant van hun tante/broer/achterneef
Ja vooral Indiërs ja. En Chinezen. En een verdwaalde hoofddoekquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plaatje doet ut nie
Maar ik kan haar kop ook niet uitstaan nee![]()
Ze hadden vlakbij waar wij woonden uiteindelijk maar speciale brood-containers neergezet met de mededeling dat het dan naar (weet ik veel) de vogelopvang ging oid, want het was echt níet normaal hoeveel beschimmeld brood er overal lag 'voor de vogels'quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moslims mogen het niet weg geven, omdat het slecht is.
Maar zo staan ze in de schilderswijk ook hele turkse broden in de sloot te flikkeren omdat brood weg gooien zonde en dus VERBOTEN ist. Fijn voor de ratten
whuuuuutttttt!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon niet in Amerika
Ik zet de docu wel opquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die werd toch ook eerst uitgezonden en daarna de final ep of niet?
Eerst docu dus jaquote:Like last season's "One Tree Hill" series finale, the last episode will be preceded by an hour-long retrospective look back at "Gossip Girl's" six seasons. It will include clips from the show, interviews with the cast and producers, and serve as a sentimental tribute to the fans leading into the last episode.
ik vind het helemaal niksquote:
Die ken ik welquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks
doe mij maar een Drew Barrymore ofzo, maar die zal jij wel niet kennen want die is ook oud
lulzquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze hadden vlakbij waar wij woonden uiteindelijk maar speciale brood-containers neergezet met de mededeling dat het dan naar (weet ik veel) de vogelopvang ging oid, want het was echt níet normaal hoeveel beschimmeld brood er overal lag 'voor de vogels'
ja precies...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze hadden vlakbij waar wij woonden uiteindelijk maar speciale brood-containers neergezet met de mededeling dat het dan naar (weet ik veel) de vogelopvang ging oid, want het was echt níet normaal hoeveel beschimmeld brood er overal lag 'voor de vogels'
Ze oogt als een slet. Maar ik ken haar verder ook alleen maar van Gossip Girl en daar vind ik haar ook gewoon een domme doos en slet. En dan die stem erbijquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doet deze het?
Echt zo'n hoofd van " uhhhhh, ik moet schijten...."
quote:
met honing overgieten en verkopen als baklavaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lulzwat doen ze dan met overgebleven koeskoes?
ik ken de stem niet eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze oogt als een slet. Maar ik ken haar verder ook alleen maar van Gossip Girl en daar vind ik haar ook gewoon een domme doos en slet. En dan die stem erbij
Drew Barrymore vind ik ook niet echt het toonbeeld van een beauty eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks
doe mij maar een Drew Barrymore ofzo, maar die zal jij wel niet kennen want die is ook oud
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Drew Barrymore vind ik ook niet echt het toonbeeld van een beauty eigenlijk
Doe mij maar Sandra Bullock
/Surprise
Geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lulzwat doen ze dan met overgebleven koeskoes?
Jah, milieu was ook niet echt waarvoor dat brood het plein opgeflikkerd werd he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies...
mooie vind ik wel dat die dudes er gewoon rustig een kapotte auto accu achteraan flikkerden![]()
ZULKS EEN GOED IETS VOOR HET MILEU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |