Ja maar bij ons zitten juist velen niet-van-origine-Nederlanders..quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had het allebei. Maar zoveel hoofddoeken werken er denk ik niet bij a.c.hmea. In het callcenter misschien.
Zei ik dat? Ja dat zei ik![]()
Bij BuZa destijds nietquote:
Watwatwat wiequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZOMG uft, wat een borderliners zitten in onze birthday group zeg
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einzquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar bij ons zitten juist velen niet-van-origine-Nederlanders..
Ja die anamaria heeft t nu weer uitgemaakt met dr verloofde, volgens mij is niet niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Watwatwat wie
Sowieso hebben wij een faalgroep
Gore tulbandcake met een houdbaarheid van 5 jaar van de xenos als kerstcadeauquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einz)
Die zijn toch niet zo snel op hun tulband getrapt?
Ohja dat zag ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die anamaria heeft t nu weer uitgemaakt met dr verloofde, volgens mij is niet niet helemaal 100.
Die bridget is wazig en die elisabeth ook
in zo'n roze doosquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gore tulbandcake met een houdbaarheid van 5 jaar van de xenos als kerstcadeau
denk dat het met name daarmee te maken heeft jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Indiërs enzo? (want die zijn slim, einz)
Die zijn toch niet zo snel op hun tulband getrapt?
nee, bb zorgt ervoor dat de computersystemen voor facturatie overeind blijven, ongeveerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
bb heeft overigens toch niks te maken met het beleid van a.c.h.MEA dat ze eerst alles per brief, toen telefonisch en vanaf 1 januari weer alles per brief gaan doen he?
Dus aanvragen voor zorgverleners.
Wat een kansloos iets is dat zeg, continu het beleid wijzigen
uh mij lijkt het logisch om eerst de aflevering te doen, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spees weet je toevallig wat je van Gossip Girl eerst moet kijken die docu of de aflevering?
Doe ik maar voor de zekerheid iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
uh mij lijkt het logisch om eerst de aflevering te doen, maar ik weet het niet zeker
ik zou de eps doen, ze zullen vast wel dingen van einde gebruiken in docuquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spees weet je toevallig wat je van Gossip Girl eerst moet kijken die docu of de aflevering?
goed zo, anders had ik bij deze een schurfthekel aan hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zorgt ervoor dat de computersystemen voor facturatie overeind blijven, ongeveer
Bij chinezen kan het ook prima, die schenken het wel uit in het restaurant van hun tante/broer/achterneefquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk dat het met name daarmee te maken heeft ja
dat ligt er helemaal aan of je in een normale wereld of een parallel universum zitquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want retrospective is een terugblik, dusss
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal aan of je in een normale wereld of een parallel universum zit
Plaatje doet ut niequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef BBQ-kip het volgende:
ik vind haar zo'n permanente " ik moet huilen" smoeltje hebben
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |