Trusten BQquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef beequeen het volgende:
Ik duik tussen de vette lappen. Fijne avond allemaal.
die tekst, omg en dan het beeld van die ouwe erbij, ¨m'n lieve opa¨quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Augustus! Toppie! Weer 1 om te downloadenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Trusten BQ
Ik geef je nog deze ( waarschijnlijk niet door opa goedgekeurde ) mee
Yo, PSVquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Copycat het volgende:
Bots, Eindhovens trots.
Sort of.
Nite!
trustelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Copycat het volgende:
Bots, Eindhovens trots.
Sort of.
Nite!
Trustenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef beequeen het volgende:
Ik duik tussen de vette lappen. Fijne avond allemaal.
Trustenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Copycat het volgende:
Bots, Eindhovens trots.
Sort of.
Nite!
Ik heb niet meer geluisterd maar ongeveer 2 minuten nadat ik mijn eerst post van de avond zette draaide hij hem aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet die arme Gert al die YT-jes weer weghalen![]()
OT: heeft opa nou nog steeds het geluid uit?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh nee, ik had 'm op pauze gezet maar het was me nog niet opgevallen dat hij nog minder bewoog dan anders
Hij heeft natuurlijk de pest in dat hij geen oeuvre-award gewonnen heeft op het Sportgala.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]Een platgereden egel vertoont nog meer tekenen van leven dan opa deze avond
Die zong ik vroeger vaak want ik had echt een geweldige opa.quote:
Mijn opa's waren al dodo voordat ik geboren werd. Daarom ben ik ook zo blij met deze.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zong ik vroeger vaak want ik had echt een geweldige opa.
Misschien kan hij je adopteren, dan heeft hij eindelijk een kleinzoon waar wij het over mogen hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn opa's waren al dodo voordat ik geboren werd. Daarom ben ik ook zo blij met deze.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan hij je adopteren, dan heeft hij eindelijk een kleinzoon waar wij het over mogen hebben.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan hij je adopteren, dan heeft hij eindelijk een kleinzoon waar wij het over mogen hebben.
Je weet hoe er over zijn "kleinzoon" gepraat wordt... Waar je zin in hebt...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bertus ... Ik heb nog bij zijn zoon in de klas gezeten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
Herman, jawel met een nog jonge Bertus![]()
allemaal voor Opa, een echt Brood-fan and he still believes that he can win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |