Gezoend in het fietsenhok?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bertus ... Ik heb nog bij zijn zoon in de klas gezeten.
Niet geknikkerd.
Ligt eraan hoe groot de cadeautjes zijn die ik van Oop krijg dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je weet hoe er over zijn "kleinzoon" gepraat wordt... Waar je zin in hebt...
Een paar biertjes kunnen er vast wel afquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de cadeautjes zijn die ik van Oop krijg dan.
z'n zoonquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bertus ... Ik heb nog bij zijn zoon in de klas gezeten.
Niet geknikkerd.
dat hangt er een beetje vanaf hoe gezellig jij op Opa's schoot komt zitten .....quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de cadeautjes zijn die ik van Oop krijg dan.
Nee, helaas. En we spreken 1982 of zoiets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Jian het volgende:
z'n zoonken je z'n dochter niet toevallig, Nova, geweldige stem en ik wil wel een beschuitje met 'r eten ook
Ik spuit het liever. In mijn grote teen.quote:
Tussen je tenen, dan zie je er niks vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spuit het liever. In mijn grote teen.
Snuiven is zo absolute beginner.
Aha, een doorgewinterde teen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spuit het liever. In mijn grote teen.
Snuiven is zo absolute beginner.
Oh ja, dat was het, ertussen! Zo zou Cameron Diaz heroïne hebben gespoten, in haar wilde tijd met Jared Leto.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef Jian het volgende:
Tussen je tenen, dan zie je er niks van(krijg al de rillingen als ik eraan denk)
Misschien is dit wel zijn wildste tijd. Hij heeft immers al vanaf zijn twaalfde een aangeboren afwijking. Z'n hele wervel is niet goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Copycat het volgende:
Zou opa een wilde tijd hebben gekend? Of was zijn wildste tijd een oranje, gebloemde luie stoel?
De ruggengraat is nooit volgroeid? Een soort fontanel die naar beneden is gezakt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is dit wel zijn wildste tijd. Hij heeft immers al vanaf zijn twaalfde een aangeboren afwijking. Z'n hele wervel is niet goed
Hij mag ons ook eigenlijk wel dankbaar zijn voor het kijkje op de buitenwereld die we hem zo bieden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is dit wel zijn wildste tijd. Hij heeft immers al vanaf zijn twaalfde een aangeboren afwijking. Z'n hele wervel is niet goed
Nee, z'n hele wervel is niet goed, vertelde hij (letterlijk). Later mompelde hij nog iets over wervels maar het lijkt voor hem nog steeds niet helemaal duidelijk waaraan hij nu zo'n 40 jaar lijdt. Duidelijker dan dit kon hij het in ieder geval niet uitleggen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ruggengraat is nooit volgroeid? Een soort fontanel die naar beneden is gezakt?
Ze moeten die buitenwereld de tyfus slaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij mag ons ook eigenlijk wel dankbaar zijn voor het kijkje op de buitenwereld die we hem zo bieden.
Ik denk dat zijn ouders hem al vroeg die hele bak vol pillen voorschotelden om hem een beetje kalm te krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, z'n hele wervel is niet goed, vertelde hij (letterlijk). Later mompelde hij nog iets over wervels maar het lijkt voor hem nog steeds niet helemaal duidelijk waaraan hij nu zo'n 40 jaar lijdt. Duidelijker dan dit kon hij het in ieder geval niet uitleggen.
Triest verhaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ouders hem al vroeg die hele bak vol pillen voorschotelden om hem een beetje kalm te krijgen.
Ook toen zal hij al wel als kleine oop van die vrijwel onstuitbare driftaanvallen gehad hebben en zijn ouders hebben een maar hele set pillen er op losgelaten.
Op een gegeven moment wist hij gewoon niet beter en 40 jaar later zit hij er nog aan vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |