Hou eens op met dat flauwe gedoe.quote:
En nu doe je schijnheilig.quote:
Tja zo kan het ook, posts weghalen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu doe je schijnheilig.
Gewoon stoppen met alleen "opa" met een smiley erachter, of goedemorgenmiddagavond met een smiley erachter. Dat mag in de SC.
Te veel de waakhond? Hier, goedmaakbiertje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tja zo kan het ook, posts weghalen.
Heb het alweer gezien hier, veel plezier nog allemaal.
Oh lekker. Lust ook wel een biertje. Maar dan in een wijnglas en zonder schuim en roodquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Te veel de waakhond? Hier, goedmaakbiertje.![]()
[ afbeelding ]
Das wel heul raar bier, rood zonder schuimquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh lekker. Lust ook wel een biertje. Maar dan in een wijnglas en zonder schuim en rood![]()
Wat zou Oop eten vandaag ? Morgen is het chilidag dus ik gok op brood met kroket of stampot zuurkool.
Kan ook, erwtensoep. Die lekkere verse van Leoquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel heul raar bier, rood zonder schuim![]()
Ja wat zal opa eten, iets warms, verse erwtensoep, ook wel lekker!!!
Een heul klein beetje schuim dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Oh lekker. Lust ook wel een biertje. Maar dan in een wijnglas en zonder schuim en rood![]()
Als Leo er toch niet was héquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook, erwtensoep. Die lekkere verse van Leo
Er gaat niks boven verse Unox soep van Leo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kan ook, erwtensoep. Die lekkere verse van Leo
Dat ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een heul klein beetje schuim dan.
[ afbeelding ]
Middag Jacqquote:
hoi mopquote:
Het interesseert me geen fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Goofy16 het volgende:
middag fok![]()
![]()
ook ik ben wel benieuwd wat opa eet of de erwtensoep van leo unox of een verse stamppot uit de magnetron,of misschien iets uit de frituur,we wachten met spanning af
nou ik wil het wel weten,is toch wel het hoogtepunt van de dag hoor,maar ik heb gen streams dus ik lees het hier vanzelf wel,ik zelf denk dat hij makkelijk eet vandaag,dus frituur.quote:
Hoezo heb je geen streamsquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
nou ik wil het wel weten,is toch wel het hoogtepunt van de dag hoor,maar ik heb gen streams dus ik lees het hier vanzelf wel,ik zelf denk dat hij makkelijk eet vandaag,dus frituur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |