Hou eens op met dat flauwe gedoe.quote:
En nu doe je schijnheilig.quote:
Tja zo kan het ook, posts weghalen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu doe je schijnheilig.
Gewoon stoppen met alleen "opa" met een smiley erachter, of goedemorgenmiddagavond met een smiley erachter. Dat mag in de SC.
Te veel de waakhond? Hier, goedmaakbiertje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tja zo kan het ook, posts weghalen.
Heb het alweer gezien hier, veel plezier nog allemaal.
Oh lekker. Lust ook wel een biertje. Maar dan in een wijnglas en zonder schuim en roodquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Te veel de waakhond? Hier, goedmaakbiertje.![]()
[ afbeelding ]
Das wel heul raar bier, rood zonder schuimquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh lekker. Lust ook wel een biertje. Maar dan in een wijnglas en zonder schuim en rood![]()
Wat zou Oop eten vandaag ? Morgen is het chilidag dus ik gok op brood met kroket of stampot zuurkool.
Kan ook, erwtensoep. Die lekkere verse van Leoquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel heul raar bier, rood zonder schuim![]()
Ja wat zal opa eten, iets warms, verse erwtensoep, ook wel lekker!!!
Een heul klein beetje schuim dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Oh lekker. Lust ook wel een biertje. Maar dan in een wijnglas en zonder schuim en rood![]()
Als Leo er toch niet was héquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook, erwtensoep. Die lekkere verse van Leo
Er gaat niks boven verse Unox soep van Leo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kan ook, erwtensoep. Die lekkere verse van Leo
Dat ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een heul klein beetje schuim dan.
[ afbeelding ]
Middag Jacqquote:
hoi mopquote:
Het interesseert me geen fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Goofy16 het volgende:
middag fok![]()
![]()
ook ik ben wel benieuwd wat opa eet of de erwtensoep van leo unox of een verse stamppot uit de magnetron,of misschien iets uit de frituur,we wachten met spanning af
nou ik wil het wel weten,is toch wel het hoogtepunt van de dag hoor,maar ik heb gen streams dus ik lees het hier vanzelf wel,ik zelf denk dat hij makkelijk eet vandaag,dus frituur.quote:
Hoezo heb je geen streamsquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
nou ik wil het wel weten,is toch wel het hoogtepunt van de dag hoor,maar ik heb gen streams dus ik lees het hier vanzelf wel,ik zelf denk dat hij makkelijk eet vandaag,dus frituur.
Nou wie weet strijkt hij wel over zijn hart en mogen scrutz en Jian wel op zijn chat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hoi mop![]()
![]()
![]()
wat zal opa vanavond voor leuks gaan doen voor ons op fok
nee hoor,geen behoefte aan eerlijk gezegd,en als ik het 1 en ander zo lees mis ik er niks aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen streamsWil je een link?
Ow en cc mag dan ook meteen eropquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wie weet strijkt hij wel over zijn hart en mogen scrutz en Jian wel op zijn chat.
Zou een mooi gebaar zijn zo voor de kerst of niet
We hebben die tijd al gehadquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:47 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
nee hoor,geen behoefte aan eerlijk gezegd,en als ik het 1 en ander zo lees mis ik er niks aan.
ik denk veel vlees weinig groentequote:
Nou als dat nu geen mooi gebaar van Opa is dan weet ik het ook niet meer!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:47 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ow en cc mag dan ook meteen erop![]()
Opa heb ik altijd al met een korreltje zout genomen, eeeeh wel 2 korrelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Goofy16 het volgende:
en ook jammer dat opa zich zo heeft laten meeslepen in de negativiteit
hele pot zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opa heb ik altijd al met een korreltje zout genomen, eeeeh wel 2 korrels
Das een makkelijke, die wist je alquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik denk veel vlees weinig groente
Heb je dat breipatroon nog ontvangen dat ik je via PM gestuurd heb? Als jij nou die trui voor opa breit, dan brei ik er een sjaal en een muts voor hem bij.quote:
Ja, dolletjes, we moeten nog wel even de kleuren goed op elkaar afstemmen, hij zal blij zijn onze ouwe reusquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je dat breipatroon nog ontvangen dat ik je via PM gestuurd heb? Als jij nou die trui voor opa breit, dan brei ik er een sjaal en een muts voor hem bij.
Wie doet de sokken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dolletjes, we moeten nog wel even de kleuren goed op elkaar afstemmen, hij zal blij zijn onze ouwe reus
Ik zit met stomme verbazing te luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft darmproblemen, hij verdraagt niets meer behalve wijn, bier, chips, haring, kroketten, patat, drop en kaas.
Van de dietiste moet hij vooral veel patat etenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te luisteren.
Met of zonder mayo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de dietiste moet hij vooral veel patat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |