Nou, dan heb je je antwoord toch?quote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Die komt niet zonder Tamashii, en die vindt mij niet meer zo lief omdat ik haar meiske plaag.
Dat is toch niet zo moeilijk? Je hoeft maar te zeggen dat je aan Rokje's kont hebt gezeten, of kingtoppie te plagen en te wachten op de volgende ochtend.quote:
Ja godverdomme, wees eens niet zo'n wijsneus!quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je je antwoord toch?
Een leuk persoon die niet naast jullie wil slapen.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Je hoeft maar te zeggen dat je aan Rokje's kont hebt gezeten, of kingtoppie te plagen en te wachten op de volgende ochtend.
Ik mag niet eens mezelf zijn bij jou.quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, wees eens niet zo'n wijsneus!
Pffff ... dat gebeurt praktisch op elke meetquote:Op maandag 17 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, was een andere BBQ meet. Er is wel geneukt.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Maar die was minder episch dan die waar Engel was. Daar was ik ook niet bij
Hij wil je nu al veranderenquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet eens mezelf zijn bij jou.
Uhu ik hoor het altijd achterafquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
Pffff ... dat gebeurt praktisch op elke meet
Op de laatste meet bij mij volgens mij nietquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]Yes idd
Beneden niet iig, ik heb niet geslapenquote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de laatste meet bij mij volgens mij niet
Boven ook niet volgens mijquote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beneden niet iig, ik heb niet geslapen.
Heb jij al eens geneukt op een meet?quote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
/fixedquote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij wel eens geneukt op een meet?
Ff denken.... nee dat was idd braaf.quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de laatste meet bij mij volgens mij niet
Hier niet hoor, namen wil ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ... wel ontzettend gezoend... maar dat is toch bekend
Ik dacht met 2 vrouwen boven te gaan liggen, en toen kwam Mono er bijquote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff denken.... nee dat was idd braaf.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht met 2 vrouwen boven te gaan liggen, en toen kwam Mono er bij
Ja Wierden was de eerste ontmoeting ja..... Die WAS pas echt episch .... wat een gekkenhuis was dat...quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Myraela het volgende:
De wierden meet, mijn eerste ontmoeting met Engel.Tenminste, die ik me kan herinneren.
Hij stalkt me gewoonquote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
.
Die kerel ruikt kansen van mijlenver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |