De 1e avond deed hij lastig, de 2e avond leek hij het te begrijpen, aldus de moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef Disana het volgende:
Haar kind kan nog in opstand komen, maar dat dier is weerloos.
Dat bedoel ik ook. Dat is dus een enorm signaal voor de kinderbescherming vind ik.quote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kind weet toch niet beter, zijn moeder is het enige wat hij hier heeft, die gaat hij heus niet publiekelijk tegenspreken.
Ze ziet ze vliegen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
De 1e avond deed hij lastig, de 2e avond leek hij het te begrijpen, aldus de moeder.
Alsof een hond kan discussiëren over het vasten...
3 dagen geen eten, moet kunnen tochquote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Injetta het volgende:
Hond is ziek en krijgt nu helemaal niks meer te eten om te genezen. Ik hoop niet dat dat kind echt ziek wordt, dan hongert ze hem dood.
Die hond heeft zitten smokkelen, heeft 's nachts een biefstuk zitten bakken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef marcodej het volgende:
Maar als je rauw eet wordt je toch nooit meer ziek?
quote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Wat kut klote drank zeg.
Ze weten volgens mij niet dat Serious Request maar 1 week duurt.
hij heeft een gebroken arm, dus zonder wortel naar bed!quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Injetta het volgende:
Hond is ziek en krijgt nu helemaal niks meer te eten om te genezen. Ik hoop niet dat dat kind echt ziek wordt, dan hongert ze hem dood.
Alle zooi dezelfde gore bruinig groene slootkleur.quote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Wat zien die sapjes er enorm smerig uit
Vis, omg, weet je wat er allemaal in de zee zit? Krijg je kanker van hoor.quote:
Geen eten want dan kan je lichaam zich focussen op het herstellen van de breuk. Ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij heeft een gebroken arm, dus zonder wortel naar bed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |