Ik ben voor!quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef RadioSlut het volgende:
Hahaha die panda.
Zullen we voor het topic gaan?
Die staat er al effe hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef RadioSlut het volgende:
Hahaha die panda.
Zullen we voor het topic gaan?
Haha sorry ik wilde de stemming niet gelijk zo negatief makenquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die staat er al effe hoor
Maargoed luitjes, mocht ik jullie niet meer spreken binnenkort.. jullie waren toffe lui
Waarom denk je dat wij ng geen datum hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef espri het volgende:
het is nog geen tijd voor het einde hoor, ben niet voor een korte tijd getrouwd zeg, weet je wel wat dat allemaal kost????
volgens de maya,s heb je nog maar een paar dagen hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij ng geen datum hebbenokay wij kunnen ook allebei voor geen meter sparen
Ja, maar nu heb ik het filmpje gezienquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die staat er al effe hoor
Maargoed luitjes, mocht ik jullie niet meer spreken binnenkort.. jullie waren toffe lui
Ojeee! Heb je wel genoeg kaarsen ingeslagen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef espri het volgende:
[..]
volgens de maya,s heb je nog maar een paar dagen hoor
Let op.. over 9mnd weer een geboortegolf..quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojeee! Heb je wel genoeg kaarsen ingeslagen?
graag!!!!!! dan heb ik het tenminste weer even drukquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Let op.. over 9mnd weer een geboortegolf..
Iedereen dacht dat het de laatste wip zou zijn..
Bedoel je nou voor of na die 9 maanden?quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
graag!!!!!! dan heb ik het tenminste weer even druk
Hahaha alle anticonceptie de deur uitquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Let op.. over 9mnd weer een geboortegolf..
Iedereen dacht dat het de laatste wip zou zijn..
gezellig Yska, zie ik je dan hahahhahaquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha alle anticonceptie de deur uit
Hahaha zie je dat zitten, in Groningenquote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef espri het volgende:
[..]
gezellig Yska, zie ik je dan hahahhaha
na die 9 maanden dus.....
oei dat is zo,n 2 uur rijden, dan kom ik wel net als de nanny een weekje all innquote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha zie je dat zitten, in Groningenhaha nee ik heb nog geen kinder plannen. Maar mocht het per ongeluk wel er tussendoor glippen dan is het (en jij ook espri) welkom
Gezelligquote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef espri het volgende:
[..]
oei dat is zo,n 2 uur rijden, dan kom ik wel net als de nanny een weekje all inn
Sssssst dat ligt hier ook nog n de koelkast! Al heb ik nog wel old amsterdam door de pasta gedaan vandaagquote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef espri het volgende:
ik heb net een half blok oude kaas op.....en nu spijt natuurlijk
ja was old amsterdam, de allerlekkerste kaas die er bestaat oeffffffquote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sssssst dat ligt hier ook nog n de koelkast! Al heb ik nog wel old amsterdam door de pasta gedaan vandaag
Wat een gek!quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
ik heb nog chips en.kerstkransjes.liggen. maar lust ze niet echt
Eeeens!quote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef espri het volgende:
[..]
ja was old amsterdam, de allerlekkerste kaas die er bestaat oeffffff
lust je niet? wat eng......quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
ik heb nog chips en.kerstkransjes.liggen. maar lust ze niet echt
yups.dat eet heel lekker.weg.jaquote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef espri het volgende:
[..]
ja was old amsterdam, de allerlekkerste kaas die er bestaat oeffffff
ja zeg, kan ik er wat aan doen dat jij de allerlekkerste kaas in de kast hebt liggen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Thans espri, nu zit ik kaas te kanen
trusten espriquote:Op maandag 17 december 2012 23:53 schreef espri het volgende:
ik ga mn mandje opzoeken, hopelijk morgen een zorgje voor mij om te doen, slaap lekker allemaal
Ach ik vond het er mooi bij passen aangezien we er bijna 3 weken over hebben gedaan om het topic vol te krijgen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:32 schreef Ehhe het volgende:
Ik word een beetje moe van die 'einde-van-de-wereld-hype'
Zaterdag praat je wel anders! (of niet meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:32 schreef Ehhe het volgende:
Ik word een beetje moe van die 'einde-van-de-wereld-hype'
Jaaaa sushi!quote:
Zal ik vriendlief eens vragen? Die geniet daar altijd erg van!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil naar de kerstmarkt in Bremen! Nu nog ff een slachtoffer vinden dat met mij meewil anders moet ik alleen!
Oeeeh gezellig! Mijn vriendje niet namelijk.. Op facebook had ik ook al een gegadigde. Die werd alleen terug gefloten door zijn vrouwquote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zal ik vriendlief eens vragen? Die geniet daar altijd erg van!
Gelukkig is zijn vrouw een vriendin van mij en die had bedacht dat ik wel op de kids kon passen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef Ehhe het volgende:
Haha da's lullig. Ik zal het vanavond eens polsen
Nohh, jij wil naar de kerstmarkt en hij wil mee.. Maar zijn vrouw had bedacht met hem te gaan en jij op de kinders passen? Kunnen de kinderen niet naar iemand anders zodat jullie met zn 3en kunnen?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn vrouw een vriendin van mij en die had bedacht dat ik wel op de kids kon passen.no way haha
Zeg jij nou dat jij je aanbied als oppas?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nohh, jij wil naar de kerstmarkt en hij wil mee.. Maar zijn vrouw had bedacht met hem te gaan en jij op de kinders passen? Kunnen de kinderen niet naar iemand anders zodat jullie met zn 3en kunnen?
Huh?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:57 schreef JK1982 het volgende:
Kijk maar uit op die Duitse kerstmarkten. Voor je het weet word je vergiftigd..
mwahquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef espri het volgende:
Hey kwiebeltje, alles goed? Miste je al een tijdje
niet ziek, andere soresjesquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef espri het volgende:
Grieperig? Schijnt weer eens te heersen.
quote:Met mij gaat uitstekend hoor, bevalt prima
Hm rot te horen, sterkte dan maar?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
niet ziek, andere soresjes
[..]![]()
zenk youquote:
Proberen kan altijd hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zenk you
maar topic moet vol...
gaan we dat nog proberen ???
jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef espri het volgende:
Jeetje, je bent echt aan de beurt dus?
Je vind het niet erg of baal je er wel een beetje van?
Oké, je hebt er duidelijk geen zin in.....quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja
niet erg, feestdagen moeten eigenlijk al voorbij zijn
Kan een oplossing zijn maar kan je ook opeens goede dingen missen....quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat wel een lange winterslaap houden
lijkt me een kek plan
Hahaha geen solly hoor, jouw leven, jouw keuzequote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef kwiebuske het volgende:
die komen later wel weer een keer voorbij
en anders maar niet ...
kan dr ff niet mee zitten
solly
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef espri het volgende:
Hahaha geen solly hoor, jouw leven, jouw keuze
Waarheid als een koe kwiebelquote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kweet
en soms moet je je een keer goed 'de kop stoten'
Ja normaal wel maar was/ ben niet helemaal lekker dus geen behoefte daar aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef kwiebuske het volgende:
niet buiten
tssss
lekkere frisse neus halen
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
heel verstandig voor het weekeinde
vind je egaa ook wel lekker, wat te eten...
geloof ik graag ( foto gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef espri het volgende:
die komt niks te kort hoor.
We krijgen zaterdag ook eters dus ga me weer eens uitsloven haha
Bedoeling is portobella,s vooraf, filetrollade met wortelbolletjes en haricots verte met spek, notenrijst en voor toe wil ik een fruittaartje uit de oven maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geloof ik graag ( foto gezien)
en wat ga je koken voor de gasten ?
wat een mager dinertje zegquote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef espri het volgende:
Bedoeling is portobella,s vooraf, filetrollade met wortelbolletjes en haricots verte met spek, notenrijst en voor toe wil ik een fruittaartje uit de oven maken.
Sloof ik me dan uit of niet?
* kwiebuske trek krijgt.....quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef espri het volgende:
Soort grote paddenstoelen die ik ga vullen met een geitenkaasje, bieslook, knoflook en walnoten jammie jammie
ik doe mee!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat wel een lange winterslaap houden
lijkt me een kek plan
fijntje weer wegquote:
ze is blijkbaar bang voor knuffeltjesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef espri het volgende:
ik gaf alleen maar een knuffeltje.....
Dan ga ik maar douchen, misschien komt ze dan wel weer tevoorschijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ze is blijkbaar bang voor knuffeltjes
tsssssssss
zo heb ik dr niet ingeschat hoor.....
nee, dit was geen windhoos...quote:
een windhoos gaat sneller....quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef kwiebuske het volgende:
joh
jij geen windows
netjes![]()
ik wel
helaas nog iets te makkelijk voor sommige proggies
lolquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef dolfina-chica het volgende:
een windhoos gaat sneller....
dit was windtraag
whahahahahaquote:
ik dacht die hep linux op dr lappie staanquote:
wou dat ik zo handig wasquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik dacht die hep linux op dr lappie staan
tssssssssssss
is dat een tegenvaller
downloadenquote:
en dan omgaan met linux...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
downloaden
branden
en op je lappie zetten
en klaar is dolfie
check DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 43quote:
hmmmm...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
check DIG / [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 43
helpen ze je zo...
tis een kwestie van proberen
EN
wat je allemaal wilt gaan doen ermee...
dan moet ik daar een keer de tijd voor nemen...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef kwiebuske het volgende:
tsssssssss
wrom ?
*niet dat ik je wil overhalen, heb zelf ook maar op 1 pc linux staan*
je hoeft het er niet gelijk 'vast' op te zettenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
dan moet ik daar een keer de tijd voor nemen...
(heb nog een ouwe laptop staan... misschien een ideetje)
eerst eens een nieuwe adapter ervoor halenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je hoeft het er niet gelijk 'vast' op te zetten
je kunt ook booten vanaf de cd
en dan spelen en kijken of het wat voor je is...
merk ?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef dolfina-chica het volgende:
eerst eens een nieuwe adapter ervoor halen
en ik moet werkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe... zaterdag eerst hier he!!
Jaaaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe... zaterdag eerst hier he!!
Jammer! Anders kon je ons gezelschap houdenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en ik moet werken
tsssssssssss
hoe durf je ....
uhhhhhquote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
merk ?
type ?
output voor voeding ?
*heb nog wel hoop 'zooi' liggen namelijk
ik ga ehhe haar haar doenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en ik moet werken
tsssssssssss
hoe durf je ....
ja jaquote:
moet alleen nog ff weten wat je wilt drinken, dan haal ik dat morgen even.. voor lekkers, gaan we tussendoor een pauze houden.. en lopen we ff naar supermarkt..quote:
Oeiiii! Van mij mag het wel, maar dan wordt mn vriend niet zo blijquote:
nee, vlechtwerkquote:
Ik heb al een brede haarband gekocht dus die kan ik ook wel gebruikenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet alleen nog ff weten wat je wilt drinken, dan haal ik dat morgen even.. voor lekkers, gaan we tussendoor een pauze houden.. en lopen we ff naar supermarkt..
ik heb nog wel grote zakdoeken enzo liggen, zodat je niet compleet voor l.l loopt buiten
vlechtwerkquote:
laat ik nou meestal taksi halenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb al een brede haarband gekocht dus die kan ik ook wel gebruiken. Drinken maakt mij niet uit, water, thee, limonade, cola, sinas.... Als het maar geen taksi is ghehe
dreadlocks invlechtenquote:
gelukkig zijn mijn haren daar te kort voorquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat ik nou meestal taksi halen![]()
water, thee en limo heb ik sowieso.. maar (in het ergste geval) de hele dag, water, thee en limo.. gaat vervelen
Alles kan. In jouw haar kunnen ze wel geplakt wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
gelukkig zijn mijn haren daar te kort voor
lol
Wordt gewoon gezellig!!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja. Vind het echt supertof dat je het wil doen!
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Ehhe het volgende:
Alles kan. In jouw haar kunnen ze wel geplakt worden
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Alles kan. In jouw haar kunnen ze wel geplakt worden
quote:
en nu de vermoordde onschuld spelenquote:
Niet spelen hoor. Ik bén onschuldig!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
en nu de vermoordde onschuld spelen
tssssssss
Kunnen ehhe en ik heel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
en nu de vermoordde onschuld spelen
tssssssss
Woeps....quote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet spelen hoor. Ik bén onschuldig!
quote:
weet ik welquote:
Woepppppppppppssquote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
[..]
weet ik wel
ja ja, me neus.......
Awwwquote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef kwiebuske het volgende:
speel het spelletje maar
ik doe er niet aan mee
pim pam pet....quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef kwiebuske het volgende:
speel het spelletje maar
ik doe er niet aan mee
HALLOgeenlampquote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pim pam pet....
het begint met een H
en moet een ding zijn in de slaapkamer
hahahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef kwiebuske het volgende:
je moet ook slapen in de slaapkamer dus geen lamp is geen probleem![]()
Ik heb een klein lampje aan in de slaapkamerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef kwiebuske het volgende:
je moet ook slapen in de slaapkamer dus geen lamp is geen probleem![]()
Mja, ik word gek als het pikkedonker is. Het is een nachtlampje dus niet heel felquote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef kwiebuske het volgende:
nergens goed voor
slapen moet je daar ....
en de meeste mensen hebben dan toch het licht uit
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Vriendlief had dat ook altijd na de nacht. Maar ik kan er gewoon slecht tegen, dus een klein nachtlampje doet wonderenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef kwiebuske het volgende:
zo donker mogelijk
vooral als ik nachtdienst heb
als ik overdag moet slapen
en zoals ik al zei.. is het niet mooi.. haal je het weer uitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
. Zo vindt bijna niemand in mijn omgeving het mooi dat ik dreads laat zetten, en ik wel. Dus doe ik het wel
.
Vroeger zou ik me dat heel erg aangetrokken hebben en het niet doen... Toch wel een voordeel dat ouder (en dus zekerder in mijn geval) worden
heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef dolfina-chica het volgende:
en zoals ik al zei.. is het niet mooi.. haal je het weer uit
Ja, kan ook nogquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en zoals ik al zei.. is het niet mooi.. haal je het weer uit
dan ben jij eenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef dolfina-chica het volgende:
dure kappers zijn... net zoals goedkope..
goed of niet goed
whahahahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan ben jij een
[.] goede kapper
[.] slechte kapper
* kwiebuske durft geen X in te vullen![]()
ik ben geen k.t kapperquote:
zeg ik dat ergens ???quote:
Slaap lekker en werkze!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef kwiebuske het volgende:
als de wereld vandaag moet vergaan, wil ik uitgerust gaan.
![]()
![]()
![]()
truste
en misschien tot ziens![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef kwiebuske het volgende:
als de wereld vandaag moet vergaan, wil ik uitgerust gaan.
![]()
![]()
![]()
truste
en misschien tot ziens![]()
neentjes?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neentjes omhoog, net klaar met werken. Ben nog klaar wakker maar om 08:15 gast mijn bus naar bremen!
Beentjes!quote:
Vind ik leuk xDquote:
Jah dat had ik toch niet echt verwacht!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:06 schreef kwiebuske het volgende:
nah
als het dan toch vandaag gaat gebeuren
is het in ieder geval in het wit![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Ehhe het volgende:
Ahhh wat romantisch, een huwelijksaanzoek!
whahahahahaquote:
de wereld kan nog vergaan he!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahhh wat romantisch, een huwelijksaanzoek!
Als jij gaat trouwen móet er wel iets aan de hand zijn jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de wereld kan nog vergaan he!!
whahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als jij gaat trouwen móet er wel iets aan de hand zijn ja
Wel foto's he.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
. Zo vindt bijna niemand in mijn omgeving het mooi dat ik dreads laat zetten, en ik wel. Dus doe ik het wel
.
Vroeger zou ik me dat heel erg aangetrokken hebben en het niet doen... Toch wel een voordeel dat ouder (en dus zekerder in mijn geval) worden
hoge resolutiequote:
je weet hoe mijn foto's zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoge resolutie
anders hebben we er niets aan
daarom juistquote:
quote:niet miepen![]()
hahahahaha...quote:
en tegen de tijd dat ik jarig ben.. ben ik het weer vergetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef kwiebuske het volgende:
goed ding om op een lijstje te hebben staan![]()
das dan weer minder slimquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef dolfina-chica het volgende:
en tegen de tijd dat ik jarig ben.. ben ik het weer vergeten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das dan weer minder slim
had je hogerder ingeschat dolfie
maar wil het wel 1 x per maand zeggen hier hoor....
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef kwiebuske het volgende:
hmmmm
hoeft dus maar 2 x
hihi
*geheugensteuntje aanzet*
hopelijk klopt de datum in je provieletjequote:
geen idee... ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hopelijk klopt de datum in je provieletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef kwiebuske het volgende:
is al beloofd dus komt goed
grijns
sjips
ik moet werken die dag
lach jij maarquote:
je weet waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lach jij maar
zorg wel dat ik die dag ff in dat durp moet zijn op hoofdkantoor
*grijns*
yupsquote:
ow?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
gelukkig wel
hmmm
dit stinkt....
denk dat d-c niet thuis is..
ging zo makkelijkquote:
ik ben thuis...quote:
aha, mooi zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben thuis...
morgen ben ik thuis, want ehhe zit hier...
grijnsquote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
grijns
jij hebt mij overduidelijk nog niet gezien
zou je wel anders 'praten'
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
grijns
jij hebt mij overduidelijk nog niet gezien
zou je wel anders 'praten'
tje??quote:
och, manlief is ook 2 meter en noem ik ook beertje.. ahum hahahhhaquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef espri het volgende:
[..]
och, manlief is ook 2 meter en noem ik ook beertje.. ahum hahahhha
en zolang ik je nog niet gezien heb, blijf je voor mij kwiebeltje,of je moet er ontzettend onder lijden....
hmmmquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef espri het volgende:
och, manlief is ook 2 meter en noem ik ook beertje.. ahum hahahhha
en zolang ik je nog niet gezien heb, blijf je voor mij kwiebeltje,of je moet er ontzettend onder lijden....
als je nou groot en gevaarlijk was geweest, had ik gezegd: "espri, tis geen tje.."quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
2 meter exact ?
en jah
ik leidt daar errug onder jah
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
als je nou groot en gevaarlijk was geweest, had ik gezegd: "espri, tis geen tje.."
maar ja.. dat ben je niet
ja nu weet ik het dus ook niet meer he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je nou groot en gevaarlijk was geweest, had ik gezegd: "espri, tis geen tje.."
maar ja.. dat ben je niet
wel groot, maar niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef espri het volgende:
[..]
ja nu weet ik het dus ook niet meer he?
wel groot, niet groot.....
* kwiebuske gromt een keerquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
wel groot, maar niet gevaarlijk
dat maakt indrukquote:
dat ben je al.. aangezien je op grote afstand woont...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef espri het volgende:
op mij wel, ik blijf maar even op afstand
trustequote:
dus ben veilig? mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat ben je al.. aangezien je op grote afstand woont...
was een reactie op je grom....quote:
denk dat ik minder veilig benquote:
is ook nog een klein uurquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
is ook nog een klein uur
dus veilig genoeg
Zeker niet gevaarlijk. Wel heel lief!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel groot, maar niet gevaarlijk
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zeker niet gevaarlijk. Wel heel lief!
try mequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef dolfina-chica het volgende:
dus ik kan een grote mond geven?
Woeps!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
try me
nouuuuuuuuu
mijn reputatie
wat doen jullie ......
Awwwquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef kwiebuske het volgende:
*sniksnottersnuif*
* kwiebuske maar naar bedje gaat
zakdoekje? je klinkt verkoudenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef kwiebuske het volgende:
*sniksnottersnuif*
* kwiebuske maar naar bedje gaat
*ieks*quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef espri het volgende:
ik hou me stil hoor meneer kwiebel, voor mij blijf je nu groot en gevaarlijk...
Ahhh espri. Niet te bang zijn, hij is gewoon aai- en knuffelbaar dus ik zou gewoon kwiebeltje blijven zeggen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef espri het volgende:
ik hou me stil hoor meneer kwiebel, voor mij blijf je nu groot en gevaarlijk...
gaat niet meer lukken hoor, heel mn geloof wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahhh espri. Niet te bang zijn, hij is gewoon aai- en knuffelbaar dus ik zou gewoon kwiebeltje blijven zeggen!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef espri het volgende:
gaat niet meer lukken hoor, heel mn geloof weg
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
ga maar naar beneden bij ventje zitten![]()
damnquote:
quote:
wel bij de les blijven he!quote:
ouderdom??quote:
kerstpakket aant uitdelen?quote:
quote:
is al weggegevenquote:
oke kwiebeltjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef kwiebuske het volgende:
tast toe
*alleen als je geen meneer meer tegen me zegt....*
quote:
sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef espri het volgende:
[..]
denk het niet, ik geloof dat ik de oudste ben op het moment....
ahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat een kom met choco-capuchino pakken
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aha
jij slaapt voorlopig niet dus...
belachelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef kwiebuske het volgende:
ow
ik hou ff stil hier nu
kan geen nieuw topic aanmaken
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |