het is niet het meest optimale font en vaak verkeerd toegepast. Ook iets van 2/3 van de top 100 bedrijven gebruikt hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Dan moet ik opstaan, want yoloquote:
Ik ben homoquote:
Jij bent niet homoseksueel, jij bent cricetinaseksueelquote:
watte??quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij bent niet homoseksueel, jij bent cricetinaseksueel
Dat zou jij toch wel moeten wetenquote:
zegt me echt niets, leg eens uit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zou jij toch wel moeten weten_!
Google het, luiaard.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zegt me echt niets, leg eens uit?
Ja maar ik zit mobielquote:
oke, ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
https://www.google.fi/sea(...)nPUOzZCer54QTQ4ICQAw
Ik ga maar eens slapen, later.quote:
Ja doeiquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef n8n het volgende:
en maar 1 zo snugger om het de dag ervoor te plannen
hee JB, jij hier in de ochtend?quote:
ga koffie maken?quote:
goeiekankahmogguh?quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
bijna... het is een haagse goede morgen groet
o/quote:
kleine hagenees snapt hetquote:
Morreguhhhquote:
goedemorgen mevrouw, kopje thee, koffie?quote:
Je vergeet de Haagse groet, zo krijg je nooit een reactiequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw, kopje thee, koffie?
iets gebeurt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zit thuis he, kan niet zoveel...
Moggu.
oew, met de auto?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad. Lig nu in de lappenmand.
ik was op de fiets.quote:
dat zou ik wel vrij ernstig noemen jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op de fiets.
Heb een breuk in n nekwervel en n gat in mijn hoofd. Nu moet ik 6 weken een nekbrace om.
Verder heb ik het al heel vaak verteld, dus als je het niet erg vindt...![]()
Staat wel meer info n paar topics terug als je meer wil weten
drie blikjes redbull bittequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw, kopje thee, koffie?
Lekker 6 weken in de watten worden gelegd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op de fiets.
Heb een breuk in n nekwervel en n gat in mijn hoofd. Nu moet ik 6 weken een nekbrace om.
Ik help het je hopen. Niet veel te doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:51 schreef Germano het volgende:
Hopelijk vliegt de tijd voorbij vandaag.
Dat sowieso nooit, altijd werken in de eerste versnelling. Ik heb gewoon geen zin vandaagquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Niet veel te doen?
Ik ben er altijd jonge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik wist dat jij al wakker was, dan had ik niet gepost.
JBquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op de fiets.
Lekker in de file gestaan?quote:
quote:
Ja, vind je dat leuk of zo?quote:
Daar kunnen ze echt niet fatsoenlijk rijden hè. Altijd gebeuren er ongelukken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind je dat leuk of zo?Ik heb een uur in de file gestaan, omdat er op de A4 weer eens een ongeluk was gebeurd.
Vanochtend bij de pomp vroeg iemand of hij de A1 af kon rijden om in Den Haag te komen. Waarbij ik dacht, wat moet je daar in Godsnaam?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind je dat leuk of zo?Ik heb een uur in de file gestaan, omdat er op de A4 weer eens een ongeluk was gebeurd.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar kunnen ze echt niet fatsoenlijk rijden hè. Altijd gebeuren er ongelukken.
Snel voorbij rijden.. Agga is alleen maar goed voor het strandquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanochtend bij de pomp vroeg iemand of hij de A1 af kon rijden om in Den Haag te komen. Waarbij ik dacht, wat moet je daar in Godsnaam?
Dat krijg je ervan als het regent ... Of was het bij jou droog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Maar 4EBE, ik stond ook in de file hoor. En er was niet eens een ongeluk. Heb een half uur naar de Cinemec staan staren.
Nee ook regen. Maar er is niet perse regen nodig om daar file te krijgen. Die verkeerslichten zijn gewoon slecht afgesteld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als het regent ... Of was het bij jou droog?
Dat is bij sommige kamers zo.. dat is helemaal een hel. Staat er iemand met een dienblad met 10 kopjes.. nee dat is praktisch. Lekker halfuur wachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet dat per kamer één persoon voor iedereen koffie haalt dan.
bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
drie blikjes redbull bitte
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.quote:
Krijg elke keer als ik het lees weer een MIquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.
altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.
Printenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
moet je eens een link posten naar het wiki artikel over pdf... gaat er een wereld voor haar open net als bij de thuisbezorgd appquote:
24 suikerklontjes, daar zeg ik geen nee tegenquote:
Ah, we hebben een adminquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd leuk.
mensen die wild op de printer aan het drukken en aan het slaan zijn omdat er niks uit komt omdat ik hem geblokkeerd heb
Kom ik ook in die mi voor ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg elke keer als ik het lees weer een MI
'lol'![]()
nee, als ik iets op briefpapier moet printen dan doet de printer niks totdat ik dat papier in een aparte la invoer.quote:
ik zou drie keer afdrukken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd leuk.
mensen die wild op de printer aan het drukken en aan het slaan zijn omdat er niks uit komt omdat ik hem geblokkeerd heb
ben je een paard ofzo¿quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
24 suikerklontjes, daar zeg ik geen nee tegen
Ik ben totaal geen boomknuffelaar, maar de dingen die sommige mensen printenquote:
Jup. puntfeesthoedje op en zo'n toeter die versiert is met roze crepepapierquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik ook in die mi voor ?
hier willen ze echt nog alles geprint hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen boomknuffelaar, maar de dingen die sommige mensen printenDat kun je prima van je scherm af lezen.
Sowieso, probeer maar eens te CTRL+Fen op een pampiertje. Lukt je niet.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als ik iets op briefpapier moet printen dan doet de printer niks totdat ik dat papier in een aparte la invoer.
dat staat ook op dat schermpje, maar lezen is schijnbaar moeilijk
"denk aan het milieu, voordat je dit print."quote:
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overlegquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
Dat regeltje dat dan net op de volgende pagina komt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |