PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
ibra nietquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
7 duels net als Fellaini schorsen dan leren ze het wel
1kquote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
hoe duur wordt de eerst if van cazorla nu
(( -M^2 -(Y-P)^2 +W^2 +H^2 +(Y-K)^2 -R^2 )/(-2M+2H)) -H )^2 +(Y-K)^2 -R^2 =quote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
hoe duur wordt de eerst if van cazorla nu
2x de helft dus?quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
(( -M^2 -(Y-P)^2 +W^2 +H^2 +(Y-K)^2 -R^2 )/(-2M+2H)) -H )^2 +(Y-K)^2 -R^2 =
bij W de oude prijs invullen
ja met die formule kwam ik toen op 158 uitquote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef Thorb het volgende:
Hij ging 2 weken geleden voor 180k maar daalde al naar 150-160. Zal danwel doordalen naar 110-120k ofzo...
en ik een PS3 kopenquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Introvert het volgende:
Nog liefhebbers voor 400k coins, xbox? dm.
Jepperquote:
quote:
Ik wil CDMquote:
quote:
Beide nee.quote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef TBakkert het volgende:
Zhano, was je al verdergegaan met dat team?
als je verdergaat, Linksback hierquote:
Pieters eruit voor Willems en Mulder voor Zoetquote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What do ya'll think?
Romano is lief.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ter promotie van de kerstsfeer
Romano Denneboomquote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Romano?quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lindebergh?quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude bekenden
[ afbeelding ]
hahaha die laatste. HERSI?quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude bekenden
[ afbeelding ]
Hersi, van onder andere Vitesse en Heerenveen.quote:
en talloze anderequote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hersi, van onder andere Vitesse en Heerenveen.
Nelisse was echt een held vroeger, ik wou ook altijd dreads maar mocht niet van men moeder hahaquote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef TBakkert het volgende:
2e is toch Barry Opdam?
en 1e Robin Nelisse misschien?
quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nelisse was echt een held vroeger, ik wou ook altijd dreads maar mocht niet van men moeder haha
2e is Lindebergh. 1e is Nelisse inderdaad, onder andere bij Utrecht en NEC gespeeld volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef TBakkert het volgende:
2e is toch Barry Opdam?
en 1e Robin Nelisse misschien?
Nelissequote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude bekenden
[ afbeelding ]
Nog meer, please.quote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nelisse
Lindenbergh
Kromkamp
Timmer
Hersi
is inderdaad wel luekquote:
ik kende er wel een paar, maar die Lindenbergh leek verdomd veel op Opdam hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
Hoe oud ben je Scholes dat je deze mannen niet kent?
geen idee...quote:Op maandag 17 december 2012 23:08 schreef Vraagje100 het volgende:
Iemand die bekend is met het inkopen van bijvoorbeeld cazorla´s nu? Weet iemand uit eerdere ervaringen wat ze ongeveer stijgen als ze een week niet in de packs komen?
Nee ik ook niet, nooit bijgehouden. Volgensmij als je beetje voetbal volgt en optijd inkoopt valt hier wekelijks nog wel wat winst uit te halen.quote:
Oh dat zou ook kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kende er wel een paar, maar die Lindenbergh leek verdomd veel op Opdam hoor
quote:
Ja die 2 zijn in mijn hoofd 1.quote:Op maandag 17 december 2012 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze vond ik wel redelijk lijken...
RETWEET!!!quote:
Check even die formule van Poker.quote:Op maandag 17 december 2012 23:08 schreef Vraagje100 het volgende:
Iemand die bekend is met het inkopen van bijvoorbeeld cazorla´s nu? Weet iemand uit eerdere ervaringen wat ze ongeveer stijgen als ze een week niet in de packs komen?
net wel in 1 potje, gebeurde 7x in 1 wedstrijd met Gerrard. had hem net nog 99 fitness gegevenquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is er een of andere bug bij Fut? Mijn spelers raken ongeveer allemaal geblesseerd en blijven liggen, staan erna weer op maar gebeurde 5x in 1 wedstrijd.
Nog iemand last van?
Lage fitness?quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is er een of andere bug bij Fut? Mijn spelers raken ongeveer allemaal geblesseerd en blijven liggen, staan erna weer op maar gebeurde 5x in 1 wedstrijd.
Nog iemand last van?
Die 2 en 3 komen me zo bekend voor maar ik weet even niet hoe ze hetenquote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Zhano het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
3-5-2, want veel skillers zijn wingers, die heb je niet in 4-2-2-2quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Djeetje het volgende:
wat is de beste formatie voor een brazil skills team ? 4-2-2-2 of 3-5-2 ?
de wingers komen niet echt tot hun recht in een 3-5-2 formatie toch ?quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-5-2, want veel skillers zijn wingers, die heb je niet in 4-2-2-2
3 is Arek Radomski.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 2 en 3 komen me zo bekend voor maar ik weet even niet hoe ze heten
goeien pushquote:
quote:
Hoe is het weer daar?quote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Kut Spanje..wat een derdewereldland is dat zeg qua openbaar vervoer
vind ik juist wel, speel met Young en Johnson in BPL team in 3-5-2, naar binnen trekken en schieten(finesse spelers aanbevolen).quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
de wingers komen niet echt tot hun recht in een 3-5-2 formatie toch ?
kevin Hofland?quote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hij lijkt er op, dacht het eerst ook
[ afbeelding ]
Andre Hanssen
[ afbeelding ]
Is dit niet een ex-Feyenoorder ofzo?
Mis ik wat? Tim zit jij in Spanje?quote:
Ben er nog niet, maar als ik het zo hoor koud en nat. Ga er in januari naartoe.quote:
Mooi. Zijn we eindelijk van je af.quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben er nog niet, maar als ik het zo hoor koud en nat. Ga er in januari naartoe.
Ik ga niet emigreren hoorquote:
hoe weet je dan dat het OV kut is?quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben er nog niet, maar als ik het zo hoor koud en nat. Ga er in januari naartoe.
ik dacht aan dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2456807/#squad-playerquote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik juist wel, speel met Young en Johnson in BPL team in 3-5-2, naar binnen trekken en schieten(finesse spelers aanbevolen).
Kasper Bogelund dacht ik dus..dat was een verdediger geloof ik..van PSVquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef DutchSL het volgende:
Dat is niet Hofland.
Is dat niet die Deense middenvelder van rond 2004? Naam ff kwijt.
hahahaha wat een kutteamquote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik dacht aan dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2456807/#squad-player
Bogelund was een RB en die bedoel ik niet.quote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kasper Bogelund dacht ik dus..dat was een verdediger geloof ik..van PSV
Ben mijn reis aan het plannen. Na de eerste week van januari zijn er geen rechtstreekse vluchten meer naar Bilbao, dus moet ik improviseren. Moet nu vliegen naar Barcelona, daar 3u wachten op de bus naar Pamplona en dat duurt ook nog ongeveer 6uur incl. een tussenstop. Dacht wel met de trein te kunnen, maar de sneltrein gaat pas6.5u na mijn aankomsttijd in Barcelona weer en die duurt ook nog een uur of 6, dus dat is ook geen optiequote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het OV kut is?
Luiz vervangen door Naldo, Luiz kopt niksquote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik dacht aan dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2456807/#squad-player
Lekker grote CB'squote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What do ya'll think?
nee maar vorig jaar was hij echt een beest.quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Luiz vervangen door Naldo, Luiz kopt niks
is Leite een linkspoot?
De tuinmanquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EA gooit nooit niets weg zo te zien
Wedstrijdje bezoeken of wat? Bilbao is in ieder geval heel mooi.quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben mijn reis aan het plannen. Na de eerste week van januari zijn er geen rechtstreekse vluchten meer naar Bilbao, dus moet ik improviseren. Moet nu vliegen naar Barcelona, daar 3u wachten op de bus naar Pamplona en dat duurt ook nog ongeveer 6uur incl. een tussenstop. Dacht wel met de trein te kunnen, maar de sneltrein gaat pas6.5u na mijn aankomsttijd in Barcelona weer en die duurt ook nog een uur of 6, dus dat is ook geen optie
dan is het opzich wel netjes.quote:Op maandag 17 december 2012 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee maar vorig jaar was hij echt een beest.
Kelvin is wel een links poot, maar wat minder snelheid (ook 5 star skills).
Kan ook nog Jaja afwisselen met Ronaldinho.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef DutchSL het volgende:
Het is overigens deze speler, zit nog steeds er in
http://www.futhead.com/fifa/players/381/
Ene Keller.
#alledenenlijkenopelkaar
ja luiz won bij mij elk kopduel in mijn bpl squad.quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan is het opzich wel netjes.
je moet inderdaad bij 3-5-2 wel snelle CB's hebben
Naar een vriend van mij die daar tijdelijk zit. Ook even naar Osasuna - Real..als ik er toch benquote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wedstrijdje bezoeken of wat?
ooh, da's wel verrassend, bij mij springt hij vaak niet eensquote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja luiz won bij mij elk kopduel in mijn bpl squad.
Alles.quote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat is er van waar waar dat backs op rm of lm in 3-5-2 9chem kunnen halen?
Bilbao is in ieder geval heel mooi. Het Guggenheim zit daar ook en dat is wel echt bijzonder. Toen ik er was heb ik ook nog even op het veld van Atletic gestaan. Het hek stond gewoon open.quote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar een vriend van mij die daar tijdelijk zit. Ook even naar Osasuna - Real..als ik er toch ben
ja, daar was laatst discussie over hier toch?quote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Vraagje100 het volgende:
Wat is er van waar waar dat backs op rm of lm in 3-5-2 9chem kunnen halen?
Je CM moet goed kunnen verdedigen in die formatie..dat is het tegenovergestelde van Nasri..denk eerder aan Toure ofzoquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben mijn reis aan het plannen. Na de eerste week van januari zijn er geen rechtstreekse vluchten meer naar Bilbao, dus moet ik improviseren. Moet nu vliegen naar Barcelona, daar 3u wachten op de bus naar Pamplona en dat duurt ook nog ongeveer 6uur incl. een tussenstop. Dacht wel met de trein te kunnen, maar de sneltrein gaat pas6.5u na mijn aankomsttijd in Barcelona weer en die duurt ook nog een uur of 6, dus dat is ook geen optie
Touré daar dan, en dan Nasri voor Mata, of Mata laten staan?quote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je CM moet goed kunnen verdedigen in die formatie..dat is het tegenovergestelde van Nasri..denk eerder aan Toure ofzo
Ik lees het hier bij reacties bij deze spelerquote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, daar was laatst discussie over hier toch?
Andersom ook.quote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
Kan niet.
LM/RM kan wel 9 chem halen op LWB/RWB.
Bale LWB zou wel geniaal zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
Kan niet.
LM/RM kan wel 9 chem halen op LWB/RWB.
Met alleen maar felle links om hem heen. 0 dode links, alles felgroen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Bale LWB zou wel geniaal zijn.
Maar hoe?
Je wil wel 9 chem, dus Toure zal wel moeten linken ergensquote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Touré daar dan, en dan Nasri voor Mata, of Mata laten staan?
Is felgroen alleen club ook al zat of moet alles perfect zijn club en nationaliteit?quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met alleen maar felle links om hem heen. 0 dode links, alles felgroen.
felgroen is genoeg, hoeft geen perfecte link te zijn. Dus bijv met Kaboul en Parker. Maar waarom zou je 5atb willen spelenquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Is felgroen alleen club ook al zat of moet alles perfect zijn club en nationaliteit?
kut... vergetenquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wil wel 9 chem, dus Toure zal wel moeten linken ergens
Heb het zelf getest. RWB Piczek heeft 9 chem op RM met links naar Gotze, Santana en Gundogan.quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ik had het vorig jaar nog geprobeerd in een team.
Ga ik ook waarsch niet doen maar wel heel raar van ea dat dit wel 9chem geeft. een lw op cam met perfecte verbindingen weer niet?quote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
felgroen is genoeg, hoeft geen perfecte link te zijn. Dus bijv met Kaboul en Parker. Maar waarom zou je 5atb willen spelen
Haerstrup van Willem 2 is hetquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik word gek dat ik er niet achter kan komen wie dit is. Het lijkt op een Braziliaan van FUT11/12
Dit is de enige die 9 chem geeft op een positie waar hij eigenlijk niet kan spelen. LM op CAM, CDM op CB etc kan allemaal nooit 9 chem zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Ga ik ook waarsch niet doen maar wel heel raar van ea dat dit wel 9chem geeft. een lw op cam met perfecte verbindingen weer niet?
Nolberto Solanoquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik word gek dat ik er niet achter kan komen wie dit is. Het lijkt op een Braziliaan van FUT11/12
http://sofifa.com/en/fifa12/player/3366quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Word dat alleen op Ultimate Team zelf aangegeven, want op Futhead staat gewoon 7 chem.quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het zelf getest. RWB Piczek heeft 9 chem op RM met links naar Gotze, Santana en Gundogan.
Vorig jaar lukte het me niet. Ik had wel Perisic en Krasic op 9 chem in 5atb gekregen volgens mij, werkte beter dan trage Kolarov en Corluka gebruikenquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het zelf getest. RWB Piczek heeft 9 chem op RM met links naar Gotze, Santana en Gundogan.
Sleep dat plaatje naar google afbeeldingen toe en je hebt z'n naamquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Futhead en webapp zeggen 7 chem, console zegt 9quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Word dat alleen op Ultimate Team zelf aangegeven, want op Futhead staat gewoon 7 chem.
Werkt niet, maar ik heb nu wel het antwoordquote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Sleep dat plaatje naar google afbeeldingen toe en je hebt z'n naam
Vlakbij bij Bilbao ligt Zarautz, daar heb ik toen nog een week gezeten. Ook een paar keer naar San Sebastian geweest maar dat is dan weer meer toeristisch.quote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bilbao is in ieder geval heel mooi. Het Guggenheim zit daar ook en dat is wel echt bijzonder. Toen ik er was heb ik ook nog even op het veld van Atletic gestaan. Het hek stond gewoon open.Kon zo doorlopen.
Gaat 'm niet worden neequote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vlakbij bij Bilbao ligt Zarautz, daar heb ik toen nog een week gezeten. Ook een paar keer naar San Sebastian geweest maar dat is dan weer meer toeristisch.
[ afbeelding ]![]()
Al ga je in januari waarschijnlijk niet naar de zee bedenk ik me nu
Adigun Taofeek Salamiquote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
je kan hem op brood doen
Peanut cheese?quote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
je kan hem op brood doen
google?quote:
Guggenheim is in ieder geval tofquote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden nee
Ben er ook maar 3 dagen, dus moet even kijken wat handig is allemaal
Jawel hoor:quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Werkt niet, maar ik heb nu wel het antwoordIk vond hem net in mijn generations van FUT12.
Nee klopt niet, dat is namelijk de foto van iemand anders, dit is de echte foto (van Adigun Taofeek Salami)quote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
je kan hem op brood doen
?quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee klopt niet, dat is namelijk de foto van iemand anders, dit is de echte foto (van Adigun Taofeek Salami)[ afbeelding ]
Hier is het mis gegaan.quote:
serieus, dat faalt wel un petit peuquote:
I know, maar voor in vervolgquote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet. Maar zoals ik al zei, ik heb nu toch het antwoord al.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Guggenheim is in ieder geval tof
quote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
Het Guggenheim zit daar ook en dat is wel echt bijzonder
Is het daar leuk?quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
Het Guggenheim zit daar ook en dat is wel echt bijzonder
nee, het is tyfussaaiquote:
quote:
quote:
Oh lol, ik dacht dat ik het bij die ene had weg ge'edit.quote:
Jij daar ook al geweestquote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Tim86 je moet naar Guggenheim. Het is daar echt bijzonder!!!
Hmm, ja dat is dan wel weer de overtreffende trap.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga iedere week naar deze. Is echt bijzonder!!!!
[ afbeelding ]
Ik ben daar geweest omdat ik mee mocht doen aan een Fries dicteequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
Ik ben een keer naar het Friesch Museum geweest (meerdere keren zelfs voor school) echt fucking saai
Ja, meerdere keren. Wat een tering stadquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
alsof jij ooit in Amsterdam bent geweest
quote:
woooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef TBakkert het volgende:
goudmijntje ontdekt voor beginnende traders...
500-600 coins winst. als je iets van 10K hebt en je geeft alles eraan uit, dan maak je zo 3k winst
Geldt het uberhaupt dan ook voor andere platformsquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef TBakkert het volgende:
2 mensen vragen het me... ik zeg niet wie.
ik zit trouwens op PS3
IK HEB HET GEVRAAGD !!1!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef TBakkert het volgende:
2 mensen vragen het me... ik zeg niet wie.
ik zit trouwens op PS3
dat weet ik dus niet...quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geldt het uberhaupt dan ook voor andere platforms
Pasquato en nog een Italiaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef DutchSL het volgende:
Lukaku en Benteke zijn me te duur ,bovendien kwam ik er achter dat helemaal niemand in mijn team een fatsoenlijke vrije trap kan nemen.
Ander bazig silver spitsenduo nodig dus (3-5-2, dus sterke link volstaat), waarvan er eentje ook goede vrije trappen kan nemen. Iemand een suggestie?
ggquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:12 schreef Rijst het volgende:
wejooo goede Tbakkert. Gelijk 1 opgepikt voor 1300 en opgezet voor 2k
Dat zou ik ook willen weten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef vandermar het volgende:
Gaat de webapp offline? Dan knal ik nog even wat bids op spelerts
wanneer gaat ie offline?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef vandermar het volgende:
Gaat de webapp offline? Dan knal ik nog even wat bids op spelerts
Jij vindt jezelf echt leuk hequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef wieisboos het volgende:
Hij gaat offline over 4 uur hoor ik net van EA twitter
vertelquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef laucas het volgende:
Heb een bug gevonden waarmee je met een guest H2H seasons kan spelen
Hoezo bug, dat kan toch nog gewoon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef laucas het volgende:
Heb een bug gevonden waarmee je met een guest H2H seasons kan spelen
Omgedraaide wereld met EA.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo bug, dat kan toch nog gewoon?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-12-2012 om 22:20:59#FIFA13 & #FUT online service will be down for maintenance from 4am-12pm UK #FUT reageer retweet
Dat is eerder een faal van EA dan van Buffonquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:19 schreef laucas het volgende:
Nee, dat zijn aangepaste wedstrijden. Geen seasons dus
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/145624784
geojen keeper seg die buffon
Ja leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-12-2012 om 22:20:59#FIFA13 & #FUT online service will be down for maintenance from 4am-12pm UK #FUT reageer retweet
Oeh dat word wakker blijven en bids zetten :pquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
dat is pas om 5 uur 's ochtends... misschien wekkertje zetten voor dan en dik bieden op die dure spelers. of worden alle auctions gecancelled als ie down gaat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-12-2012 om 22:20:59Haha, people are gonna fall for it. reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 17-12-2012 om 22:20:59Whoopsie, that shouldn't be posted reageer retweet
Ga maar gewoon slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oeh dat word wakker blijven en bids zetten :p
tevens enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is eerder een faal van EA dan van Buffon
staat er indd ook niet bijquote:
Agh heb tot 27 december vakantie .. Kan wel een keerquote:
Since when? Heb zaterdag nog bij een vriend van me met zn tweën h2h seasons gespeeld..quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:19 schreef laucas het volgende:
Nee, dat zijn aangepaste wedstrijden. Geen seasons dus
Ik hoop dat dit een troll isquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh heb tot 27 december vakantie .. Kan wel een keer
Ik zou nog eerder bulykin daar neer zettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
Duarte als ST voor de vrije trappen ?
[ afbeelding ]
Dan heb ik gelijk alles van de Eredivisie wat ik wilde proberen gehad. Vrees dat mijn CAM en Duarte niet doeltreffend genoeg zijn, maar we zullen zien.
Ich bin ein pacehoer, bovendien heb ik dan nog steeds niemand met een fatsoenlijke vrije trap dus nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder bulykin daar neer zetten
Bij mij "werkte" het nooitquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Since when? Heb zaterdag nog bij een vriend van me met zn tweën h2h seasons gespeeld..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een troll is
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Goed dat je zei ga maar slapen anders had ik gewoon echt wakker gebleven
over wie/wat gaat dit?quote:
?quote:
die man is skaffa gquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Kent ken je deze nog nog nog nog
[ afbeelding ]
Van nistelrooyquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Toen stond mij PS3 al lang uit joh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
dat lachen van die commentator ookquote:
wie is uw idool?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een team met mijn idool, ik heb echter al 4 teams
Ik zit jammer genoeg niet in fifa man.. Sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
zat ook bij United, sws nog in FIFA 07quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan hij nog een gold zijn
[ afbeelding ]
Ronaldinhoquote:
Zo verliefd op Vertonghen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
heb je al een team met Van Persie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho
Shinji Ono zit er ook niet in
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho
Die is daarna mijn idool. Ik wil RvP eigenlijk pas na het TOTY weer kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je al een team met Van Persie?
Maak die van mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho
jij hebt zeker veel coins?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is daarna mijn idool. Ik wil RvP eigenlijk pas na het TOTY weer kopen.
Valt mee, heb als de TP leeg is 340K op de bank, 4 gouden teams en nog een verzameling IF's. Totale waarde misschien 800K ofzoquote:
RvP kan verdomme niet eens normaal een bal aannemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is daarna mijn idool. Ik wil RvP eigenlijk pas na het TOTY weer kopen.
Je bent gewoon fokking slegtquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:54 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
RvP kan verdomme niet eens normaal een bal aannemen
quote:
RvP is een baas in mijn team..quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:54 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
RvP kan verdomme niet eens normaal een bal aannemen
koop m maar en ervaar t zelf:p Voor de rest is ie wel een held maar tis echt zo achterlijk dat ie niet normaal een bal kan controlerenquote:
nog steeds de first touch control niet onder controle hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
koop m maar en ervaar t zelf:p Voor de rest is ie wel een held maar tis echt zo achterlijk dat ie niet normaal een bal kan controleren
Ik heb al met hem gespeeld, prima speler. Maar als je een pace abuser bent dan kan je er niet veel mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
koop m maar en ervaar t zelf:p Voor de rest is ie wel een held maar tis echt zo achterlijk dat ie niet normaal een bal kan controleren
ja want met al me andere spelers heb ik der ook last van he... klapjostiquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nog steeds de first touch control niet onder controle hebben
Als ik hem aanspeel draait hij altijd perfect weg bij de verdediger en 9 van de 10 keer gelijk een doelpuntquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
jij kan gewoon niet met ECHT goede spelers omgaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
ja want met al me andere spelers heb ik der ook last van he... klapjosti
speel je op de ps3?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij kan gewoon niet met ECHT goede spelers omgaan
Hij was CB in 12, dan kan dat met zo weinig pace. Als LB denk ik niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan hij nog een gold zijn
[ afbeelding ]
quote:
voeg toe Apenkoning of geef ff je id:) mag je even met de billen blootquote:
hoogste met wie ik heb gespeeld was Xabi Alonso, vond ik indd ook matig. Nani was wel erg goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:04 schreef DutchSL het volgende:
De hoogst rated speler waar ik mee heb gespeeld vond ik ook zeer tegenvallen (Cavani).
OpticalSkillsHDquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:04 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
voeg toe Apenkoning of geef ff je id:) mag je even met de billen bloot
pussyyyy... Maar zal je even toevoegen en ik speel niet zo heel veel dus dan moet je maar ff kijken wanneer ik online benquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
OpticalSkillsHD
mijn team is niet worldclass, maar 't speelt lekker.
ik kan alleen vanavond en morgen niet, want toetsen + huiswerk + laat uit.
komt goed, komt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:09 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
pussyyyy... Maar zal je even toevoegen en ik speel niet zo heel veel dus dan moet je maar ff kijken wanneer ik online ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |