'Heb je gehoord, van Richard van accounting?' Nee, wat dan? 'Ja, hij heeft dus al vier jaar niet bewogen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:05 schreef Actaeon het volgende:
En weinig natuurlijk verloop ook. Men kan tot op hoge leeftijd doorgaan in die sector. Men wordt eigenlijk steeds productiever op dit gebied als men ouder wordt.
Lolquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Heb je gehoord, van Richard van accounting?' Nee, wat dan? 'Ja, hij heeft dus al vier jaar niet bewogen!' Nieeet dat meen je niet? Nu kan ik wel naar die promotie fluiten
'Henk de beveiliger heeft trouwens een hartaanval gehad.' - Jezus, wie denkt hij dat 'ie is? Head of Sales?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Henk de beveiliger heeft trouwens een hartaanval gehad.' - Jezus, wie denkt hij dat 'ie is? Head of Sales?
quote:Let op: zoals ook op Blackboard duidelijk vermeldt staat is de tussentoets van 18 december van 13.00 uur tot 14.30 uur
quote:2. het tentamen is in de IWO zalen Geel, Blauw en Rood. Studenten met de achternaam beginnende met A t/m M zitten in zaal ROOD
Studenten met de achternaam beginnende met N t/m Z zitten in zaal BLAUW. In eerste instantie wordt zaal Rood niet gebruikt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Ansu het volgende:
Jullie gaan zo snel, een dag niet bijgelurkt en je loopt hopeloos achter..
Hoe staat het met de voorbereiding van bur2?quote:
het gaat, paar lastige dingetjes nog even doornemen, cessies, faillissement, huur tegenwerpen enzo. Al die arresten zitten er ook nog niet helemaal in maar gaat wel goed komen, bij jou dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoe staat het met de voorbereiding van bur2?
Heb al een paar dagen het gevoel dat ik het wel ken maar ik wil het niet jinxen dus ik blijf de werkgroep opgaven en oude tentamens stelselmatig doorlezen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
het gaat, paar lastige dingetjes nog even doornemen, cessies, faillissement, huur tegenwerpen enzo. Al die arresten zitten er ook nog niet helemaal in maar gaat wel goed komen, bij jou dan?
Ik was een paar uur weg voor een werkgroep , in die tijd waren er 1,5 topic bijgekomen, teruglezen heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Ansu het volgende:
Jullie gaan zo snel, een dag niet bijgelurkt en je loopt hopeloos achter..
Gewoon dit nummer draaien tijdens het leren, leer je alles in de helft van de tijd en mis je dus ook minder topicsquote:Op dinsdag 18 december 2012 03:19 schreef De_Fietser het volgende:
Een dag geleerd, 2.5 topics gemist..
Goedemorgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |