Valse bescheidenheid is ook niet echt een deugd vind ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hou al niet van opscheppen over dingen die ik wél kan, laat staan dingen die ik NIET kan![]()
Bescheidenheid is sowieso niet echt een deugd. Hand in hand met weinig zelfvertrouwen. Uiteraard slaan te veel mensen door, maar dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is ook niet echt een deugd vind ik
Ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bescheidenheid is sowieso niet echt een deugd. Hand in hand met weinig zelfvertrouwen. Uiteraard slaan te veel mensen door, maar dat bedoel ik niet.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
Hoevaak gebeurt dat nou...dat wij alleen in het topic zijn?
Nou, wat was dat? 45 seconden ofzo?quote:
45 memorabele seconden.quote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Nou, wat was dat? 45 seconden ofzo?
Ik wist niet dat jij zoiets kende als té homo-erotischquote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt me hier iets te homo-erotisch. Tijd voor bed dus.
Slaap lekker.quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt me hier iets te homo-erotisch. Tijd voor bed dus.
Wat maakt het uit, vrijdag vergaat de wereldquote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef Tchock het volgende:
Het niveau van mijn posts in het bijzonder en mijn humor in het algemeen keldert naar beneden
En genoeg rust pakken!quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet niet echt wat ik verder nog moet doenMorgen nog maar even de boel herhalen ofzo.
Ik heb gehoord dat dat wel lastig is. Krappe arbeidsmarkt op dat gebied enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef Ties02 het volgende:
Rust pakken, dat is nou echt mijn specialiteit, ik hoop daar later ook iets mee te gaan doen
Volgens bronnen is de sollicitatieprocedure wel heel laid-back.quote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat wel lastig is. Krappe arbeidsmarkt op dat gebied enzo.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens bronnen is de sollicitatieprocedure wel heel laid-back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |