Dat klopt inderdaad. Maar ik dacht dat je alleen proces hoefde te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat is daar apart aan? II is geloof ik straf en proces.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:22 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Maar ik dacht dat je alleen proces hoefde te maken.
Straf(proces) I (het equivalent daarvan) heb ik aan de RuG gehad.quote:Besluit Beroepsvereisten Advocatuur
Afgezien van de vereiste diploma's dient men in ieder geval onderstaande onderdelen uit het bachelorprogramma (UvA) met goed gevolg te hebben afgelegd.
rechtsgebied: vereiste onderdelen:
privaatrecht contractenrecht I (3 EC)
contractenrecht II (6 EC)
aansprakelijkheidsrecht (6 EC)
goederenrecht (6 EC)
personen-, familie- en erfrecht (6 EC)
ondernemingsrecht (6 EC)
nationaal en internationaal burgelijk procesrecht (6 EC)
strafrecht straf(proces)recht I (6 EC)
straf(proces)recht II (12 EC)
naar keuze:
staatsrecht
of
constitutioneel recht (6 EC)
fundamentele rechten (6 EC)
bestuursrecht
of bestuurs(proces)recht I (3 EC)
bestuurs(proces)recht II (12 EC)
belastingrecht introductie belastingrecht I (6 EC)
introductie belastingrecht II (6 EC)
Ah ok.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Straf(proces) I (het equivalent daarvan) heb ik aan de RuG gehad.
Ik ga uit van alleen Straf(proces)recht II. Ik heb daar nog geen officieel bericht van gehad van de UvA, maar mijn kamergenoot (ook fiscaal aan de RuG gestudeerd) hoefde ook alleen Straf(proces)recht II.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef eriksd het volgende:
Welke vakken moet je nou doen Maharbal?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:28 schreef eriksd het volgende:
Ik snap er helemaal geen fuck meer van. In ieder geval, ik heb Corstens nog wel voor je liggen.
Ik kan wederom bevestigen dat dat zo isquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
edit: hij moest voorheen 'Strafrecht' en 'Strafprocesrecht' . Komt dat door de scheiding, zoals Speedy zegt?
Weet je zeker dat het 10 en 5 EC was? Ik bekijk net z'n certificaten van de vakken, en daarop staat 10 en 4.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik kan wederom bevestigen dat dat zo is.
Ja. Voor deze curriculumwijziging waren er enkel vakken van 10 en 5 EC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het 10 en 5 EC was? Ik bekijk net z'n certificaten van de vakken, en daarop staat 10 en 4.
Nouja, voor hem was het geloof ik 2008. Ik lever m'n bullen wel in en hoor het wel. Thanks for the infoquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Voor deze curriculumwijziging waren er enkel vakken van 10 en 5 EC.
Ik keek net even in de studiegids van 2007-2008. En daarin staat ie inderdaad voor 4 EC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, voor hem was het geloof ik 2008. Ik lever m'n bullen wel in en hoor het wel. Thanks for the info
Is dat een tussentoets of is het tentamen nu veel makkelijker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef Yreal het volgende:
Na al die uren die ik erin heb gestoken, snap ik nog steeds geen fuck van internationaal recht...
Nouwja, als je het niet weet, antwoord C, toch?
Zegmaar het speeltje in de cornflakebox-generatie, maar dan met civiel effect.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:45 schreef eriksd het volgende:
Ik had hem voor 5. Eigenlijk ben ik de personificatie van de gouden lichting van de UvA.
Maar heb jij nu ook meteen de ambitie om advocaat te worden of is dat meer iets voor later?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zegmaar het speeltje in de cornflakebox-generatie, maar dan met civiel effect.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zegmaar het speeltje in de cornflakebox-generatie, maar dan met civiel effect.
tussentoetsquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is dat een tussentoets of is het tentamen nu veel makkelijker?
Het is iets voor mezelf, persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing. Ik houd gewoon van studeren/dingen leren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar heb jij nu ook meteen de ambitie om advocaat te worden of is dat meer iets voor later?
Goodbye Stranger en Cannonball zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van Supertramp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |