SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Foto van het topic:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 17 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja niemand komt aan mn muts tss
lolwut?quote:Op maandag 17 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja niemand komt aan mn muts tss
Ja ik moest me inhouden* om verder geen opmerking te makenquote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu ik het teruglees denk ik dafuq
vunzig...quote:Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik moest me inmaken om verder geen opmerking te maken!
ja dat zal bestquote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]Maar.. maar
het lag zo voor de hand
IK ZIE HET AL!quote:Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op mijn hoofd rock! Op mn hoofd
Voor een TT changequote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Topic aangeven.
Het triestse wat je kunt doen.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al op.![]()
Ik haal wel een nieuwe bus voor je.
doe mij een connexxion.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al op.![]()
Ik haal wel een nieuwe bus voor je.
haat niet op mijn xdquote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook niet xd xd vet lol togg? #YOLO
Die dat is mijn sjattie.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
uhuh je ginger is je sgatje. niet zij.
okee is goed xdquote:
Ik heb geen auto, wat nu?quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Tussen Utrecht en Geldermalsen moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten.
Einde mededeling
Ik beet net op mijn tong, wat nu?quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon in je zolderkamer bijven zitten
Ook hallo.quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot je oud genoeg bent om je rijbewijs te halen.
Naar mamaquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik beet net op mijn tong, wat nu?
omg!quote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
W8 EENS EVEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE MENSEN IN DEZE SC KENNEN MIJN KONIJNEN NIET OMG OMG xd xd
OMG ZE ZIJN BAAS FF FOTOOZ ZOEKUN
Visquote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef Rockiejj het volgende:
Haring en een broodje, perfecte maaltijd voor 22:00!
ik zie liever je gingerquote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef AppelCake het volgende:
W8 EENS EVEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE MENSEN IN DEZE SC KENNEN MIJN KONIJNEN NIET OMG OMG xd xd
OMG ZE ZIJN BAAS FF FOTOOZ ZOEKUN
Oh. Oke.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader verhuurt dat café en ze is naar de eigenaren.
aah mis je me danquote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
huh ik snap niet waarom je niet op TC bent.
Net een kussen!quote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is Woezel, mijn lieveling!
Ik heb er nog 4 andere maar deze is speciaal want langharig.
[ afbeelding ]
gristus wat een haar heeft dat beestquote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haat niet op Woezel!quote:
2x in de week kammen en alles.quote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
gristus wat een haar heeft dat beest
Er komen nog meer foto's hoor.quote:
yayquote:Op maandag 17 december 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haat niet op Woezel!
[..]
2x in de week kammen en alles.
[..]
Er komen nog meer foto's hoor.
Liefquote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
Baby's!
[ afbeelding ]
Cooky in een tunnel onder de grond.
[ afbeelding ]
Woezel de slaapkop!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Woezel na een knipbeurt:
[ afbeelding ]
aawhhhquote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef AppelCake het volgende:
Baby's!
[ afbeelding ]
Cooky in een tunnel onder de grond.
[ afbeelding ]
Woezel de slaapkop!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Woezel na een knipbeurt:
[ afbeelding ]
Wat is erop?quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Wauw
Net 5 is een aanrader voor de mannen
awh wat een schatjesquote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
Dit is Snoopy, de moeder van Cooky en Speedy (Ik heb geen foto van Speedy jammer genoeg) En ze is blind aan een oog...
[ afbeelding ]
En hier nog eens Woezel helemaal trots en dik!
[ afbeelding ]
Meer foto's heb ik niet.
ik heb al een konijnquote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik mag cooky en sunny niet dus die mag je gratis hebben!
Ze is een vieze slet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef JRRY het volgende:
Rihanna trad op bij Victoria's Secret Show, alleen daarom zou het een leuke reden zijn om te kijken.
Ow, nu kunnen we niet fokken!quote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrouwtje, stuur wel via wa
Miley!quote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Unapologetic is goed, beter dan Miley Cyrus haar hele bestaan.
Dit!quote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze laat haar haar weer groeien hoor!quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
maar die huidige Miley![]()
Misschien dacht jij FOK!ken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet wat fokken inhoudt ja
Geloof je het zelf? Tot ze weer aandacht tekort komt en haar gezicht laat ombouwen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze laat haar haar weer groeien hoor!
Haha lekker!quote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet wat fokken inhoudt ja
Toch niet waar een kind als jij bijstaat hoop ik!quote:Op maandag 17 december 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, mijn konijntjes doen dat zoo vaak.
het was leuker geweest als je zei ach mijn konijn doe dat zovaakquote:Op maandag 17 december 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, mijn konijntjes doen dat zoo vaak.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was leuker geweest als je zei ach mijn konijn doet dat zovaak
quote:
Faalquote:Op maandag 17 december 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was leuker geweest als je zei ach mijn konijn doe dat zovaak
Ga eens muziek luisteren man:quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef JRRY het volgende:
wie weet n leuk liedje ik heb alles van rihanna, beyonce, jay-z, eminem, coldplay en patti labelle al gehoord.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga eens muziek luisteren man:
- Golden Earring
- Queen
- Guns 'n' Roses
outasightquote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef JRRY het volgende:
wie weet n leuk liedje ik heb alles van rihanna, beyonce, kelly rowland, jay-z, eminem, coldplay en patti labelle al gehoord.- en ik ben het zat.
Oud.quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga eens muziek luisteren man:
- Golden Earring
- Queen
- Guns 'n' Roses
quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
outasight![]()
the script![]()
rizzle kicks![]()
Bij mij, of bij morgen?quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit ergens anders met mijn gedachte
Het is gewoon autistenmuziek, heel MUZ-FOK! luistert nauwelijks naar iets anders.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tss.
1 Mr. Bean voor je post.
[ afbeelding ]
Inderdaad...quote:Op maandag 17 december 2012 22:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is gewoon autistenmuziek, heel MUZ-FOK! luistert nauwelijks naar iets anders.wat nou mainstream
![]()
Kende je outasight al?quote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Flat heeft gelijk, je bent echt een hippie.
En?quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, nu luisterend.
Ik kijk door je kleren heen!quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan niet in mn hersens kijken ofwel dan
oh ik heb geen spotify haha. luister ook even ready set go. en perfect words.quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
die die bovenaan staat in de top 5 van spotify.
1Dquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef JRRY het volgende:
Meid ik schakel weer over naar One Direction oké, heb het nieuwe album nog niet afgeluisterd![]()
Live while we're youngquote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef JRRY het volgende:
Meid ik schakel weer over naar One Direction oké, heb het nieuwe album nog niet afgeluisterd![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat?
Geen gekke tattoo's ofzo, dus gewoon lekker
Sommige tattoo's zijn best mooi hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat?
Geen gekke tattoo's ofzo, dus gewoon lekker
Een paar kunnen best wel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef JRRY het volgende:
Tattoos nodig hebben om er indrukwekkend uit te kunnen zien
ik zie er sowieso indrukwekkend uit, met of zonder tattoo dus niet hatenquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef JRRY het volgende:
Ik zou ze persoonlijk niet nemen maar bij sommige mensen vind ik bepaalde dingen wel mooiquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef JRRY het volgende:
Tuurlijk!quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sommige tattoo's zijn best mooi hoor.
Sjattie toch.quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie er sowieso indrukwekkend uit, met of zonder tattoo dus niet haten
ik haat niet, nooit.quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Helemaal gelijk!quote:Op maandag 17 december 2012 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Miley?quote:Op maandag 17 december 2012 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik game ook nauwelijks.![]()
Maarja, ik luister ook feministiche muziek
Hoe gaat het met je chick?quote:Op maandag 17 december 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind spelletjes iets voor kleine kinderen.
Spelletjes =/= Gamesquote:Op maandag 17 december 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind spelletjes iets voor kleine kinderen.
uhnee Beyoncé de beste de mooiste de lekkerste de beste stem alles de beste de perfecte vrouw in alles de perfecte benen.quote:
En lelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
uhnee Beyoncé de beste de mooiste de lekkerste de beste stem alles de beste de perfecte vrouw in alles de perfecte benen.
Nee dat was flatjequote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Appel.. had jij net niet die TT gemaakt metMarioKart
ofzo ?
Dat is ook een spel
Neem je ook wel 3 uiterstenquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke ff serieus..?
WTFquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke ff serieus..?
En braaf en liefquote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
Maar Beyoncé is wel een moppie hoor!
Maar dat was op mijn oude DS die ik net terug had gevonden na 2 jaar ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee was echt appel, kijk maar terug
Is alsnog een game.quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dat was op mijn oude DS die ik net terug had gevonden na 2 jaar ofzo.
dan ziet niemand er op z'n voordeligst uitquote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
jaja behalve als ze blijkbaar dronken is ofzo
Klopt. Maar shit zeg, ik dacht dat Beyonce zo'n braaf meisje was die nooit dronken werd. En dan gaan zeiken op Rihannaquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ziet niemand er op z'n voordeligst uit
ze zuipen allemaalquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt. Maar shit zeg, ik dacht dat Beyonce zo'n braaf meisje was die nooit dronken werd. En dan gaan zeiken op Rihanna
weinig. zal je vast niet blij mee zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn kerstpakket:
- 2 mokken met een hartje/ster erop
- 3 kaarsen
- Koffie/thee thermoskan
- Latte Macchiato
- Chocolademelk
- Oldtimer drop
- Chocolade
Dat verpakt in een design prullenmand. En nog een windlicht.
Nee, ik ben heel erg teleurgesteld.quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
weinig. zal je vast niet blij mee zijn.
Latte Macchiatoquote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn kerstpakket:
- 2 mokken met een hartje/ster erop
- 3 kaarsen
- Koffie/thee thermoskan
- Latte Macchiato
- Chocolademelk
- Oldtimer drop
- Chocolade
Dat verpakt in een design prullenmand. En nog een windlicht.
Dus je speelt ook gamesquote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dat was op mijn oude DS die ik net terug had gevonden na 2 jaar ofzo.
jaaaa dankjequote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het wel meenemen, donderdag.
Niet echt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Don't play wit us
je bent gewaarschuwd
Om 11 uur 's avondsquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JRRY het volgende:
Wiskunde roept om geleerd te worden, goedenavond
fijne avondquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JRRY het volgende:
'sup?quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef supersof het volgende:
omdat je je dan lekker kut kunt voelen
Je hebt zo'n film, weet niet meer hoe hij heet. Precies wat jij zegt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef JRRY het volgende:
Soms heb ik het idee dat het heelal een tv-soap is, gecreeerd uit een hogere wereld. Lijkt me gaaf
Grappig.quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt zo'n film, weet niet meer hoe hij heet.
uhh?quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef supersof het volgende:
Avond!quote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JRRY het volgende:
Vet. Maar ik denk echt dat er wel zoiets is, in een grotere wereld ben ik dus acteur.quote:Op maandag 17 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gaat precies over wat jij zegt
The..quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt zo'n film, weet niet meer hoe hij heet. Precies wat jij zegt.
Het Depressie Hour is weer begonnen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef supersof het volgende:
gaat gewoon niet zo lekker nu. moeder die je de grond in boort en vader die zo afwezig is als een aardappel.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Tc haat mijpech gehad dan maar weer
ai. why/?quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat gewoon niet zo lekker nu. moeder die je de grond in boort en vader die zo afwezig is als een aardappel.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vet. Maar ik denk echt dat er wel zoiets is, in een grotere wereld ben ik dus acteur.
The Truman Show.quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
The..
Met die vader die "overleed" in de zee.
Meh, dat is niet leuk neequote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat gewoon niet zo lekker nu. moeder die je de grond in boort en vader die zo afwezig is als een aardappel.
Mij wel!?quote:Op maandag 17 december 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik mag jullie niet zien van hem
quote:Op maandag 17 december 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik mag jullie niet zien van hem
mn moeder is boos dat ik mijn toekomst verpestquote:
jaa ik ga zo maar eens slapen idd (:quote:Op maandag 17 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is niet leuk nee. Anders gaan slapen?
een vader die gamet?quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mn moeder is boos dat ik mijn toekomst verpestomdat ik nog (steeds) niet weet wat ik wil en dat ik dom ben dat ik niet met hen ga praten. en mijn vader is alleen maar angry birds of blacj ops aan het spelen en helpt ook niet echt
haha ja ik weetquote:
awhhquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa ik ga zo maar eens slapen idd (:
Binnenkort beginnen de open dagen op scholen weer, gewoon lekker allemaal af gaan en hopen dat je wat ziet wat je aanspreektquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mn moeder is boos dat ik mijn toekomst verpestomdat ik nog (steeds) niet weet wat ik wil en dat ik dom ben dat ik niet met hen ga praten. en mijn vader is alleen maar angry birds of blacj ops aan het spelen en helpt ook niet echt
Je ouders kunnen je niet aanpraten wat je wilt, daar zal je toch echt zelf achter moeten komen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Slaap zachtquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa ik ga zo maar eens slapen idd (:
Ja dat zei ik ook al, maar dat vinden ze 'te lui'quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Binnenkort beginnen de open dagen op scholen weer, gewoon lekker allemaal af gaan en hopen dat je wat ziet wat je aanspreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |