Een willekeurige verdediger uit de A-junioren van PSV ook.quote:
Inderdaadquote:
Hij infiltreert de studio om VI te saboterenquote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is 'm gewoon.
ben je boeler ofzo dat je daar op letquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
oh en johan, ffs... een blauwe das bij een paars jasje
Minachting van de kijker gewoon.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
oh en johan, ffs... een blauwe das bij een paars jasje
Het hebben van kleurentelevisie was in dezen genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
ben je boeler ofzo dat je daar op let
quote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Flower power shirt van Johan![]()
http://www.johanderksenkleding.nl/shirts/shirt-flower-power
99,95¤
quote:You get the sixties feeling. Dit prachtige shirt met flower dessin heeft een button down en is geraffineerd afgewerkt met navy blue biesjes in de kraag, mouwen en blinde sluiting. Het shirt heeft een ingeborduurd Johan Derksen logo met lakzegel en gitaartje op de borst.
Dan heb je wel een echt back to the sixties overhemdquote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
99,95¤
Die gaat in de winkelmand.quote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
99,95¤
Stoplicht staat op rood.quote:
fijn dat je dit elke uitzending postquote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
99,95¤
Als je nog niet met een lekker wijf in je spitfire terecht komt met dat shirt aan dan weet ik het echt niet meer.quote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan heb je wel een echt back to the sixties overhemd
Finkersquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Stoplicht staat op rood.
Stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.
Lekker door Deventer rijden, door de Worpquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog niet met een lekker wijf in je spitfire terecht komt met dat shirt aan dan weet ik het echt niet meer.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Stoplicht staat op rood.
Stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.
Dankquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
fijn dat je dit elke uitzending post
Nou, dan moet je een bigstar zijn. Dan moet je een soort Livingstone zijn, want in die wijk heerst het recht van de sterkste. Bertje en Johan kwamen er levend uit maar vele talenten zijn nu enkel in de diepste krochten van De Worp terug te vinden.quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker door Deventer rijden, door de Worp
hij krijgt hier helemaal niks van, hij wou geen geldquote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dankwilde alleen ff laten zien dat Johan echt onafhankelijk is
Ja man hij gaf kritiek op PSV met een goed onderbouwde mening en daar kan ik niet tegenquote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgt PSV weer kritiek?
Je bent echt een karikatuur op jezelf geworden.
Flikker toch op man, autistjequote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man hij gaf kritiek op PSV met een goed onderbouwde mening en daar kan ik niet tegen
Dat blijkt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man hij gaf kritiek op PSV met een goed onderbouwde mening en daar kan ik niet tegen
[umad.gif]quote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Flikker toch op man, autistje
Volendams duo blijft wel doorgaan met The Voice Kidsquote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Nick & Simon stoppen met The Voice of Holland
quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Nick & Simon stoppen met The Voice of Holland
Gaat dit over Feyenoord?quote:
Deze heeft wel humor ten minstequote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef snellejelle het volgende:
Weer een kantineheld zonder leven
Echt hequote:Op maandag 17 december 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
Zou inderdaad wel een typische calimero actie van PSV zijn
Niet jezelf quotenquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
Verschil is alleen dat deze situatie al beoordeeld is
Net zoals het hypocriet is van een hoop Feyenoorders. Dat mensen zich zo druk om Toivonen maakte sloeg ook nergens op.quote:
Ik, Caland en Happel zeiden juist dat we wel hielden van zulke voetballers. Dus bullshit.quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals het hypocriet is van een hoop Feyenoorders. Dat mensen zich zo druk om Toivonen maakte sloeg ook nergens op.
* Caland, Happel en ik.quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik, Caland en Happel zeiden juist dat we wel hielden van zulke voetballers. Dus bullshit.
Jij hebt ooit gezegd dat je wel hield van een voetballer als Toivoinen?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik, Caland en Happel zeiden juist dat we wel hielden van zulke voetballers. Dus bullshit.
Hmm waar staan die regels eigenlijk?quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Om dat Calimero-gedrag te bestrijden moeten ze eerst eens stoppen met 'boeren' te roepen bij PSV. Dat mag als je De Graafschap bent, dat mag als je FC Groningen bent, dat mag als je de underdog uit de provincie bent.
Dat moet je niet meer roepen als je qua landstitels de tweede club van het land bent.
Dat roepen ze omdat ze koeien op het veld zien staan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Om dat Calimero-gedrag te bestrijden moeten ze eerst eens stoppen met 'boeren' te roepen bij PSV. Dat mag als je De Graafschap bent, dat mag als je FC Groningen bent, dat mag als je de underdog uit de provincie bent.
Dat moet je niet meer roepen als je qua landstitels de tweede club van het land bent.
Alleen als ze voor Feyenoord spelen zijn houden ze van dat soort voetballersquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt ooit gezegd dat je wel hield van een voetballer als Toivoinen?
Sowieso is Eindhoven ook best wel een grote stad, voor Nederlandse begrippenquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit is duidelijk een twijfelgeval. En bij twijfel behoort het voordeel te gaan naar de aanvallende partij. Terechte goedgekeurde goal dus (helaas)quote:
Was toch gauw een meter..quote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een twijfelgeval. En bij twijfel behoort het voordeel te gaan naar de aanvallende partij. Terechte goedgekeurde goal dus (helaas)
Baasquote:
Neequote:
Zijn we ook genoeg hoorquote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef muzas het volgende:
Ik hoop voor feyenoord dat er weer eens een seizoen komt dat ze lyrisch kunnen zijn over een speler die ook daadwerkelijk van hun is.
Vilhena Vrij BMI Clasie Janmaatquote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef muzas het volgende:
Ik hoop voor feyenoord dat er weer eens een seizoen komt dat ze lyrisch kunnen zijn over een speler die ook daadwerkelijk van hun is.
Schaken kreeg toen ook een keer een 7, terwijl het slechtste wedstrijd van Feyenoord was. Iedereen kreeg toen een 6 of lager.quote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Baas![]()
Weet je wie hem beoordeeld? Krabbendam.. Die gaat gewoon zelfs zijn slechtste wedstrijden een 7 geven, die vent weet toch niet meer over Feyenoord dan jij en ik
.
Gast is gek joh. Krabbie. Idioot.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaken kreeg toen ook een keer een 7, terwijl het slechtste wedstrijd van Feyenoord was. Iedereen kreeg toen een 6 of lager.
Schaken krijgt standaard een voldoende. Bless.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaken kreeg toen ook een keer een 7, terwijl het slechtste wedstrijd van Feyenoord was. Iedereen kreeg toen een 6 of lager.
PSV'ers kan je niet haten, je kan er alleen heel hard om lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
Dicky doet weer piep piep. Toch kan ik me niet voorstellen dat je die man haat.
Goed punt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoi.quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaken krijgt standaard een voldoende. Bless.
Lachte je ook toen jullie met 10-0 werden afgedroogd?quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ers kan je niet haten, je kan er alleen heel hard om lachen.
Nou ja, ... Davy dan.
En je houdt van spelers als Toivonen niet te vergeten.quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ja, ... Davy dan.
Nergens, maar die PSV-fans moeten er zelf eens op komen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm waar staan die regels eigenlijk?
Ik vind Dickie eigenlijk wel de enige baas in dat verder incestueuze gezelschap.quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ja, ... Davy dan.
Owja ik had een obsessie over jou toch?quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ja, ... Davy dan.
Ja hoor. Precies 5 maanden later, toen we hun landskampioenschap aan diggelen schoten. Wraak is zoet en komt bij Feyenoord altijd op het juiste moment.quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lachte je ook toen jullie met 10-0 werden afgedroogd?
Om Dickie kan je inderdaad best lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Dickie eigenlijk wel de enige baas in dat verder incestueuze gezelschap.
Oja, dankzij die overwinning hielpen jullie ons aan het kampioenschap. Nog bedanktquote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hoor. Precies 5 maanden later, toen we hun landskampioenschap aan diggelen schoten. Wraak is zoet en komt bij Feyenoord altijd op het juiste moment.
Dickie huilt om alles. Heeft dat gedrag van PSV in rap tempo overgenomenquote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Dickie eigenlijk wel de enige baas in dat verder incestueuze gezelschap.
Alsjeblieftquote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, dankzij die overwinning hielpen jullie ons aan het kampioenschap. Nog bedankt
Heeft PSV goed afgekeken na die 10-0quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dickie huilt om alles. Heeft dat gedrag van PSV in rap tempo overgenomen
quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Ik heb in tegenstelling tot veel Feyenoorders weinig issues met Ajax. Vind het de mooiste club na de onze in Nederland, gebaseerd op zuivere objectiviteit.
Een mening is per definitie subjectief.quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Vind het de mooiste club na de onze in Nederland, gebaseerd op zuivere objectiviteit.
Wat is dit voor nederlands?quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft PSV goed afgekeken na die 10-0
Wat lief van jequote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Ik heb in tegenstelling tot veel Feyenoorders weinig issues met Ajax. Vind het de mooiste club na de onze in Nederland, gebaseerd op zuivere objectiviteit.
Nee, vanuit mijn mening vind ik het een pauperclub en zie ik ze het liefst degraderen. Maar dan zie ik de successen, de voetballers die ze voortbrachten (de beste speler van de wereld na Van Hanegem bijvoorbeeld) en het feit dat het ook een 'volksclub' is en dan denk ik... Tja, zonder Feyenoord en Ajax is er heel weinig in Nederland.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Een mening is per definitie subjectief.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is dit voor nederlands?
0/10
Hij zal wel een brede jongen uit Cuijck hebben meegenomen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Benieuwd naar de uitsmijter van Hansie
Ok, dan begreep ik 'vind' verkeerd ofzo....quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, vanuit mijn mening vind ik het een pauperclub en zie ik ze het liefst degraderen. Maar dan zie ik de successen, de voetballers die ze voortbrachten (de beste speler van de wereld na Van Hanegem bijvoorbeeld) en het feit dat het ook een 'volksclub' is en dan denk ik... Tja, zonder Feyenoord en Ajax is er heel weinig in Nederland.
schoorsteen moet ook roken bij huize Geneequote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef BobW het volgende:
Lange reclame zeg, dat vind ik nou minachting van de kijker.
Daarbuiten, geloof ik niet snel dat ajacieden en feyenoorders elkaars club graag zien degraderen. Ik kijk ieder jaar uit naar die twee wedstrijdjes. En als ik het mocht kiezen, zou ik het liefst met feyenoord rivaliseren om de titel.quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, vanuit mijn mening vind ik het een pauperclub en zie ik ze het liefst degraderen. Maar dan zie ik de successen, de voetballers die ze voortbrachten (de beste speler van de wereld na Van Hanegem bijvoorbeeld) en het feit dat het ook een 'volksclub' is en dan denk ik... Tja, zonder Feyenoord en Ajax is er heel weinig in Nederland.
Als je 'zuiver objectief' zou kijken dan zou je tot de conclusie komen dat Ajax met afstand de mooiste club is van Nederland. Maar goed, misschien zie je ooit het licht nog eensquote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
"er moet toch brood op de plank komen" /jort kelder stemquote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schoorsteen moet ook roken bij huize Genee
OKquote:
Ja, maar dat is wel oprecht. Verder is hij altijd zo'n driftkikker geweest. En dan gedraagt hij zich vaak als een enorme calimero. Maar van Dickie kan ik dat wel hebben op één of andere manier. Ik krijg dan meer een beetje medelijden met Dickie.quote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dickie huilt om alles. Heeft dat gedrag van PSV in rap tempo overgenomen
neequote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
IS HET ALWEER NATIONALE CAPLOCK DAG?
quote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
Een mening is altijd subjectief, behalve HMF z'n mening.
Het is Caps Lock trouwensquote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
IS HET ALWEER NATIONALE CAPLOCK DAG?
No problemquote:
Eerste gele kaart moest rood zijn.quote:
Nee hoor. Supporters zijn drie keer kut in vergelijking met Feyenoord, en supporters maken de club voor meer dan 80%. Derhalve kan Ajax er sowieso nooit overheen...quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je 'zuiver objectief' zou kijken dan zou je tot de conclusie komen dat Ajax met afstand de mooiste club is van Nederland. Maar goed, misschien zie je ooit het licht nog eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht ken jij die honderden ''Feyenoord-supporters'' niet die massaal na Twente zijn overgelopen in het seizoen van Been toen Feyenoord 10e werd.quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Supporters zijn drie keer kut in vergelijking met Feyenoord, en supporters maken de club voor meer dan 80%. Derhalve kan Ajax er sowieso nooit overheen...
Dan zijn ze toch niet gratis?quote:
Wat is dit voor onzin dan?quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wellicht ken jij die honderden ''Feyenoord-supporters'' niet die massaal na Twente zijn overgelopen in het seizoen van Been toen Feyenoord 10e werd.
Ok ik weet niet zeker of het er honderden zijn, maar in mijn vriendenkring zijn het er al 4quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin dan?
En als dat waarheid is zijn die niet representatief voor de echte Feyenoord-supporters, en die zijn
Te laatquote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft niets geleerd van zijn oude hoofdredacteur. Nooit grappen maken over namen.
"naar" twente overgelopen bedoel je denk ik?quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wellicht ken jij die honderden ''Feyenoord-supporters'' niet die massaal na Twente zijn overgelopen in het seizoen van Been toen Feyenoord 10e werd.
In die tijd kreeg hij nog wel eens tien gulden van de voorzitter van Anderlecht. Voor de kapper.quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft niets geleerd van zijn oude hoofdredacteur. Nooit grappen maken over namen.
Wat ben jij een laffe kankerjood met feyenoorders in je vriendenkring!quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok ik weet niet zeker of het er honderden zijn, maar in mijn vriendenkring zijn het er al 4
Dat zegt denk ik meer over jouw vriendenkring.quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok ik weet niet zeker of het er honderden zijn, maar in mijn vriendenkring zijn het er al 4
Echt he. Onderbouw dit verhaal even Caland:quote:Op maandag 17 december 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over jouw vriendenkring.
"naar" twente overgelopen bedoel je denk ik?quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ex-Feyenoorders hèquote:Op maandag 17 december 2012 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ben jij een laffe kankerjood met feyenoorders in je vriendenkring!
Een discussie wie de beste supporters heeft (met mensen die nooit gaan) is per definitie kansloos.quote:Op maandag 17 december 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt he. Onderbouw dit verhaal even Caland:
[..]
"naar" twente overgelopen bedoel je denk ik?
Sorry hoor, maar het Feyenoordpubliek is onomstreden. 42.000 man in wedstrijden als VVV 90 minuten lang de longen uit hun lijf zien schreeuwen, terwijl we 16e ofzo staan.
Dat publiek zie je maar bij 1 club.
Hell, bij jullie zijn er komend jaar 5000 minder seizoenskaarthouders mochten jullie dit seizoen geen landskampioen worden...![]()
.
Nou ja, graag.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ok sorry, zal het niet meer doen
quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een discussie wie de beste supporters heeft (met mensen die nooit gaan) is per definitie kansloos.
Echt he. Maar zelfs de joden die wel regelmatig gaan (zelfs Steven) onderkenden dat het Feyenoordpubliek mooier/trouwer is. Zijn genoeg quotes van te vinden voor de goede Googler.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een discussie wie de beste supporters heeft (met mensen die nooit gaan) is per definitie kansloos.
Serieus ouwe pik?quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee dat heb ik ingestuurd of Zanka op tijd gebracht is en dan doet die kut computer het niet....![]()
![]()
Temeer omdat toch wel iedereen weet dat die bij Feyenoord zitten natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
Sfeer in Amsterdam is uberhaupt al verkracht door dat stadion
En in PSV hebben ze alleen sfeer als er een minuut stilte is rondom een lijnrechter.
Ja, dat is serieus waar. Maar er zullen wel meer mensen zijn die dat hebben ingestuurd, maar toch ga ik er van uit dat het mijn vraag was.quote:
Moet wel, iedere Feyenoordsupporter zegt het.quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Temeer omdat toch wel iedereen weet dat die bij Feyenoord zitten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |