Ach, je weet wie het zegt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef Merkie het volgende:
Clasie wisselen voor Vormer:!
Clasie is misschien minder dominant dan vorig jaar, maar als je de samenvatting bekijkt zie je dat bijna elke aanvallende impuls altijd bij Clasie begint.
Niet mijn woorden verdraaien.quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil er eens een ingooien: waarom pleuren we niet eens voor de grap Vormer voor Clasie erin. Clasie is al een tijdje 'moe' lijkt het, moet gewoon eens twee wedstrijdjes rusten. Ofcourse, never change a winning team en het kan HEEL hard demotiveren, maar Vilhena is enorm aanvallend ingesteld en Immers vervult ook zijn taken.
Laat me raden... HMF...quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Welke mongool heeft dat in de OP gezet?
Ik, lul.quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Welke mongool heeft dat in de OP gezet?
We worden kampioen, homo van me. Krijg jij een biertje van me op de coolsingel.quote:
Goden verzoeken, enzo.quote:
Dan wil je toch dat Vormer erin komt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
"Je weet wie het zegt".
Ja nog even. Ik wilde helemaal niet dat Vormer erin komt voor Clasie, ik zei dat je het hoogstens kan overwegen.
[..]
Niet mijn woorden verdraaien.
Ga weg joh gek. Als ik roep "we winnen", dan gebeurt het. Dat is niet de goden verzoeken, dat is het de goden afdwingenquote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goden verzoeken, enzo.
Net als toen Guidetti in de week van Ajax voorspelde dat Ajax twee keer zou verliezen
Je kan dus niet lezen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan wil je toch dat Vormer erin komt.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan dus niet lezen.
"Laat ik een balletje opgooien". Vervolgens 80 redenen waarom we het vooral maar niet moeten doen.
Dat is de beste oplossing inderdaad. Of als een blessure. Of als clasie verkocht wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie is een baas en Vormer heeft het nog niet laten zien als Clasie geschort is hoop ik dat hij het laat zien.
Selectief lezende relnicht. Dat is helemaal niet wat een normaal persoon eruit haalt. Wat ik gewoon wil zeggen, is dat als je dan toch IEMAND van het middenveld zou moeten slachtofferen, ik nu eerder voor Clasie zou kiezen dan Vilhena of Immers. Dat is alles wat ik zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Je vindt Clasie kut spelen (! ), je vraagt je af of hij moe is en je wilt Vormer erin om hem rust te gunnen. Dat schrijf je zelf
.
Wedstrijdje rust kan op zich geen kwaad, zeker met een wedstrijd op woensdag tussendoor, maar om dat nou te doen in d ebeker is ook weer zo wat (tegen Heerenveen iig niet) en daarna is het alweer de laatste wedstrijd voor de winterstop. Beter Clasie gewoon af en toe wisselen als het goed gaat en je 2-0 voorstaat, maar dat gebeurt te weinig.quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
"Je weet wie het zegt".
Ja nog even. Ik wilde helemaal niet dat Vormer erin komt voor Clasie, ik zei dat je het hoogstens kan overwegen.
[..]
Niet mijn woorden verdraaien.
Vormer kan Clasie niet vervangen, aangezien Vormer zelf ook meer een aanvallende speler is, maar dan zonder creativiteit.quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is de beste oplossing inderdaad. Of als een blessure. Of als clasie verkocht wordt.. En dan hopen dat hij 90% van Clasie kan brengen.
Liever Clasie eruit halen dan Immersquote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Selectief lezende relnicht. Dat is helemaal niet wat een normaal persoon eruit haalt. Wat ik gewoon wil zeggen, is dat als je dan toch IEMAND van het middenveld zou moeten slachtofferen, ik nu eerder voor Clasie zou kiezen dan Vilhena of Immers. Dat is alles wat ik zeg.
maar laat ze alledrie lekker staan, ze groeien vanzelf steeds meer in hun rol.
"Hopen". Lezen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Vormer kan Clasie niet vervangen, aangezien Vormer zelf ook meer een aanvallende speler is, maar dan zonder creativiteit.
Nee hoor. Wie wil je voor Immers brengen dan? Vilhena kan. Achahbar absoluut niet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef Tomasso het volgende:
Liever Clasie eruit halen dan Immers .
Als je Clasie er uit wilt hebben, zou ik eerder Leerdam er in zetten.quote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Selectief lezende relnicht. Dat is helemaal niet wat een normaal persoon eruit haalt. Wat ik gewoon wil zeggen, is dat als je dan toch IEMAND van het middenveld zou moeten slachtofferen, ik nu eerder voor Clasie zou kiezen dan Vilhena of Immers. Dat is alles wat ik zeg.
maar laat ze alledrie lekker staan, ze groeien vanzelf steeds meer in hun rol.
Leerdam op Clasie zijn positie, ja dat ging goed vorig jaar o.a. tegen AZ. Maar Leerdam moet opdonderen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je Clasie er uit wilt hebben, zou ik eerder Leerdam er in zetten.
Nou ja een speler die ongeschikt is voor die positie 'voor de grap' erin gooien is ook niet echte een goede basis voor een teamquote:
Dat bedoel ik, daarom zei ik al: hij oogt al het hele seizoen wat moe. Maar hij ontwikkelt het hele seizoen ook nog steeds door, hij wordt elke week weer beter sinds Vilhena naast hem staat.quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
Die twee wedstrijden zal Clasie nog wel volhouden, dan lekker winterstoppie (voor hem, niet voor ons gvd één maand geen Feyenoord...)
Hij moest zoveel werk verzetten totdat Leerdam kwam, gewoon Karim + zijn taak, en dan ook nog is bijkomstig voor NL worden opgeroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |