Dat is juist het leuke. Je tegenstander irriteren zodat ie niet goed kan spelenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Merkie het volgende:
Ik kan echt niet tegen die mensen die op balbezit spelen. Ten eerste is het superirritant om tegen zulke mensen te spelen aangezien ze vaak zelden tot schoten op doel komen, en tweede ben ik er veel te ongeduldig voor aangezien ze de duels vermijden waardoor je de bal moeilijk af kunt pakken. Verspilde tijd allemaal. Speel gewoon, Barcelona kijk je maar op TV.
Daar vind ik niks leuks aan, krijg je zo'n bloedeloos gelijkspel.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Je tegenstander irriteren zodat ie niet goed kan spelen
Nah, lekker lang rondspelen en dan ff snel scoren en weer terug.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar vind ik niks leuks aan, krijg je zo'n bloedeloos gelijkspel.
Zo hoort hetquote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah, lekker lang rondspelen en dan ff snel scoren en weer terug.
Wat bedoel je precies met schakelen en aanpassen? Bedoel je gewoon schakelen met l1? De juiste speler selecteren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef Weet_ik_niet het volgende:
Schakelen tussen spelers aanpassen is prioriteit nummer 1, dit verneukt het hele spel. Geen enkele setting werkt goed.
Wat ik trouwens vreemd vind is dat ik er niemand, ook in geen enkele review, over hoor of heb gehoord, dit is toch het verschil tussen een (bijna) perfect voetbalspel en een frustrerend kankerspel.
Potje PS3 doen een keer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef NumberSeven het volgende:
Voor mensen die net als ik lekker aanvallend spelen raad ik echt Brazilië aan. 4-1-2-1-2 met Neymar en Hulk voorin. De verdediging is perfect met thiago silva, dani alves, marcelo en maicon. Ramires als controleur en pato en lucas op de flanken. Ben er 2x kampioen mee geworden in divisie 1 terwijl ik helemaal niet zo goed kan spelen nog.
Je hebt gewoon het snelste team uitgezocht dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef NumberSeven het volgende:
Voor mensen die net als ik lekker aanvallend spelen raad ik echt Brazilië aan. 4-1-2-1-2 met Neymar en Hulk voorin. De verdediging is perfect met thiago silva, dani alves, marcelo en maicon. Ramires als controleur en pato en lucas op de flanken. Ben er 2x kampioen mee geworden in divisie 1 terwijl ik helemaal niet zo goed kan spelen nog.
Ga ik proberenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef NumberSeven het volgende:
Haha, moet idd. wel zeggen dat de snelheid extreem effectief is. De aanvallen gaan echt flitsend, alleen Hulk voorin is lang niet zo snel als neymar maar hulk heeft weer heel veel power, die beukt gewoon de verdedigers opzij. Het zou helemaal perfect zijn als kaka en robinho er ook weer bij komen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het snelste team uitgezocht dus
Ja inderdaad, dat hij gewoon niet reageert en dat het spel al een speler heeft uitgekozen. In de 16 is dat ook zo tergend, dan krijg je de bal, je wil wisselen, maar je moet 6 of 7 keer op lb drukken, dan krijg je de bal en doe je een lobje. Of als je een crosspass geeft naar je vleugelspeler, selecteert fifa de spits die er dan als een debiel achteraan holt over 40 meter terwijl je vleugelspeler vlak bij de bal staat, ook na 10 keer lb word je pas, als je geluk hebt, die vleugelspeler.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met schakelen en aanpassen? Bedoel je gewoon schakelen met l1? De juiste speler selecteren?
Heb je automatisch schakelen wel op "hoge ballen" staan? Dat is heel belangrijk, verder kun je je besturing helemaal naar eigen wens aanpassen. Je kunt trouwens op 2 manieren schakelen, met l1 of met de rechter stick. Ik gebruik de rechter stick omdat dat veel sneller gaat en je op die manier veel aanvallen kunt stoppen/onderscheppen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:24 schreef Weet_ik_niet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat hij gewoon niet reageert en dat het spel al een speler heeft uitgekozen. In de 16 is dat ook zo tergend, dan krijg je de bal, je wil wisselen, maar je moet 6 of 7 keer op lb drukken, dan krijg je de bal en doe je een lobje. Of als je een crosspass geeft naar je vleugelspeler, selecteert fifa de spits die er dan als een debiel achteraan holt over 40 meter terwijl je vleugelspeler vlak bij de bal staat, ook na 10 keer lb word je pas, als je geluk hebt, die vleugelspeler.
Of je nou handmatig schakelen hebt of dat de computer je helpt, het werkt gewoon kut.
De instelling maakt niet uit, ik heb alle combinaties al geprobeerd, ook de "hoge ballen" instelling werkt niet fijn, hij reageert gewoon niet, ook niet met rechterstick. Het gebeurt gewoon te vaak dat je niet kan schakelen. Ik wil alles handmatig doen maar de computer beslist teveel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Heb je automatisch schakelen wel op "hoge ballen" staan? Dat is heel belangrijk, verder kun je je besturing helemaal naar eigen wens aanpassen. Je kunt trouwens op 2 manieren schakelen, met l1 of met de rechter stick. Ik gebruik de rechter stick omdat dat veel sneller gaat en je op die manier veel aanvallen kunt stoppen/onderscheppen.
Ik weet wat je bedoelt, volgens mij heb je de instellingen niet goed ingesteld. Als ik bijv. met de andere controller speel heb ik hetzelfde probleem. Dan kiest de computer spelers die het dichtst bij de bal zitten, terwijl ik zelf een andere speler wil selecteren.
Ik speel steeds 5e divisie en kom nog niet hoger. Maar goed, ik beheers alle skills nog lang nietquote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
Meer mensen die veel de mode ''seizoenen'' spelen? Ligt het aan mij of is het niveau daar erg laag? Zit nu in de vierde divisie en moet eindelijk eens wat meer moeite doen om te winnen.
Ik ben begonnen met ''seizoenen'' omdat het mij wel een uitdaging leek om in divisie één te spelen, maar dat is niet eens zo heel moeilijk blijkbaar
Best makkelijk ja, je overloopt iedereen met gemak.quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef Digi_Djeff het volgende:
Meer mensen die veel de mode ''seizoenen'' spelen? Ligt het aan mij of is het niveau daar erg laag? Zit nu in de vierde divisie en moet eindelijk eens wat meer moeite doen om te winnen.
Ik ben begonnen met ''seizoenen'' omdat het mij wel een uitdaging leek om in divisie één te spelen, maar dat is niet eens zo heel moeilijk blijkbaar
Serieus?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Marsz. het volgende:
Engeland kiezen 5-3-2 spelen met de punt naar achter, walcott en young in de aanval en gerrard daarachter. Ohha en op de counter natuurlijkSucces gegarandeerd hehe
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Marsz. het volgende:
Speel natuurlijk niet alle potjes zo maar als ik echt moet winnen dan is dit een prima speelwijze
Als je zoiets doet, doe het dan goed. Walcott en Young in de spitsquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef Marsz. het volgende:
Speel natuurlijk niet alle potjes zo maar als ik echt moet winnen dan is dit een prima speelwijze
Ps3?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Marsz. het volgende:
Kom een keer een potje spelen dan, die 2 hou je echt niet bij hoor
Kijk wat ze allemaal voor je opofferen johquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
FIFA 13 #8. Deze reeks wordt ook alleen maar gebruikt als we er weer een potje van hebben gemaakt in de FUT reeks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |