Zie je dat die Huppelkut ook niet ken luisteren? Ik heb gezegd 700 euro met z'n tweeën, kut! Ik heb ook nog een vrouw!!! , riposteert een geïrriteerde Oop.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevolgd door 700 euro eigen risico de man. Ik zou toch mijn zorgverzekering nog maar eens checken, ouwe.
We zullen die truc met kerst veelvuldig moeten gebruiken als hij weer een paar minuten onverstaanbaar heeft lopen lallen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa? Kunt u iets duidelijker spreken? Dat is voor oma ook wel zo prettig, dan weet ze ook eens waarom ze "okeeeeeej" zegt.
Nou ja, dat zei hij dus niet. Dan kan-ie mij wel uitschelden, maar dan nog heeft-ie dat niet gezegd.quote:Op maandag 17 december 2012 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zie je dat die Huppelkut ook niet ken luisteren? Ik heb gezegd 700 euro met z'n tweeën, kut! Ik heb ook nog een vrouw!!! , riposteert een geïrriteerde Oop.
[ afbeelding ]
Gewoon een beetje knikken en hopen dat-ie snel in slaap valt zodat wij eens een kijkje kunnen nemen in zijn diepvries. Ik ben best benieuwd hoeveel dooie herdershonden daar in zitten.quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen die truc met kerst veelvuldig moeten gebruiken als hij weer een paar minuten onverstaanbaar heeft lopen lallen.
Hoeveel is twee keer 350 Scrutz? nog altijd 700 hoor, hondenlul!quote:Op maandag 17 december 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is vanavond erger in de war dan anders. Wéér beweert-ie weer iets niet gezegd te hebben wat we toch duidelijk gehoord hebben. Neem nog een biertje, Herr Korsakoff.
Ja, en 7x100 is ook 700, net als 1000-300.quote:Op maandag 17 december 2012 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel is twee keer 350 Scrutz? nog altijd 700 hoor, hondenlul!
[ afbeelding ]
"Die asielzoekers krijgen alles gratis."quote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef Ratelbandolero het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung heeft een oplossing voor Apple
quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft trek in bier en chips en dus belt hij. Over de bediening heeft hij niet te klagen, die is snel als altijd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spitting image.quote:
Gelukkig is die klote peer op. Tis wat.quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa een zak chips en oma verplicht aan de mandarijnen.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, opa begint weer te piepen. Gert kan VI wel op z'n buik schrijven.
Ik zit in de autoquote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa hoorde je lachen. Hij weet nu waar je woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |