SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Gelukkig word ik niet boos als een klein kind waar een lobby bij wordt afgepakt bij iedere multiplayershooter die ik speel.quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar jij vind black ops ook leuks stef, zegt genoeg mi mang.
Dat jij dat spel nou supergeweldig vindt en je er niet over klaagt..omdat treyarch anders die stok nog dieper rampt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig word ik niet boos als een klein kind waar een lobby bij wordt afgepakt bij iedere multiplayershooter die ik speel.
Je zal maar bij iedere keer dat je "onterecht" dood gaat het halve huis bij elkaar moeten schreeuwen en leaven. Gelukkig neem ik zulke mensen niet echt serieus meer maar lach ik ze uit.
Dat is anno 2012 wel te verwachten. Er zijn spellen van 10 jaar terug die beter werkenquote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat jij dat spel nou supergeweldig vindt en je er niet over klaagt..omdat treyarch anders die stok nog dieper rampt.
En ik zeg ook niet dat je zulke mensen/mij serieus moet nemen..dat je dat uberhaupt deed. T is gewoon skeer dat ze telkens weer een spel maken dat gewoon op 1 punt niet werkt. Of het nou afhangt van de host oid boeit me niet. Fix gewoon je shit wat is de vorige deel fout was ipv dat weer te stoppen in het volgende deel.
Je klaagt altijd maar over Treyarch maar wanneer ik MW2 met jou speelde ragede je net zo hard om connectie. Er is maar een oplossing en dat is die spellen niet meer kopen als je er zo boos van wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat jij dat spel nou supergeweldig vindt en je er niet over klaagt..omdat treyarch anders die stok nog dieper rampt.
En ik zeg ook niet dat je zulke mensen/mij serieus moet nemen..dat je dat uberhaupt deed. T is gewoon skeer dat ze telkens weer een spel maken dat gewoon op 1 punt niet werkt. Of het nou afhangt van de host oid boeit me niet. Fix gewoon je shit wat is de vorige deel fout was ipv dat weer te stoppen in het volgende deel.
Tja, dat werkt ten minstequote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
En anders koop je toch crysis. Dat werkt volgens Stoma. Dus dan is het zo.
Degene die Stoma nog serieus neemt heeft al helemaal een plaat voor zijn kop. Helemaal dingen veranderen in zijn router waarna het spel plots werkt helaas was het daarna weer kut en begon het schreeuwen weerquote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
En anders koop je toch crysis. Dat werkt volgens Stoma. Dus dan is het zo.
Nee, dat hielp. Helaas kan je maar zoveel doen om een kapot spel beter te laten werken.quote:Op maandag 17 december 2012 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Degene die Stoma nog serieus neemt heeft al helemaal een plaat voor zijn kop. Helemaal dingen veranderen in zijn router waarna het spel plots werkt helaas was het daarna weer kut en begon het schreeuwen weer
Als iets helpt dan zou je er van uit gaan dat het blijft werken is het niet? Je bent gewoon een klein kind dat schreeuwt zodra het even niet "werkt". Gelukkig heb je hem niet meer heb ik rust aan mijn kop tijdens het gamenquote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, dat hielp. Helaas kan je maar zoveel doen om een kapot spel beter te laten werken.
Lol chef..ik heb MW2 nauwelijk met jou gespeeld. En bij MW2/3 heb ik niet zoveel geraged als bij BO1/2. Ik heb BO2 ook gekocht voor SP. 1ste sp die net zo hard zoog als de mp. De hit detection bij MW2/3 is zoveel malen beter dan bij BO.quote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klaagt altijd maar over Treyarch maar wanneer ik MW2 met jou speelde ragede je net zo hard om connectie. Er is maar een oplossing en dat is die spellen niet meer kopen als je er zo boos van wordt.
Ik vind het een leuk spel ja je kan oneindig veel classes maken en de pointstreaks zijn tof gedaan soms is de connectie dodgie maar in welk spel is dat niet? Het is cool om te zeiken op COD en het toch iedere keer maar kopen he. Doe je zelf een plezier en ga SP doen net zoals Stoma.
Je snapt het niet zo goed he? Moet ik plaatjes gaan gebruiken? Is dat iets limburgs, want bzp heeft hetzelfde.quote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iets helpt dan zou je er van uit gaan dat het blijft werken is het niet? Je bent gewoon een klein kind dat schreeuwt zodra het even niet "werkt". Gelukkig heb je hem niet meer heb ik rust aan mijn kop tijdens het gamen
Ik vind de hit detection bij blops 2 net zo goed als in mw2 en 3. BO1 was inderdaad iets minder. Ik heb nog vaak zat mw2 met jou gespeeld harrie.quote:Op maandag 17 december 2012 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol chef..ik heb MW2 nauwelijk met jou gespeeld. En bij MW2/3 heb ik niet zoveel geraged als bij BO1/2. Ik heb BO2 ook gekocht voor SP. 1ste sp die net zo hard zoog als de mp. De hit detection bij MW2/3 is zoveel malen beter dan bij BO.
Zo toevallig dat het altijd alleen bij jou is bij elk spel wat je speelt. Maar goed ik heb er geen verstand van inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je snapt het niet zo goed he? Moet ik plaatjes gaan gebruiken? Is dat iets limburgs, want bzp heeft hetzelfde.
Nee stef, is t niet. En ik had jou pas begin BO1 in mn lijst vrind.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind de hit detection bij blops 2 net zo goed als in mw2 en 3. BO1 was inderdaad iets minder. Ik heb nog vaak zat mw2 met jou gespeeld harrie.
Maar goed oke bzpquote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo toevallig dat het altijd alleen bij jou is bij elk spel wat je speelt. Maar goed ik heb er geen verstand van inderdaad
Maar goed dat ik wel plezier heb in gamen
Ik heb later ook nog met jou gespeeld voor mw3 uit kwam.quote:Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee stef, is t niet. En ik had jou pas begin BO1 in mn lijst vrind.
Ja, paar keer. Dat is helemaal niks vergeleken met BO.quote:Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb later ook nog met jou gespeeld voor mw3 uit kwam.
Waarheid is hard hé.quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar goed oke bzp
maar goed oke
quote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, paar keer. Dat is helemaal niks vergeleken met BO.
En zo blijft het toch altijdquote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik 10-25 speel wordt ik ook boos en flikker ik het spel uit,
Speel ik 50-5 dan is het in eens GOTY.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Ross
En als je van te voren al weet dat je de game kut gaat vinden, waarom koop je hem dan? Wees stoer zoals Miech, Teun en mij en laat de game gewoon links liggen als je weet dat het niets dan frustratie gaat brengen.
Geen MW3?quote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Ach ik ben altijd in voor MW2 heur Piet
Lekker RPG's schietenquote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Ach ik ben altijd in voor MW2 heur Piet
quote:Op maandag 17 december 2012 19:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, ik heb alle CoD's weggedaan op MW2 na.
Gewoon kopen en lopen janken veel toffer toch.quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Ross
En als je van te voren al weet dat je de game kut gaat vinden, waarom koop je hem dan? Wees stoer zoals Miech, Teun en mij en laat de game gewoon links liggen als je weet dat het niets dan frustratie gaat brengen.
Eens.quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook heul Fucking stoer swaswa Omg Xxxxx333tyhg einz? Etc je weet ticg?quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Ross
SPOILER: O HELL YEAH ROROOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef Michhas het volgende:
Oh come on!SPOILER: O HELL YEAH ROROOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
this girl is on fireeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar jij vind black ops ook leuks stef, zegt genoeg mi mang.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heet de blonde chick ook alweer die is pas heet
Hmm, ik weet dat ik vaak klaag bij bepaalde spelletjes en het kan me vrij weinig interesseren wat anderen daarvan vinden.quote:
Maakt ook allemaal niet uit hoor mij val je er in ieder geval niet meer mee lastigquote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hmm, ik weet dat ik vaak klaag bij bepaalde spelletjes en het kan me vrij weinig interesseren wat anderen daarvan vinden.
Ik vind het wel mooi dat bepaalde mensen dit proberen te gebruiken om hun eigen falen bij bepaalde discussies te rationaliseren.
Mijn eerste vermoeden is een defecte expansievat met een een overstortventiel die druppelt, en anders een lekkende leiding. Zou maar gauw een een service monteur bellen voor dat heel die grafpo het begeeft.quote:Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
AGPO. voor cv en warmewater aanvoer, heb dus ook nog niet kunnen douchen vandaag..
E. 01 te lage waterdruk, maar hier zit het probleem, die moet ik dus bijna elke week en soms wel 2x per week aanvullen...dat lijkt mij niet de bedoeling
Deze man doet de TT eer aanquote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn eerste vermoeden is een defecte expansievat met een een overstortventiel die druppelt, en anders een lekkende leiding. Zou maar gauw een een service monteur bellen voor dat heel die grafpo het begeeft.
Dus het klopt echt dat 1 op de 4 neger isquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Ross
En als je van te voren al weet dat je de game kut gaat vinden, waarom koop je hem dan? Wees stoer zoals Miech, Teun en mij ( en natuulijk BBN ook)en laat de game gewoon links liggen als je weet dat het niets dan frustratie gaat brengen.
Moet zeggen dat het de eerste paar weken best leuk was, inmiddels is de nieuwigheid er vanaf en eerlijk gezegd de leukigheid ook wel een beetjequote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Ross
Jos, je gaat me toch niet vertellen dat je de swarms, lightning strikes en hunter killers achter je gaat latenquote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het de eerste paar weken best leuk was, inmiddels is de nieuwigheid er vanaf en eerlijk gezegd de leukigheid ook wel een beetje
maar jij ben toch ons hapjequote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, fapvoer! Allemaal kijken naar net 5. Victoria Secret show
Stond paar weken terug al op internetquote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, fapvoer! Allemaal kijken naar net 5. Victoria Secret show
Dit wil ik op groot beeld zien.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Stond paar weken terug al op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit wil ik op groot beeld zien.
http://kat.ph/the-victori(...)lve-pu-t6874447.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Pierrequote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jos, je gaat me toch niet vertellen dat je de swarms, lightning strikes en hunter killers achter je gaat laten
Over je topic gesproken, 20 euro en een bak koffie dan kom ik Just Cause en Dirt halen in Eindhovenquote:
Met jouw skills zou ik maar naar dit kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
wie o wie weet?
TURTLE BEACH Ear Force X42
TURTLE BEACH Ear Force X41
Of kan ik beter naar een tritton kijken?
Ik snap nog steeds niet hoe jij deze op je xbox heb aangeslotenquote:Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met jouw skills zou ik maar naar dit kijken.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350958,154259.html
Ja, die techniek steekt ver boven je pet uit, ouwe verwarmingsknuffelaar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe jij deze op je xbox heb aangesloten![]()
[ afbeelding ]
Je heb helemaal gelijk, als ik bij mensen kom die geen kolen kachel meer hebben dan ben ik ook gelijk weer wegquote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, die techniek steekt ver boven je pet uit, ouwe verwarmingsknuffelaar.
Maar 160 eu voor een headset, niet doen. Je hebt ook Turtle beaches van 60 euro.
Probeer het anders nog op xbw? Hier op fok is V&A soms erg zieligquote:
Heb zelf de x41 sinds de release, fijn dingquote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef badboynova het volgende:
wie o wie weet?
TURTLE BEACH Ear Force X42
TURTLE BEACH Ear Force X41
Of kan ik beter naar een tritton kijken?
Monteur komt vrijdagquote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Mijn eerste vermoeden is een defecte expansievat met een een overstortventiel die druppelt, en anders een lekkende leiding. Zou maar gauw een een service monteur bellen voor dat heel die grafpo het begeeft.
Op xbw is het niet veel beter qua prijzen etc. maar hij is al zo goed als verkochtquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Probeer het anders nog op xbw? Hier op fok is V&A soms erg zielig
[..]
Heb zelf de x41 sinds de release, fijn dingValt mee dat de MM hem nog heeft, word al geruime tijd niet meer gemaakt
Warme droge auto en een dag zonder filequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering kanke kutregen. Fucking zeiknat.
Helaas gaat dat niet op mijn route.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Warme droge auto en een dag zonder file
Tijd om je motorrijbewijs te halen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet op mijn route.
Dacht ik ook al aan, maar motor is niks voor mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd om je motorrijbewijs te halen?
Je kan het altijd eens proberen. Ik geloof dat er in april of mei ofzo een motoropstagdag is, dan kun je bij veel rijscholen één gratis lesje nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, maar motor is niks voor mij.
Oke, ik zal eerlijk zijn. M'n voeten komen niet tot de grond.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kan het altijd eens proberen. Ik geloof dat er in april of mei ofzo een motoropstagdag is, dan kun je bij veel rijscholen één gratis lesje nemen.
met de auto naar de soos 10 minuten om rijden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet op mijn route.
Je hebt lagere modelletjes hequote:Op dinsdag 18 december 2012 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oke, ik zal eerlijk zijn. M'n voeten komen niet tot de grond.
Moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah oke, heb op xbw betere deals kunnen maken dan hier op fokquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Op xbw is het niet veel beter qua prijzen etc. maar hij is al zo goed als verkocht
Nah, maar echt moeilijk is dat niet. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je maar max 250gb aan kan he, ook al heb je een schijf van 1tbquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Snickel, heb je weleens de hdd vervangen van een Xbox 20GB / Elite?
Goh, das niet moeilijk. Maar zag dat je ook aantal dingen moest doen met HDDHackr en Xplorer 360?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, maar echt moeilijk is dat niet. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je maar max 250gb aan kan he, ook al heb je een schijf van 1tb
Kreeg daar van die 25 inc boden voor bo2, die neem ik ook niet serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, heb op xbw betere deals kunnen maken dan hier op fok![]()
iig niet van die 5incl deals
Huh?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goh, das niet moeilijk. Maar zag dat je ook aantal dingen moest doen met HDDHackr en Xplorer 360?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens een standaard die nèt niet tot de grond komt
Maar dat is in ieder geval iets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er fietste hier in Weert iemand over de A2 gisterenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrwwwwwaaaaapppp zo over de A6 heen
In het kader van yolo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er fietste hier in Weert iemand over de A2 gisteren
Thanks, maar had hem al in het BL2 topic gepostquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:01 schreef Cliffy het volgende:
Ross, Mich
Xbox 360: W3KTJ-FZ9CS-XS6BR-K6JJ3-XCFXT
5 keys
Ah daar kom ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thanks, maar had hem al in het BL2 topic gepost
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
yolo mattie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoho jij bent wel echt grappig Pringles
en ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoho jij bent wel echt grappig Pringles
Kut man gewoon hard gaan volgend seizoen dan kom je er weer bij. Ik denk dat ik niet meer door een hele training kom op dit momentquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:32 schreef Pixell het volgende:
Vrijdag gesprek met de coach en daarna teambespreking..volgens mij wil hij meer jongens erbij halen. Ik heb het gevoel dat het een slecht nieuws gesprek gaat worden en dat alleen omdat ik ongelukkig een half seizoen heb moeten missen![]()
#bullshit
Ik heb precies hetzelfde, werd al moe toe ik naar het fucking station moest fietsen man, mijn conditie is echt naar de knoppenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kut man gewoon hard gaan volgend seizoen dan kom je er weer bij. Ik denk dat ik niet meer door een hele training kom op dit moment
Ben benieuwd hoe die eerste trainingen gaan ben vooral benieuwd of ik voluit durf te gaan. De techniek en met name mijn bjj zal er nog wel zijn maar kickboksen zal wel wennen zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, werd al moe toe ik naar het fucking station moest fietsen man, mijn conditie is echt naar de knoppen
Ik merkte het laatst zelf met hockey, stond ik een paar balletjes op goal te slaan en voelde het in mijn schouder..dan ga je automatisch toch inhoudenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die eerste trainingen gaan ben vooral benieuwd of ik voluit durf te gaan. De techniek en met name mijn bjj zal er nog wel zijn maar kickboksen zal wel wennen zijn
Legkicks checken en geven gaat mij het meeste problemen opleveren dat weet ik nu al. Kneebars en heelhooks deed ik toch al nooit op de training. Heb er wel echt zin in ik kan mijn agressie niet kwijtquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik merkte het laatst zelf met hockey, stond ik een paar balletjes op goal te slaan en voelde het in mijn schouder..dan ga je automatisch toch inhouden
Alleen HDDhackr is nodig, nja en je hebt DOS nodig (misschien is er nu een nieuwe manier ofzo?)quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goh, das niet moeilijk. Maar zag dat je ook aantal dingen moest doen met HDDHackr en Xplorer 360?
Ook wel weer logisch, maar hier op fok zitten ze graag voor een dubbeltje vooraan, dat heb ik bij XBW nog niet gemerktquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kreeg daar van die 25 inc boden voor bo2, die neem ik ook niet serieus
Daar heb je nu toch BO2 voor?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Legkicks checken en geven gaat mij het meeste problemen opleveren dat weet ik nu al. Kneebars en heelhooks deed ik toch al nooit op de training. Heb er wel echt zin in ik kan mijn agressie niet kwijt
Geen Civ? Al is Rome ook wel tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga vanavond eens gek doen en Rome Total War weer eens spelenDie trailers van deel 2 zijn zo fucking awesome en mijn PC zal dat nooit kunnen draaien... dan deel 1 nog maar eens spelen.
Oooh the memories
Vriend van mij hebben ze ook ooit van de A2 geplukt, was de kortste route naar huisquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er fietste hier in Weert iemand over de A2 gisteren
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vriend van mij hebben ze ook ooit van de A2 geplukt, was de kortste route naar huis__! Toen mocht ie met de politie auto naar huis
Nee, fiets moest ie laten staan, dus op slot gezet en instappenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hebben politieauto's ook standaard een fietsendrager mee dan?
huh michhas heet toch helemaal geen tomquote:
dat is om zijn identiteit niet prijs te gevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
huh michhas heet toch helemaal geen tom
he?
HUH?
Ja, had die link ook gevonden. Maar kan je geband worden voor die shit ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh mister, alleen bepaalde harde schijven werken maar he :
- WD Scorpio Series BEVS/BEAS
- WD Scorpio Blue Series BEVS/BEVT/BPVT
- WD Scorpio Black Series BEKT/BJKT
- WD VelociRaptor Series
- WD AV-25 Series BUDT
en max 320gb kan nu op de xbox
Ik wordt niet boos van blops 2 ik zeg een keer oke Treyarch of kanker en het is klaar. Ik ga geen controllers kapot gooien omdat ik "onterecht" dood gaquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen HDDhackr is nodig, nja en je hebt DOS nodig (misschien is er nu een nieuwe manier ofzo?)
[..]
Ook wel weer logisch, maar hier op fok zitten ze graag voor een dubbeltje vooraan, dat heb ik bij XBW nog niet gemerkt
[..]
Daar heb je nu toch BO2 voor?
Nah volgens mij niet, xbox denkt ook gewoon dat je een officieel ding hebt, dat komt door die .bin filequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, had die link ook gevonden. Maar kan je geband worden voor die shit ofzo?
Het boeit me geen flikkahquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wordt niet boos van blops 2 ik zeg een keer oke Treyarch of kanker en het is klaar. Ik ga geen controllers kapot gooien omdat ik "onterecht" dood ga
Ach, ik kan ook een keer gaan gooien, heb nog 3 nieuwe liggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Nelis heeft wel iedere maand een fresh controller
Stuur er mij een op voor goeie prijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, ik kan ook een keer gaan gooien, heb nog 3 nieuwe liggen
Zijn draadloos he, fix mij 1tje met draad danquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stuur er mij een op voor goeie prijs
Hard mijden die shit, die tukkers zijn normaal al niet te verstaan laat staan als ze zat zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Bozz187 het volgende:
waarom doet gerard eckdom mij denken aan pierreTT?
Slap ouwehoer style?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Bozz187 het volgende:
waarom doet gerard eckdom mij denken aan pierreTT?
Ik ben geen tukker, dan moet je bij Teun of Natte zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hard mijden die shit, die tukkers zijn normaal al niet te verstaan laat staan als ze zat zijn
Gaat mij dus ook om serious request pietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben geen tukker, dan moet je bij Teun of Natte zijn
Serieus, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Rossdale het volgende:
Pierre, waarom kende ik dat van Lingo nog niet?! Kolere wat moest ik hard lachen![]()
2,5 jaar geleden alweer, begin 2010quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
2,5 jaar geleden alweer, begin 2010Ik heb me compleet kapot gelachen tijdens die uitzending, JP en Lucille ook
![]()
Zeker. Ze hebben alleen stukken eruit geknipt omdat we zo hard moesten lachen tijdens die uitzendingquote:
Is daar beeld van?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
2,5 jaar geleden alweer, begin 2010Ik heb me compleet kapot gelachen tijdens die uitzending, JP en Lucille ook
![]()
En delen gvd!quote:
quote:
Kijk ff op Facebook, daar staat de link ook welquote:
Topquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Rossdale het volgende:
Heb de link op facebook gezet, onder de lingo foto van piet. Ga zoiets zeker niet op het forum dumpen
Haha briljantquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
TopMijn vrienden hebben hem toch allemaal al gezien
De dag dat het werd uitgezonden zijn we met zijn allen in de kroeg op groot scherm gaan kijken
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb samen met Nik langer gedaan over een Lingolijst maken dan ik ooit voor een tentamen gestudeerd heb
We hadden het officiele Lingo-woordenboek gekocht, daar staan alle woorden in die je mag zeggen tijdens Lingo
Vandaar dus ook de asobak en houset
Voor elke letter hadden we minstens 3 woorden achter elkaar waarmee je alle klinkers en zoveel mogelijk medeklinkers hebt gehad
Weet ik niet, ben nu zelf ook aan het terugkijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pieter,
wil je nu echt die rode bal terug in de bak doen![]()
C:\Users\***\Documents\pieterlingo.wmvquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nu zelf ook aan het terugkijkenZal nog niks verklappen trouwens!
Let vooral op Nik, die gast reageert af en toe echt briljantquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
C:\Users\***\Documents\pieterlingo.wmv
Morgen eens ff op gemak terug kijken
die lach aan het beginquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Let vooral op Nik, die gast reageert af en toe echt briljant
Precies, of als ie die groene bal pakt: "Heuj!"quote:
Ik zie het nu jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pieter,
wil je nu echt die rode bal terug in de bak doen![]()
baasjequote:
Kloptquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
geen geluk in de game, dan maar in de liefde Pieter
JA SPOILERSquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
Oh wacht, die Lingotas heb ik hier ook nog liggen
een opgewonden mongoolquote:
check facebookquote:
Moet die game ooit nog eens proberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Cliffy het volgende:
Happy Wars is gepatched dus jullie kunnen allemaal bo2 verkopen
Ha terechtquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha terechtMoet je maar gewoon facebook aanmaken
Zelfs Stoompie heeft vleeschboek
Alsof ik die shit niet heb, opa.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha terechtMoet je maar gewoon facebook aanmaken
Zelfs Stoompie heeft vleeschboek
Is best grappig hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet die game ooit nog eens proberenWel al gedownload maargoed
Misschien vanavond eens proberen, al wil ik ook weer Rome:TW spelenquote:
Rome is zeker nice, zelf alweer een tijdje bezig met Empire TWquote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien vanavond eens proberen, al wil ik ook weer Rome:TW spelen
Gisteren geïnstalleerd op mijn laptop, kan hem niet eens op de maximale settings spelen... game is uit 2004quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rome is zeker nice, zelf alweer een tijdje bezig met Empire TW
De veldslagen in Happy Wars zijn ongetwijfeld epischerquote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien vanavond eens proberen, al wil ik ook weer Rome:TW spelen
Dat is treurigquote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren geïnstalleerd op mijn laptop, kan hem niet eens op de maximale settings spelen... game is uit 2004
Het is ook een ouwe rammelbak, maar hij werkt nog als een tietquote:
quote:
Dat is het belangrijkste! Vroeger jonge, toen we nog theme hospital en wolfenstein speelden!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook een ouwe rammelbak, maar hij werkt nog als een tiet
http://code.google.com/p/corsix-th/quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste! Vroeger jonge, toen we nog theme hospital en wolfenstein speelden!
Echt hequote:
wat een figuren!quote:
van die ene keer pt'en wel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo een bouw heb jij nu ook wel toch?
Ja toch Sana kapsel jonguhquote:Op woensdag 19 december 2012 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Buitenbeeld bij Thunderdome - The Final Exam - Flabber
weet niet of het van dit jaar is?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
wat een figuren!![]()
![]()
Maar die shit was van dit jaar? wtf
Mjah stond 2012 op het eind toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weet niet of het van dit jaar is?
Sommige staan echt goed strak iig
Goed bezig vriend.quote:
beetje variatie vanwege blops, wel begrijpelijkquote:
Dan is het van een paar dagen geledenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah stond 2012 op het eind toch?
Waarom zou je iets anders spelen hij is toch geen homo of wel....quote:Op woensdag 19 december 2012 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
beetje variatie vanwege blops, wel begrijpelijk
trek eens een ander broekje aanquote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik heb gisteren de Xbox niet aangehad ik voelde me gewoon vies vanmorgen
Haha hoeveel had je er danquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb gisteren al mijn UT coins verkocht toch weer 20 euro
200k. Denk dat ik gewoon een half uurtje per dag ga traden, haal ik 20 euro per week mee binnenquote:
Dat doen er genoeg iigquote:Op woensdag 19 december 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
200k. Denk dat ik gewoon een half uurtje per dag ga traden, haal ik 20 euro per week mee binnen
Houset lijkt me jij-vorm van housen.quote:
Lijkt me ook maar hij zei echt hou-setquote:Op woensdag 19 december 2012 17:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Houset lijkt me jij-vorm van housen.
Maar wat briljant zeg. Axioma, hoe verzin je het.
Hij sprak het gewoon fout uit. Krijg je als je zelf niet weet wat het is.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar hij zei echt hou-set
Is het dan niet Housed?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar hij zei echt hou-set
Nee. Engelse woorden vervoeg je gewoon op z'n Nederlands. Zo is het correcte voltooid deelwoord van updaten geüpdatet.quote:
Ah oke gelukkig heb ik dit niet hoeven leren op de koksschoolquote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee. Engelse woorden vervoeg je gewoon op z'n Nederlands. Zo is het correcte voltooid deelwoord van updaten geüpdatet.
lvl20, toen was ik het weer beuquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.wubwub.eu/demake.php`
Borderlands 16 bit alles.
Je faalt wel he?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eens kijken of ik BzP weer boos kan krijgen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vandaag ff een flinke lading muziek binnen gehaalt
nicequote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik ben half Nieuw-Zeeland doorgescheurd met deze muziek
Sowieso doenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nicezodra ik mijn nieuwe motor ga ik met die muziek half europa door scheuren
![]()
en maar lekker pruimen op de pruimtabak in de tussentijdquote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso doenMijn volgende vakantie ga ik van Noord- naar Zuid-Texas rijden. In een massive pickup. Met JJ Cale en Johnny Cash aan en een cowboyhoed op
Precies, lijkt me prachtigquote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en maar lekker pruimen op de pruimtabak in de tussentijd![]()
yeehaww
Jaja, allemaal mooie nummersquote:
Waah neequote:
Jouw naam is ook sharpdressman! Van het liedje genomen zeker?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jaja, allemaal mooie nummers
Eh ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jouw naam is ook sharpdressman! Van het liedje genomen zeker?
een downiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |