Kijk, weer wat geleerdquote:Op maandag 31 december 2012 01:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die haren daar is normaal, dat heeft mijn kat ook..
zijn inderdaad tastharen en die zitten in haarzakjes die met vocht gevuld zijn, net zoals de normale snorharen.
Hierdoor zijn ze gevoeliger voor aanrakingen en kunnen ze ze bij de jacht in het donker gebruiken.
Mijn kat is gister nog wel buiten geweest, het viel best mee met het vuurwerk toen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Horror het volgende:
Hallo, mijn kat is wel vaker een paar daagjes weg, waarna hij weer terugkomt na een paar dagen, Maar nu is hij momenteel weer vermist sinds gisterenen en hij is nog steeds niet terug.
Ik maak me wel ernstig zorgen over mijn lieve kat van een jaar oud, helemaal alleen in dit slechte weer met al die vuurwerk knallen, Ik hoor de hele dag al af een toe wat hevige vuurwerk knallen hier, en vanavond gaat het dus helemaal gebeuren, dat vuurwerk. Ik maak me zorgen dat mijn kat misschien word geraakt door vuurwerk of dat hij heel erg schrikt.,.
Zijn jullie katten nog buiten?
die van mij was vorig jaar ontsnapt op oudejaarsdag! Gelukkig kwam ze op nieuwjaarsdag in de middag luid mauwend weer aanlopen! Nu zijn ze gelukkig allebei binnen!quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Horror het volgende:
Hallo, mijn kat is wel vaker een paar daagjes weg, waarna hij weer terugkomt na een paar dagen, Maar nu is hij momenteel weer vermist sinds gisterenen en hij is nog steeds niet terug.
Ik maak me wel ernstig zorgen over mijn lieve kat van een jaar oud, helemaal alleen in dit slechte weer met al die vuurwerk knallen, Ik hoor de hele dag al af een toe wat hevige vuurwerk knallen hier, en vanavond gaat het dus helemaal gebeuren, dat vuurwerk. Ik maak me zorgen dat mijn kat misschien word geraakt door vuurwerk of dat hij heel erg schrikt.,.
Mijn katten komen ook veel buiten, ik heb hun vanochtend nog een laatste ronde laten maken en ze toen naar binnen gehaald. Ene was best van slag door het geknal dus maar een pilletje voor um gehaald bij de dierenarts.quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Horror het volgende:
Wat erg dat je kat zo erg van slag was door het geknal, Ik vind het eigenlijk best wel vervelend dat mijn kat nu net op het moment weg is als er vuurwerk komt.quote:Op maandag 31 december 2012 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mijn katten komen ook veel buiten, ik heb hun vanochtend nog een laatste ronde laten maken en ze toen naar binnen gehaald. Ene was best van slag door het geknal dus maar een pilletje voor um gehaald bij de dierenarts.
Vervelend zeg dat je kat net nu niet thuis komt, hopelijk meldt ie zich alsnog of komt ie na een paar dagen weer gewoon aanlopen. Ik heb er ook zo ene die soms dagen niet thuis komt en dan opeens weer aan de keukendeur staat.
Mijn kat ligt te snurken en kijkt niet op of om van de knallen.quote:Op maandag 31 december 2012 18:48 schreef Horror het volgende:
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, en dat hij een rustig plekje heeft gevonden om te schuilen.
Mooi om te horen dat jullie katten nog mooi veilig binnen zitten,
Ik hoop ook dat mijn kat snel weer thuis is, En dat hij niet gewond raakt door het vuurwerk.
Ik heb mijn dieren nog nooit opgesloten rond oud en nieuw. Veroorzaakt alleen maar paniek.quote:Op maandag 31 december 2012 21:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat er nogsteeds mensen bestaan die vlak voor oud en nieuw hun dieren buiten loslaten
Nou, bij ons thuis zijn wij toch echt zelf de baas en niet de dieren.quote:Op maandag 31 december 2012 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb mijn dieren nog nooit opgesloten rond oud en nieuw. Veroorzaakt alleen maar paniek.
Ik ga ervan uit dat ze een veilig heenkomen weten te zoeken. Gelukkig is dat tot nu toe steeds in huis geweest. Ik zou anders wel bezorgd zijn, denk ik.
De ene staart nog steeds naar buiten, de andere is op een stoel onder de eettafel gaan liggen. Ik ben benieuwd of dat zo blijftquote:Op maandag 31 december 2012 22:07 schreef computergirl het volgende:
Ze liggen nu ook nog te snurken maar als het straks echt losbarst dan worden ze echt niet blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |