Nou hier zijn de dieren de baas hoor. We hebben best lang verzet geboden, maar uiteindelijk kun je niet op tegen dat mentale en fysieke overwicht van die twee. Met harde poot wordt ons onze plek gewezen en als het de katten niet zint, zijn ze medogenloos. Van geestelijke mishandeling (kleineren, je op je kwetsbaarste punt pakken en je uitwringen als was je een versleten vaatdoek, je kent het wel) tot verfijnde martelmethoden waar ze in menig vuile oorlog nog een puntje aan kunnen zuigen. Hell, zelfs waterboarding wordt niet geschuwd door ze.quote:Op maandag 31 december 2012 22:08 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nou, bij ons thuis zijn wij toch echt zelf de baas en niet de dieren.
Nu zijn ze bij ons ook gewend om niet altijd naar buiten te kunnen...
Mijn katten kunnen zich ook vast wel redden buiten maar IK voel en heb uiteindelijk de verantwoordelijkheid over mijn dieren... Moet er niet aan denken dat er een schrikt van een klap en onder een auto komt om maar iets te noemen.
En je hebt zat gekken die met opzet naar dieren gooien om ze te pesten...
Vind het een beetje vragen om moeilijkheden rond oud en nieuw
Het zal wel goed komenquote:Op maandag 31 december 2012 23:16 schreef Sickert het volgende:
Onze Poes Seop is nog buiten
Vanaf vanmorgen 7 uur.
Ze wil altijd zo graag naar buiten en we wilden haar even een plasje laten doen.
Om 8 uur begon het geknal hier al en de hele dag geroepen en ook een uurtje gezocht. Maar hopen dat ze een veilig plekje gevonden heeft en morgen vroeg als de rust weder gekeerd is snel naar huis komt.
Elk jaar gaat het goed even dat uurtje en nu
Vrouwlief en Ik voelen onszelf enorm schuldig en rot..
quote:Op maandag 31 december 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou hier zijn de dieren de baas hoor. We hebben best lang verzet geboden, maar uiteindelijk kun je niet op tegen dat mentale en fysieke overwicht van die twee. Met harde poot wordt ons onze plek gewezen en als het de katten niet zint, zijn ze medogenloos. Van geestelijke mishandeling (kleineren, je op je kwetsbaarste punt pakken en je uitwringen als was je een versleten vaatdoek, je kent het wel). Hell, zelfs waterboarding wordt niet geschuwd door ze.
Kijk ik klaag niet gauw, maar ons bestaan is verre van licht, met die twee vileine bazen in huis. Maar goed, we zijn kennelijk voor een dubbeltje geboren en Poes en Poes voor twee kwartjes. Ieder zijn plek in de pikorde.
Ik benijd je, deadly_kiss, dat jij de strijd gewonnen hebt en de touwtjes ferm in handen hebt!!!
Dan weet je het voor volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 23:24 schreef Sickert het volgende:
Nee helaas niet, wel de deur achter open zodat ze in het washok kan waar het licht brand een kleedje ligt en wat brokjes
Duimen inderdaad.. het is wel een enorme angsthaas gister al kruipen door de kamer bij een enkel knalletje.
Laat je het nog even weten morgen?quote:Op maandag 31 december 2012 23:26 schreef Sickert het volgende:
Dat had ik ook wel gegokt inderdaad een a twee avonden per jaar komt ze 's nachts niet binnen en zit ze in de ochtend onder het raam te roepen
Hier is er nu sowieso een stuk minder omdat 't zo regent. Heerlijk. Kunnen m'n katten (en hond) gewoon lekker rustig slapen.quote:Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
Vannacht regent al dat vuurwerk toch stuk dus morgen hopelijk niet al teveel domme kloothommeltjes die nog wat achtergebleven niet opgebrand vuurwerk kunnen afsteken. Dan is Seop vast snel weer terug. En dan kijkt ze vast heel hooghartig 'vuurwerk?? ik heb geen vuurwerk gehoord??'
Jij ook hele fijne jaarwisseling!quote:Op maandag 31 december 2012 23:47 schreef Sickert het volgende:
Bedankt voor de geruststellende berichten
Denk dat het inderdaad wel goed zit!
Fijne jaarwisseling en tot morgen
Dat is lief van je dat de poes even mag schuilen!quote:Op maandag 31 december 2012 23:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier is er nu sowieso een stuk minder omdat 't zo regent. Heerlijk. Kunnen m'n katten (en hond) gewoon lekker rustig slapen.
We hebben een logeerpoes in de berging, die mag daar lekker blijven zitten (raam staat open, ze kan er zelf in en uit). Geen idee van wie het dier is, maar ik ga d'r niet wegjagen op 31 december met DE HEL in aantocht.
Het kan ook een hij zijn. Alles is poes. Ook mijn drie katersquote:Op maandag 31 december 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook hele fijne jaarwisseling!
[..]
Dat is lief van je dat de poes even mag schuilen!
Maar onze Alfa is heul lief, echt!quote:Op maandag 31 december 2012 23:53 schreef Sickert het volgende:
Logeerpoes
Ik heb het niet op honden maar elke loslopende eenzamerd is welkom op 31dec tussen 23:00 en 01:00 oid
Kijk, die logeerpoes is zo'n Sickert-slimmerik!quote:Op maandag 31 december 2012 23:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier is er nu sowieso een stuk minder omdat 't zo regent. Heerlijk. Kunnen m'n katten (en hond) gewoon lekker rustig slapen.
We hebben een logeerpoes in de berging, die mag daar lekker blijven zitten (raam staat open, ze kan er zelf in en uit). Geen idee van wie het dier is, maar ik ga d'r niet wegjagen op 31 december met DE HEL in aantocht.
Hier allebei nuquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:00 schreef computergirl het volgende:
Jaaaa eerste poes is nu op zoek naar schuilplek in huis
Gelukkig!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:06 schreef Sickert het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa ze is binnen! Staan net naar buiten te kijken bij de achterdeuren en zien een witte flits door de tuin zoeventhe Seop is home again
Best welquote:
De andere twee zie ik ook nergensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel, die van mij zijn beide ondergedoken nu
. Had ik vooral van mac niet verwacht gezien eerder op de avond
. Ach over een half uur ofzo komen ze me weer opzoeken gok ik
.
Neh, we hebben de muziek vrij hard aan, en het is allemaal in de verte. Om heel eerlijk te zijn wordt er hier vlakbij weinig tot geen vuurwerk afgestoken, dat is meer in de stad.quote:
Ik heb de radio ook harder gezet, maar dat is vooral omdat ik het zelf niet meer hoordequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:27 schreef Messina het volgende:
[..]
De andere twee zie ik ook nergens
[..]
Neh, we hebben de muziek vrij hard aan, en het is allemaal in de verte. Om heel eerlijk te zijn wordt er hier vlakbij weinig tot geen vuurwerk afgestoken, dat is meer in de stad.
Je haalt jezelf (logisch, door bezorgdheid) allerlei rotscenario's in je hoofd, maar het komt vast goed hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:49 schreef Horror het volgende:
Vuurwerk is langzamerhand hier al opgehouden, maar jammer genoeg heb ik mijn kat nog niet gezien.
Ik heb jullie berichtjes even doorgelezen, en misschien hebben jullie gelijk, en heeft mijn kat dus ondergedoken op een veilig plekje, (hopelijk). Het zou wel erg zijn dat hij zo erg schrikt waardoor hij de weg op rent en dus word geraakt door een auto. Of als mensen een grap willen uithalen, door vuurwerk te gooien naar dieren. zoals mijn kat. Of dat hij prongelijk geraakt word door het vuurwerk, alles is mogelijk Ik mis hem echt, Ik hoop dat hij oké is.
Je kan er wel grappen over maken...quote:Op maandag 31 december 2012 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou hier zijn de dieren de baas hoor. We hebben best lang verzet geboden, maar uiteindelijk kun je niet op tegen dat mentale en fysieke overwicht van die twee. Met harde poot wordt ons onze plek gewezen en als het de katten niet zint, zijn ze medogenloos. Van geestelijke mishandeling (kleineren, je op je kwetsbaarste punt pakken en je uitwringen als was je een versleten vaatdoek, je kent het wel) tot verfijnde martelmethoden waar ze in menig vuile oorlog nog een puntje aan kunnen zuigen. Hell, zelfs waterboarding wordt niet geschuwd door ze.
Kijk ik klaag niet gauw, maar ons bestaan is verre van licht, met die twee vileine bazen in huis. Maar goed, we zijn kennelijk voor een dubbeltje geboren en Poes en Poes voor twee kwartjes. Ieder zijn plek in de pikorde.
Ik benijd je, deadly_kiss, dat jij de strijd gewonnen hebt en de touwtjes ferm in handen hebt!!!
Hopelijk komt ie binnenkort weer aanlopen. Laat je weten wanneer ie weer thuis is?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:49 schreef Horror het volgende:
Vuurwerk is langzamerhand hier al opgehouden, maar jammer genoeg heb ik mijn kat nog niet gezien.
Ik heb jullie berichtjes even doorgelezen, en misschien hebben jullie gelijk, en heeft mijn kat dus ondergedoken op een veilig plekje, (hopelijk). Het zou wel erg zijn dat hij zo erg schrikt waardoor hij de weg op rent en dus word geraakt door een auto. Of als mensen een grap willen uithalen, door vuurwerk te gooien naar dieren. zoals mijn kat. Of dat hij prongelijk geraakt word door het vuurwerk, alles is mogelijk Ik mis hem echt, Ik hoop dat hij oké is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |