SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Tinychat pic of the day
Headbanging Rock
[ Bericht 7% gewijzigd door Rockiejj op 17-12-2012 17:06:36 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Respectloze mongool dat je bentquote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel
Maar ik verwijder ze weer, want ik dacht dat het een twitter stunt was omdat veel tiener accounts het posten
Wat ben jij voor idiote teringmongool.quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel
Maar ik verwijder ze weer, want ik dacht dat het een twitter stunt was omdat veel tiener accounts het posten
Er zijn tieneraccounts die echt dat soort vids maken voor de views en er stond nog bij: RT dusj.. en van RT worden hun beterquote:
Nee, die zijn er niet. En van RT word je niet beter.quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zijn tieneraccounts die echt dat soort vids maken voor de views en er stond nog bij: RT dusj.. en van RT worden hun beter
oh dan moet je nieuwe openen of niet xdquote:
Des te meer tweets van je worden geretweet des te hoger je in de lijst komtquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog word je niet beter van RT's. Tevens: Twitter_! to the max.
Haha ja, jij had de laatste post, dus dan moet je een nieuw deel openen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moet je nieuwe openen of niet xd
Naja aan jou de eer
Yup je moet dan inderdaad op open nieuw deel klikkenquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan moet je nieuwe openen of niet xd
Naja aan jou de eer
Ja daarom heb ik ze ook verwijderdquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog reageer dan niet op die video's voor het geval het wel echt is en al die bende.. klaar
Wat voor lijst?quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Des te meer tweets van je worden geretweet des te hoger je in de lijst komt
Ja RT om respect te tonen, idioot.quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zijn tieneraccounts die echt dat soort vids maken voor de views en er stond nog bij: RT dusj.. en van RT worden hun beter
Goedzoquote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ze ook verwijderd
Dit.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja RT om respect te tonen, idioot.
nooo echt?quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ze worden voer voor de roofvogels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |