Misschien komt het omdat ik the Matrix te vaak heb gezien, maar in hoofd eindigt elke zin van Hugo Weaving in elke film met "mister Anderson."quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:31 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond 'm een beetje statisch, afstandelijk. Galadriel die meer wist was dan wel weer mooi, en het werd goed duidelijk dat Saruman al niet helemaal te vertrouwen is. De rol van Elrond vond ik niet goed uitgewerkt.
Ga maar naar Avengers of Transformers kijken, dat zijn wel films van jouw niveau.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben laatst met mijn vriendin en een stel vrienden die de film graag wilden zien maar meegegaan naar die bios en ik ben net zoals tijdens LOTR halverwege weggegaan om iets leuks te gaan doen. Ik vind die hele LOTR trilogie slaapverwekkend en had gelezen dat The Hobbit anders van opzet is dus ik dacht; "nou, ik kijk wel of het wat is". The Hobbit is even slaapverwekkend en kan me ook totaal niet boeien. Ik snap echt niet wat jullie er in zien.
Welke bios?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Equites het volgende:
Net voor de 5e keer geweest. Keer op keer wordt die film genialerhet dwergen thema in de muziek waardeer ik nu ook eindelijk en het zingen van de dwergen bij Bilbo is eigenlijk best ok :p ik kan geen minpunt ontdekken om heel eerlijk te zijn. De scene tussen Bilbo en Smeagol is de beste scene van alle 4 de films. Kan niet wachten op de EE!
Jij weet helemaal niks van mij dus ook niet wat mijn niveau is knurft. Dit is gewoon persoonlijke smaak en is dus niet goed of fout. Er zijn vast en zeker films die ik geweldig vind waar jij bij in slaap valt, so what?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga maar naar Avengers of Transformers kijken, dat zijn wel films van jouw niveau.
Scheveningen man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke bios?
Ik ben daarnet voor de 3e keer geweest, in 2D. Pathe de kuip zaal 13
Avengersquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Scheveningen man.
En Avengers was ook een bazenfilm hoor!
Geen klachten hier, fijne bios.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Avengers
ScheveningenHeeft die bios al eens een keer een likje verf gehad...?
Nee, hij heeft gelijk. Lekker Sesamstraat of Plop kijken. Doei.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van mij dus ook niet wat mijn niveau is knurft. Dit is gewoon persoonlijke smaak en is dus niet goed of fout. Er zijn vast en zeker films die ik geweldig vind waar jij bij in slaap valt, so what?
En wat een enorme kneus ben jij zeg, dat jij je blijkbaar enigzins aangevallen voelt omdat iemand jouw -in ieder geval volgens jezelf- fantastische hoogstaande smaak niet deelt
Tja, dat kan. Dat heb ik nou bij Harry Potter.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben laatst met mijn vriendin en een stel vrienden die de film graag wilden zien maar meegegaan naar die bios en ik ben net zoals tijdens LOTR halverwege weggegaan om iets leuks te gaan doen. Ik vind die hele LOTR trilogie slaapverwekkend en had gelezen dat The Hobbit anders van opzet is dus ik dacht; "nou, ik kijk wel of het wat is". The Hobbit is even slaapverwekkend en kan me ook totaal niet boeien. Ik snap echt niet wat jullie er in zien.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Welk zingen, dat met die afwas of dat serieuze liedje. Dat afwas liedje vond ik retardedquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Equites het volgende:
Net voor de 5e keer geweest. Keer op keer wordt die film genialerhet dwergen thema in de muziek waardeer ik nu ook eindelijk en het zingen van de dwergen bij Bilbo is eigenlijk best ok :p ik kan geen minpunt ontdekken om heel eerlijk te zijn. De scene tussen Bilbo en Smeagol is de beste scene van alle 4 de films. Kan niet wachten op de EE!
Fijn dat je dat hier komt melden, stakker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Ben je nog jong? Ik vond vroeger Benjamin Button ook niks aan, en nu vind ik 'm prachtig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
"vroeger" over een film van 4 jaar terug...quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben je nog jong? Ik vond vroeger Benjamin Button ook niks aan, en nu vind ik 'm prachtig.
Lang geleden jonguhquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
"vroeger" over een film van 4 jaar terug...
Ja, hij is nu 12 en mag net officieel die film kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
"vroeger" over een film van 4 jaar terug...
1993, ahhhquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben je nog jong? Ik vond vroeger Benjamin Button ook niks aan, en nu vind ik 'm prachtig.
Misschien ben je meer van de actiefilms zoals James Bond en Transformers.
Misschien vind je de films over een paar jaar wel leuk.
Je hebt gekijk, dit is het 'The Hobbit: Noord-Korea edition-topic', waar geen kritiek geduld wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:58 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Fijn dat je dat hier komt melden, stakker.
Nee dat nou ook weer niet, maar als je the Hobbit slaapverwekkend vind vlieg je toch wel behoorlijk uit de bocht. Het is van de meest actievolle films van de laatste jaren volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt gekijk, dit is het 'The Hobbit: Noord-Korea edition-topic', waar geen kritiek geduld wordt.
Niet echt een goed argument tbh, vond het concept voor de film wel tof echter was het verhaal niet echt diep / samenhangend genoeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gisteren exact hetzelfde gedaan. Eerste heelft beetje liggen slapen en in de pauze weggegaan. Wat een slaapverwekkend saaie kutfilmquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Nee, juist totaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet echt een goed argument tbh, vond het concept voor de film wel tof echter was het verhaal niet echt diep / samenhangend genoeg.
Maar goed, misschien zijn dat soort films wat voor jou.
dat is dacht ik al te zien in de extended version van lotrquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb me gisteren prima vermaakt. Vooral de Smeagol scene was erg tof.
Ik had alleen wel verwacht dat de smeagol/deagol scene nog terug zou komen. Ik had graag willen zien hoe Smeagol langzaam veranderde in Gollum.
Ja, dat vissen. Ik had gehoopt dat ze het nu wat uitgebreider zouden doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef Romanus het volgende:
[..]
dat is dacht ik al te zien in de extended version van lotr
Leeftijd heeft er niks mee te maken en ik zal vast niet de enige 36 jarige zijn die het slaapverwekkend vond. En waarom ik mee ging? Ik had dus gelezen dat de opzet van deze film anders was dan LOTR en m'n vriendin en een stel vrienden gingen er heen en ik dacht ik zie wel of het wat is, misschien wordt het toch een leuke avond (wat het ook werd nadat ik ben weggegaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch al een keer gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:03 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, dat vissen. Ik had gehoopt dat ze het nu wat uitgebreider zouden doen.
Je trolltquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:03 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, dat vissen. Ik had gehoopt dat ze het nu wat uitgebreider zouden doen.
Onderbouwde kritiek mag, anders hoeft het niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt gekijk, dit is het 'The Hobbit: Noord-Korea edition-topic', waar geen kritiek geduld wordt.
Huh? Dat zie je in de proloog van RotK al helemaal gebeuren hoor. Ná de visscene.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb me gisteren prima vermaakt. Vooral de Smeagol scene was erg tof.
Ik had alleen wel verwacht dat de smeagol/deagol scene nog terug zou komen. Ik had graag willen zien hoe Smeagol langzaam veranderde in Gollum.
Hee, ik heb je als Tolkienfan gezegd dat ik het wel begrijp. Lees dat eens terugquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:26 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Leeftijd heeft er niks mee te maken en ik zal vast niet de enige 36 jarige zijn die het slaapverwekkend vond. En waarom ik mee ging? Ik had dus gelezen dat de opzet van deze film anders was dan LOTR en m'n vriendin en een stel vrienden gingen er heen en ik dacht ik zie wel of het wat is, misschien wordt het toch een leuke avond (wat het ook werd nadat ik ben weggegaan)
Maar ik snap niet zo goed waarom jullie je allemaal aangevallen voelen omdat een willekeurig iemand op het internet er geen hol aan vind. Peter Jackson zal er geen minuut minder om slapen als hij te weten zou komen dat ik zijn film prut vind dus waarom schieten jullie zo in de verdediging?
watquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, dus ook eindelijk geweest met een paar vrienden. Erg vermakelijk. Het zogenaamd langzame begin viel me mee, juist erg sfeervol. De opmars van zo'n lange trilogie mag best even duren. Visueel echt weer een feestje, hoewel er soms wat te overduidelijk CGI toegepast is. De dwergen vond ik er precies te veel van zijn, lastig om ze uit elkaar te houden. De andere karakters waren wel tof. Leuk om de oude bekenden terug te zien in een nieuw avontuur. Al met al een erg leuke film, was zeker het bioscoopbezoek waard. Maar niet iedereen in het gezelschap kon er blijkbaar van genieten. Eentje verliet zelfs middenin de film de zaal en kwam niet terug. Dat flikte hij 10 jaar geleden bij lotr ook al. Kom dan gewoon niet mee, denk ik dan. Je weet dat deze film in hetzelfde universum speelt en van dezelfde regisseur komt. Maar goed, hij ging dus weg maar z'n vriendin bleef zitten. En laat ik nou net wel een oogje op haar hebben en zij op mij. Hebben dus nog wat lekker aan elkaar zitten friemelen. Misschien een beetje triest voor die maat van me, maar zij wil toch al weg bij hem, iets met een te kleine penis ofzo.
10/10quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, dus ook eindelijk geweest met een paar vrienden. Erg vermakelijk. Het zogenaamd langzame begin viel me mee, juist erg sfeervol. De opmars van zo'n lange trilogie mag best even duren. Visueel echt weer een feestje, hoewel er soms wat te overduidelijk CGI toegepast is. De dwergen vond ik er precies te veel van zijn, lastig om ze uit elkaar te houden. De andere karakters waren wel tof. Leuk om de oude bekenden terug te zien in een nieuw avontuur. Al met al een erg leuke film, was zeker het bioscoopbezoek waard. Maar niet iedereen in het gezelschap kon er blijkbaar van genieten. Eentje verliet zelfs middenin de film de zaal en kwam niet terug. Dat flikte hij 10 jaar geleden bij lotr ook al. Kom dan gewoon niet mee, denk ik dan. Je weet dat deze film in hetzelfde universum speelt en van dezelfde regisseur komt. Maar goed, hij ging dus weg maar z'n vriendin bleef zitten. En laat ik nou net wel een oogje op haar hebben en zij op mij. Hebben dus nog wat lekker aan elkaar zitten friemelen. Misschien een beetje triest voor die maat van me, maar zij wil toch al weg bij hem, iets met een te kleine penis ofzo.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Hehehe, heet ze Kristel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Al 11 jaar op FOK! en nog steeds geen pepernoot van internet snappenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie vriend ben jij saviourmaar als ze jou zat is zal ze uiteraard niet aan weer een andere gozer gaan friemelen. Knuppel.
Even de posts van een bladzijde terug lezen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie vriend ben jij saviourmaar als ze jou zat is zal ze uiteraard niet aan weer een andere gozer gaan friemelen. Knuppel.
Die tekenfilm überhauptquote:Op zondag 23 december 2012 21:09 schreef Romanus het volgende:
deze scene is in de film toch wat beter gedaan:
Hij komt pas in deel 2 voor. En geen cameo maar een belangrijke rol heb ik begrepen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:59 schreef Operc het volgende:
Ik lees in dit topic over Legolas. Waar in de film had die een cameo? Dat heb ik echt even gemist namelijk.
Ah helder.quote:Op maandag 24 december 2012 01:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij komt pas in deel 2 voor. En geen cameo maar een belangrijke rol heb ik begrepen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik the Matrix te vaak heb gezien, maar in hoofd eindigt elke zin van Hugo Weaving in elke film met "mister Anderson."
Dat komt omdat bepaalde zaken geloof ik ook niet uit het boek The Hobbit komen maar uit de aanvullingen op LOTR. Zoals het theekransje, dat verhaal van de Necromancer bij Dul Nogwat en de aanval van Smaug.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lekker subtiel ja, een theekransje met Elrond, Galadriel, Saruman en Gandalf.
Het boek staat op zichzelf, PJ heeft de film juist stevig verbonden aan LotR, en dat is een van de redenen dat ik steeds dacht hoeveel LotR wel niet was.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
vraagje tussendoor, komt Gollum verder nog voor in het verhaal van The Hobbit of zien we hem (waarschijnlijk) niet meer in de komende 2 films?
Antwoorden mag met een simpel ja of nee in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
thnxMaar in de LotR-trilogie, die daarna komt, schijnt die een redelijk grote rol te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
[..]
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILERTTTquote:Op maandag 24 december 2012 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar in de LotR-trilogie, die daarna komt, schijnt die een redelijk grote rol te hebben.
[..]
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op maandag 24 december 2012 13:52 schreef Falco het volgende:
[..]nee neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:17 schreef planethugo het volgende:
vraagje tussendoor, komt Gollum verder nog voor in het verhaal van The Hobbit of zien we hem (waarschijnlijk) niet meer in de komende 2 films?
Antwoorden mag met een simpel ja of nee in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op maandag 24 december 2012 14:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:
Meestal plakken ze na een aantal maanden de trailer achter film 1 in de bios. Dat was ook zo bij the Two Towers.quote:Op maandag 24 december 2012 14:36 schreef andreas612 het volgende:
Btw, trailer van het eerste deel was vorig jaar 20 december gereleased, dus eigenlijk zouden ze 'm nu al kunnen laten zien van het 2e deel, maar ik denk dat ze even wachten totdat de hype van het eerste deel flink is afgezwakt.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef hafcfan het volgende:
Heb hem gisteren ook gezien. Vond het best een gooie film voor het eerste deel. De linken met Lotr vond ik erg mooi gedaan en het maakt me ook erg nieuwschierig hoe dat nou verder gaat met Sauron enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]In LotR bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2012 11:01:26 ]
Eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan heb je oogkleppen op. PJ heeft, ongetwijfeld overtuigd door de hedendaagse techniek en zijn ervaringen met de Kuifje-film, te veel geleund op computeranimaties. Op sommige momenten had ik zelfs het idee dat ik naar een Pixar-film zat te kijken. Niks tegen Pixar (integendeel), maar ik geniet veel meer van echte natuurbeelden verweven met cgi (zoals Rivendell) dan bijvoorbeeld die ongeloofwaardige achtbaanrit in Goblintown. Het is gewoon niet nodig, 300-achtig.
Die witte ork had eruit moeten zien als Lurtz in FotR. Dat was pas een baas.
[ afbeelding ]
Wat ik dus hoorde is dat Azog's rol is uitgebreid omdat het uiteindelijk drie films zijn geworden. Dat verklaart wellicht ook waarom hij rechtstreeks uit de computer komt: er was waarschijnlijk geen tijd meer voor extra opnames. En tevens waarom zijn rol een beetje geforceerd overkomt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef Sloggi het volgende:
In LotR werd de groep ook achtervolgd door een stel behoorlijk enge ruiters. Hier hadden ze geen tegenstander die mij overtuigde, dat scheelt ook. Dat is de beperking van het bronmateriaal; PJ heeft hier nog wat aan proberen te doen door Azog te introduceren, maar die poging is wat mij betreft niet bepaald geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ja, het is allemaal wat luchtiger. Vooral in de eerste 40 minuten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef d1ce het volgende:
Een vriend van me vertelde dat The Hobbit eigenlijk een boek voor kinderen is, vandaar dat het allemaal wat gemoedelijker aanvoelde. Klopt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Watsdeze? Wat een goeie kwaliteit cap? Komt niet uit een trailer toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |