Ik heb echt niks van die Dwalin meegekregen eerlijk gezegd, behalve dan dat hij als eerste bij Bilbo's huis was en zijn eten opvratquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef xienix84 het volgende:
Ik vind de rol van Balin, als oud & wijs, erg goed ja. Dwalin is voor mij de meest bad-ass dwerg, met z'n hamer + twee op z'n rug. Als je alleen al die acteur (Graham McTavish) ziet ook; Graham McTavish - IMDb
Kijk dit, en dan vanaf 0:08quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb echt niks van die Dwalin meegekregen eerlijk gezegd, behalve dan dat hij als eerste bij Bilbo's huis was en zijn eten opvrat.
Dat is geen cheat sheet, dat is een determinatietabel.quote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Voor als je de weg even kwijt bent:
[ afbeelding ]
Dwalin vond ik ook het vetste. Kaal, groot en sterk. Deed me een beetje denken aan Jaap Stam hahaquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef xienix84 het volgende:
Ik vind de rol van Balin, als oud & wijs, erg goed ja. Dwalin is voor mij de meest bad-ass dwerg, met z'n hamer + twee op z'n rug. Als je alleen al die acteur (Graham McTavish) ziet ook; Graham McTavish - IMDb
Dan hebben ze, gok ik, verkeerde 3D brillen uitgedeeld. Want bij de Kinepolis in Hasselt, Belgie (waar ik `m heb gezien) had ik daar totaal geen last vanquote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef STING het volgende:
Gisteren de 3D versie in Tsuchinski gezien, de 3D bril is alsof je een zonnebril op hebt, het neemt zoveel van de kleur weg. Donderdag zie ik hem voor de tweede keer, maar dan IMAX 3D, hopelijk is dat beter.
Want?quote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij moet toch overkomen als de Aragorn onder de dwergen
SPANNEND!!!quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Want?
Ik heb hem vanavond gezien, en ik moet helaas zeggen dat ik het een kutfilm vind. Waarom vertel ik morgen, het is bedtijd.
Dat denk ik ook. Heb sowieso het idee dat de 3D-brillen langzaamaan beter aan het worden zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan hebben ze, gok ik, verkeerde 3D brillen uitgedeeld. Want bij de Kinepolis in Hasselt, Belgie (waar ik `m heb gezien) had ik daar totaal geen last van
Dat sowieso. Kijkend door de 3D brillen die ze in de Kinepolis hebben zie je gewoon dezelfde kleuren als zonder bril.quote:Op maandag 17 december 2012 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Heb sowieso het idee dat de 3D-brillen langzaamaan beter aan het worden zijn.
Heiden! Scheer je weg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef kurk_droog het volgende:
dat geleuter van Sam en Frodo in LOTR!
Passieve Real 3D brillen nemen inderdaad nauwelijks nog kleur weg, die oude actieve 3D brillen wel, die heb ik. na één keer gebruikt te hebben, geboycot.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan hebben ze, gok ik, verkeerde 3D brillen uitgedeeld. Want bij de Kinepolis in Hasselt, Belgie (waar ik `m heb gezien) had ik daar totaal geen last van
Dan eet je wat eerder of laterquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heb de film zaterdag gezien. Film is prima, alleen kan dat hele 3D-gebeuren mij absoluut niet bekoren.
Helaas was de "gewone" versie alleen maar op het onmogelijke tijdstip van 18.20 en dan zaten we dus net aan tafel.
Dat vinden mijn ouders (bij wie we waren) niet zo prettigquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan eet je wat eerder of later
Ik ga als het effe kan naar de vroege voorstelling tegenwoordig, dan kan ik daarna direct het café in.
Niets mis met een snelle hap in de snackbar lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2012 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat vinden mijn ouders (bij wie we waren) niet zo prettig
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef thettes het volgende:
Gisteren in Pathe Arena IMAX geweest. Na tien minuten wilde ik echt weglopen, want ik kreeg langzaamaan het idee dat de kritiek allemaal terecht was dat 3D en 48FPS wel heel erg kut waren.
Gelukkig bleek het een technische fout,
Ook al bij ArenA... gaat soepeltjes daarquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]Ik moest wel vreselijk lachen. Speelde ze de film toch ook niet achterstevoren af ofzo?
Gelukkig is het nog rechtgezet!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |