quote:"Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?"
2x gezien en wil hem eigenlijk ook wel nog keer zien:Pquote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best zin heb om er nog een keer naartoe te gaan
Ja, inderdaad. En deze keer dan naar HFR, kijken of ik verschil merk.quote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best zin heb om er nog een keer naartoe te gaan
Hij staat ook al lang en breed op the pirate bayquote:Op maandag 17 december 2012 18:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gratis op iTunes te downloaden
Voor als je de weg even kwijt bent:quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Ooku het volgende:
Erg toffe film, vond die dwerg die meerdere goblins bedwong een beetje denken aan Yoda. Balin was dat toch??
Dat kan ik vanuit esthetisch oogpunt wel begrijpen. Hij moet toch overkomen als de Aragorn onder de dwergen, dan is het wel logisch dat ze daarvoor geen oude lul casten. Nu is Balin de 'mentor'.quote:Op maandag 17 december 2012 19:20 schreef Sloggi het volgende:
Thorin is trouwens de oudste van de dertien dwergen. Misschien had iemand dat tijdens het filmen aan Peter Jackson moeten vertellen.
Terwijl Gimli de zoon van Gloin is. Had wel wat herkenbare dingetjes verwacht ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oin, Gloin en Dori vond ik het minst aanwezig in de film, die kan ik me iig. niet specifiek herinneren.
450 jaarquote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe oud is Thorin eigenlijk?
Hoe oud kunnen dwergen ongeveer worden?
En hoeveel jaar zit er tussen de aanval van Smaug op Erebor en het bezoek van de dwergen bij Bilbo thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |