het kan altijd nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ricko kijk ff m'n link in die post boven je!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko kijk ff m'n link in die post boven je!
Dat is toch super tof!quote:
Je bent gewoon een hardvochtige gast die is afgestompt na te veel digitaal geweld en naaktloperij.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hardvochtige gast die is afgestompt na te veel digitaal geweld en naaktloperij.
Je eerlijkheid siert je Ricko!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]Klopt wel een beetje ja. Een afgeslepen vierkant
dat is een mogelijkheid ja, ze hebben nu ook salesquote:Op zondag 23 december 2012 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou weer eens een ouwe pc game gaan spelen! maar ik heb niets meer liggen dus ik wou iets kopen maar kan dat goed?
Bij good old games ofzo?
Dat ie nog "GASTEN!" heeft kunnen roepenquote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt wat een nacht gisteren! We gingen spacecake eten en Austin Powers kijken, was even tof als je zou verwachten! Toen daarna dropte de cake nog harder, vriend van em staat op om ff wat water te drinken in de keuken, horen we opeens "GASTEN!" en daarna een dikke PLOF!! Dus iedereen staat op en rent naar de gang, ligt m'n vriend daar plat op z'n rug, buiten bewustzijn met een shitload aan bloed rond z'n hoofd!
Ik heb hem dus in de stabiele zijligging gelegd (lang leve BHV) en hij kwam weer bij, maar het was echt nasty, want veel bloed en ik zag zelfs een stukje vlees, echt retecreepy. 112 was al gebeld, ambulance kwam snel en hij hoefde niet op een stretcher meer, uiteindelijk is het alleen een flinke jaap op z'n hoofd en geen hersenschudding, dus we zijn er goed vanaf gekomen. Maar fuck man, was ie wat anders neergekomen dan was het misschien wel een stuk erger geweest....
Damn man, sterkte!quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt wat een nacht gisteren! We gingen spacecake eten en Austin Powers kijken, was even tof als je zou verwachten! Toen daarna dropte de cake nog harder, vriend van em staat op om ff wat water te drinken in de keuken, horen we opeens "GASTEN!" en daarna een dikke PLOF!! Dus iedereen staat op en rent naar de gang, ligt m'n vriend daar plat op z'n rug, buiten bewustzijn met een shitload aan bloed rond z'n hoofd!
Ik heb hem dus in de stabiele zijligging gelegd (lang leve BHV) en hij kwam weer bij, maar het was echt nasty, want veel bloed en ik zag zelfs een stukje vlees, echt retecreepy. 112 was al gebeld, ambulance kwam snel en hij hoefde niet op een stretcher meer, uiteindelijk is het alleen een flinke jaap op z'n hoofd en geen hersenschudding, dus we zijn er goed vanaf gekomen. Maar fuck man, was ie wat anders neergekomen dan was het misschien wel een stuk erger geweest....
Ja, ook heel blij mee, was best een harde plof maar we waren ook ver weg dus ik zou niet durven zweren dat we alleen die plof hadden gehoord...quote:Op zondag 23 december 2012 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ie nog "GASTEN!" heeft kunnen roepen
Gelukkig wel goede dosis adrenaline, maar ik moest nog ff bij hem blijven zitten tot de ambulance er was, beetje met hem praten, bij bewustzijn houden, toen trapte de cake weer hard in, tijd ging heeeeel langzaam, heel de wereld was een kijkdoos, allemaal van die normale spacecake shit die er dan weer bij kwam....quote:Op zondag 23 december 2012 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Damn man, sterkte!
Kon je door de adrenaline nog een beetje normaal er op reageren of was het lastig met de spacecake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |