Ik vind het er niet verkeerd uitzien hoor. Sommige shots zijn wat slordig, maar ervanuitgaande dat inderdaad alles ongepland was (filmen iig), niet slecht!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De eindresultaten in de filmpjes zijn foto's :-) Dat is statisch beeld, met flits en/of lange sluitertijd (Zalm op natuursteen: 1/5e seconde en los ingeflitst met externe flitser van grotere afstand (glim in forelkaviaar)). Dessert is overigens het eindresultaat wel gefilmd (En als enige dus onbelicht...)
Ik had het hier neergezet voor technische op/aanmerkingen, maar als jouw conclusie is dat het er niet smakelijk uitziet, dan zou ik vooral eens naar een kleur-echte monitor gaan kijken
Wat je wilt, maar het feit dat je de film en de fotos tegelijk hebt gedaan zegt genoeg. Je hebt de scene niet overdacht/quote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had het hier neergezet voor technische op/aanmerkingen, maar als jouw conclusie is dat het er niet smakelijk uitziet, dan zou ik vooral eens naar een kleur-echte monitor gaan kijken
Leuk, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef Alcatranz. het volgende:
Zaterdag voor het eerst een bruiloft filmen. Heb er al meerdere gemonteerd, maar nog niet gefilmd. Van de week gedroomd dat tijdens het ja-woord m'n accu leeg was
Hahaha, dat is balenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd.
Nou hopen dat dit niet gebeurd....
Met wat voor apparatuur ga je filmen en de audio opnemen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef Alcatranz. het volgende:
Zaterdag voor het eerst een bruiloft filmen. Heb er al meerdere gemonteerd, maar nog niet gefilmd. Van de week gedroomd dat tijdens het ja-woord m'n accu leeg was
Canon 5D, neem verschillende lenzen mee. Voor de zekerheid ook maar een 600D, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met wat voor apparatuur ga je filmen en de audio opnemen?
Ja, mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Canon 5D, neem verschillende lenzen mee. Voor de zekerheid ook maar een 600D, je weet maar nooit. En audio neem ik de Zoom mee, maar is maar de vraag of ik deze echt ga gebruiken. Het stel wilt een soort van samenvatting van de dag hebben en geen registratie. Zal dus enkel het ja woord, wat geklap etc. zijn.
Wij hebben een 650 in huis, prima instapmodel, goed te gebruiken met de Speedlite 600 EX RTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Braddie het volgende:
Een maat van me heeft een 650D gekocht laatst, is dat een beetje ok?Hij word gebruikt naast mijn Sony HX9V voor multi-angle shots. Is dat een beetje te vergelijken met elkaar qua beeld?
(Video heb ik het over)
Tof, maar ik bedoelde meer, aangezien hij word gebruikt voor filmpjes naast een Sony HX9V digitale camera (multi-anglesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij hebben een 650 in huis, prima instapmodel, goed te gebruiken met de Speedlite 600 EX RT
Ik ga waarschijnlijk met een 2de cameraman filmen, dus dan kan dat wel mooi ja. Tevens zitten we erover na te denken om tijdens de receptie met een mic rond te gaan en wat vrienden wat wensen voor het paar voor de camera te zeggen. Werkt altijd wel leuk. Vooral aan het eind van de avond als er al alcohol in de mens zitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, mooi
Voor het Jawoord dubbel filmen en dubbel audio
Ik zou zelf wel een mic op je 5D zetten voor leuke soundbites, zijn altijd wel leuke quotes die je kunt gebruiken
Vanwege de grotere lens/sensor?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik ken die Sony niet, maar sowieso meer scherpte diepte.
Ik heb 3 jaar terug gefilmd op een bruiloft maar dat was met een ENG camera, film nu dlsrquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met een 2de cameraman filmen, dus dan kan dat wel mooi ja. Tevens zitten we erover na te denken om tijdens de receptie met een mic rond te gaan en wat vrienden wat wensen voor het paar voor de camera te zeggen. Werkt altijd wel leuk. Vooral aan het eind van de avond als er al alcohol in de mens zit
Ik blijf me echt verbazen hoe snel die techniek zich ontwikkeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar terug gefilmd op een bruiloft maar dat was met een ENG camera, film nu dlsr
Quotes is sowieso goed idee doet t altijd goed
6 jaar geleden voor het eerst een videocamera gebruikt een oude Sony met Video8 tapes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik blijf me echt verbazen hoe snel die techniek zich ontwikkeld. Ruim 4 jaar geleden begon in aan een filmopleiding en je moest oa een mini DV camera kopen. Toen in de 2de zag ik pas voor het eerst dslr footage
. En toen afgestudeerd met een bedrijfsfilm met een dslr geschoten.
Tot zover mijn "fuck, wat gaat de tijd toch snel bericht"
Ik heb vanaf 2004 tot eind 2011 met een XL2 gewerktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik blijf me echt verbazen hoe snel die techniek zich ontwikkeld. Ruim 4 jaar geleden begon in aan een filmopleiding en je moest oa een mini DV camera kopen. Toen in de 2de zag ik pas voor het eerst dslr footage
. En toen afgestudeerd met een bedrijfsfilm met een dslr geschoten.
Tot zover mijn "fuck, wat gaat de tijd toch snel bericht"
Ja het brengt veel gedoe met zich meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
DSLR is iig niet voor luie mensen, heb enorm veel moeten leren
XL2, wat een bocht ding is dat zegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 2004 tot eind 2011 met een XL2 gewerkt
Vanaf 2012 met DSLR,. wereld van verschil
DSLR is iig niet voor luie mensen, heb enorm veel moeten leren
Ik heb zaterdag ook mijn D3100 omgeruild voor een 650Dquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Braddie het volgende:
Een maat van me heeft een 650D gekocht laatst, is dat een beetje ok?Hij word gebruikt naast mijn Sony HX9V voor multi-angle shots. Is dat een beetje te vergelijken met elkaar qua beeld?
(Video heb ik het over)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |