Ja, dan is het een gift. Maar dat lijkt me logisch. Daar hoef je niet voor naar de notaris: als je vastlegt dat er rente betaald wordt en dat daarna niet doet, schiet het dus niet op.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Als je als ouders geen rente berekend over de lening..?
Je had simpelweg geen gelijk: je hoeft niet naar de notaris.quote:trouwens:
[..]
Dus ik had niet geheel gelijk, maar ook niet helemaal ongelijk :-p
quote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dan is het een gift. Maar dat lijkt me logisch. Daar hoef je niet voor naar de notaris: als je vastlegt dat er rente betaald wordt en dat daarna niet doet, schiet het dus niet op.
[..]
Je had simpelweg geen gelijk: je hoeft niet naar de notaris.
quote:
Je krijgt niet het antwoord dat je wil horen en dan ga je maar schelden? Hoe oud was je ook alweer?quote:
Wel te bidden ja.. Hier krijg je toch geen hulp.quote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je krijgt niet het antwoord dat je wil horen en dan ga je maar schelden? Hoe oud was je ook alweer?
Ik neem aan dat dit je laatste topic ooit in WGR was?
Je krijgt hier niet de antwoorden die je verwacht, dat is heel wat anders. Er is genoeg hulp.quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Wel te bidden ja.. Hier krijg je toch geen hulp.
correctie, hier krijg je niet de antwoorden die je wil horen. Zijn mensen IRL wel eens eerlijk tegen je en reageer je ook zo als het antwoord je niet aanstaat?quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Wacht even: niemand heeft lopen schelden en je hebt zat hulp gekregen. Het past blijkbaar niet in je straatje, maar dat is niet de schuld van de overige posters.quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Pak hem F_H, pak hem!quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht even: niemand heeft lopen schelden en je hebt zat hulp gekregen. Het past blijkbaar niet in je straatje, maar dat is niet de schuld van de overige posters.
Nou, de OP was anders al hilarisch hoorquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef draadstalig het volgende:
Hihi eindelijk beetje lachen in dit topic.
Hihiquote:
Nou meid, hi-larisch!quote:
Het topic was volgens mij gestart in K&W, maar dan nog gaat het nergens over als dit humor zou moeten zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Even yvonne erbij roepen, verzonnen topics in WGR zijn we niet zo blij mee namelijk.
klopt. je hebt me door.quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het topic was volgens mij gestart in K&W, maar dan nog gaat het nergens over als dit humor zou moeten zijn.
Volgens mij geeft TS er alleen maar een humor wending aan omdat hij gewoon niet wil toegeven dat het een niet al te slimme vraag was hier en de antwoorden wat te confronterend werden.
maar wat wil je nu verder nog dan? Het laatste woord hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |