SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 17-12-2012 13:49:08 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik snap je punt wel hoor, maar vooral daar zie ik een verschil in.quote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
hoe is dat verschillend met laten we Joden in gaskamer stoppen
Die Wellequote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Flodder450 het volgende:
Wij hebben op school een keer The Blue wave gekeken omdat mensen zich afvroegen hoe en waarom de Nazi's zoveel voeten in de grond konden krijgen
De keus maak je wel zelf, maar deze keus is vaker onbewust dan bewust. Waarom je een bepaalde keus maakt weet je zelf lang niet altijd. Goedkoop argument weer maar kijk naar religieuzen jongeren. Die gaan naar de kerk omdat hun ouders gaan, ze "geloven" omdat het in hun ogen logisch is.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De keuze maak je altijd zelf, ongeacht de omstandigheden.
Ik heb er toch wel zo'n hekel aan als mensen al hun problemen afschuiven op hun handicap, daar kan ik écht niet tegenquote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mwoah, ik denk dat verknipte gozertjes elkaar opzochten en langzamerhand meer en meer over die shit praatten en uiteindelijk tot het idee kwamen dat dat meidje wel een leuke prooi was. Geloof wel dat sommigen een grotere rol speelden dan anderen.
Degene met de laagste straf kreeg geloof ik 8 jaar o.i.d., de langste kreeg dacht ik in de twintig jaar.
En dat iedereen elkaar zit te beinvloeden is natuurlijk waar, alleen jammer dat het een makkelijk excuus is geworden om te zeggen dat de externe factoren de schuld zijn. Zelfs autisme is wel eens de schuld gegeven.
De keuze maak je altijd zelf, ongeacht de omstandigheden.
Ben ik niet met je eens. Hoeveel druk er ook op je staat, wat de omgeving ook meent; je besluit zelf om er bij te blijven. Dat de gevolgen vaak enorm zijn (in de extreme gevallen verbreking van contact zoals bij de Amish, Mormonen en Hernhutters) desastreus voor je sociale leven zijn is een ander verhaal en de reden dat ze er niet mee doorgaan.quote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De keus maak je wel zelf, maar deze keus is vaker onbewust dan bewust. Waarom je een bepaalde keus maakt weet je zelf lang niet altijd. Goedkoop argument weer maar kijk naar religieuzen jongeren. Die gaan naar de kerk omdat hun ouders gaan, ze "geloven" omdat het in hun ogen logisch is.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel zo'n hekel aan als mensen al hun problemen afschuiven op hun handicap, daar kan ik écht niet tegen
ik hep dixlexcsie, vraag mij af hoeveel mensen het echt hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 12:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel zo'n hekel aan als mensen al hun problemen afschuiven op hun handicap, daar kan ik écht niet tegen
Inderdaad, altijd maar hetzelfde excuus als je ze ergens op aanspreekt "Ja maar ik heb autisme ;[", flikkert een énd opquote:Op maandag 17 december 2012 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[..]
ik hep dixlexcsie, vraag mij af hoeveel mensen het echt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |