abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120404082
Al sinds een jaar of 5 heb ik meerdere relaties gehad met verscheidene buitenlandse vrouwen, het beste dat me ooit overkomen is!
Daarvoor meerdere Nederlandse vriendinnen gehad maar daar zag ik geen heil meer in.

Zo zie ik in mijn vriendengroep het verborgen leed dagelijks voorbij komen.
Het zijn vaak kleine irritaties wat iedereen maar accepteerd, maar waar ik geen genoegen mee neem.

Zo heb ik vrouwelijke kennissen die het niet schuwen een zware Van Nelle te draaien en de smaak weg te spoelen met een glas bier en een Jenever on the side.
Ondanks de honderden Euro's die deze vrouwen verspillen aan make-up om hun werkelijke uiterlijk te maskeren, zien ze nog steeds lijkbleek en hebben nog steeds dezelfde schaapachtige blik.
Doutzen Kroes zou het "de frisse Nederlandse uitstraling" noemen.

Voorbeeld: Je wilt gezellig uit, maar mevrouw moet mee.
Vervolgens zichzelf vol te laten lopen,om vervolgens met een stalen gezicht in Stalin plooit vriendlief te dwingen om mee naar huis te gaan.
Volgende dag moet manlief ontbijt maken met tegenzin: "Want het is zo lief als mijn man dat doet"

Nog een voorbeeldje:
Het is vrijdagmiddag, je hebt een zware kutweek achter de rug, en je hebt gezopen op de vrijdagmiddagborrel.
Vervolgens kom je thuis en het eerste wat je wilt is iets met drank of neuken.
Vervolgens krijg je de opdracht de spruitjes met witlof af te gieten,tafel te dekken en die vervloekte Ikea kast in elkaar te schroeven.
En tot slot: "Och lief, zou jij de vaat even snel willen doen terwijl ik The Voice Of Holland kijk?"

Ik kan me er dood aan ergeren dat een man die uberhaupt wil!
Zelf ben ik uiteraard een koning in onze relatie.
Ook al komt ze uit Zuid Amerika, van mij hoeft ze zich niet aan te passen aan de prachtige Nederlandse "koeltoer"

Ik kom thuis, bier staat koud en ik hoef de dop er nog niet af te draaien.
In plaats van "hete bliksem" of stamppot ui/wortelen, eet ik dagelijks heerlijke taco's,enchilada's en de lekkerste kip en biefstuk gerechten, wordt uiteraard voor me gekookt.
Afwassen doe ik niet, stel je voor dat m'n handen vies worden van afwasmiddel, dat schijnt nog al te prikken tijdens het vingeren.

Schoonmaken doe ik niet, ik zorg ook voor brood op de plank en ik voel me daar te goed voor.
Wij hebben de huishoudelijke taken eerlijk verdeeld: Ik versmeer de boel, en jij ruimt het op, en dat vult elkaar naadloos aan.
Overigens krijg ik elke zondag ontbijt op bed, waar kosten nog moeite bespaard wordt :)

Ik reis 2x per jaar naar Zuid Amerika waar ik gebruik kan maken van een prachtig huis aan de Pacific :)
5 dagen snowboarden in Oostenrijk is even duur als 2,5 week Zuid Amerika voor mij :)
En over de sex heb ik al helemaal niets te klagen, schijnbaar kennen ze geen taboes in Zuid Amerika tussen de lakens.

Ik kan uren doorgaan met Nederlandse vrouwen bashen, maar bewijs me eens het tegendeel.
Iedereen loopt altijd buitenlanders te bashen, tot ze over een Tatjana Simic of Shakira praten..
Veel vrienden zijn jaloers op mijn relatie, ik zou het bijna perfect noemen.

Waarom zouden arrogante Nederlandse vrouwen beter zijn als buitenlandse vrouwen?

Klacht: Nederlanders die niet verder dan hun neus kijken, en Nederlandse vrouwen de hemel in prijzen terwijl ze zelf over zich heen laten lopen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Machupicchu op 17-12-2012 02:19:48 ]
pi_120404087
oké
  maandag 17 december 2012 @ 02:10:17 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_120404103
Wat een tekst op dit tijdstip
pi_120404109
Het is mij nooit opgevallen dat nederlandse vrouwen omhoog geprezen worden eigenlijk...
Volgens mij is dat totaal niet waar, in onderzoekjes die ik gelezen had op nu.nl bleek dat buitenlandse heren de dames in NL veel te arrogant vinden.

De dames uit het buitenland vonden de Nederlandse heren veel te laf.
Zal wel komen door onze absurde manier van emancipatie.. Die draait allicht iets door. :')
Rustig aan.
pi_120404112
Veel plezier verder met je relatie en leuke tripjes naar Zuid Amerika.
signatuurloos
pi_120404117
mee eens. ik vind namelijk nederlanders arrogante hypocriete gierige mensen. buitenlandse vrouwen, geweldig. en dan het liefst ook nog emigreren. kut land dat dit is.
pi_120404131
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
Het is mij nooit opgevallen dat nederlandse vrouwen omhoog geprezen worden eigenlijk...
Volgens mij is dat totaal niet waar, in onderzoekjes die ik gelezen had op nu.nl bleek dat buitenlandse heren de dames in NL veel te arrogant vinden.

De dames uit het buitenland vonden de Nederlandse heren veel te laf.
Want alles wat er op Nu.nl gepost wordt is gebaseerd op de werkelijkheid...
Zoals op Geenstijl alle buitenlanders criminelen zijn op de polls.
pi_120404136
Vind dat ts wel gelijk heeft maar t is maar net hoever je t zelf laat komen, zelf zou ik dat nooit accepteren zo en er zijn ook genoeg nederlandse vrouwen die niet zo zijn

dus klacht is beter geweest als t was nederlandse mannen die over zich heen laten lopen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120404137
ik ben jaloers

no joke
no sarcasm

alleen die zamerikaanse kontjes al!
pi_120404139
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:16 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Want alles wat er op Nu.nl gepost wordt is gebaseerd op de werkelijkheid...
Zoals op Geenstijl alle buitenlanders criminelen zijn op de polls.
Nee uiteraard niet (Wat zeg ik, uiteraard wel, alles is uiteraard gebaseerd op de werkelijkheid, behalve fictie :') ), maar ik kan begrijpen dat mensen zich daarin kunnen vinden, en een hoe meer mensen dat zijn en hoe meer onderzoeken dat zeggen hoe groter de kans is dat er een kern van waarheid in zit toch?

Ik kan me voor zover ik erover kan oordelen goed in vinden eerlijk gezegd.
Dat een man laf wordt als een vrouw steeds arrogant reageert vind ik ook een logisch gevolg.
Rustig aan.
pi_120404156
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet (Wat zeg ik, uiteraard wel, alles is uiteraard gebaseerd op de werkelijkheid, behalve fictie :') ), maar ik kan begrijpen dat mensen zich daarin kunnen vinden, en een hoe meer mensen dat zijn en hoe meer onderzoeken dat zeggen hoe groter de kans is dat er een kern van waarheid in zit toch?

Dat een man laf wordt als een vrouw steeds arrogant reageert vind ik ook een logisch gevolg.
dat vind ik dus niet.. meestal is t gewoon een kwestie vanaf in t begin gelijk laten zien dat je niet over je heen laat lopen. Daarnaast waarderen vrouwen dat ook meer stiekem volgensmij en zullen ze minder snel vreemdgaan
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_120404168
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 02:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
dat vind ik dus niet.. meestal is t gewoon een kwestie vanaf in t begin gelijk laten zien dat je niet over je heen laat lopen. Daarnaast waarderen vrouwen dat ook meer stiekem volgensmij en zullen ze minder snel vreemdgaan
Ja ehh dikke lul, ''minder snel vreemdgaan...''
Dan date je al een stoephoer hoor. :')

Maar ehm, als jij afgewezen wordt op een redelijk denigrerende manier, dan moet je naar mijn mening gewoon lekker de eer bij jezelf houden en teruglopen naar de bar en een slok bier nemen.

Uiteraard moet je je (in een relatie) niet over je heen laten lopen, en uiteraard houden de meeste vrouwen niet van een man zonder eigen mening.
Rustig aan.
pi_120404170
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Arrogante mensen zijn vervelend, maar je moet er boven staan. Als een vrouw naar jou arrogant doet, moet je maar denken dat zij je niet waard is.
signatuurloos
pi_120404174
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Arrogante mensen zijn vervelend, maar je moet er boven staan. Als een vrouw naar jou arrogant doet, moet je maar denken dat zij je niet waard is.
Dat zal der leren.

Maar je hebt volkomen gelijk, het bederft alleen de lol in vrouwen aanspreken zogezegd als het relatief vaak voorkomt (Wat dus blijkbaar in Nederland het geval is, zelf was ik in Marmaris op vakantie dit jaar, een bestemming voor het nachtleven zogezegd, daar was vrouwen aanspreken ook mission impossible)
Rustig aan.
pi_120404179
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zal der leren.

Maar je hebt volkomen gelijk, het bederft alleen de lol in vrouwen aanspreken zogezegd als het relatief vaak voorkomt (Wat dus blijkbaar in Nederland het geval is)
Je kunt wel cynisch reageren, maar het is nog altijd beter dan laf worden. :*

edit, je had je post aangepast.
signatuurloos
pi_120404185
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:26 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Je kunt wel cynisch reageren, maar het is nog altijd beter dan laf worden. :*
Ik zeg ook dat je volkomen gelijk hebt :P

Ik denk alleen niet dat je afwijzingen volledig kunt negeren..
Als jij veel positieve feedback krijgt gaan dingen gewoon makkelijker, en bij veel negatieve feedback zul je dingen gewoon steeds minder leuk vinden.
Rustig aan.
pi_120404187
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ehh dikke lul, ''minder snel vreemdgaan...''
Dan date je al een stoephoer hoor. :')

Maar ehm, als jij afgewezen wordt op een redelijk denigrerende manier, dan moet je naar mijn mening gewoon lekker de eer bij jezelf houden en teruglopen naar de bar en een slok bier nemen.

Uiteraard moet je je (in een relatie) niet over je heen laten lopen, en uiteraard houden de meeste vrouwen niet van een man zonder eigen mening.
minder snel vreemdgaan is misschien extreem voorbeeld maar is wel zo dat ze meer uitgedaagd worden dus meer tevreden zullen zijn waardoor minder snel ergens anders kijken zg maar :P
en als ik afgewezen zou worden op denigrerende manier dan zou ik eerst haar te kakken zetten :D maar moet zeggen dat ik eigenlijk echt nooit echt afgewezen wordt (loop ook niet uit t niets naar een meisje toe en begin ook nooit gelijk obvious haar te versieren zegmaar)
pi_120404192
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zal der leren.

Maar je hebt volkomen gelijk, het bederft alleen de lol in vrouwen aanspreken zogezegd als het relatief vaak voorkomt (Wat dus blijkbaar in Nederland het geval is, zelf was ik in Marmaris op vakantie dit jaar, een bestemming voor het nachtleven zogezegd, daar was vrouwen aanspreken ook mission impossible)
en als je in marmaris niks kan krijgen doe je toch iets fout denk ik ik zat deze zomer als barman daar en heb genoeg foefen gezien
pi_120404197
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 02:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en als ik afgewezen zou worden op denigrerende manier dan zou ik eerst haar te kakken zetten :D maar moet zeggen dat ik eigenlijk echt nooit echt afgewezen wordt (loop ook niet uit t niets naar een meisje toe en begin ook nooit gelijk obvious haar te versieren zegmaar)
Oh het ligt er ook aan wat je denigrerend vindt natuurlijk...

Als ik een beleefde vraag stel of iemand mijn hulp aanbied oid en iemand kijkt me een beetje aan van ''wat denk jij wel niet'' dan vind ik dat vervelend. Maar ik maak dan wel vaker op die manier contact...

Hoe zou jij haar ''te kakken zetten'' dan?
Rustig aan.
pi_120404200
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 02:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

en als je in marmaris niks kan krijgen doe je toch iets fout denk ik ik zat deze zomer als barman daar en heb genoeg foefen gezien
Welke tent?
Het zal ook wel aan de periode liggen verder hoor, maar ik kan je vertellen dat de dames in Nederland makkelijker waren dan in Marmaris op dat moment.
Rustig aan.
pi_120404203
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat je volkomen gelijk hebt :P

Ik denk alleen niet dat je afwijzingen volledig kunt negeren..
Als jij veel positieve feedback krijgt gaan dingen gewoon makkelijker, en bij veel negatieve feedback zul je dingen gewoon steeds minder leuk vinden.
Dat is ook wel zo. Ik zou je graag tips willen geven, maar ik kan op dit moment vrij weinig bedenken. Ook omdat je geen griezel bent en vrij normaal overkomt. Bovendien is het ook nog afhankelijk van de vrouw in kwestie zelf. Je kunt nog zo aardig en tof doen, zolang zij er niet voor open staat, gaat er geen gesprek komen. Misschien een keer naar wat alternatieve feesten gaan. Mijn ervaring is dat mensen daar een stuk relaxter zijn.
signatuurloos
  maandag 17 december 2012 @ 02:33:53 #22
294141 tarantism
hups in die kont
pi_120404207
quote:
4s.gif Op maandag 17 december 2012 02:06 schreef Machupicchu het volgende:
Ook al komt ze uit Zuid Amerika
pi_120404210
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Misschien een keer naar wat alternatieve feesten gaan. Mijn ervaring is dat mensen daar een stuk relaxter zijn.
Ik kon wel lachen met (en om) de mensen in LVC.
Rustig aan.
pi_120404216
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh het ligt er ook aan wat je denigrerend vindt natuurlijk...

Als ik een beleefde vraag stel of iemand mijn hulp aanbied oid en iemand kijkt me een beetje aan van ''wat denk jij wel niet'' dan vind ik dat vervelend. Maar ik maak dan wel vaker op die manier contact...

Hoe zou jij haar ''te kakken zetten'' dan?
Ja klopt dat is ook vervelend maarja sommige vrouwen zijn gewoon bitches en denken dat alles wat iedereen tegne hun zegt maar 1 doel heeft en dat is hun in bed krijgen :') maar die wijven wil je ook niet..

Kan op vrschillende manieren maar zoals ik al zei ik kom nooit echt obvious op hun af dus dan zal ze ook nooit echt uit t niks heel afstandelijk ofzo doen en anders kan dat altijd t beste met lichaamstaal etc dat je er gewoon een dolletje van maakt en hun uitlacht daarna :P
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welke tent?
Het zal ook wel aan de periode liggen verder hoor, maar ik kan je vertellen dat de dames in Nederland makkelijker waren dan in Marmaris op dat moment.
tent hou ik liever voor mezelf ivm privacy maar waren veel nederlanders en belgen. Moet zelf zeggen dat ik nedrlandse vrouwen hier moeilijker vind ook vanwege de reden van dit topic :P op vakantie zijn ze sowieso altijd makkelijker..
pi_120404218
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kon wel lachen met (en om) de mensen in LVC.
In het LVC ben ik al een tijd niet geweest, maar bij andere feesten maak ik vaak een praatje met onbekende.
signatuurloos
pi_120404219
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:32 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Ik zou je graag tips willen geven, maar ik kan op dit moment vrij weinig bedenken. Ook omdat je geen griezel bent en vrij normaal overkomt. Bovendien is het ook nog afhankelijk van de vrouw in kwestie zelf. Je kunt nog zo aardig en tof doen, zolang zij er niet voor open staat, gaat er geen gesprek komen. Misschien een keer naar wat alternatieve feesten gaan. Mijn ervaring is dat mensen daar een stuk relaxter zijn.
heb je foto van ts gezien :P ?
pi_120404222
trouwens goede beste tip klinkt heel dom maar is gewoon alleen maar grote onzin praten, overal een grapje van maken en niks serieus nemen

en vooral van die interview gesprekken uit de weg gaan maar dat lijkt me logies
pi_120404223
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:36 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

In het LVC ben ik al een tijd niet geweest, maar bij andere feesten maak ik vaak een praatje met onbekende.
Ik ook wel hoor, gaat snel...
Vaak ook weer heel snel voorbij, sommige dames blijven even plakken en dat zijn wel de leukste altijd....

Die feesten zijn buiten Leiden zeker?
Rustig aan.
pi_120404224
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 02:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

heb je foto van ts gezien :P ?
TS heeft geen foto's.
signatuurloos
pi_120404227
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 02:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
trouwens goede beste tip klinkt heel dom maar is gewoon alleen maar grote onzin praten, overal een grapje van maken en niks serieus nemen

en vooral van die interview gesprekken uit de weg gaan maar dat lijkt me logies
Waar kom je vandaan?
Wat studeer je?
Wat is je oogkleur?
Ben je kaal?
Godverdomme.

Nee ik kan me er wel iets bij voorstellen dat poep lullen wel een beetje werkt zogezegd :P
Rustig aan.
pi_120404230
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, gaat snel...
Vaak ook weer heel snel voorbij, sommige dames blijven even plakken en dat zijn wel de leukste altijd....

Die feesten zijn buiten Leiden zeker?
Ja, vooral Amsterdam en Rotterdam.
signatuurloos
pi_120404231
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:37 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

TS heeft geen foto's.
kon toch zijn dat ie 1 gestuurd had ofzo weet ik veel

was wel benieuwd want ik dacht eigenlijk dat ts dikke hosselaar was :D
pi_120404236
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan?
Wat studeer je?
Wat is je oogkleur?
Ben je kaal?
Godverdomme.

Nee ik kan me er wel iets bij voorstellen dat poep lullen wel een beetje werkt zogezegd :P
nou je wil niet weten hoevaak jognes over school/studie/werk beginnen volgensmij :') :')
pi_120404239
Enigszins terechte klacht, maar het leed komt van twee kanten. Zelf ben je waarschijnlijk een Nederlander, dus dat zegt al genoeg.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_120404243
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2012 02:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nou je wil niet weten hoevaak jognes over school/studie/werk beginnen volgensmij :') :')
Ik ook wel, maar ehh, bij gebrek aan beter natuurlijk, je hoopt uiteraard altijd dat een gesprekje ergens anders naar leidt.
Rustig aan.
pi_120404249
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar ehh, bij gebrek aan beter natuurlijk, je hoopt uiteraard altijd dat een gesprekje ergens anders naar leidt.
zodra je daarmee begint is t afgelopen en kan je beter gelijk weglopen

sowieso is t beter om haar meeste te laten praten (voor zover je altijd met iemand kan praten :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')