Want alles wat er op Nu.nl gepost wordt is gebaseerd op de werkelijkheid...quote:Op maandag 17 december 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
Het is mij nooit opgevallen dat nederlandse vrouwen omhoog geprezen worden eigenlijk...
Volgens mij is dat totaal niet waar, in onderzoekjes die ik gelezen had op nu.nl bleek dat buitenlandse heren de dames in NL veel te arrogant vinden.
De dames uit het buitenland vonden de Nederlandse heren veel te laf.
Nee uiteraard niet (Wat zeg ik, uiteraard wel, alles is uiteraard gebaseerd op de werkelijkheid, behalve fictiequote:Op maandag 17 december 2012 02:16 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Want alles wat er op Nu.nl gepost wordt is gebaseerd op de werkelijkheid...
Zoals op Geenstijl alle buitenlanders criminelen zijn op de polls.
dat vind ik dus niet.. meestal is t gewoon een kwestie vanaf in t begin gelijk laten zien dat je niet over je heen laat lopen. Daarnaast waarderen vrouwen dat ook meer stiekem volgensmij en zullen ze minder snel vreemdgaanquote:Op maandag 17 december 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet (Wat zeg ik, uiteraard wel, alles is uiteraard gebaseerd op de werkelijkheid, behalve fictie), maar ik kan begrijpen dat mensen zich daarin kunnen vinden, en een hoe meer mensen dat zijn en hoe meer onderzoeken dat zeggen hoe groter de kans is dat er een kern van waarheid in zit toch?
Ik kan me voor zover ik erover kan oordelen goed in vinden eerlijk gezegd.
Dat een man laf wordt als een vrouw steeds arrogant reageert vind ik ook een logisch gevolg.
Ja ehh dikke lul, ''minder snel vreemdgaan...''quote:Op maandag 17 december 2012 02:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
dat vind ik dus niet.. meestal is t gewoon een kwestie vanaf in t begin gelijk laten zien dat je niet over je heen laat lopen. Daarnaast waarderen vrouwen dat ook meer stiekem volgensmij en zullen ze minder snel vreemdgaan
Arrogante mensen zijn vervelend, maar je moet er boven staan. Als een vrouw naar jou arrogant doet, moet je maar denken dat zij je niet waard is.quote:Op maandag 17 december 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet (Wat zeg ik, uiteraard wel, alles is uiteraard gebaseerd op de werkelijkheid, behalve fictie), maar ik kan begrijpen dat mensen zich daarin kunnen vinden, en een hoe meer mensen dat zijn en hoe meer onderzoeken dat zeggen hoe groter de kans is dat er een kern van waarheid in zit toch?
Ik kan me voor zover ik erover kan oordelen goed in vinden eerlijk gezegd.
Dat een man laf wordt als een vrouw steeds arrogant reageert vind ik ook een logisch gevolg.
Dat zal der leren.quote:Op maandag 17 december 2012 02:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Arrogante mensen zijn vervelend, maar je moet er boven staan. Als een vrouw naar jou arrogant doet, moet je maar denken dat zij je niet waard is.
Je kunt wel cynisch reageren, maar het is nog altijd beter dan laf worden.quote:Op maandag 17 december 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal der leren.
Maar je hebt volkomen gelijk, het bederft alleen de lol in vrouwen aanspreken zogezegd als het relatief vaak voorkomt (Wat dus blijkbaar in Nederland het geval is)
Ik zeg ook dat je volkomen gelijk hebtquote:Op maandag 17 december 2012 02:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt wel cynisch reageren, maar het is nog altijd beter dan laf worden.
minder snel vreemdgaan is misschien extreem voorbeeld maar is wel zo dat ze meer uitgedaagd worden dus meer tevreden zullen zijn waardoor minder snel ergens anders kijken zg maarquote:Op maandag 17 december 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ehh dikke lul, ''minder snel vreemdgaan...''
Dan date je al een stoephoer hoor.![]()
Maar ehm, als jij afgewezen wordt op een redelijk denigrerende manier, dan moet je naar mijn mening gewoon lekker de eer bij jezelf houden en teruglopen naar de bar en een slok bier nemen.
Uiteraard moet je je (in een relatie) niet over je heen laten lopen, en uiteraard houden de meeste vrouwen niet van een man zonder eigen mening.
en als je in marmaris niks kan krijgen doe je toch iets fout denk ik ik zat deze zomer als barman daar en heb genoeg foefen gezienquote:Op maandag 17 december 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal der leren.
Maar je hebt volkomen gelijk, het bederft alleen de lol in vrouwen aanspreken zogezegd als het relatief vaak voorkomt (Wat dus blijkbaar in Nederland het geval is, zelf was ik in Marmaris op vakantie dit jaar, een bestemming voor het nachtleven zogezegd, daar was vrouwen aanspreken ook mission impossible)
Oh het ligt er ook aan wat je denigrerend vindt natuurlijk...quote:Op maandag 17 december 2012 02:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en als ik afgewezen zou worden op denigrerende manier dan zou ik eerst haar te kakken zettenmaar moet zeggen dat ik eigenlijk echt nooit echt afgewezen wordt (loop ook niet uit t niets naar een meisje toe en begin ook nooit gelijk obvious haar te versieren zegmaar)
Welke tent?quote:Op maandag 17 december 2012 02:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en als je in marmaris niks kan krijgen doe je toch iets fout denk ik ik zat deze zomer als barman daar en heb genoeg foefen gezien
Dat is ook wel zo. Ik zou je graag tips willen geven, maar ik kan op dit moment vrij weinig bedenken. Ook omdat je geen griezel bent en vrij normaal overkomt. Bovendien is het ook nog afhankelijk van de vrouw in kwestie zelf. Je kunt nog zo aardig en tof doen, zolang zij er niet voor open staat, gaat er geen gesprek komen. Misschien een keer naar wat alternatieve feesten gaan. Mijn ervaring is dat mensen daar een stuk relaxter zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat je volkomen gelijk hebt
Ik denk alleen niet dat je afwijzingen volledig kunt negeren..
Als jij veel positieve feedback krijgt gaan dingen gewoon makkelijker, en bij veel negatieve feedback zul je dingen gewoon steeds minder leuk vinden.
Ik kon wel lachen met (en om) de mensen in LVC.quote:Op maandag 17 december 2012 02:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Misschien een keer naar wat alternatieve feesten gaan. Mijn ervaring is dat mensen daar een stuk relaxter zijn.
Ja klopt dat is ook vervelend maarja sommige vrouwen zijn gewoon bitches en denken dat alles wat iedereen tegne hun zegt maar 1 doel heeft en dat is hun in bed krijgenquote:Op maandag 17 december 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh het ligt er ook aan wat je denigrerend vindt natuurlijk...
Als ik een beleefde vraag stel of iemand mijn hulp aanbied oid en iemand kijkt me een beetje aan van ''wat denk jij wel niet'' dan vind ik dat vervelend. Maar ik maak dan wel vaker op die manier contact...
Hoe zou jij haar ''te kakken zetten'' dan?
tent hou ik liever voor mezelf ivm privacy maar waren veel nederlanders en belgen. Moet zelf zeggen dat ik nedrlandse vrouwen hier moeilijker vind ook vanwege de reden van dit topicquote:Op maandag 17 december 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke tent?
Het zal ook wel aan de periode liggen verder hoor, maar ik kan je vertellen dat de dames in Nederland makkelijker waren dan in Marmaris op dat moment.
In het LVC ben ik al een tijd niet geweest, maar bij andere feesten maak ik vaak een praatje met onbekende.quote:Op maandag 17 december 2012 02:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon wel lachen met (en om) de mensen in LVC.
heb je foto van ts gezienquote:Op maandag 17 december 2012 02:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Ik zou je graag tips willen geven, maar ik kan op dit moment vrij weinig bedenken. Ook omdat je geen griezel bent en vrij normaal overkomt. Bovendien is het ook nog afhankelijk van de vrouw in kwestie zelf. Je kunt nog zo aardig en tof doen, zolang zij er niet voor open staat, gaat er geen gesprek komen. Misschien een keer naar wat alternatieve feesten gaan. Mijn ervaring is dat mensen daar een stuk relaxter zijn.
Ik ook wel hoor, gaat snel...quote:Op maandag 17 december 2012 02:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In het LVC ben ik al een tijd niet geweest, maar bij andere feesten maak ik vaak een praatje met onbekende.
TS heeft geen foto's.quote:Op maandag 17 december 2012 02:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb je foto van ts gezien?
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 17 december 2012 02:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
trouwens goede beste tip klinkt heel dom maar is gewoon alleen maar grote onzin praten, overal een grapje van maken en niks serieus nemen
en vooral van die interview gesprekken uit de weg gaan maar dat lijkt me logies
Ja, vooral Amsterdam en Rotterdam.quote:Op maandag 17 december 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, gaat snel...
Vaak ook weer heel snel voorbij, sommige dames blijven even plakken en dat zijn wel de leukste altijd....
Die feesten zijn buiten Leiden zeker?
kon toch zijn dat ie 1 gestuurd had ofzo weet ik veelquote:
nou je wil niet weten hoevaak jognes over school/studie/werk beginnen volgensmijquote:Op maandag 17 december 2012 02:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Wat studeer je?
Wat is je oogkleur?
Ben je kaal?
Godverdomme.
Nee ik kan me er wel iets bij voorstellen dat poep lullen wel een beetje werkt zogezegd
Ik ook wel, maar ehh, bij gebrek aan beter natuurlijk, je hoopt uiteraard altijd dat een gesprekje ergens anders naar leidt.quote:Op maandag 17 december 2012 02:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou je wil niet weten hoevaak jognes over school/studie/werk beginnen volgensmij![]()
zodra je daarmee begint is t afgelopen en kan je beter gelijk weglopenquote:Op maandag 17 december 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ehh, bij gebrek aan beter natuurlijk, je hoopt uiteraard altijd dat een gesprekje ergens anders naar leidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |