abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120404050

Wat zijn jullie nog laat wakker zeg :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120404086
quote:
4s.gif Op maandag 17 december 2012 02:03 schreef Isabeau het volgende:

Wat zijn jullie nog laat wakker zeg :7
Ferkansie..., doorzakken, voorbereiden... :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_120404978
*gaap*. De dag is begonnen w/
pi_120405107
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 06:52 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap*. De dag is begonnen w/
Check *) Alweer 20 minuten op kantoor :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_120405252
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 07:27 schreef PdeHoog het volgende:

Check *) Alweer 20 minuten op kantoor :Y)
En ik ben alweer thuis :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120405332
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 07:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik ben alweer thuis :P
Slaap lekker zometeen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_120405388
Duurt nog even, ik moet eerst nog naar de tandarts :{
pi_120405638
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Duurt nog even, ik moet eerst nog naar de tandarts :{
sterkte en slaapse. Boh ff 5 min adem.. Kerstdrukte hier al bijna 4 uur.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 17 december 2012 @ 08:47:18 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_120405646
Goedemorgen :) Voor het eerst sinds mensheugenis een zondagnacht goed geslapen :o Voel me gewoon uitgerust :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 december 2012 @ 09:30:38 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120406280
Mogge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_120407457
Uitslag van bloedprikken; vitamine B12 tekort. Ze raden injecties aan maar toen ze zeiden dat het in vlees, vis en verse groente zit bedacht ik me ook dat dat wel een beetje aan mij ligt hihi :@. Vrijdag moet ik terugbellen voor vitamine D want dat is een uitgebreid onderzoek.
pi_120407539
Mogge.. leuk en druk weekje voor de boeg hier. Donderdagavond is het kerstdiner op school en ik zit in de kerstwerkgroep dus ben er druk mee. Vrijdag ga ik om 8.30 met een collega en 4 leerlingen naar Enschede om onze opbrengst van de flessenactie, kerstmarktverkoop en collecte onder ouders naar het Glazen huis te brengen :D Zo leuk!! Mijn stagiaire blijft bij mijn klas (ondersteund door collega's). Zo leuk dat dat mag allemaal *O* Een leerling van mij heeft het hele gedoe namelijk bedacht dus we vonden dat hij iig mee moet, en dan is het logisch dat de eigen leerkracht mee gaat O-)
Maar goed, we hebben ook nog een ouder op school met een familielid die producer is bij 3FM en die ons als het mee zit daadwerkelijk in de uitzending kan krijgen. Wie weet! :D We moesten t-shirts van de school aan doen en een vlag mee nemen van de directrice, dan mocht het :+
pi_120407967
Ik hoef niet naar TRU Golfer want ik heb ws gelijk :+ De aanslag op de school in Amerika was waarschijnlijk vanwege angst dat de wereld zou vergaan. Hoop niet dat er nog vele volgen.. :{
pi_120408006
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Uitslag van bloedprikken; vitamine B12 tekort. Ze raden injecties aan maar toen ze zeiden dat het in vlees, vis en verse groente zit bedacht ik me ook dat dat wel een beetje aan mij ligt hihi :@. Vrijdag moet ik terugbellen voor vitamine D want dat is een uitgebreid onderzoek.
Gezond eten, FFT o|O

En ik kan vandaag denk ik niet naar bed :') Kom net bij de tandarts vandaan ( 'oh mevrouw, een ieniemienie gaatje, zullen we die nu even behandelen?'), straks komt de cv-installateur en in de middag komt de aannemer ook nog even _O-
pi_120408146
Verklaart dat die kramp dan FFT?
pi_120408333
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gezond eten, FFT o|O

En ik kan vandaag denk ik niet naar bed :') Kom net bij de tandarts vandaan ( 'oh mevrouw, een ieniemienie gaatje, zullen we die nu even behandelen?'), straks komt de cv-installateur en in de middag komt de aannemer ook nog even _O-
rot als je niet kunt slapen. Wanneer werk je weer?
pi_120408387
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Verklaart dat die kramp dan FFT?
Weet ik niet haha. Moet vrijdag weer bellen en dan vraag ik het.
pi_120408507
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:

rot als je niet kunt slapen. Wanneer werk je weer?
Morgenochtend, vroege dienst :')
pi_120409845
Sterkte! Vnv extra vroeg naar bed.

De 2e ;(
quote:
De man die vrijdag in China 23 leerlingen van een basisschool neerstak, is bang dat de wereld vergaat.

Min Yongjun (36) was doorgedraaid na geruchten dat de wereld zou vergaan op 21 december, zo liet de politie in China weten. De man is gearresteerd. Hij zou al langer psychisch in de war zijn.

De gewonde leerlingen zijn opgenomen in het ziekenhuis. Sommige van hen hebben zeer ernstige verwondingen aan het gezicht.

Groepen mensen zouden in China flyers op straat uitdelen waarin melding wordt gemaakt van doomsday.
pi_120410140
Je gaat je ineens afvragen of er nog meer volgen... :{
  maandag 17 december 2012 @ 12:04:58 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120410686
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Da's interessant: meestal hebben vegetariers een vit. B12 tekort, omdat het te vinden is met name in vers vlees en vis, en niet alle vegetariers melk en kaas eten. Afaik kun je B12 bijna niet natuurlijk in niet-dierlijke producten vinden, tenzij je zeewier gaat eten enzo. Sojaproducten etc. wordt vaak B12 toegevoegd.

Vitamine D ben je waarschijnlijk sowieso deficient in, want dat zijn we allemaal. Ben benieuwd hoeveel en of ze je aan de ampullen willen zetten :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 17-12-2012 12:13:35 ]
Confidence through competence
pi_120411331
quote:
NRA: Verbied basisscholen
Onderwijsdebat laait weer op in de VS

Na het bloedbad van afgelopen vrijdag staat in de Verenigde Staten de discussie over het verbieden van basisscholen weer bovenaan de agenda. De National Rifle Association (NRA) pleit voor een algeheel verbod op basisscholen om tragedies zoals in Connecticut te voorkomen.

Bij de schietpartij op een basisschool in Newton kwamen 28 mensen om, waarvan twintig kinderen. Het is duidelijk dat als er geen basisscholen waren geweest, de schutter nooit een dergelijke ravage had kunnen aanrichten, stelt Wayne LaPierre, hoofd van de NRA, in een persbericht. Plekken waar groepen kinderen op regelmatige basis samenkomen zijn nu eenmaal uiterst kwetsbaar.

Als het verbod op basisscholen eenmaal is ingevoerd, wil de organisatie dat ook andere drukke plaatsen verboden worden, zoals universiteiten, bioscopen en Columbine, Colorado. LaPierre: Onze prioriteit ligt echter bij het beschermen van hen die het meest kwetsbaar zijn: onze kinderen.

Oud-politicus Dick Cheney is mordicus tegen van de plannen van de NRA. Het verbod lost volgens hem niets op. Het probleem is niet de basisschool, maar de beveiliging daarvan. Als alle docenten met een semi-automatisch wapen voor de klas staan, maakt zon schutter geen schijn van kans.

Hij wijst er bovendien op dat scholing een onvervreemdbaar recht is, dat vastgelegd ligt in de grondwet. De inwoners van de VS zijn niet zo vermogend dat ze hun eigen kind thuis kunnen laten onderwijzen. De openbare basisschool blijft dus gewoon hard nodig.
pi_120411634
N.a.v. Jouw bericht Isa, had ik een reactie van een amerikaanse moeder,
met drie jonge kinderen, om thuis onderwijs te geven.
Wánt wapens( in huis) en het recht op zelfverdediging...

..ga zo'n mentaliteit / cultuur maar eens veranderen. -O-

En sterkte vandaag.

Ook maar eens mailtjes de deur uit naar zwagers voor hun bijdrage aan de
K.catering.
Vanavond X workshop zangles : popkoor zingen.

Gelukkig fft, you can fix it.
Vis (olie dragées) ...een optie w/
pi_120411782
Homeschooling is best populair in de US en ik denk dat het op deze manier ook steeds populairder wordt :{

Nog steeds wakker. CV-man is geweest: heeft me oa uitgelegd hoe een expansievat precies werkt, hoe het zit met koolmonoxidevergiftiging en moderne ketels en geleerd dat er ook ontluchtingsplekjes bovenop de leidingen bij het plafond zitten.
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 december 2012 @ 12:46:11 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120412029
Bij ons is thuisonderwijs verboden. Hoewel je vrijstellingen kan krijgen :s). En dat is meestal volgens 5b van de leerplichtwet.

SPOILER: vrijstellingen artikel 5 leerplichtwet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')