Als je Zen bent word je niet nat. Toch?quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef Copycat het volgende:
Fuck. Trek net mijn yogakledij aan, hoor ik het buiten toch gieten. Maar een regencoating erover aan.
Want yoga moet, yoga is goed!
Bertus op een altsax? Hij wordt oud zeker.quote:Op maandag 17 december 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Over never be clever gesproken, kent u deze versie van Nova Borgers, de dochter van Bertus
Scrut ook effe luisteren als je m niet kent !
Wederom sorry, ik hou direct op om over Opa te praten, ik wist niet dat jij ook een Opa had.quote:Op maandag 17 december 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En willen jullie ophouden over opa? Mijn opa is overleden(in 1978)
Jazeker! Het is je zeker ontgaan dat Opa een "installatie" is met uitsluitend subsidie van het UWV en oma. Over twee jaar bij boijmans.quote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je die ouwe nou een kunstenaar?
Wie nietquote:Op maandag 17 december 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bertus op een altsax? Hij wordt oud zeker.
Daar heb ik over anderhalf uur pas profijt van. Nu moet ik nog richting Zen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je Zen bent word je niet nat. Toch?
Zo makkelijk kreeg je geen WIK hoor. Juist dat werkte verlamming en lethargie in de hand. Maar ja, dat is een heel ander dik zussie.quote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan rechtstreeks subsidie krijgen. Overigens ben ik helemaal niet tegen subsidies om talent te stimuleren, integendeel. Ik ben tegen te veel en te makkelijk verstrekte subsidies.
Verradersquote:Op maandag 17 december 2012 18:32 schreef pullup het volgende:
Ook de ex- PVVers die voor de verkiezingen uit de partij stapten staan vanaf nu op de doodschoplijst van opa.
Ligt eraan waar!quote:Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je Zen bent word je niet nat. Toch?
Ja hè, opvallend, vind ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn tweede stem is wel erg goed
Hij zit weer drop te eten ?quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Wasszoniewasjebaldassje noeiejaargedladaghiust, zegt opa.
Hij was aardig aan het doortanken daarnet maar meestal blijft hij net verstaanbaarquote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een wijntje teveel en Samsom op tv.
Optie 1 lijkt mij het aantrekkelijkstquote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een wijntje teveel en Samsom op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |