Welnee .. ik ben vorig weekend ook in mekaar getimmerdquote:
En Nu?quote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee .. ik ben vorig weekend ook in mekaar getimmerd
Nou zeg, ik bedoel dat ik dat zo zei was natuurlijk per ongeluk en ik ben ook direct gestopt na jouw opmerking, ik heb zelfs denk ik de door mijzelf gevraagde note van Gert al gekregen. En dan gaat Cc. nog even doodleuk ..., nou ja zeg, erg, echt!quote:
Sorry.quote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef Jian het volgende:
Nou zeg, ik bedoel dat ik dat zo zei was natuurlijk per ongeluk en ik ben ook direct gestopt na jouw opmerking, ik heb zelfs denk ik de door mijzelf gevraagde note van Gert al gekregen. En dan gaat Cc. nog even doodleuk ..., nou ja zeg, erg, echt!
Had het niet tegen Jou, maar je ben wel grappigquote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg, ik bedoel dat ik dat zo zei was natuurlijk per ongeluk en ik ben ook direct gestopt na jouw opmerking, ik heb zelfs denk ik de door mijzelf gevraagde note van Gert al gekregen. En dan gaat Cc. nog even doodleuk ..., nou ja zeg, erg, echt!
Yup het heeft zich weer tentoongesteld aan de wereld, gelukkig kan de wereld wel wat hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef Copycat het volgende:
Maar! Goede wil poging 2:
Is die lieve, actieve, oude man al online?
Hij zit net weer midden in een scheldkanonnade richting oma zie ik. Dus hij heeft het geluid even weggedraaid.quote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup het heeft zich weer tentoongesteld aan de wereld, gelukkig kan de wereld wel wat hebben
Hoezo? We komen haar met de kerst toch een persoonlijk hart onder de riem steken?quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef Jian het volgende:
En ik help u nog even herinneren aan het opengestelde gironummer;
Giro 6565656 t.n.v. Help oma de Kerstdagen door!
Ik gun oma een Kerst zonder die zelfbenoemde dictator tegen wie ze voor de lieve vrede continue ja, nee en amen moet zeggen! Oma heerlijk in het één of andere zonnige Verwegland met een gebruinde, breedgeschouderde gigolo aan haar zijde, die voor de verandering eens tegen haar ja, nee en amen zegtquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? We komen haar met de kerst toch een persoonlijk hart onder de riem steken?
Dan neem ik ook wel een aalmoes mee.
Neem ik de appelmoes mee. Met kers.quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? We komen haar met de kerst toch een persoonlijk hart onder de riem steken?
Dan neem ik ook wel een aalmoes mee.
Een van der Valk bijgerechtquote:Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem ik de appelmoes mee. Met kers.
Ja die hoorde ik ook alleen geloof ik niet dat het Hop was die het zou moeten doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Jian het volgende:
Oop ze kunnen zeggen dat ik veel zuip, maar ik ben nooit dronken! Nee, dat heb je wel meer met alcoholisten![]()
O en Scrut moet door Hop voor de tram geduwd worden, die pakte ik net nog even mee.
En Opper Volta is best ver wegquote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
Ken wel dat liedje van Tol Hansen, Big City!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |