SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ik wou net komen en nu doe je so, dan hoeft t van mij nie meer hoowr :s :squote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]. Het is maar goed dat jij niet aanwezig zal zijn.
feel the lovequote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
Je hebt speciaal gewacht om de topic te sluiten om met zo een klote TT aan te komen kakken?
Ik wens jullie veel plezier toe, hoor; daar niet van. Maar sommige onderwerpen kunnen jullie beter vermijden natuurlijk.quote:
Eindelijk iemand die het opmerkt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
Mooi dat de meet kopje is aangepast. Anders moest ik dat doen.
*evilquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo verstandig om dat wereldkundig te maken.
Jij gaat niet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier, hoor; daar niet van. Maar sommige onderwerpen kunnen jullie beter vermijden natuurlijk.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
Mooi dat de meet kopje is aangepast. Anders moest ik dat doen.
Nee. Waarom zou ik alle topics doorlezen? Ik lees topics alleen mee/na als ik meepost. De laatste paar weken was het hier een saaie boel en daarom niks teruggelezen. Alleen af en toe gelurkt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Je doet alsof je neus bloedt.
Jij hebt alle topics meegelezen en weet dat het doorgaat.
En je PM / DM box deden het niet of zo? Tabi canim, bizde inandik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik alle topics doorlezen? Ik lees topics alleen mee/na als ik meepost. De laatste paar weken was het hier een saaie boel en daarom niks teruggelezen. Alleen af en toe gelurkt.
Wiens hand zal worden gekust en wie krijgt het klapje?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Dit voorspel ik tijdens de meet.
De echte vraag is wie er met die zieke baard op zal komen dagen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wiens hand zal worden gekust en wie krijgt het klapje?
Sowieso ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
De echte vraag is wie er met die zieke baard op zal komen dagen.
Hoe heet die gast?
Ik ben met baard, Saban zal dan Ambi zijn (oudste toch? als je Yvonne enzo niet meerekent). Het klapje zal dan voor Weiss zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wiens hand zal worden gekust en wie krijgt het klapje?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
Je hebt speciaal gewacht om de topic te sluiten om met zo een klote TT aan te komen kakken?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben met baard, Saban zal dan Ambi zijn (oudste toch? als je Yvonne enzo niet meerekent). Het klapje zal dan voor Weiss zijn.
Correct?
Dinçer Çekmez.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
De echte vraag is wie er met die zieke baard op zal komen dagen.
Hoe heet die gast?
Ik heb jou toch al gezegd dat ik niet zou komen? Waarom zou ik dan nog moeten reageren op die groepspm's over de meet? Oh en ik heb Turq laatst nog een DM teruggestuurd toen hij vroeg of ik zou komen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
En je PM / DM box deden het niet of zo? Tabi canim, bizde inandik.
Neyse mot je zelf weten.
Echt een dikke baas dat.quote:
Klopt man, alles is in elkaar gezet om jou te flashen!quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Karzai het volgende:
Ik kom ook trouwens niet volgens mij is die hele meeting een hoax
Makkelijk. De schuw kijkende personen herken je zo.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
Maar hoe gaan we elkaar herkennen op die dag eigenlijk?
Nou zo ijdel ben ik nou ook weer niet En trouwens misschien kom ik wel je zal nooit weten met wie je gesproken hebtquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt man, alles is in elkaar gezet om jou te flashen!
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wel, die ene waarvan jij de rekening gaat betalen.
Niet, we gaan allemaal verspreid zitten in dat restaurantje en dan al fokkend op onze mobieltjes rondkijken en mensen uitlachen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
Naja aan de schoenenquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
En dan de hele avond fappen thuis op dat zekerquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Ik kom van een afstand foto's van jullie schieten.
Nee, jij zei destijds hier in dit topic van ik kom misschien. Vandaar. Maar goed je bent weer eens chagrijnigquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al gezegd dat ik niet zou komen? Waarom zou ik dan nog moeten reageren op die groepspm's over de meet? Oh en ik heb Turq laatst nog een DM teruggestuurd toen hij vroeg of ik zou komen.
Ooooh fittie fittie ooohhhh fittiequote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, jij zei destijds hier in dit topic van ik kom misschien. Vandaar. Maar goed je bent weer eens chagrijnig
Duh, waarom zou ik anders foto's schieten van de jongens?quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
En dan de hele avond fappen thuis op dat zeker
Nee, dat valt niet op wanneer een Conan the Barbarian-look-alike binnenloopt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Ik kom van een afstand foto's van jullie schieten.
Noquote:
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet, we gaan allemaal verspreid zitten in dat restaurantje en dan al fokkend op onze mobieltjes rondkijken en mensen uitlachen.
Wat is dit voor taalgebruik, jongeman? Op jouw leeftijd was ik nog LEGO aan het spelen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
En dan de hele avond fappen thuis op dat zeker
Ik voel mij gevleid.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet op wanneer een Conan the Barbarian-look-alike binnenloopt.
Mahzen is zo een sfeer restaurant waar je komt met vrienden of een grote groep mensen..quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Julis het volgende:
En we moeten wel alert zijn op 'lurkers' en 'klonen' tijdens de meet.
Doe je nog steeds.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is dit jongeman? Op jouw leeftijd was ik nog LEGO aan het spelen.
Dit is zeer informeel taalgebruik wat alleen kan voorkomen op een forum zoals FOK!quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is dit voor taalgebruik, jongeman? Op jouw leeftijd was ik nog LEGO aan het spelen.
Nou ja, ze kunnen ook alleen zitten toch? En een kopje koffie drinken terwijl ze de krant lezen waar een gat in zit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Mahzen is zo een sfeer restaurant waar je komt met vrienden of een grote groep mensen..
Klonen en lurkers hebben geen vrienden, dus dat is geen optie.
Ik kom lekker met mijn 6 opblaaspoppen, niemand zal het merken, ze denken gewoon dat ik Adnan Oktar met zijn harem ben!quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Mahzen is zo een sfeer restaurant waar je komt met vrienden of een grote groep mensen..
Klonen en lurkers hebben geen vrienden, dus dat is geen optie.
Nee, ik heb jou en de mensen in dit topic verteld dat de kans op mijn aanwezigheid zo klein is dat ik liever nee zeg dan dat ik op het laatste moment afzeg.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, jij zei destijds hier in dit topic van ik kom misschien. Vandaar. Maar goed je bent weer eens chagrijnig
Nope, denk het niet. Zal thuis thuis zijn gezien het kerstvakantie is dan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar Xje, kom jij dan helemaal vanuit groningen?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kom lekker met mijn 6 opblaaspoppen, niemand zal het merken, ze denken gewoon dat ik Adnan Oktar met zijn harem ben!
quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik kom lekker met mijn 6 opblaaspoppen, niemand zal het merken, ze denken gewoon dat ik Adnan Oktar met zijn harem ben!
Hmm was anders ver reizen, vandaar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, denk het niet. Zal thuis thuis zijn gezien het kerstvakantie is dan.
Ik heb je wel door je wil al die foto's aan een huurmoordenaar geven zodat hij hun allemaal gaat vermoorden zodat jij nog als een van de enige met mij in dit topic overblijft IK HEB JE!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duh, waarom zou ik anders foto's schieten van de jongens?
Gast hou op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Te veel Bassie en Adriaan gekeken Julisquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou ja, ze kunnen ook alleen zitten toch? En een kopje koffie drinken terwijl ze de krant lezen waar een gat in zit.
Zo herinner ik het mij niet, neyse / c a r e.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou en de mensen in dit topic verteld dat de kans op mijn aanwezigheid zo klein is dat ik liever nee zeg dan dat ik op het laatste moment afzeg.
En nee, ik ben juist heel blij. Mijn prepaid creditcard doet het eindelijk en ik ga zo online shoppen.
Ga je dan ook een kekke dansje doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dat is het nog steeds, moet tot in de ochtend wachten om weer naar huis te kunnen gaan. Kan ik de nacht met jou doorbrengen dan?quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmm was anders ver reizen, vandaar.
Bijna jongeman, bijna.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik heb je wel door je wil al die foto's aan een huurmoordenaar geven zodat hij hun allemaal gaat vermoorden zodat jij nog als een van de enige met mij in dit topic overblijft IK HEB JE!!!!!!
Ik woon in een doos die avond, sorryquote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat is het nog steeds, moet tot in de ochtend wachten om weer naar huis te kunnen gaan. Kan ik de nacht met jou doorbrengen dan?
Wablief?quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom verander je steeds je UI, xminator?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik woon in een doos die avond, sorry
Mensen herkennen mij sowieso welquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
Ja tochquote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mensen herkennen mij sowieso wel
neejoh. Mijn confetti deed wonderen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar opgefokte bitches, love is welkom.
Ik bedoel maarquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Merkte je niet dat iemand naar je keek.quote:
Wie is opgefokt wie :\quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Achter me is een muurquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bijna jongeman, bijna.
Je ziet één belangrijk detail over het oog. Ik BEN de huurmoordenaar.
Kijk maar eens achter je, dan zul je de reflectie van mijn sniper zien.
Totaal niet.. Hahahaquote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Merkte je niet dat iemand naar je keek.
Niet dat ik je intens aanstaarde ofzo.
Weet je, jou vond ik af en toe best kut/irritant (omdat je om aandacht vroeg), maar nu weet ik je toch wel een beetje te waarderen omdat je niet bitcherig bent. Je blijft nog wel lief zeg maar, en da's best tof.quote:
Hosselpogingquote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je, jou vond ik af en toe best kut (omdat je om aandacht vroeg), maar nu weet ik je toch wel een beetje te waarderen omdat je niet bitcherig bent. Je blijft nog wel lief zeg maar, en da's best tof.
Ik weet ook totaal niet hoe je eruit ziet.. Anders had ik je misschien wel gezien.. Want die vriend en ik zaten allemaal mensen daar in te schatten wat voor figuren het warenquote:
Hij heeft een veels te lief vriendinnetje daarvoor.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij heeft een veels te lief vriendinnetje daarvoor.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bijna jongeman, bijna.
Je ziet één belangrijk detail over het oog. Ik BEN de huurmoordenaar.
Kijk maar eens achter je, dan zul je de reflectie van mijn sniper zien.
Ehh dankje?quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je, jou vond ik af en toe best kut (omdat je om aandacht vroeg), maar nu weet ik je toch wel een beetje te waarderen omdat je niet bitcherig bent. Je blijft nog wel lief zeg maar, en da's best tof.
Maar de vraag is hoe kan ik de reflectie van de sniper zien als er achter en voor me een muur is?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij heeft een veels te lief vriendinnetje daarvoor.
Too much confetti.quote:
Dat noemt men een .gif.quote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Atatürk kijkt steeds een andere kant op. Of ben ik nou gek?
quote:
Ik zal je geheugen even opfrissen anders.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo herinner ik het mij niet, neyse / c a r e.
Fok it. / c a r e. Wat jij wilt.quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zal je geheugen even opfrissen anders.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou en de mensen in dit topic verteld dat de kans op mijn aanwezigheid zo klein is dat ik liever nee zeg dan dat ik op het laatste moment afzeg.
Ik kan me niet vinden in de bezigheden geïllustreerd in de spoilerquote:
Komt vanzelf hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in de bezigheden geïllustreerd in de spoiler
Te veel pm's in een keer waarvan de meeste onzin. Ik wou je een aparte DM/PMquote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Fok it. / c a r e. Wat jij wilt.
Het spijt me dat ik je kostbare pm/dm-box heb gevuld en dat je geen kostbare tijd had om even een 'nee ik kom niet' te sturen. Hatta soranda suc.
Just kiddin'... Al zouden jullie me verbannen dan zou ik er nog steeds zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer Gifs/ plaatjes/ filmpjes/ geluidsfragmenten: http://www.tumblr.com/tagged/kemal%20sunal?page=17
quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:
Deze horen eigenlijk ook nog in de OP:Nu wil ik niet meer komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Deze horen eigenlijk ook nog in de OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer Gifs/ plaatjes/ filmpjes/ geluidsfragmenten: http://www.tumblr.com/tagged/kemal%20sunal?page=17![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehh dankje?![]()
Maar hoe kom je eigenlijk op het idee dat ik bitcherig zou zijn dan? Dat ben ik namelijk echt eigenlijk nooit
Briljant.quote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Als ik namens mezelf mag antwoorden: dat gehoiiiii en gedoeiiii vind ik irritant, ik zie het als topicvervuiling, maar jij bent zeker niet de enige die dat doet.quote:
Is toch beleefd om te groeten als je ergens binnenkomtquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Briljant.
[..]
Als ik namens mezelf mag antwoorden: dat gehoiiiii en gedoeiiii vind ik irritant, ik zie het als topicvervuiling, maar jij bent zeker niet de enige die dat doet.
I know. Maar vroeg me af wat je dan wel bedoeldequote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
Jale, ik doelde niet op jou he met bitch...
Never mind, meis. Niet belangrijk.quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I know. Maar vroeg me af wat je dan wel bedoelde
Volgens mij heb je mijn bericht verkeerd begrepen. Ik gaf in mijn bericht aan dat je niet bitcherig was (dus zonder het met jouw andere eigenschappen te vergelijken), en niet of ik het idee had dat jij wel of niet bitcherig bent/was.quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehh dankje?![]()
Maar hoe kom je eigenlijk op het idee dat ik bitcherig zou zijn dan? Dat ben ik namelijk echt eigenlijk nooit
Verschil tussen een Nederlander en een Turkquote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Just kiddin'... Al zouden jullie me verbannen dan zou ik er nog steeds zijn
Ik dacht dat je bedoelde dat je DACHT dat ik bitcherig was maar er nu achter was dat ik dat niet benquote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn bericht verkeerd begrepen. Ik gaf in mijn bericht aan dat je niet bitcherig was (dus zonder het met jouw andere eigenschappen te vergelijken), en niet of ik het idee had dat jij wel of niet bitcherig bent/was.
IRL is dat zeker waar, maar op een forum frustreer je daarmee lopende discussies. Als jij hoi zegt moeten andere weer hoi terug zeggen, en zo ben je 5 reacties verder met kwalitatief uitermate teleurstellende reacties.quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is toch beleefd om te groeten als je ergens binnenkomt
quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
zarGon abey, post die ene .jpg van destijds eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 23:39:26 ]
Ja, toen ik je bijna een hartverzakking had bezorgd.quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg. Deze was eng.
TM, die andere dan, waarvan ik echt hard schrok, remember?
Is ze nog niet aan je gewend?quote:Op zondag 16 december 2012 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, toen ik je bijna een hartverzakking had bezorgd.
degene die je een hartverzakking had bezorgdquote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wie niet aan mij gewend?
TM heeft karaktereigenschappen die ik bewonder. Ben zeer zeker wel gewend aan hem. Voorts is TM geen lelijke jongenquote:
Zet hem hier !!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, toen ik je bijna een hartverzakking had bezorgd.
Jij bent een pareltje, toch!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TM is lief maar niet liever dan ik
Je zou TM dus aanbevelen bij andere dames?quote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM heeft karaktereigenschappen die ik bewonder. Ben zeer zeker wel gewend aan hem. Voorts is TM geen lelijke jongen
Oh, geen idee. Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je zou TM dus aanbevelen bij andere dames?
Ow maar je kent hem wel?quote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Zo bedoelde ik het niet
whahahahahahquote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef fb12fb12 het volgende:
Hahah beetje trollen in onz die admins gelijk stressen
Deze horen eigenlijk ook nog in de OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer Gifs/ plaatjes/ filmpjes/ geluidsfragmenten: http://www.tumblr.com/tagged/kemal%20sunal?page=17
This isn't even my final form.
gangsterquote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Check al die gesloten en open topics van mij
ONZ / Prof.hoaxquote:
jou hatenquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat kom je hier zoeken vuilnisdoos op wielen
Je bent speciaal hierheen gekomen voor dat en dat hier gepost wat schattig nou optiefen amkquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ONZ / Prof.hoaxen dan mijn naam nog verkeerd spellen ook. Wat een knurft eerste klas ben je toch ook.
Schattig, je kan de underscore niet vinden op je toetsenbord.quote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Je bent speciaal hierheen gekomen voor dat en dat hier gepost wat schattig nou optiefen amk
Je gaat nogsteeds door wat schattigquote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Schattig, je kan de underscore niet vinden op je toetsenbord.
http://bit.ly/UKLDeAquote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Doosopwielen het volgende:
Ey turke leer mij turkse scheldwoorden
Turkse omaatjesquote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaawh... Zij lijkt op mijn oma trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las eerst Turkse tomaatjes, en toen: met veel ingewanden.quote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse omaatjes![]()
Klein, zacht en met veel gewaden.
Nenemi ozledim. Morgen maar eens langsgaan.quote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse omaatjes![]()
Klein, zacht en met veel gewaden.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef Bilge het volgende:
Slaaptijd!Zij was echt zo tof hè. Echt een lief vrouwtje. Allah rahmet eylesin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik las eerst Turkse tomaatjes, en toen: met veel ingewanden.
Time to go to bed.
Aferin.quote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nenemi ozledim. Morgen maar eens langsgaan.
Zeg manquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben jij te jong voor, sen anlamazsin.
Lahmacunquote:Op maandag 17 december 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aferin.
Ik heb afgelopen weekend lahmacun met de mijne gemaakt.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef Bilge het volgende:
Slaaptijd!Mijn oma lijkt echt veel op haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah.... Ben je zo lief? Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 17 december 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aferin.
Ik heb afgelopen weekend lahmacun met de mijne gemaakt.
Hoezo had je dat niet verwacht? Ik ben een engel.quote:Op maandag 17 december 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaah.... Ben je zo lief? Had ik niet verwacht.
Ik maak altijd lahmacun met haar ben ık nu ook lıef?quote:Op maandag 17 december 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaah.... Ben je zo lief? Had ik niet verwacht.
Wtf dat kan tog nietquote:Op maandag 17 december 2012 01:04 schreef Ayca het volgende:
Hoe the fuck zou je hierop moeten lopen? http://www.asos.com/River(...)=20&sort=-1&clr=Gold
Geen verrassing.quote:Op maandag 17 december 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-uitzendbureaus.html
En probeer gebruik te maken van een collectiviteitskorting, scheelt mij een paar tientjes per jaar.quote:Op maandag 17 december 2012 04:11 schreef xminator het volgende:
Owja, niet vergeten om jullie zorgverzekering te controleren en indien nodig aan te passen. Binnenkort kan je niet meer overstappen!
Ambi,.
quote:Op maandag 17 december 2012 04:11 schreef xminator het volgende:
Owja, niet vergeten om jullie zorgverzekering te controleren en indien nodig aan te passen. Binnenkort kan je niet meer overstappen!
Ambi,.
Waarom ben je zo vroeg op, X?quote:Op maandag 17 december 2012 06:46 schreef xminator het volgende:
Denken dat ik care om een voetbal spelletje.
Zulke dingen moet je niet vertellen. Dan vráág je er gewoon om.quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Maar goed dat je er niet bij bent dan, ik heb een tick (schrijf je dat zo?) in mijn zij, als iemand daar te dichtbij komt begin ik te meppen.
Raad eens naast wie ik knus ga zitten om gek te makenquote:Op maandag 17 december 2012 08:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet vertellen. Dan vráág je er gewoon om.
Tot wanneer kan dit? Was het van plan deze week te doen, maar kan nog wel deze hele week, hoop ik?quote:Op maandag 17 december 2012 04:11 schreef xminator het volgende:
Ambi,.
Ja, kan.quote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tot wanneer kan dit? Was het van plan deze week te doen, maar kan nog wel deze hele week, hoop ik?
Hm. Ik zit eraan de denken om eerst een bril/lenzen te kopen en dan de aanvullende verzekering omlaag te doen. Anders heb ik al die tijd voor niks betaald.quote:
Ik heb ook lenzen. Gebeurt niks joh.quote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hm. Ik zit eraan de denken om eerst een bril/lenzen te kopen en dan de aanvullende verzekering omlaag te doen. Anders heb ik al die tijd voor niks betaald.
Ik twijfel ook of ik wel lenzen wil, ik vind die shit eng.
Harde of zachte?quote:Op maandag 17 december 2012 12:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen. Gebeurt niks joh.
zacht. Ik heb sinds een week een nieuwe soort zachte, laat veel zuurstof door enzo.quote:
Zachte lijkt me weer kut omdat je continu nieuwe moet halen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zacht. Ik heb sinds een week een nieuwe soort zachte, laat veel zuurstof door enzo.
Ieder halfjaar!quote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zachte lijkt me weer kut omdat je continu nieuwe moet halen.
quote:Op maandag 17 december 2012 06:46 schreef xminator het volgende:
Denken dat ik care om een voetbal spelletje.
Bij mij wel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hm. Harde irriteren sneller toch?
Ik kriig een pakket voor een half jaar toegestuurd.quote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zachte lijkt me weer kut omdat je continu nieuwe moet halen.
Je moet ieder halfjaar laten controleren.quote:Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kriig een pakket voor een half jaar toegestuurd.
Dat is nog eens handig.quote:Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kriig een pakket voor een half jaar toegestuurd.
Ik weet niet hoe het allemaal precies zit, maar tja, wat past in jouw budget eh. Ik heb ook maandlenzen en een bril. Maandlenzen gaan dus een maand mee. In zo'n pakket van mij zitten dus 12 lenzen, 6 voor de linkeroog en 6 voor de rechteroog, elk goed voor een maand. Je kunt ze stiekem ook iets langer dan een maand gebruiken hoor, maar ze zijn dus maandelijks bedoeld.quote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is nog eens handig.
Ik heb trouwens geen intentie om ze elke dag in te doen. Als ik thuis zit voldoet een bril ook wel. Maar ze zijn beperkt houdbaar ofzo?
Ik vind het eigenlijk prettiger om me minimaal een jaar geen zorgen te hoeven maken om het vervangen van de lenzen. Nu moet je er elke maand aan denken. Maar goed, harde lenzen irriteren blijkbaar sneller.quote:Op maandag 17 december 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het allemaal precies zit, maar tja, wat past in jouw budget eh. Ik heb ook maandlenzen en een bril. Maandlenzen gaan dus een maand mee. In zo'n pakket van mij zitten dus 12 lenzen, 6 voor de linkeroog en 6 voor de rechteroog, elk goed voor een maand. Je kunt ze stiekem ook iets langer dan een maand gebruiken hoor, maar ze zijn dus maandelijks bedoeld.
Niks, maar mij staat het niet zo.quote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef Ambipur het volgende:
Wat is er mis met een bril? Ik krijg em next weekNerdstijl.
Als je je nieuwe lenzen in het begin van een nieuwe maand indoet hoef je er niet echt speciaal aan te denken. Beetje jezelf aanleren.quote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk prettiger om me minimaal een jaar geen zorgen te hoeven maken om het vervangen van de lenzen. Nu moet je er elke maand aan denken. Maar goed, harde lenzen irriteren blijkbaar sneller.
Ik ga het gewoon proberen man, je hebt gelijk, uiteindelijk wen je overal aan en dan bevalt het wel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je je nieuwe lenzen in het begin van een nieuwe maand indoet hoef je er niet echt speciaal aan te denken. Beetje jezelf aanleren.. En, je voelt het op een gegeven moment ook aan (nieuwe lenzen zijn 'frisser').
Tandardskosten (ook de reguliere controles) worden niet vanuit de basisverzekering vergoed (voor mensen van 18 jaar en ouder). Je moet dus een aanvullende verzekering hebben die deze kosten vergoed.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Levolution het volgende:
Als ik bij Menzis voor 'geen tandartsverzekering' kies, vergoeden ze dan mijn controles nog?
hihiquote:Op maandag 17 december 2012 11:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Raad eens naast wie ik knus ga zitten om gek te maken
Tering.. Naptin ki?quote:
Ik heb dan ook een bril voor het lezen etc gekregen. Ik neem zo'n grote lelijke old skool ding. Past perfect bij mij.quote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk prettiger om me minimaal een jaar geen zorgen te hoeven maken om het vervangen van de lenzen. Nu moet je er elke maand aan denken. Maar goed, harde lenzen irriteren blijkbaar sneller.
[..]
Niks, maar mij staat het niet zo.
En bovendien is het niet altijd handig. Er zijn veel activiteiten waar ik wel goed wil kunnen zien, maar waar een bril in de weg staat. Zoals sporten.
I see. Het staat inderdaad ook op de site, zie ik nu.quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tandardskosten (ook de reguliere controles) worden niet vanuit de basisverzekering vergoed (voor mensen van 18 jaar en ouder). Je moet dus een aanvullende verzekering hebben die deze kosten vergoed.
haha vieze hipsterquote:Op maandag 17 december 2012 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tering.. Naptin ki?
[..]
Ik heb dan ook een bril voor het lezen etc gekregen. Ik neem zo'n grote lelijke old skool ding. Past perfect bij mij.
Ik kan wel geld missen. Je hebt gelijk, ik moet nagaan wat twee consulten per jaar me kosten en dan kijken of dat goedkoper is dan de premie.quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
Een aanvullende tandartsverzekering is onnodig als je al wat spaargeld hebt, hoor... Dus als je geld kan missen, niet doen.
Wat heb je dan aan?quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Levo, word bekritiseerd om mijn kleding altijd. De vaak gehoorde vraag: WTF heb jij nou weer aan
Gierigggg. Nooit besparen op je gezondheid.quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
Een aanvullende tandartsverzekering is onnodig als je al wat spaargeld hebt, hoor... Dus als je geld kan missen, niet doen.
Weet je waar ik boos om word? Niet het feit dat ik zorgpremie betaal. Niet het feit dat anderen er meer gebruik van maken (ik ben sociaal jewaitz). Ik ben dankbaar dat ik gezond ben.quote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Gierigggg. Nooit besparen op je gezondheid.
:s Je kan zo door naar de fysio Levo, wat doe je Allahina met je HA?quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weet je waar ik boos om word? Niet het feit dat ik zorgpremie betaal. Niet het feit dat anderen er meer gebruik van maken (ik ben sociaal jewaitz). Ik ben dankbaar dat ik gezond ben.
Maar ik word chagrijnig dat ALS ik een keer zorg nodig heb, dat ik die niet krijg. Nu bijvoorbeeld al langer dan een maand last van mijn rug. HA zei: "gaat wel over, ik stuur je niet naar fysio want die kan toch niks doen"![]()
Of mijn knie, daar heb ik ook al maanden last van (soms heel pijnlijk als ik lange tijd hurk). Ik vroeg aan de HA wat het kon zijn. "ja is niks je beweegt waarschijnlijk te weinig".
Rugpijn is fucked up man... Beterschap.quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weet je waar ik boos om word? Niet het feit dat ik zorgpremie betaal. Niet het feit dat anderen er meer gebruik van maken (ik ben sociaal jewaitz). Ik ben dankbaar dat ik gezond ben.
Maar ik word chagrijnig dat ALS ik een keer zorg nodig heb, dat ik die niet krijg. Nu bijvoorbeeld al langer dan een maand last van mijn rug. HA zei: "gaat wel over, ik stuur je niet naar fysio want die kan toch niks doen"![]()
Of mijn knie, daar heb ik ook al maanden last van (soms heel pijnlijk als ik lange tijd hurk). Ik vroeg aan de HA wat het kon zijn. "ja is niks je beweegt waarschijnlijk te weinig".
Huisartsen.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef xminator het volgende:
Ik dacht aan jou en hoe je zal zijn tijdens de meet. Over wat de toekomst zal brengen.
Haha, ik ga al jaren niet naar mn huisarts. Heb toch meestal niets en als ik iets heb is het wacht het nog maar 2 weken af ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Huisartsen.
Ik krijg echt zoiets van 'flikker dan maar op'. Voor mij is de drempel al heel hoog om naar een zorgverlener te gaan, ik hou niet van aanstellen en de meeste dingen gaan toch wel vanzelf over.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
:s Je kan zo door naar de fysio Levo, wat doe je Allahina met je HA?
Gewoon bij een praktijk binnenlopen en melden dat je graag een afspraak wil maken. Eerste afspraak is een intake-sessie.quote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik krijg echt zoiets van 'flikker dan maar op'. Voor mij is de drempel al heel hoog om naar een zorgverlener te gaan, ik hou niet van aanstellen en de meeste dingen gaan toch wel vanzelf over.
En als ik dan een keer eindelijk tijd vrijmaak om naar de HA te gaan en ik zo hard afgewezen word, hoeft het van mij niet meer.
Maar hoe kan ik naar de fysio, geen doorverwijzing nodig? Moet ook geen dure grap worden hè. Plus ik heb er weinig vertrouwen in dat zo'n lame-ass fysio iets aan mijn ruggenwervel kan doen. Die lui zijn ook echt onbekwaam, net als huisartsen.
En vergoedt de verzekering dit?quote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon bij een praktijk binnenlopen en melden dat je graag een afspraak wil maken. Eerste afspraak is een intake-sessie.
Zelfde hier, maar de knie duurt nu al maanden en de rug al langer dan een maand.quote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, ik ga al jaren niet naar mn huisarts. Heb toch meestal niets en als ik iets heb is het wacht het nog maar 2 weken af ofzo.
Even afkloppen.
Ja oké, maar als het is inbegrepen, geldt dat dan ook voor op eigen houtje naar de fysio gaan? Want straks acht Menzis het als medisch niet noodzakelijk ofzo.quote:
Gewoon bellen? Menzis is wel slecht heb ik gehoord...quote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja oké, maar als het is inbegrepen, geldt dat dan ook voor op eigen houtje naar de fysio gaan? Want straks acht Menzis het als medisch niet noodzakelijk ofzo.
Al die zorgverzekeringen zijn uitvreters. Geen winstbejag, my ass.quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon bellen? Menzis is wel slecht heb ik gehoord...
Er is geen door ha nodig, geen doorverwijzing nodig. Je kunt gewoon zelf bellenquote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik krijg echt zoiets van 'flikker dan maar op'. Voor mij is de drempel al heel hoog om naar een zorgverlener te gaan, ik hou niet van aanstellen en de meeste dingen gaan toch wel vanzelf over.
En als ik dan een keer eindelijk tijd vrijmaak om naar de HA te gaan en ik zo hard afgewezen word, hoeft het van mij niet meer.
Maar hoe kan ik naar de fysio, geen doorverwijzing nodig? Moet ook geen dure grap worden hè. Plus ik heb er weinig vertrouwen in dat zo'n lame-ass fysio iets aan mijn ruggenwervel kan doen. Die lui zijn ook echt onbekwaam, net als huisartsen.
Dat is ook de functie van de huisarts, de gatekeeper om de zorgkosten beheersbaar te houden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Huisartsen.
Ik vertrouw ook niet op fysio's. Of je moet een hele goede hebben, maar de meeste die wrijven hier en daar wat en dan moet het zogenaamd goed komen. Ook hierdoor is de drempel hoog, ik weet bij voorbaat al dat het verspilde tijd/moeite gaat worden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is ook de functie van de huisarts, de gatekeeper om de zorgkosten beheersbaar te houden.![]()
Gewoon niet aan meedoen, vertel gewoon dat je toch verdere zorg eist en ga anders naar de studentenarts voor een doorverwijzing
Chiripractor zou ik zelf nooit aan beginnen, over suf gesproken... kwakzalvers![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
En vergoedt de verzekering dit?
http://www.menzis.nl/web/(...)Basisverzekering.htmquote:Wat krijgt u vergoed als u 18 jaar of ouder bent?
Als er een chronische indicatie is, krijgt u fysiotherapie vanaf de 21e behandeling per indicatie vergoed. Let op: dit is per indicatie, niet per kalenderjaar;
De eerste 20 behandelingen krijgt u mogelijk vergoed vanuit de aanvullende verzekering;
Bij bekkenfysiotherapie in verband met incontinentie worden de eerste 9 behandelingen uit de Basisverzekering vergoed.
Is dat zo?quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Ambipur het volgende:
Word lid van de FNV.. Dan is fysio onbeperkt bij Menzies
Eén keer naar zon hamammasseur geweest, nooit meer.quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien gewoon eens advies vragen aan van die olieworstelaars... die gaan vast naar een oude kerel die in een hamam wonderen verricht met kneden, kruiden en een auro van Bir
Heb nu meteen een visual van een gespierde doch zeer ontdane Turk in een bloedhete ruimtequote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eén keer naar zon hamammasseur geweest, nooit meer.
Ik dacht dat ik op mijn buik mocht liggen en lekker gemasseerd zou worden. Nou, niet dus. Ik moest op de grond zitten en zo'n vieze oude vent waste mij met zeep. Het werd behoorlijk homo-erotisch toen hij mijn bovenbenen begon te schrobben, waardoor mijn handdoek omhoog kroop en mijn penis tevoorschijn kwam.
Nog nooit zo awkward een gebouw uitgelopen.
Been there, done that... Cok utanmistim..quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op mijn buik mocht liggen en lekker gemasseerd zou worden. Nou, niet dus. Ik moest op de grond zitten en zo'n vieze oude vent waste mij met zeep. Het werd behoorlijk homo-erotisch toen hij mijn bovenbenen begon te schrobben, waardoor mijn handdoek omhoog kroop en mijn penis tevoorschijn kwam.
De vrouwen ook niet al te voorzichtig zeker?quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Been there, done that... Cok utanmistim..
Nee.. Door 'n man.. Ik dacht aaaaah, dit is zijn werk, dit kan hij wel handelen. Nou, niet dus.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
De vrouwen ook niet al te voorzichtig zeker?
Het wassen en het contact op zich zijn niet zo erg. Maar die kerel leek echt zijn best te doen om mijn zaakje bloot te stellen. Niet eens even een pauze zodat ik de handdoek weer recht kon trekken.
Werd-ie stijf?quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is echt dom, jezelf door een Turkse man laten masseren.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Door 'n man.. Ik dacht aaaaah, dit is zijn werk, dit kan hij wel handelen. Nou, niet dus.
Hij probeerde zich juist te verstoppen.quote:
Jammer dat-ie geen schelp meer heeft eh.quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij probeerde zich juist te verstoppen.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat-ie geen schelp meer heeft eh..
Misschien als het een sexy meneer was geweest. Maar stel je echt zo'n vieze, magere, oude man voor.quote:Jij hebt een brave.. Werkt mee in plaats van tegen.
Nu ben ik wel benieuwd wat hij heeft gedaan.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
Levo, ik verkrampte alleen maar en dacht wtf did he just do.. Cok sastim.
Nooit meer. Lesje geleerd!
Ja, hij zei nog: "meisje toch, je weet toch dat dit een herenhamam is?" en greep naar mijn borsten.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn je ballen zich in je lies gaan verstoppen door de stress
Om een eventueel misverstand in die zin te voorkomen toon ik altijd onmiddelijk mijn zwaar behaarde billetjesquote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, hij zei nog: "meisje toch, je weet toch dat dit een herenhamam is?" en greep naar mijn borsten.
Dat werkt toch niet, in Turkije kun je dan alsnog een meisje zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Om een eventueel misverstand in die zin te voorkomen toon ik altijd onmiddelijk mijn zwaar behaarde billetjes
quote:Op maandag 17 december 2012 14:17 schreef xminator het volgende:
Turkse mannen zijn echt azgin, ze zouden (doen!) zelfs travestieten/transseksuelen doen.
De horror, gelukkig nooit zelf die ervaring gehad.quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet, in Turkije kun je dan alsnog een meisje zijn.
Ik ken ze niet, maar dat is fucked up man. En dan niet eens omdat zij een tranny is, maar omdat ze gewoon echt vies eruit ziet. Dan doen die Aziatische ladyboys het toch iets beter.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef xminator het volgende:
Heb je ook fotos van die jongens/mannen die ooit met haar getrouwd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |