SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ik wou net komen en nu doe je so, dan hoeft t van mij nie meer hoowr :s :squote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]. Het is maar goed dat jij niet aanwezig zal zijn.
feel the lovequote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
Je hebt speciaal gewacht om de topic te sluiten om met zo een klote TT aan te komen kakken?
Ik wens jullie veel plezier toe, hoor; daar niet van. Maar sommige onderwerpen kunnen jullie beter vermijden natuurlijk.quote:
Eindelijk iemand die het opmerkt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
Mooi dat de meet kopje is aangepast. Anders moest ik dat doen.
*evilquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo verstandig om dat wereldkundig te maken.
Jij gaat niet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier, hoor; daar niet van. Maar sommige onderwerpen kunnen jullie beter vermijden natuurlijk.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
Mooi dat de meet kopje is aangepast. Anders moest ik dat doen.
Nee. Waarom zou ik alle topics doorlezen? Ik lees topics alleen mee/na als ik meepost. De laatste paar weken was het hier een saaie boel en daarom niks teruggelezen. Alleen af en toe gelurkt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Je doet alsof je neus bloedt.
Jij hebt alle topics meegelezen en weet dat het doorgaat.
En je PM / DM box deden het niet of zo? Tabi canim, bizde inandik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik alle topics doorlezen? Ik lees topics alleen mee/na als ik meepost. De laatste paar weken was het hier een saaie boel en daarom niks teruggelezen. Alleen af en toe gelurkt.
Wiens hand zal worden gekust en wie krijgt het klapje?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Dit voorspel ik tijdens de meet.
De echte vraag is wie er met die zieke baard op zal komen dagen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wiens hand zal worden gekust en wie krijgt het klapje?
Sowieso ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
De echte vraag is wie er met die zieke baard op zal komen dagen.
Hoe heet die gast?
Ik ben met baard, Saban zal dan Ambi zijn (oudste toch? als je Yvonne enzo niet meerekent). Het klapje zal dan voor Weiss zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wiens hand zal worden gekust en wie krijgt het klapje?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef xminator het volgende:
Je hebt speciaal gewacht om de topic te sluiten om met zo een klote TT aan te komen kakken?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben met baard, Saban zal dan Ambi zijn (oudste toch? als je Yvonne enzo niet meerekent). Het klapje zal dan voor Weiss zijn.
Correct?
Dinçer Çekmez.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
De echte vraag is wie er met die zieke baard op zal komen dagen.
Hoe heet die gast?
Ik heb jou toch al gezegd dat ik niet zou komen? Waarom zou ik dan nog moeten reageren op die groepspm's over de meet? Oh en ik heb Turq laatst nog een DM teruggestuurd toen hij vroeg of ik zou komen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
En je PM / DM box deden het niet of zo? Tabi canim, bizde inandik.
Neyse mot je zelf weten.
Echt een dikke baas dat.quote:
Klopt man, alles is in elkaar gezet om jou te flashen!quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Karzai het volgende:
Ik kom ook trouwens niet volgens mij is die hele meeting een hoax
Makkelijk. De schuw kijkende personen herken je zo.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
Maar hoe gaan we elkaar herkennen op die dag eigenlijk?
Nou zo ijdel ben ik nou ook weer niet En trouwens misschien kom ik wel je zal nooit weten met wie je gesproken hebtquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt man, alles is in elkaar gezet om jou te flashen!
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wel, die ene waarvan jij de rekening gaat betalen.
Niet, we gaan allemaal verspreid zitten in dat restaurantje en dan al fokkend op onze mobieltjes rondkijken en mensen uitlachen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
Naja aan de schoenenquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
En dan de hele avond fappen thuis op dat zekerquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Ik kom van een afstand foto's van jullie schieten.
Nee, jij zei destijds hier in dit topic van ik kom misschien. Vandaar. Maar goed je bent weer eens chagrijnigquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al gezegd dat ik niet zou komen? Waarom zou ik dan nog moeten reageren op die groepspm's over de meet? Oh en ik heb Turq laatst nog een DM teruggestuurd toen hij vroeg of ik zou komen.
Ooooh fittie fittie ooohhhh fittiequote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, jij zei destijds hier in dit topic van ik kom misschien. Vandaar. Maar goed je bent weer eens chagrijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |