Godsamme, ik zou dan echt zo hard moeten lachen.quote:
peno(r)za, tsja, ik bleef er hangen, maar moet het geen 2e keer meer te zien. Best leuk opgezet maar het is weer zo net niet allemaal.quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Mss het volgende:
Overigens weet ik wie Erik Karton is want die heeft eens meegedaan met Triggerfinger. Ik verwonderde me meer over dat programma!
Dat je dan die PENOR de hele tijd op en neer wiebelt om de regenboog te zienquote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme, ik zou dan echt zo hard moeten lachen.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je dan die PENOR de hele tijd op en neer wiebelt om de regenboog te zien![]()
is je moeder de duitse van je ouders?quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder heeft me het puddingrecept gemaild, begint ze met 'Hallo keukenprinzes'. Duitsers
Ja, zij is de DEUTSCHER!quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is je moeder de duitse van je ouders?
En mag ik ook het recept?
zo van wiggle wiggle !quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je dan die PENOR de hele tijd op en neer wiebelt om de regenboog te zien![]()
is dat spul gewoon in de supermarkt te koop?quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Mss het volgende:
Je kookt van 3/4 l melk roompudding (2 pakes van John Moir) dit is voor 1l melk. Wel 2 pakjes nemen anders wordt de pudding te dun .
Deze pudding laat je goed afkoelen ,evt. een dag van te voren koken en in de koelkast zetten.
Je snijd chocolade in kleine stukjes en voeg deze met een flinke scheut rum toe aan de pudding.
Verder klop je een bekertje slagroom stijf en roer alles goed door mekaar.
puzzelen?quote:
werd gedraaid op de bruiloft van mijn zusquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat spul gewoon in de supermarkt te koop?
(ik dacht dus dat je echt een heel recept haddit is supermakkelijk, dat gaat lukken
)
Je hebt niet seizoen 1 gezien?quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
peno(r)za, tsja, ik bleef er hangen, maar moet het geen 2e keer meer te zien. Best leuk opgezet maar het is weer zo net niet allemaal.
Ja, ik weet dus niet of die pakjes gewoon in de winkel te krijgen zijn, en ik wil weten hoeveel pudding je dat krijgt. Ook kan ik heel slecht omgaan met hoeveelheden als 'een flinke scheut' en weet ik niet wat voor rum. Je hebt toch witte en bruine rum?quote:
en die slagroom chocolade bende moet dus voor het stollen erdoor neem ik aan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat ze het gewoon beknopt heeft opgeschreven.
in dit geval zeker weten bruine rum, en scheut is 4 eetlepels ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet of die pakjes gewoon in de winkel te krijgen zijn, en ik wil weten hoeveel pudding je dat krijgt. Ook kan ik heel slecht omgaan met hoeveelheden als 'een flinke scheut' en weet ik niet wat voor rum. Je hebt toch witte en bruine rum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |