abonnement Unibet Coolblue
pi_120401079
_O_ Barrie _O_

Wat een heerlijk personage om naar te kijken.
pi_120401876
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoezo is dit eigenlijk geen reeks?

En ik ben trouwens heel benieuwd wat nou die rol van die bad cop is..
een verklikker dus, houd de slechte partij van alles op de hoogte en zal aan het einde van dit seizoen ook wel pijnlijk aan zijn einde komen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_120403059
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Trebo het volgende:
_O_ Barrie _O_

Wat een heerlijk personage om naar te kijken.
Het is jammer dat 'ie Frans heeft gewhacked, maar Luther is de absolute baas van deze serie. O+
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_120407431
De dood van Irwan zag ik toch mooi niet aan komen :o.

En die ouwe is niet dood denk ik.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_120414217
Ik denk ook niet dat André dood is.
Ooms heeft vorige week toch telefonisch opdracht gegeven om ipv Carmen, Irwam om te leggen?
pi_120414668
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:

En die ouwe is niet dood denk ik.
Dat was een beetje a la The Godfather, alleen zat Andre niet op een schommelstoel in de tuin :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_120417065
Whoa wat een aflevering. Niet vaak zoiets spannends gezien. Ben benieuwd hoe Carmen dat gaat aanpakken nu ze het ook nog met justitie aan de stok krijgt. Nathalie zal verder wel op de achtergrond blijven. Scène tussen Lucien en John vond ik overigens ook meer dan prima. Had niet verwacht dat John terug zou komen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 17 december 2012 @ 14:54:03 #33
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120417456
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef RedFever007 het volgende:
John :?
De nieuwe vlam van Carmen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_120417662
Overigens denkt blijkbaar de vrouw van Irwan (hoe heet ze ook alweer?), net als Irwan zelf op t laatste moment dat hij vermoord is in opdracht van Carmen.
pi_120418761
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:51 schreef W00fer het volgende:
Whoa wat een aflevering. Niet vaak zoiets spannends gezien. Ben benieuwd hoe Carmen dat gaat aanpakken nu ze het ook nog met justitie aan de stok krijgt. Nathalie zal verder wel op de achtergrond blijven. Scène tussen Lucien en John vond ik overigens ook meer dan prima. Had niet verwacht dat John terug zou komen.
Die John is wel te pruimen, Lucien is een mietje en die jongen die hem speelt acteert slecht.
pi_120422444
Ik vindt Lucien helemaal niet slecht acteren. Boris is duidelijk de minste.

Nathalie zal nog wel in de problemen raken jongens, wees maar niet bang.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  maandag 17 december 2012 @ 18:15:38 #38
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120425568
Die kinderen praten te bekakt, ze zouden wat meer Amsterdams moeten praten.
pi_120436562
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vindt Lucien helemaal niet slecht acteren. Boris is duidelijk de minste.

Nathalie zal nog wel in de problemen raken jongens, wees maar niet bang.
Stiekem vind ik Berrie helemaal niet vol overtuiging spelen. En die Duane is vrij nep vind ik.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 17 december 2012 @ 21:56:53 #41
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_120437144
Wel verdomme schiet hij Irwan neer. Daar gaat m'n hottie in de serie :'(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_120437289
die ouwe Andre gaat vrijkomen omdat ie nog maar paar maanden te leven heeft, of vlucht bij Irwan's begrafenis.

Nu is alles voor Carmen en gaat ze samen met Luther flink los op de Ooms en Berrie. De jachthaven, de Zuid Amerikaan, de Accountant laten nog wel wat ruimte voor nieuwe ontwikkelingen.

Seizoen 3 moet einde dit jaar op de buis komen dus het justitie verhaal zal wel aan het einde meer gaan spelen vermoed ik.

De oudste zoon wordt ook al aardig "opgegroeid" geprofileerd dus die zal ook wel een grotere rol gaan spelen. Boris haalt het einde van seizoen 2 niet zo te zien. En om het helemaal gek te maken is John volgens mij familie van die rechercheur...
pi_120437350
Waarom zou John familie zijn van de rechercheur?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_120437735
Carmen had met beide een soort haat liefde relatie en nog niet net niet bed in gedoken in seizoen 1. John en de rechercheur zijn beide grijs, zouden broers kunnen zijn en best wel lijkend minus een paar kilo's. En John moet natuurlijk ergens betrokken worden in het verhaal om er nog een verhaal laag mee te laten spelen.
pi_120441425
Of misschien blijkt John wel de paashaas te zijn, nee John is echt geen familie van de rechercheur dat zou te stupide zijn.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_120441762
John zal Carmen nog te hulp moeten schieten, ipv alleen met een zakkie Chinees voor de deur staan :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_120445055
Ik zag het wel aankomen dat die kerel Irwan alsnog dood ging schieten. Ik was dan in eerste instantie juist verbaasd dat hij hem liet gaan. Hoe kon hij anders verantwoorden dat hij hem had laten lopen naar zijn opdrachtgever, dan zou hij er zelf aan gaan en dat voor 10.000 Euro meer. Dat kon hij niet doen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:20:50 #48
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_120488131
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:40 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben benieuwd of die ouwe wel echt dood is...
Inderdaad, het. kan ook deel zijn van een ontsnappingspoging bijvoorbeeld.
Of het is echt, maar hij komt er weer bovenop.

Overigens begin ik ook te vermoeden dat Irwans bloedeigen pa de opdrachtgever was.
En dat labiele Natalie "doorkrijgt", dat Mamma Carmen oom Irwan dood wilde hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja
  donderdag 20 december 2012 @ 09:13:26 #49
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_120541580
Luther vind ik nu zo leuk O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_120565514
Spoiler over de volgende aflevering ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')